Automobili

Auti - ultimativna tema

Strm sub 20.4.2024 13:11
Jullie321 kaže...
Hacker002 kaže...
hahhaajaads kaže...

S obzirom da uskoro planiram u DE po auto, trebao bi pomoc oko interneta i zoll tabli.

 

Iako mi mozda internet niti nece trebat, volio bi ga imat jer planiram sa autom kojeg mislim uvest odvest na krug Nurburgringa, pa prije toga trebam zamjenu ulja u motoru i ulje u kocnicama, imam bonbon mrezu (bezugovorna na 2god) i ne kuzim jel mogu slobodno koristit internet posto se radi o Njemackoj ili ne... Vidim tam da je to Zona 0 ali ne vidim nista dal mogu normalno surfat internetom (vidim da za pozive nesto sitno naplacuje)

 

A druga stvar je zoll table, autokuca u kojoj bi kupio auto nemre izdat zoll table, a pak sam vidio da oni koji to izdaju imaju cudna radna vremena (do podne ili tak neke fore), jel to istina ili ja jednostavno krivo gledam ? Ima neka alternativa, jer isao bi tamo avionom koji vecinom slijece oko ~14.00 tak da ak oni stvarno rade tak onda ono...

 

 

 Internet, pozivi i poruke kada si u EU rade isto kao da si u HR, to jest i bolje jer u sklopu svoje tarife možeš zvati cijelu EU besplatno, što ne možeš kada si u HR. Tako da slobodno radiš šta god želiš - vrijedi samo za EU!

 

Što se tablica tiče taj dio ne znam, ali vjerujem da imaju sve informacije na netu, ipak o DE pričamo. Ako ti autokuća neće pomoći u rješavanju istih pitaj ih bar gdje ih možeš sam riješiti pa onda možeš provjeriti točno radno vrijeme i sve što ti treba.

 

Jullie321 kaže...

Već sam otvorila zasebnu temu ali su mi rekli da ovdje pitam.

 

Tražim limuzinu, a kriteriji su:

- lijep dizajn

- 2015-2019 godište

- dizel            

- manualni mjenjač

- minimalno 150ks

- od opreme najvažniji su parking sezori naprijed i nazad i zadnja kamera (poželjan i senzor mrtvog ugla)

 

Odlućujući kriterij je očito novac i što se tiče mog budućeg budžeta od oko 13k€, limuzine koje ispunjavaju ove kriterije su:

Renault Talisman 1.7, Ford Mondeo 2.0 tdci, možda još BMW 318 GT ili BMW 320 GT.

 

Ako bi se odlučila za BMW onda bi vjerojatno morala uzet godinu dvije starije auto koje je više prešlo, vjerojatno 200k-250k a to je malo riskantno a inače bi gledala do 170k kilometražu.

Talisman mi je najljepša limuzina, zato mi je on broj 1 za sada a Mondeo je dosta prostran i čini mi se pouzdan auto, lijep sa prednje strane a ok i pozadi. Rado bi ja i Audi ili Mercedes ali preskupi su mi.

 

Dosta sam još auta gledala ali teško je naći neko koje ispunjava baš sve moje kriterije a ne dolazim mi u obzir da uzmem neko koje ih ne ispunjava jer za mene je to puno novca i onda naravno da ću uzet neko koje će me baš oduševiti. Planiram kupit auto krajem ove godine i kada skupim novac, onda bi odmah sve platila, dakle ne bi leasing i sl.. Također ako imate neki savjet za podijet, cijenila bih jer će ovo biti prvo auto koji kupujem.

 

Moj je plan izabrati auto koje mi se sviđa na AutoScout24 ili mobile.de, možda platit i Car vertical iako neki govore da je to super a neki da je beskorisno. I onda od neke dobre autokuće zatražit da mi oni uvezu auto jer sam čitala da je puno skuplje ako sam uvoziš kao fizičko lice. Također sam mislila povesti i automehaničara sa sobom da pogleda malo auto, tako da budem što sigurnija da je sve u redu. Znam da sam malo rano krenula o svemu ovome razmišljat ali šta ću kad sam jako uzbuđena haha

BMW limuzina 2015-2019 za 13k ne postoji. Lažem, postoji, ali sa 300k km, što ne bi nikome preporučio. Budžet ti je dosta nerealan s obzirom koje godište auta tražiš, što si vidjela i sama jer u njega ulazi samo Talisman, koji gubi bolesno na vrijednosti i ne može konkutirati drugih markama, zato njega i nalaziš jedinog za te novce. Mondeo, Passat, Octavia, sve prihvatljivo, ali opet, 13k za 2015+ praktički neostvarivo. Ili povećaj budžet ili ideš na stariji auto ili ideš na manju klasu auta. Plus, ako planiraš kupiti auto krajem godine dosta se situacija između sada i onda mijenja, tako da ti nije baš reprezentativno sada gledati aute. Kada imaš novac spreman ubaciti parametre i svaki dan gledaj pa kada dobra ponuda dođe odmah djeluj. CarVertical zaboravi, smeće totalno, bolje da zapališ te novce. Bajke o uvozu autokuća jer je jeftinije nego uvoz kao fizička osoba također zaboravi, to ne postoji. A da će ti neki mehaničar htjeti odvojiti 2-3 dana da ode s tobom u DE pogledati auto sumnjam, tj hoće ali ćeš mu platiti 500€ za to. Plus zoll tablice, pa vozi nazad 1000km, trošak, što vremenski što financijski, pa dođe kazna ovo ono, nije to ekskurzija na Plitvice i ne bih to savjetovao nekome tko se ne razumije bar malo u te stvari. Autoscout također zaboravi jer su tamo više lažni nego pravi oglasi, mobile.de je kralj u DE. No s obzirom na sve, moj savjet ti je imati novce na hrpi i njuškalo svaki dan po unaprijed određenim parametrima, pa kada se pojavi auto odmah reagirati, nađe se dobrih dealova ako ti ne gori kupiti auto u 5 dana, a i puno je lakše povesti nekoga sa sobom pogledati auto nego da mora ići na par dana 1000km.

 Hvala na savjetima. Da, vjerojatno je ipak najbolje pričekati kraj godine pa onda gledati kakvo je stanje. I to kad sam rekla da bih povela automehaničara sa sobom, mislila sam ovdje u autokuću kad mi oni uvezu to auto. Ne mislim ni ja ići u Njemačku. Godišnje odvozim oko 2000-2500 km, pa zato mislim da i ako uzmem neko koje je prešlo 200 000 km da ne bi bio toliki problem ako je dobro održavano jer ja radim remote pa mi auto ne treba za vožnju na posao. Ok mi je i 2014/2015, ako zadovoljava sve ostale kriterije.

 

I zaboravila sam reći zašto nisam do sada gledala na njuškalu. Pa zato jer živim u BiH pa bi me uvoz isto koštao. Trebalo bi biti jeftinije nego u drugim EU zemljama ali opet ne znam. A na našem OLX-u ima jako loš izbor i ne mogu naći ovo što meni treba... Pa pretpostavljam najbolje mi je pričekati kraj godine i onda ozbiljno gledati.

