Automobili

Auti - ultimativna tema

duracell ned 19.5.2024 01:18
gamer34 kaže...

Koji bi bio neki najjednostavniji nacin za zastitu i davanje sjaja laku automobila? Nisam neki frik za detailing i cistocu, ali volio bih zastiti lak i pojednostaviti odrzavanje pa ne znam sto gledati? Vosak u spreju ili nesto slicno? Sonax Netshield? 

 za zastitu polymer netshield ili eventualno neki vosak kao fusso coat ili tako nesto, za davanje sjaja laku poliranje i nista drugo.... i svako 4-5 mjeseci obnoviti sa dva navedena za zadrzati hidrofobnost na laku.

Posmatrač ned 19.5.2024 08:51
gamer34 kaže...

Koji bi bio neki najjednostavniji nacin za zastitu i davanje sjaja laku automobila? Nisam neki frik za detailing i cistocu, ali volio bih zastiti lak i pojednostaviti odrzavanje pa ne znam sto gledati? Vosak u spreju ili nesto slicno? Sonax Netshield? 

 Ja sam koristio netshild i sada presao na pravu keramiku i topla preporuka za Q2CANCOAT EVO. Nanosi se vrlo lako i traje godinu dana....A cijena je oko 50 60 eur a moze biti za 10 nanosenja.....

Nanosi se isto kao i ostale zastite. Spricnes jednom na krpu namazes i odmah obrises i to je to. 24 sata ne kvasis i 7 dana ne peres bilo kakvom hemijom i miran. Daje extra sjaj i dugotrajnu zastitu. Po ovoj cijeni nemas sta drugo ni gledati. I da nanosi se na sve povrsine. i lak i staklo i feluge plastiku sta god samo kod stakla bas moras paziti da je cisto i da ga dobro obrises poslije nanosenja.

gamer34 ned 19.5.2024 09:02
Posmatrač kaže...

 Ja sam koristio netshild i sada presao na pravu keramiku i topla preporuka za Q2CANCOAT EVO. Nanosi se vrlo lako i traje godinu dana....A cijena je oko 50 60 eur a moze biti za 10 nanosenja.....

Nanosi se isto kao i ostale zastite. Spricnes jednom na krpu namazes i odmah obrises i to je to. 24 sata ne kvasis i 7 dana ne peres bilo kakvom hemijom i miran. Daje extra sjaj i dugotrajnu zastitu. Po ovoj cijeni nemas sta drugo ni gledati. I da nanosi se na sve povrsine. i lak i staklo i feluge plastiku sta god samo kod stakla bas moras paziti da je cisto i da ga dobro obrises poslije nanosenja.

 

Hvala na preporuci, naletio sam na dobra iskustva za taj cancoat. Koja je potrebna priprema prije nanosenja? Treba ispolirati?

sstrmi ned 19.5.2024 11:04

Ekipa, htio bih naučiti polirati aute ( naravno da se razumijemo ništa profesionalno, jer za to je potreban ozbiljan alat i znanje. Ja mislim na hobi više ). Ne usudim se učiti na svome F10, taj će ići kod profesionalca, ali recimo od starog Micra koja vrijedi onako 1000€ je savršen kandidat. Dosada sam samo ručno nanosio obične sonax paste i to je ok da se sjaji jedno mjesec dana. 
Jel imate kakvu preporuku za neku hobi polirku i koje sonax proizvode koristiti za poliranje i kojim redom? 

https://ph-detailing.hr/proizvod/sonax-profiline-cut-finish-pasta-za-poliranje/ tipa samo ovo ili nešto u drugoj kombinaciji?

I onda poslije toga dodati neku keramiku ili vosak? i kako je to najbolje nanesti?

 

Posmatrač ned 19.5.2024 11:21
gamer34 kaže...
Posmatrač kaže...

 Ja sam koristio netshild i sada presao na pravu keramiku i topla preporuka za Q2CANCOAT EVO. Nanosi se vrlo lako i traje godinu dana....A cijena je oko 50 60 eur a moze biti za 10 nanosenja.....

Nanosi se isto kao i ostale zastite. Spricnes jednom na krpu namazes i odmah obrises i to je to. 24 sata ne kvasis i 7 dana ne peres bilo kakvom hemijom i miran. Daje extra sjaj i dugotrajnu zastitu. Po ovoj cijeni nemas sta drugo ni gledati. I da nanosi se na sve povrsine. i lak i staklo i feluge plastiku sta god samo kod stakla bas moras paziti da je cisto i da ga dobro obrises poslije nanosenja.