 

I zašto Talisman gubi na vrijednosti?

 Veliki sam ljubitelj Renaulta, dosta sam ih imao osobno imao, ili u obitelji, i imao sam nekoliko službenih. Izuzetno su dobri auti. Po pitanju Talismana, auto gubi na vrijednosti jer su se njihovi 1.6 dizeli i 1.7 dizeli pokazali jako problematičnima, i ovjes je jako osjetljiv i često se treba nešta mijenjati... Na našim prostorima benzinac ni ne postoji. Jedina dobra motorizacija u tom autu je 1.5dci li 2.0dci, 2.0 drže cijenu i to jako dobro, a 1.5dci je jedva dovoljan za taj auto, mogu nastati problemi kada se vozi 5 ljudi u njemu i pun gepek, i dalje ostaju problemi sa ovjesom!

Za tvoj budžet, ako si u bih, traži tu na oglasnicima auto, slabiji je izbor no dok platiš uvoz od bilo gdje gubi se smisao kupovine.

 

Moje osobno mišljenje, da živim u BiH, želim lijepu limuzinu da znam za šta sam dao 13k eur, išao na Audi A3 limuzinu, imaju dvija auta na olx oglasniku, jedan predivna crvena boja i za 24.900km i 193tkm, drugi sivi koji mi isto lijepo izgleda i  23.900km 215tkm 1.6tdi oba auta, majstori su dobro upoznati sa njima, nemaju izraženih mana i lako se proda dalje, možeš hatchback za nešto manje novca naći

 

Old Iggy sub 20.4.2024 13:22
Jullie321 kaže...

Ne mogu da vjerujem kako si provalio glupost kad si rekao "Dakle, ako radiš godišnje 2000km auto ti ne treba."

 

Kao prvo, dam se kladiti da sam muško, da to muškom nikad ne bi rekao! Ali pošto sam žensko, onda bi me netko drugi trebao vozati svaki put kad negdje trebam ići i jer misliš da ženama nije bitno da imaju vlastiti auto.

 

Kao drugo, i to da iznajmim auto kad god negdje hoću ići je čista glupost i bacanje novca bezveze. Znači svaki put kad hoću ići kupit namirnice, ići u shopping, na večeru, na ljetovanje ili zimovanje, bi trebala iznajmit auto???

 

Kao treće, je li ti shvaćaš da neki ljudi kupuju auto iz potrebe a neki iz uživancije i ljubavi prema autima? Zašto onda bogataši imaju po 10 auta u garaži, je li im treba tih 10 auta ili ih kupuju jer vole auta? Tako isto i ja kupujem auto jer uživam u vožnji auta, jer volim biti samostalna i volim auta. Savjet za benzinca je jedino dobro što si rekao.

 

I hajde kad si se već toliko dovezao tih 13k €, ja sam bila rekla oko 13k€, ne mora biti točno toliko, mogu naravno dati i više, samo mi je prijateljica koja je prije 2 godine kupila ekstra auto ispod tržišne cijene, rekla da mogu i to što hoću naći za te novca ako sam strpljiva, uporna i snalažljiva. Ali meni novac nije problem. Razlog zašto ipak imam ograničeni budžet je zato što istovremeno skupljam novac i za druge stvari. Mogla bi dati i 15k€ ali tražim naravno da nađem što bolje auto, za što manji novac, kao i svatko! Dalje mi se neda pričat sa tobom jer mi se ne činiš netko sa kim se može lijepo pričati, tako da više ti neću odgovarati.

Da malo stanem u "obranu" kolega...

 

Da, 2-2,5kkm godišnje je bizarno mala kilometraža, za to se ne isplati kupovati vozilo. Osnovni problem ovdje je što nisi navela za što ti vozilo treba, kakve su obiteljske okolnosti i slično.

 

Za ići na more i skijanje, malo ovdje i malo ondje - ili je kilometraža bitno preko navedene ili se daleko više isplati rentacar, taxi i slično. Na stranu što specificiraš vozila različite klase (malo D, malo C segment), razlike nakon nabave su jako bitne (npr. samo za C segment ti godišnji hladni trošak registracija, osiguranja, servisa, guma itd. ide preko 1k€).

 

Oni koji imaju brdo vozila ne razmišljaju ni o nabavnom ni o trošku održavanja. Nemoj ići u tom smjeru. Mnogi ljudi vole vozila, jako malo ih je u stanju kupiti ono što bi stvarno željeli voziti, uvijek su neki kompromisi u igri.

Jullie321 sub 20.4.2024 13:43
Old Iggy kaže...
Jullie321 kaže...

Ne mogu da vjerujem kako si provalio glupost kad si rekao "Dakle, ako radiš godišnje 2000km auto ti ne treba."

 

Kao prvo, dam se kladiti da sam muško, da to muškom nikad ne bi rekao! Ali pošto sam žensko, onda bi me netko drugi trebao vozati svaki put kad negdje trebam ići i jer misliš da ženama nije bitno da imaju vlastiti auto.

 

Kao drugo, i to da iznajmim auto kad god negdje hoću ići je čista glupost i bacanje novca bezveze. Znači svaki put kad hoću ići kupit namirnice, ići u shopping, na večeru, na ljetovanje ili zimovanje, bi trebala iznajmit auto???

 

Kao treće, je li ti shvaćaš da neki ljudi kupuju auto iz potrebe a neki iz uživancije i ljubavi prema autima? Zašto onda bogataši imaju po 10 auta u garaži, je li im treba tih 10 auta ili ih kupuju jer vole auta? Tako isto i ja kupujem auto jer uživam u vožnji auta, jer volim biti samostalna i volim auta. Savjet za benzinca je jedino dobro što si rekao.

 

I hajde kad si se već toliko dovezao tih 13k €, ja sam bila rekla oko 13k€, ne mora biti točno toliko, mogu naravno dati i više, samo mi je prijateljica koja je prije 2 godine kupila ekstra auto ispod tržišne cijene, rekla da mogu i to što hoću naći za te novca ako sam strpljiva, uporna i snalažljiva. Ali meni novac nije problem. Razlog zašto ipak imam ograničeni budžet je zato što istovremeno skupljam novac i za druge stvari. Mogla bi dati i 15k€ ali tražim naravno da nađem što bolje auto, za što manji novac, kao i svatko! Dalje mi se neda pričat sa tobom jer mi se ne činiš netko sa kim se može lijepo pričati, tako da više ti neću odgovarati.

Da malo stanem u "obranu" kolega...

 

Da, 2-2,5kkm godišnje je bizarno mala kilometraža, za to se ne isplati kupovati vozilo. Osnovni problem ovdje je što nisi navela za što ti vozilo treba, kakve su obiteljske okolnosti i slično.

 

Za ići na more i skijanje, malo ovdje i malo ondje - ili je kilometraža bitno preko navedene ili se daleko više isplati rentacar, taxi i slično. Na stranu što specificiraš vozila različite klase (malo D, malo C segment), razlike nakon nabave su jako bitne (npr. samo za C segment ti godišnji hladni trošak registracija, osiguranja, servisa, guma itd. ide preko 1k€).

 

Oni koji imaju brdo vozila ne razmišljaju ni o nabavnom ni o trošku održavanja. Nemoj ići u tom smjeru. Mnogi ljudi vole vozila, jako malo ih je u stanju kupiti ono što bi stvarno željeli voziti, uvijek su neki kompromisi u igri.

Kako sam već rekla, ja baš volim vozit i uživam u vožnji, zato me je naljutilo to što mi je rekao da mi ne treba auto. Možda nisam dobro izračunala koliko godišnje pređem ali ne vjerujem da je puno više od onoga što sam rekla i vjerojatno ću novog više vozati. Ali koristim auto svaki tjedan 2-3 puta. Koristim ga za nabavu namirnica, shopping, izlaske na večeru, ljetovanja i sl. Uvijek sam imala želju imat vlastito auto, koje bi ja odabrala i ja sama platila za njega. Nije mi problem plaćati registraciju i održavanje. Nije mi čak problem ni više dati novca za to što tražim, zato eto što skupljam novac i za druge stvari. 

Jullie321 sub 20.4.2024 13:47

Baš mi je teško to čuti za Talismana jer mi je to baš prelijepo auto. :( Pogledat ću i taj Audi, samo što se bojim da za tu cijenu nemaju dobru opremu i zadnju kameru što mi je najvažnije. Ali svakako sam malo se zaletila jer tek ću kupovat 11 ili 12 mjesecu a do tada se mogu promijeniti cijene. 

Jullie321 sub 20.4.2024 13:53
Strm kaže...
Jullie321 kaže...
Hacker002 kaže...
hahhaajaads kaže...

S obzirom da uskoro planiram u DE po auto, trebao bi pomoc oko interneta i zoll tabli.

 

Iako mi mozda internet niti nece trebat, volio bi ga imat jer planiram sa autom kojeg mislim uvest odvest na krug Nurburgringa, pa prije toga trebam zamjenu ulja u motoru i ulje u kocnicama, imam bonbon mrezu (bezugovorna na 2god) i ne kuzim jel mogu slobodno koristit internet posto se radi o Njemackoj ili ne... Vidim tam da je to Zona 0 ali ne vidim nista dal mogu normalno surfat internetom (vidim da za pozive nesto sitno naplacuje)

 

A druga stvar je zoll table, autokuca u kojoj bi kupio auto nemre izdat zoll table, a pak sam vidio da oni koji to izdaju imaju cudna radna vremena (do podne ili tak neke fore), jel to istina ili ja jednostavno krivo gledam ? Ima neka alternativa, jer isao bi tamo avionom koji vecinom slijece oko ~14.00 tak da ak oni stvarno rade tak onda ono...

 

 

 Internet, pozivi i poruke kada si u EU rade isto kao da si u HR, to jest i bolje jer u sklopu svoje tarife možeš zvati cijelu EU besplatno, što ne možeš kada si u HR. Tako da slobodno radiš šta god želiš - vrijedi samo za EU!

 

Što se tablica tiče taj dio ne znam, ali vjerujem da imaju sve informacije na netu, ipak o DE pričamo. Ako ti autokuća neće pomoći u rješavanju istih pitaj ih bar gdje ih možeš sam riješiti pa onda možeš provjeriti točno radno vrijeme i sve što ti treba.

 

Jullie321 kaže...

Već sam otvorila zasebnu temu ali su mi rekli da ovdje pitam.

 

Tražim limuzinu, a kriteriji su:

- lijep dizajn

- 2015-2019 godište

- dizel            

- manualni mjenjač

- minimalno 150ks

- od opreme najvažniji su parking sezori naprijed i nazad i zadnja kamera (poželjan i senzor mrtvog ugla)

 

Odlućujući kriterij je očito novac i što se tiče mog budućeg budžeta od oko 13k€, limuzine koje ispunjavaju ove kriterije su:

Renault Talisman 1.7, Ford Mondeo 2.0 tdci, možda još BMW 318 GT ili BMW 320 GT.

 

Ako bi se odlučila za BMW onda bi vjerojatno morala uzet godinu dvije starije auto koje je više prešlo, vjerojatno 200k-250k a to je malo riskantno a inače bi gledala do 170k kilometražu.

Talisman mi je najljepša limuzina, zato mi je on broj 1 za sada a Mondeo je dosta prostran i čini mi se pouzdan auto, lijep sa prednje strane a ok i pozadi. Rado bi ja i Audi ili Mercedes ali preskupi su mi.

 

Dosta sam još auta gledala ali teško je naći neko koje ispunjava baš sve moje kriterije a ne dolazim mi u obzir da uzmem neko koje ih ne ispunjava jer za mene je to puno novca i onda naravno da ću uzet neko koje će me baš oduševiti. Planiram kupit auto krajem ove godine i kada skupim novac, onda bi odmah sve platila, dakle ne bi leasing i sl.. Također ako imate neki savjet za podijet, cijenila bih jer će ovo biti prvo auto koji kupujem.

 

Moj je plan izabrati auto koje mi se sviđa na AutoScout24 ili mobile.de, možda platit i Car vertical iako neki govore da je to super a neki da je beskorisno. I onda od neke dobre autokuće zatražit da mi oni uvezu auto jer sam čitala da je puno skuplje ako sam uvoziš kao fizičko lice. Također sam mislila povesti i automehaničara sa sobom da pogleda malo auto, tako da budem što sigurnija da je sve u redu. Znam da sam malo rano krenula o svemu ovome razmišljat ali šta ću kad sam jako uzbuđena haha

BMW limuzina 2015-2019 za 13k ne postoji. Lažem, postoji, ali sa 300k km, što ne bi nikome preporučio. Budžet ti je dosta nerealan s obzirom koje godište auta tražiš, što si vidjela i sama jer u njega ulazi samo Talisman, koji gubi bolesno na vrijednosti i ne može konkutirati drugih markama, zato njega i nalaziš jedinog za te novce. Mondeo, Passat, Octavia, sve prihvatljivo, ali opet, 13k za 2015+ praktički neostvarivo. Ili povećaj budžet ili ideš na stariji auto ili ideš na manju klasu auta. Plus, ako planiraš kupiti auto krajem godine dosta se situacija između sada i onda mijenja, tako da ti nije baš reprezentativno sada gledati aute. Kada imaš novac spreman ubaciti parametre i svaki dan gledaj pa kada dobra ponuda dođe odmah djeluj. CarVertical zaboravi, smeće totalno, bolje da zapališ te novce. Bajke o uvozu autokuća jer je jeftinije nego uvoz kao fizička osoba također zaboravi, to ne postoji. A da će ti neki mehaničar htjeti odvojiti 2-3 dana da ode s tobom u DE pogledati auto sumnjam, tj hoće ali ćeš mu platiti 500€ za to. Plus zoll tablice, pa vozi nazad 1000km, trošak, što vremenski što financijski, pa dođe kazna ovo ono, nije to ekskurzija na Plitvice i ne bih to savjetovao nekome tko se ne razumije bar malo u te stvari. Autoscout također zaboravi jer su tamo više lažni nego pravi oglasi, mobile.de je kralj u DE. No s obzirom na sve, moj savjet ti je imati novce na hrpi i njuškalo svaki dan po unaprijed određenim parametrima, pa kada se pojavi auto odmah reagirati, nađe se dobrih dealova ako ti ne gori kupiti auto u 5 dana, a i puno je lakše povesti nekoga sa sobom pogledati auto nego da mora ići na par dana 1000km.