 

Hvala na preporuci, naletio sam na dobra iskustva za taj cancoat. Koja je potrebna priprema prije nanosenja? Treba ispolirati?

 

sstrmi kaže...

Ekipa, htio bih naučiti polirati aute ( naravno da se razumijemo ništa profesionalno, jer za to je potreban ozbiljan alat i znanje. Ja mislim na hobi više ). Ne usudim se učiti na svome F10, taj će ići kod profesionalca, ali recimo od starog Micra koja vrijedi onako 1000€ je savršen kandidat. Dosada sam samo ručno nanosio obične sonax paste i to je ok da se sjaji jedno mjesec dana. 
Jel imate kakvu preporuku za neku hobi polirku i koje sonax proizvode koristiti za poliranje i kojim redom? 

https://ph-detailing.hr/proizvod/sonax-profiline-cut-finish-pasta-za-poliranje/ tipa samo ovo ili nešto u drugoj kombinaciji?

I onda poslije toga dodati neku keramiku ili vosak? i kako je to najbolje nanesti?

 

 Odgovor obojici. Ako zelite uraditi to kako treba prvo ide pranje zatim ide glina da se izvuce sva prljavstina iz laka pa po potrebi poliranje ali ja bih uvijek uradio poliranje makar fino da skine sve tragove koristenja gline i ogrebotine kao i ostatke kamenca koji se vremenom utisne u lak od prije i onda ide cacoat. Sve ovo mozete naci na yt kako se radi. Potrosi se par sati ali rezultat je fantastican i vrijedi svake sekunde jer poslije toga pranje se svodi na lagano sapiranje jer na keramiku prljavstina se tesko prima a lako skida. U prilogu par auta sto sam ja uradio. samo da napomenem za keramiku. Mora se odmah i dobro obrisati prilikom nanosenja. Ali ako ipak ostane i  primijeti se sutradan onda nanijeti ponovo na to mjesto i onda pbrisati jer ce rastvarac rastvoriti prethodnu keramiku a ako se primijeti kasnije onda lagano krpom i finom polir pastom skinuti i nanijeti ponovo.....

E da sto se tice polirke i poliranja. Uvijek krenuti od najfinije paste pa ako se ne skida ides na srednje grubu pa grubu.. Ne ici odmah agresivno....

Tony1999 pon 20.5.2024 08:59

Ima netko preporuku za mapiranje Zagreb i okolica? O muhi čujem dosta loših stvari u zadnje vrijeme, dobio sam kao preporuku Driver's Wish, 926garage i Revlimit Croatia. Više naginjem custom mapi na valjcima nego gotovoj (treba limitirat moment zbog mjenjača).

sveupitni uto 21.5.2024 10:03

Ja bio kod muhe sa dva auta i oba su odlično išla i nije bilo problema s motorima. Svaki tjuner govori loše o konkurenciji... Muha je best buy za mapu na valjcima... Doduše izgleda kao da si došao kod nekog klošara u garažu, ali dečko se fakat kuži

Entry Point uto 21.5.2024 11:25
Crocopzmaj12 kaže...
Entry Point kaže...

Rezervirao sam Škodu Kodiaq 2024 i dolazi mi sljedeći mjesec 💪 Baš se veselim autu, a bogami i ogromnom prostoru.

 jesi preuzeo automobil?

 Sljedeći tjedan dolazi, baš sam danas bio u salonu.

Tony1999 uto 21.5.2024 12:52
sveupitni kaže...

Ja bio kod muhe sa dva auta i oba su odlično išla i nije bilo problema s motorima. Svaki tjuner govori loše o konkurenciji... Muha je best buy za mapu na valjcima... Doduše izgleda kao da si došao kod nekog klošara u garažu, ali dečko se fakat kuži

 Prije koliko si bio? Frend je tamo mapirao 2.0 tfsi prije par godina i oke je auto. Ali u zadnje vrijeme čujem lošije stvari, ne od tunera nego od ljudi kaj su mapirali.

Memphis uto 21.5.2024 14:01
Tony1999 kaže...
sveupitni kaže...