 Hvala na savjetima. Da, vjerojatno je ipak najbolje pričekati kraj godine pa onda gledati kakvo je stanje. I to kad sam rekla da bih povela automehaničara sa sobom, mislila sam ovdje u autokuću kad mi oni uvezu to auto. Ne mislim ni ja ići u Njemačku. Godišnje odvozim oko 2000-2500 km, pa zato mislim da i ako uzmem neko koje je prešlo 200 000 km da ne bi bio toliki problem ako je dobro održavano jer ja radim remote pa mi auto ne treba za vožnju na posao. Ok mi je i 2014/2015, ako zadovoljava sve ostale kriterije.

 

I zaboravila sam reći zašto nisam do sada gledala na njuškalu. Pa zato jer živim u BiH pa bi me uvoz isto koštao. Trebalo bi biti jeftinije nego u drugim EU zemljama ali opet ne znam. A na našem OLX-u ima jako loš izbor i ne mogu naći ovo što meni treba... Pa pretpostavljam najbolje mi je pričekati kraj godine i onda ozbiljno gledati.

 

I zašto Talisman gubi na vrijednosti?

 Veliki sam ljubitelj Renaulta, dosta sam ih imao osobno imao, ili u obitelji, i imao sam nekoliko službenih. Izuzetno su dobri auti. Po pitanju Talismana, auto gubi na vrijednosti jer su se njihovi 1.6 dizeli i 1.7 dizeli pokazali jako problematičnima, i ovjes je jako osjetljiv i često se treba nešta mijenjati... Na našim prostorima benzinac ni ne postoji. Jedina dobra motorizacija u tom autu je 1.5dci li 2.0dci, 2.0 drže cijenu i to jako dobro, a 1.5dci je jedva dovoljan za taj auto, mogu nastati problemi kada se vozi 5 ljudi u njemu i pun gepek, i dalje ostaju problemi sa ovjesom!

Za tvoj budžet, ako si u bih, traži tu na oglasnicima auto, slabiji je izbor no dok platiš uvoz od bilo gdje gubi se smisao kupovine.

 

Moje osobno mišljenje, da živim u BiH, želim lijepu limuzinu da znam za šta sam dao 13k eur, išao na Audi A3 limuzinu, imaju dvija auta na olx oglasniku, jedan predivna crvena boja i za 24.900km i 193tkm, drugi sivi koji mi isto lijepo izgleda i  23.900km 215tkm 1.6tdi oba auta, majstori su dobro upoznati sa njima, nemaju izraženih mana i lako se proda dalje, možeš hatchback za nešto manje novca naći

 

 Hvala, zaboravila sam citirat ovo ali komentar prije ovoga sam ti odgovorila. 

Old Iggy sub 20.4.2024 15:13
Jullie321 kaže...
Old Iggy kaže...

Da malo stanem u "obranu" kolega...

 

Da, 2-2,5kkm godišnje je bizarno mala kilometraža, za to se ne isplati kupovati vozilo. Osnovni problem ovdje je što nisi navela za što ti vozilo treba, kakve su obiteljske okolnosti i slično.

 

Za ići na more i skijanje, malo ovdje i malo ondje - ili je kilometraža bitno preko navedene ili se daleko više isplati rentacar, taxi i slično. Na stranu što specificiraš vozila različite klase (malo D, malo C segment), razlike nakon nabave su jako bitne (npr. samo za C segment ti godišnji hladni trošak registracija, osiguranja, servisa, guma itd. ide preko 1k€).

 

Oni koji imaju brdo vozila ne razmišljaju ni o nabavnom ni o trošku održavanja. Nemoj ići u tom smjeru. Mnogi ljudi vole vozila, jako malo ih je u stanju kupiti ono što bi stvarno željeli voziti, uvijek su neki kompromisi u igri.

Kako sam već rekla, ja baš volim vozit i uživam u vožnji, zato me je naljutilo to što mi je rekao da mi ne treba auto. Možda nisam dobro izračunala koliko godišnje pređem ali ne vjerujem da je puno više od onoga što sam rekla i vjerojatno ću novog više vozati. Ali koristim auto svaki tjedan 2-3 puta. Koristim ga za nabavu namirnica, shopping, izlaske na večeru, ljetovanja i sl. Uvijek sam imala želju imat vlastito auto, koje bi ja odabrala i ja sama platila za njega. Nije mi problem plaćati registraciju i održavanje. Nije mi čak problem ni više dati novca za to što tražim, zato eto što skupljam novac i za druge stvari. 

Ajmo onda malo "resetirati" postavke. Npr. moja žena vozi primarno po gradu (i to ne svaki dan) s jednim do dva izleta na mora godišnje. Time napravi cca 7-8kkm godišnje u nekakvom prosjeku.

Zatim, "uživaš u vožnji" - znači li to da voliš slobodu vožnje između točaka A i B kad i kako želiš ili voliš osjetiti ubrzanje, ulaske u zavoje, pretjecanja itd.?

Za prvi dio priče Talisman i Mondeo su OK, ali ne i za drugi, to su vozila kojima je inicijalna ideja "touring" putovanja, duže relacije, čim manji osjećaj vožnje, ceste itd.

Za drugi dio priče bolje gledaj B (Clio, Fiesta, Polo itd.) ili C segment (Golf, Megane, Civic itd.) i to sve benzince.

hahhaajaads sub 20.4.2024 16:26
Samarzija kaže...
hahhaajaads kaže...

S obzirom da uskoro planiram u DE po auto, trebao bi pomoc oko interneta i zoll tabli.

 

Iako mi mozda internet niti nece trebat, volio bi ga imat jer planiram sa autom kojeg mislim uvest odvest na krug Nurburgringa, pa prije toga trebam zamjenu ulja u motoru i ulje u kocnicama, imam bonbon mrezu (bezugovorna na 2god) i ne kuzim jel mogu slobodno koristit internet posto se radi o Njemackoj ili ne... Vidim tam da je to Zona 0 ali ne vidim nista dal mogu normalno surfat internetom (vidim da za pozive nesto sitno naplacuje)

 

A druga stvar je zoll table, autokuca u kojoj bi kupio auto nemre izdat zoll table, a pak sam vidio da oni koji to izdaju imaju cudna radna vremena (do podne ili tak neke fore), jel to istina ili ja jednostavno krivo gledam ? Ima neka alternativa, jer isao bi tamo avionom koji vecinom slijece oko ~14.00 tak da ak oni stvarno rade tak onda ono...

 

 

 

 

 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_hr.htm

 

U EU bi ti trebalo biti ko doma. Ja koristim T-Mobile i tako mi je...di god sam išao po EU... Dobijem sms koji te obaviještava o tome. Ne bi ni na bonbonu smjelo biti drugačije, jer je to zakon EU.

 

Što se tiče zoll tabli, ne izdaje ti to auto kuća, ali ti mogu oni pomoći u tome da ti zakažu termin i lijepo te tamo odvedu di treba. Tako su bar meni. U 10h sam imao zakazan termin u 11h sam bio gotov sa svim. Da li rade samo do podne ne znam, ali ako i je tako, prespavaš u hotelu, imaš po 50eura... jasno ovisno o gradu, ali ima...pogledaš Ibis hotele..

Aha, znaci dan prije kupnje auta zakazat termin, kak se tocno zove ta tvrtka da se upoznam kak i sta..

Strm sub 20.4.2024 17:37
Jullie321 kaže...

Baš mi je teško to čuti za Talismana jer mi je to baš prelijepo auto. :( Pogledat ću i taj Audi, samo što se bojim da za tu cijenu nemaju dobru opremu i zadnju kameru što mi je najvažnije. Ali svakako sam malo se zaletila jer tek ću kupovat 11 ili 12 mjesecu a do tada se mogu promijeniti cijene. 

 Postoje mjesta koja rade tvorničku ugradnju kamere i senzora,to je za tu grupaciju najviše rasprostranjeno i nije skupo, dok npr za renault teško ili nikako

Hacker002 sub 20.4.2024 17:52
Jullie321 kaže...

Ne mogu da vjerujem kako si provalio glupost kad si rekao "Dakle, ako radiš godišnje 2000km auto ti ne treba."

 

Kao prvo, dam se kladiti da sam muško, da to muškom nikad ne bi rekao! Ali pošto sam žensko, onda bi me netko drugi trebao vozati svaki put kad negdje trebam ići i jer misliš da ženama nije bitno da imaju vlastiti auto.

 

Kao drugo, i to da iznajmim auto kad god negdje hoću ići je čista glupost i bacanje novca bezveze. Znači svaki put kad hoću ići kupit namirnice, ići u shopping, na večeru, na ljetovanje ili zimovanje, bi trebala iznajmit auto???

 

Kao treće, je li ti shvaćaš da neki ljudi kupuju auto iz potrebe a neki iz uživancije i ljubavi prema autima? Zašto onda bogataši imaju po 10 auta u garaži, je li im treba tih 10 auta ili ih kupuju jer vole auta? Tako isto i ja kupujem auto jer uživam u vožnji auta, jer volim biti samostalna i volim auta. Savjet za benzinca je jedino dobro što si rekao.

 

I hajde kad si se već toliko dovezao tih 13k €, ja sam bila rekla oko 13k€, ne mora biti točno toliko, mogu naravno dati i više, samo mi je prijateljica koja je prije 2 godine kupila ekstra auto ispod tržišne cijene, rekla da mogu i to što hoću naći za te novca ako sam strpljiva, uporna i snalažljiva. Ali meni novac nije problem. Razlog zašto ipak imam ograničeni budžet je zato što istovremeno skupljam novac i za druge stvari. Mogla bi dati i 15k€ ali tražim naravno da nađem što bolje auto, za što manji novac, kao i svatko! Dalje mi se neda pričat sa tobom jer mi se ne činiš netko sa kim se može lijepo pričati, tako da više ti neću odgovarati.

Nadrobila si ga žestoko, pa možemo po redu. 2000-2500km godišnje je 200km mjesečno, i za to fakat sumnjam da ti treba auto od 13k. No to sam ja, nisam rekao da se moraš složiti već sam ti dao alternativu o kojoj možeš razmisliti. Aposlutno me nije briga jesi žena muško ili nešto deseto, svakome bih jednako rekao.

 

Kao drugo, ne moraš iznajmiti, možeš otići taxiem ili Uberom gdje god želiš, pogotovo kratke relacije. Opet, nije uklesano u kamen, samo alternativa.

 

Kao treće, usporedbu sa ljudima koji imaju 10 auta uopće neću komentirati jer ju razumjeti nećeš. Ako uživaš u vožnji auta samo naprijed, podržavam odluku 100%, ali opet, parametri auta i budžet su nerealni tako da ćeš nešto morati prilagoditi. To kaj je frendica kupila nešto prije 2 godine i kaj ti je ona rekla da su bajke stvarne ne znači da to isto postoji i danas. 13k si ti spomenula, a ja ne znam šta tebi znači oko 13k, većinom je to plus minus par stotina eura, a ne plus minus 2k, kao što sada 15 spominješ. Tako da se prvo trebaš dogovoriti sama sa sobom koja cijena ti odgovara i koje parametre želiš, pa onda tražiti način kako to sve uklopiti i što promijeniti.

 

Došla si na forum i dobila različita mišljenja, koja se ne slažu s tvojim, i sada se počinješ iživljavati. Nikoga od nas nije briga hoćeš kupiti novu Daciu Sandero ili grob 320GT sa 250k km, dali smo ti dobrovoljno svoje viđenje pa ako si pametna ćeš razumjeti kako to interpretirati i izvući najbolje. Svatko od nas je različit i razmišlja na drugi način, dajemo ti drugu prespektivu koju ti očito ne cjeniš.

 

No fascinantno je kako si se odmah pozvala na to da si žena i da ne trebaš imati vlastiti auto iako nijedan moj komentar nije ništa približno tome insinuirao. I onda još ova bajka s frendicom koja je očito Juraj Šebalj pa izvlači zeca iz šešira i dijeli savjete kao da je CEO Bentleya. Uglavnom, ovdje završavamo, očito ne znaš cijeniti pomoć ljudi koji dobrovoljno odvoje svoje vrijeme, tako da sretno u kupovini, kada i ako dođe do nje.

cvaja997 sub 20.4.2024 20:27

Glupo pitanje, ali jesu zadovoljavajuce napumpane? Sto se cijena tice, bolesne su. Dva golfa 7 od kolega, jedan je bio 13.000 eura, drugi sa malo jacom opremom 15.200 eura, polovni. Jednostavno takav je zivot danas, takvo je trziste i to je sve. 

domac5 sub 20.4.2024 22:25

Obje na 2,5 bara provjereno na bengi, senzor je poblesavio pa ujutro kad je hladnije pokazuje da je 2,2 bara a popodne 2,5.

Iduci tjedan mi stize novi tpms senzor, ovaj je ionako vec preko 8g star

oddball ned 21.4.2024 15:40

Napravio sam zajeb.

Mijenjao sam prvi put ulje na A4 2014. 2.0 TDI, sve išlo ok (na svim prijašnjim autima sam sam mijenjao ulje), i kad sam htio staviti novi vijak kartera, primijetio sam da je navoj kartera od prije već oštećen i da ima špene po njemu, valjda ga je netko prije bio previše zategnuo. Očistio sam najbolje što sam mogao i zašrafio novi vijak. S rukom je išao unutra nekih krug i pol, dalje račnom bez prevelikog otpora.

Auto je radio par minuta u leru i sve se činilo u redu. Išao sam ga provozati i za nekih 500m je počelo udarati u mašini...