Ja bio kod muhe sa dva auta i oba su odlično išla i nije bilo problema s motorima. Svaki tjuner govori loše o konkurenciji... Muha je best buy za mapu na valjcima... Doduše izgleda kao da si došao kod nekog klošara u garažu, ali dečko se fakat kuži

 Prije koliko si bio? Frend je tamo mapirao 2.0 tfsi prije par godina i oke je auto. Ali u zadnje vrijeme čujem lošije stvari, ne od tunera nego od ljudi kaj su mapirali.

 MA da? A kad sam ja pisao da će se to tek kasnije odrazit svi su bili pametni ...

Daten007 uto 21.5.2024 16:15

Pozdrav,

 

molim vas prijedlog servisa u Zagrebu na zapadu grada koji se bavi čišćenjem DPF filtera.

Količina pepela u DPF-u mi je 53g od 70g koliko je maksimalno.

Auto normalno radi regeneraciju svakih cca 400km gradske vožnje, i regeneracija je gotova za 10-15km.

Ne znam trebam li se uopće s tim zamarati ili da ga samo normalno vozim dok ne iskoči problem.

 

Gledam po internetu da se može i neki sprej ubaciti u dpf i onda pokrenuti prisilnu regeneraciju.

 

hvala

hahhaajaads uto 21.5.2024 17:53
Daten007 kaže...

Pozdrav,

 

molim vas prijedlog servisa u Zagrebu na zapadu grada koji se bavi čišćenjem DPF filtera.

Količina pepela u DPF-u mi je 53g od 70g koliko je maksimalno.

Auto normalno radi regeneraciju svakih cca 400km gradske vožnje, i regeneracija je gotova za 10-15km.

Ne znam trebam li se uopće s tim zamarati ili da ga samo normalno vozim dok ne iskoči problem.

 

Gledam po internetu da se može i neki sprej ubaciti u dpf i onda pokrenuti prisilnu regeneraciju.

 

hvala

Ja nebi nista dirao dok ti auti ide kak treba i dok ti ne poizbaca greske... regeneracija svakih 400km gradske voznje je zapravo super, vwu radi na duplo manje pogotovo onim sa softerom od dieselgatea, isto tak ne vidim potrebnu za prisilnom generacijom ako ti pasivnu generaciju odradi normalno (prisilna se radi kad je dpf vec pun i kad nemre odradit pasivnu regeneraciju, ali i tad je vec kasno za dpf...)

ivanoile uto 21.5.2024 20:03
Tony1999 kaže...

Ima netko preporuku za mapiranje Zagreb i okolica? O muhi čujem dosta loših stvari u zadnje vrijeme, dobio sam kao preporuku Driver's Wish, 926garage i Revlimit Croatia. Više naginjem custom mapi na valjcima nego gotovoj (treba limitirat moment zbog mjenjača).

 926garage od moje strane, B48, 1.4 T-Jet, 1.4Multiair uskoro, iz prve ruke. A i ostalo znam da je okej jer Palic nosi kod njega BMWe mapirat.

Daten007 uto 21.5.2024 21:04
hahhaajaads kaže...
Daten007 kaže...

Pozdrav,

 

molim vas prijedlog servisa u Zagrebu na zapadu grada koji se bavi čišćenjem DPF filtera.

Količina pepela u DPF-u mi je 53g od 70g koliko je maksimalno.

Auto normalno radi regeneraciju svakih cca 400km gradske vožnje, i regeneracija je gotova za 10-15km.

Ne znam trebam li se uopće s tim zamarati ili da ga samo normalno vozim dok ne iskoči problem.

 

Gledam po internetu da se može i neki sprej ubaciti u dpf i onda pokrenuti prisilnu regeneraciju.

 

hvala

Ja nebi nista dirao dok ti auti ide kak treba i dok ti ne poizbaca greske... regeneracija svakih 400km gradske voznje je zapravo super, vwu radi na duplo manje pogotovo onim sa softerom od dieselgatea, isto tak ne vidim potrebnu za prisilnom generacijom ako ti pasivnu generaciju odradi normalno (prisilna se radi kad je dpf vec pun i kad nemre odradit pasivnu regeneraciju, ali i tad je vec kasno za dpf...)

Auto je VW Passat b7 iz 2014. i ja isto smatram da je 400 km gradske vožnje super.

Razmišljanja sam da je možda bolje sad to očistit dok još ništa nije zaštopano i smanjim pepeo koji se ne skida regeneracijom nego čekat da se skroz približi 70g.

maks0806 sri 22.5.2024 07:36
dustY kaže...

Uskoro dolazi rega pa ne znam sta da uzmem za kasko.