Ni check engine ni low oil pressure se nisu upalili. Ugasio sam ga kraj ceste i za nekih minutu ponovno upalio. Radio je normalno, krenuo sam kući i opet je za nekih 200m počelo udarati.

Do doma se nije nijedna lampica opet upalila.

 

Moja pretpostavka je da je komadić špene nešto začepio kod uljne pumpe.

Neću ga više paliti, naručit ću vučnu službu da ga odveze do servisa sutra.

Vaše mišljenje, ako se nije upalila lampica za niski pritisak ulja, kolike su šanse da je mašina ozbiljnije oštećena?

OnTime ned 21.4.2024 15:53
Hacker002 kaže...
Jullie321 kaže...

Ne mogu da vjerujem kako si provalio glupost kad si rekao "Dakle, ako radiš godišnje 2000km auto ti ne treba."

 

Kao prvo, dam se kladiti da sam muško, da to muškom nikad ne bi rekao! Ali pošto sam žensko, onda bi me netko drugi trebao vozati svaki put kad negdje trebam ići i jer misliš da ženama nije bitno da imaju vlastiti auto.

 

Kao drugo, i to da iznajmim auto kad god negdje hoću ići je čista glupost i bacanje novca bezveze. Znači svaki put kad hoću ići kupit namirnice, ići u shopping, na večeru, na ljetovanje ili zimovanje, bi trebala iznajmit auto???

 

Kao treće, je li ti shvaćaš da neki ljudi kupuju auto iz potrebe a neki iz uživancije i ljubavi prema autima? Zašto onda bogataši imaju po 10 auta u garaži, je li im treba tih 10 auta ili ih kupuju jer vole auta? Tako isto i ja kupujem auto jer uživam u vožnji auta, jer volim biti samostalna i volim auta. Savjet za benzinca je jedino dobro što si rekao.

 

I hajde kad si se već toliko dovezao tih 13k €, ja sam bila rekla oko 13k€, ne mora biti točno toliko, mogu naravno dati i više, samo mi je prijateljica koja je prije 2 godine kupila ekstra auto ispod tržišne cijene, rekla da mogu i to što hoću naći za te novca ako sam strpljiva, uporna i snalažljiva. Ali meni novac nije problem. Razlog zašto ipak imam ograničeni budžet je zato što istovremeno skupljam novac i za druge stvari. Mogla bi dati i 15k€ ali tražim naravno da nađem što bolje auto, za što manji novac, kao i svatko! Dalje mi se neda pričat sa tobom jer mi se ne činiš netko sa kim se može lijepo pričati, tako da više ti neću odgovarati.

Nadrobila si ga žestoko, pa možemo po redu. 2000-2500km godišnje je 200km mjesečno, i za to fakat sumnjam da ti treba auto od 13k. No to sam ja, nisam rekao da se moraš složiti već sam ti dao alternativu o kojoj možeš razmisliti. Aposlutno me nije briga jesi žena muško ili nešto deseto, svakome bih jednako rekao.

 

Kao drugo, ne moraš iznajmiti, možeš otići taxiem ili Uberom gdje god želiš, pogotovo kratke relacije. Opet, nije uklesano u kamen, samo alternativa.

 

Kao treće, usporedbu sa ljudima koji imaju 10 auta uopće neću komentirati jer ju razumjeti nećeš. Ako uživaš u vožnji auta samo naprijed, podržavam odluku 100%, ali opet, parametri auta i budžet su nerealni tako da ćeš nešto morati prilagoditi. To kaj je frendica kupila nešto prije 2 godine i kaj ti je ona rekla da su bajke stvarne ne znači da to isto postoji i danas. 13k si ti spomenula, a ja ne znam šta tebi znači oko 13k, većinom je to plus minus par stotina eura, a ne plus minus 2k, kao što sada 15 spominješ. Tako da se prvo trebaš dogovoriti sama sa sobom koja cijena ti odgovara i koje parametre želiš, pa onda tražiti način kako to sve uklopiti i što promijeniti.

 

Došla si na forum i dobila različita mišljenja, koja se ne slažu s tvojim, i sada se počinješ iživljavati. Nikoga od nas nije briga hoćeš kupiti novu Daciu Sandero ili grob 320GT sa 250k km, dali smo ti dobrovoljno svoje viđenje pa ako si pametna ćeš razumjeti kako to interpretirati i izvući najbolje. Svatko od nas je različit i razmišlja na drugi način, dajemo ti drugu prespektivu koju ti očito ne cjeniš.

 

No fascinantno je kako si se odmah pozvala na to da si žena i da ne trebaš imati vlastiti auto iako nijedan moj komentar nije ništa približno tome insinuirao. I onda još ova bajka s frendicom koja je očito Juraj Šebalj pa izvlači zeca iz šešira i dijeli savjete kao da je CEO Bentleya. Uglavnom, ovdje završavamo, očito ne znaš cijeniti pomoć ljudi koji dobrovoljno odvoje svoje vrijeme, tako da sretno u kupovini, kada i ako dođe do nje.

 Moram se složit ovdje sa Julie, pitala je za savjet za auto,  odnosno koji auto da odabere, nije pitala jel joj treba ili netreba, puno vas sudi po osobnom iskustvu ili iskustvu supruge, dajte joj savjet koji auto do 13 i amen, muškarci inače razmišljaju logički jbg dok žene emotivnije. . Ko da ja pitam dajte mi savjet koju grafu da kupim za igranje i date mi savjet da mogu igrat pong na komodorcu i da mi netreba grafa, e jebiga onda.

ivanoile ned 21.4.2024 22:16
mali od foruma kaže...
Kakvi su ovi mali BMW B38 1.5 motori? Sad smo odlučili pogledati i BMW 1 2015 G.

Po ADAC su besprijekorni, ali volio bih čuti ukoliko netko ovdje na forumu ima kakvih iskustava.

 Meni preslabi i bespotrebni nasuprot B48ice u istim modelima.

Jullie321 pon 22.4.2024 16:37

Sasvim je nebitno koliko godišnje pređem kilometara. Jer ljudi kupuju aute iz različitih razloga, neke iz potrebe a neki iz uživancije. Ja kupujem prvenstveno jer volim auta, uživam u vožnji i volim biti samostalna, imati svoje auto koje sam sama izabrala i platila. I sigurno mi nije problem ni izdvojiti koliko god je godišnje potrebno za održavanje. 

 

Baš mi je jako zasmetalo kad je napisao da " meni ne treba auto" jer mislim da uopće ne bi smio reći u tome smjeru nego napisat svoje mišljenje u vezi auta za koja sam pitala. Ili predložit neko slično onome što tražim... 

OnTime pon 22.4.2024 17:07
Jullie321 kaže...

Sasvim je nebitno koliko godišnje pređem kilometara. Jer ljudi kupuju aute iz različitih razloga, neke iz potrebe a neki iz uživancije. Ja kupujem prvenstveno jer volim auta, uživam u vožnji i volim biti samostalna, imati svoje auto koje sam sama izabrala i platila. I sigurno mi nije problem ni izdvojiti koliko god je godišnje potrebno za održavanje. 

 

Baš mi je jako zasmetalo kad je napisao da " meni ne treba auto" jer mislim da uopće ne bi smio reći u tome smjeru nego napisat svoje mišljenje u vezi auta za koja sam pitala. Ili predložit neko slično onome što tražim... 

 Tako je, slažem se, nije na njemu da daje sud, ili neka preporuči auto ili ak nema kaj pametno za reć nek začmrlji. Nikakva korist od tog savjeta, samo troši svoje i tuđe vrijeme. Još se nisam susreo stim ovdje da netko traži nešto a ovaj mu napiše netreba ti to. 

hahhaajaads pon 22.4.2024 19:57
Jullie321 kaže...

Sasvim je nebitno koliko godišnje pređem kilometara. Jer ljudi kupuju aute iz različitih razloga, neke iz potrebe a neki iz uživancije. Ja kupujem prvenstveno jer volim auta, uživam u vožnji i volim biti samostalna, imati svoje auto koje sam sama izabrala i platila. I sigurno mi nije problem ni izdvojiti koliko god je godišnje potrebno za održavanje. 

 

Baš mi je jako zasmetalo kad je napisao da " meni ne treba auto" jer mislim da uopće ne bi smio reći u tome smjeru nego napisat svoje mišljenje u vezi auta za koja sam pitala. Ili predložit neko slično onome što tražim... 

Nemam nista protiv tog da imas auto, ali za ovakvu kilometrazu godisnje stvarno je jako lose uzet dizela. Jer to odrzavanje bi moglo bit jako jako skupo (a ne neka normala, tipa mali servis i tak neke sitnice), svakodnevno prekidanje regeneracije DPFa uzrokuje nalijevanje nafte u karter od motora, samim time ulje gubi svoja svojstva (motor slabije podmazuje i vjerovatno bude iznad MAX na sipci..), pa ak slucajno prekines DPF regeneraciju vise puta onda ulazis u dark zonu, limp mode, zacepljen dpf (pogotovo kad se radi o polovnjaku starom blizu 10god) i razmisljanje dal napravit DPF/EGR off ili stavit drugi DPF (koji samo u originalu kosta boga oca). Ja evo konkretno radim cca 5tkm godisnje i dizela sam uzeo jer sam ga dobio za dobru lovu (ali tak ide u prodaju uskoro jer dosta mi je traktora), zadnjih god dana sve obavljam skoro pa pjeske ili biciklom, ak idem negdje u posjetu onda idem sa autom (ali tad ga i garim, tak da regeracije radi svakih 600km), prije sam se svuda vozio po gradu i tad su regeneracije bile svakih 200km (a onaj tko ne zna sta je DPF, limp mode ce ga docekat kad tad). Zato pamet u glavu, pogledat stanje sa dizelom i kratim relacijama, znaci ako se radi samo grad sa autom u tak maloj godisnjoj km, racunaj da ces morat smanjit interval malog servisa za duplo, ako ne i troduplo (ovisno kak tko mjenja ulje, ja tima svakih 4-5tkm), pazit kad radi regeneraciju (a tad ce ti najvjerovatnije trebat neki OBD ili dijagnostika) i ne vozat ga nonstop na 1500 obrtaja kad je zagrijan motor. Meni od ovog trenutka svaki sljedeci auto bude benzin, eventualno hybrid (ali samo toyota), em volim zvuk tokom ubrzanja, tihog rada u leru, brzog grijanja zimi (civic 1.8 benz mi je na -15c poceo grijat kabinu u 5min dok sam ja cistio vani led, dizel ne pocne grijat nakon pol sata u leru na tim minusima..), nema problema sa diznama, dpfom/egrom, dvomasenim (konrektno ja auto koji gledam ima jednomaseni sa setom kvacila koji kosta 150€, na sadasnjem civicu 1.6d mi dvomaseni zamasnjak sa setom kvacila kosta prek 1500€) i ono sta mi je najbolje od svega, ulje nakon par tkm bude jos zuto (dok mrtvom dizelu je ulje crno odma nakon zamjene). I eto, to je moj neki kratki osvrt, dizel se uzima samo za duge relacije (tipa ak radis 30+tkm godisnje, ili ak radis 5tkm ali samo otvorene ceste/autoceste), a benzinac za sve ispod, potrosnja ti bude 2-3l vise ali zato bez problema sa eko normama...

Lovac pon 22.4.2024 20:24

hahhaajaads Neke si stvari dobro napisao (sad vidim koliko malo km kolegica misli raditi i to budu ili puno pre kratke relacije za moderni dizel ili rijeđe vožnje pa će ulje stajanjem možda motor ostaviti malo "na suho"), ali neke stvari malo generaliziraš. Meni dizel zimi za 3min max puše toplo, a dok je ovako oko 10 stupnjeva da ne pričam. Od kad radim od doma, radim samo 8-10 tisuća godišnje, to je malo za dizela i 0 puta EGR, nikad DPF ili sl. problemi. Ulje isto. Samo zamijenim ulje i filter nakon tih kilometara, tj. 1x godišnje. Vožnja je mix otvorena/grad, ALI autom nikad ne idem na vožnje od 5min do trgovine/natrag. S druge strane opet frendica s posla ima Octaviu mk3 1.6tdi i njoj se cijelo vrijeme sve pali. ali ona 90% vozi čisti grad, stani/kreni što je RIP za većinu modernih turbo dizela.

Taj Civic 1.8 VTEC je bio odličan, jedan od najboljih benzinaca ikad, ali baš Honda je shebala benzinjare pa se gorivo s uljem mješalo od kad su počeli s turbo benzincima i oba frenda s 1.5T su imala s tim problema. I generalno, na veliku žalost, sad benzinci imaju DPF (odnosno to se na njima zove GPF). Kolegi s posla se na Focusu (više puta nagrađivani EcoBoost) toliko zaštopao da su morali na servisu rastavljati i čistiti, a ima cca 40km u svakom smjeru posao/doma. Kia Sportage 1.5 ili 1.6, nisam ziher 160ks turbak, ista stvar.
Mazda i to samo 122 i 150ks benzinci su mislim još jedini normalni ostali (skyactivX već ima GPF). Tko ima bilo što prije te ere ili ad blue kod dizela, održavaj i ne prodaj :D

hahhaajaads pon 22.4.2024 20:38
Lovac kaže...

hahhaajaads Neke si stvari dobro napisao (sad vidim koliko malo km kolegica misli raditi i to budu ili puno pre kratke relacije za moderni dizel ili rijede vožnje pa će ulje stajanjem možda motor ostaviti malo "na suho"), ali neke malo generaliziraš. Meni dizel zimi za 3min max puše toplo, a dok je ovako oko 10 stupnjeva da ne pričam. Od kad radim od doma, radim samo 8-10 tisuća godišnje, to je malo za dizela i 0 puta EGR, nikad DPF ili sl. problemi. Ulje isto. Samo zamijenim ulje i filter nakon tih kilometara, tj. 1x godišnje. Vožnja je mix otvorena/grad. S druge strane opet frendica s posla ima Octaviu mk3 1.6tdi i njoj se cijelo vrijeme sve pali. ali ona 90% vozi čisti grad što je RIP za većinu modernih turbo dizela.