Ima li mozda kakvih preporuka?

Croatia, Triglav, AS Direct / Generali, Laqo...

 

 Ja sam uzeo Groupama osiguranje, ogrebali mi auto na parkingu nešto sitno, poslikao, ispunio online obrazac, ponudili mi uplatiti praktički iznos osiguranja na što sam pristao i sjelo je kroz dan-dva na račun. Zadovoljan.

Posmatrač sri 22.5.2024 10:07
Daten007 kaže...

Pozdrav,

 

molim vas prijedlog servisa u Zagrebu na zapadu grada koji se bavi čišćenjem DPF filtera.

Količina pepela u DPF-u mi je 53g od 70g koliko je maksimalno.

Auto normalno radi regeneraciju svakih cca 400km gradske vožnje, i regeneracija je gotova za 10-15km.

Ne znam trebam li se uopće s tim zamarati ili da ga samo normalno vozim dok ne iskoči problem.

 

Gledam po internetu da se može i neki sprej ubaciti u dpf i onda pokrenuti prisilnu regeneraciju.

 

hvala

 Ne diraj nista. To auto odradjuje automatski....

Tony1999 sri 22.5.2024 22:25

Zašto bi to napravio? Radi se o 2.0 TDI prigušenom na 75kw, a motor je isti kao i 103kw. Kupljen je nov, i trentuno nema niti 150k km. 

 

Da ga prodam, za te novcu mogu uzeti mačka u vreći, sa ko zna koliko više km i upitnom povijesti održavanja. Novi 2.0.TDI su teški drek, uz tank goriva sipas i ulje.

 

Tražim nekog da stavi mapu od ovog od 103kw eventualno malo više još.

Tony1999 čet 23.5.2024 08:41

Frend radi u renti, dolaze im ljudi u intervalu zamjene ulja (dugorocni najam) po 2-3 puta na dolijevanje ulja. Isto frend ima sluzbeni Tiguan 2.0 TDI, kolega Arteona, isto piju ulje dosta.

mazy651 čet 23.5.2024 09:31
Tony1999 kaže...

Ima netko preporuku za mapiranje Zagreb i okolica? O muhi čujem dosta loših stvari u zadnje vrijeme, dobio sam kao preporuku Driver's Wish, 926garage i Revlimit Croatia. Više naginjem custom mapi na valjcima nego gotovoj (treba limitirat moment zbog mjenjača).

 Za VAG grupaciju Tihomir Križan . Ja sve svoje VAGene k njemu vozio i nikad nikakvih problema. Lijepo čovjek sve detaljno objasni, prije vidi stanje dizni,turba,dpfa itd kroz parametre i ak je sve ok ide mapirat. DPF i EGR mi uvijek uredno rade i nemam nikakvih problema. Motor nikad do kraja nije "nafrljen" već optimum mapa, potrošnja ko potrošnja mi je na tempomatu se smanjila na autocesti u prosjeku nekih pola litara. Riječ je o 2.0 TDI 110kw u mojem slučaju. Čovjek se ne reklamira inače ko REVO, Muha, 926 garage,Driver's Wish itd (za stage 1 svi će ti kvalitetno utočiti mapu jer ne ideš u ekstreme, razlika je samo koga preferiraš od "tunera"). Mapiranje je inače danas kod nas postala jedna velika prostitucija, a na kraju krajeva uvijek je 1-10 % nezadovoljnih korisnika i to je to.

Tony1999 kaže...

Zašto bi to napravio? Radi se o 2.0 TDI prigušenom na 75kw, a motor je isti kao i 103kw. Kupljen je nov, i trentuno nema niti 150k km. 

 

Da ga prodam, za te novcu mogu uzeti mačka u vreći, sa ko zna koliko više km i upitnom povijesti održavanja. Novi 2.0.TDI su teški drek, uz tank goriva sipas i ulje.

 

Tražim nekog da stavi mapu od ovog od 103kw eventualno malo više još.

 Javi se Tihiju (znam puno ljudi osobno i sa strane koji su išli kod njega i svi su super zadovoljni, pogotovo ako imaš slučajno reklamaciju odmah se riješi) , sve će ti objasniti, ako ćeš trebat broj šibnem ti ga u pm. Što se tiče tvog slučaja samo je u mapi razlika , koliko vidim Driver's Wish redovito takve "frlje" na otpimalnih 180 ks i limit getribe sa NM ako imaš DSG.