Taj Civic je bio odličan, jedan od najboljih benzinaca ikad, ali baš Honda je shebala benzinjare pa se gorivo s uljem mješalo od kad su počeli s turbo benzincima i oba frenda s 1.5T su imala s tim problema. I generalno, na veliku žalost, sad benzinci imaju DPF (odnosno to se na njima zove GPF). Kolegi s posla se na Focusu (više puta nagrađivani EcoBoost) toliko zaštopao da su morali na servisu rastavljati i čistiti, a ima cca 40km u svakom smjeru posao/doma. Kia Sportage 1.5 ili 1.6, nisam ziher 160ks turbak, ista stvar.
Mazda i to samo 122 i 150ks benzinci su mislim još jedini normalni ostali (skyactivX već ima GPF). Tko ima bilo što prije te ere ili ad blue kod dizela, održavaj i ne prodaj :D

 Meni evo ne, prije na 1.6tdi (koji je imao ono automatsko webasto pa ti kao sve brze zagrije), pa 1.6tdci iz psa i sad na civicu 1.6d, u leru nema teoretske sanse da ti auto na -10 ili -15 pocne grijat za 3min (ak se vozis po otvorenoj cesti i na 2k obrtaja onda da), to niti na benzincu nemre na toj temperaturi a oni su poznati da puno prije pocnu grijat kabinu nego bilo kakvi dizelasi. Generalno 1.5t iz civica nije los, oni koji mjenjaju ulje po servisnom intervalu i rade gradske voznje imaju taj problem, inace vrhunski motori (covjek iz SADa napravio skoro 700 000 milja na tom motoru), kod opcenito svakog benzinca koji su kao poznati da valjaju (tipa kod mazde) opet ne valjda sto oni guraju deaktivaciju cilindara  koja opet steti samom motoru. Znaci kod Mazde je najbolji G120/G165 (isti motori samo je G120 detuniran) do cca 2019god, od redizjna i motorom od 90kw pocinju ti problemi gdje je motor super ali auto ima deaktivaciju cilindara za koji navodno postoji neki bypass ali nesto sto prosjecan covjek nece napravit jer misli da ukoliko cilindri ne rade onda to znaci da se ne trose. GPF je svoja prica, za sad iako je dost dugo vec na trzistu ja nisam cuo da su neki veci problemi oko njih...

Jullie321 pon 22.4.2024 22:29

Jedini razlog zašto sam napisala da bi dizela je zato jer sada trenutno vozim dizela koji je 98 godišnje i niti jedan kvar nije imao. Samo smo mu ulje mijenjali. Vozim ga već dvije ipo godine. Zato mi nisu jasne te priče sa problemima jer ja nisam niti jedan problem imala.

 

Nisam htjela odmah kupovat neko bolje auto, moji mi dali to da se prvo malo izvježbam na njemu pa onda kad skupim malo iskustva, da si kupim auto koje hoću. 

 

Ali svakako sam prerano počela o svemu ovome razmišljati jer tek krajem godine kupujem auto, tako da treba pričekati i vidjeti kakva će situacija biti tada. Pozdravljam vas i napuštam temu. 

vrinho pon 22.4.2024 23:19

Gle, ti stari dizeli euro 3 i 4 su ok, pali vozi i nemaš te ekološke pizdarije ko novi, egr, pa dpf dok se zaštopa pa ti počnu vrištati s upozorenjima na kontrolnoj ploči ako ga ne ispušeš povremeno. Moderne dizele ubijaš ako je u pitanju pretežito gradska vožnja. Turbinu da ne spominjem, troškovi se nagomilaju samo tako. Uglavnom, preporučio bih ti benzinca. Radim cca 13000 km godišnje i iako imam euro6 dizela radije bih benzinca. 

hahhaajaads uto 23.4.2024 04:25
Jullie321 kaže...

Jedini razlog zašto sam napisala da bi dizela je zato jer sada trenutno vozim dizela koji je 98 godišnje i niti jedan kvar nije imao. Samo smo mu ulje mijenjali. Vozim ga već dvije ipo godine. Zato mi nisu jasne te priče sa problemima jer ja nisam niti jedan problem imala.

 

Nisam htjela odmah kupovat neko bolje auto, moji mi dali to da se prvo malo izvježbam na njemu pa onda kad skupim malo iskustva, da si kupim auto koje hoću. 

 

Ali svakako sam prerano počela o svemu ovome razmišljati jer tek krajem godine kupujem auto, tako da treba pričekati i vidjeti kakva će situacija biti tada. Pozdravljam vas i napuštam temu. 

 Pa nemas problema jer tad auti nisu bili pod tim eko normama i nemas razno razne gluposti kao dpf itd... Ja sam prije jedno 6/7 god imao venta iz 97', 1.9 tdi 90ks, auto za svakave okolnosti bio bez ikakvih problema a okrenuo daleko prek 300tkm (tad im se cajger vrati na 0 pa opet ispocetka broji), iskreno radije bi sad njega nazad nego modernog dizela.

sporttest uto 23.4.2024 08:42
Lovac kaže...


Mazda i to samo 122 i 150ks benzinci su mislim još jedini normalni ostali (skyactivX već ima GPF). Tko ima bilo što prije te ere ili ad blue kod dizela, održavaj i ne prodaj :D

 skyactive G motori nemaju GPF

medutim razlika izmedu G120 (stari model motora) i G122 je u mild hybrid sustavu (G150 ga takoder ima)

pitanje je koliko ce to biti pouzdano, iako evo ja nakon skoro 5 g nikakvih problema nemam 

omomomomoomm uto 23.4.2024 09:57
Jullie321 kaže...

Sasvim je nebitno koliko godišnje pređem kilometara. Jer ljudi kupuju aute iz različitih razloga, neke iz potrebe a neki iz uživancije. Ja kupujem prvenstveno jer volim auta, uživam u vožnji i volim biti samostalna, imati svoje auto koje sam sama izabrala i platila. I sigurno mi nije problem ni izdvojiti koliko god je godišnje potrebno za održavanje. 

 

Baš mi je jako zasmetalo kad je napisao da " meni ne treba auto" jer mislim da uopće ne bi smio reći u tome smjeru nego napisat svoje mišljenje u vezi auta za koja sam pitala. Ili predložit neko slično onome što tražim... 

 Moj ti je savjet da gledas C segment a ne D segment automobila. Posti zelis premium ili nesto blizu premiuma gledaj si BMW 1 ili audi A3. Za 15k€ cak i mozda nades dobar primjerak.  Radis jako malu kilometrazu ja bi gledao definitivno benzinca. Pronaci ces auto sa manje kilometara i sa puno manje problema u buducnosti.  Nemoj me krivo shvatiti ali po tvojem razmisljanju ja mislim da bi odlican auto za tebe bio bmw1 druge generacije ili audi a3 8v.  Ako kupis dizelasa za par tisuca kilometara godisnje vjeruj mi da ces cesti imati problema radi ekologije i gulit ce te razni "majstori".

 

Npr ford mondeo i renault talisman su jako nepouzdani auti.