Auti - ultimativna tema
Ide mi na k ova poskupljenja,moram dati 30 % više nego prije 3g a da ga hebeš cijene se neće stabilitirati tj unormaliti.
Ovo bi bila potvrda proizvodaca? mislim hoce li mi priznati ovo ili bas moram kod nas platiti 53eur?
pa uzmi u obzir da su:
u Renaultu zamijenili 1.2 TCe s 1.33
u VW 1.2 zamijenili s 1.0 TSi
nakon par godina proizvodnje...
Hvala na informaciji!
Jel' barem on 0.9 pouzdan?
Osobno imam Renault Megane 1,5 dCi i mislim da je za Megane to optimalno, mislim da je 1,2 TCe preslab za taj auto, ali možda sam u krivu.
Sad kad gledam kolika je cijena za ovaj Megane, a ja svoj 2016. god. sa 112.000 km i full opremom (ful LED svjetla, koža, 17" alu felge, sve ostalo moguće) kupio 2021. za 84.000 kn.
Cijene su otišle brutalno.
U (široj) obitelji imam dva megana III i clio IV s 1.5 dCi i stvarno ih vlasnici hvale. Pokušao bih i ja vjerojatno ići na taj motor, ali do posla imam 5 km u jednom smjeru i znam jednom mjesečno otići do Osijeka pa stvarno mislim da mi dizel ne treba.
Uzmi u obzir da je on s 9500 eura najjeftiniji Megane na Njuškalu/Index/Facebook oglasima (točnije je drugi najjeftiniji, ali taj najjeftiniji ima preko 180k km ako se ne varam pa me ni ne zanima), drugi su oglašeni s barem 1500 eura većom cijenom.
Automobili su strašno poskupili, ali jednostavno nemam(o) izbora.
pa uzmi u obzir da su:
u Renaultu zamijenili 1.2 TCe s 1.33
u VW 1.2 zamijenili s 1.0 TSi
nakon par godina proizvodnje...
Hvala na informaciji!
Jel' barem on 0.9 pouzdan
U novom Cliu nisam cuo, ali nisu jos ni napravili nesto bitniju kilometrazu. Za 1.5dci u Cliu samo pohvale.
Kod Meganea sa dizelom, hrpa problema sa AdBlueom. Ostalo, kvacilo na Meganeu je znalo biti problematicno, sto ja znam iz prve ruke.
Ako se ne varam ovo je slovenska verzija tehničke specifikacije vozila. Tehnička specifikacija vozila zamjenjuje COC papir to jest potvrdu proizvođača samo u državi gdje obaviš to. Znači slovenci imaju svoje mi hrvati svoje itd... Najbolje bi bilo da se zaletiš sa time u stanicu za tehnički ili pošalješ mail u CVH i pitaš jel odobravaju to. Ja sam uveo motor sa Datenauszug papirom što je austrijski ekvivalent tehničkoj speficikaciji vozila u hrvatskoj. Nisu mi priznali i izvadio sam to kod nas u stanici.
Ja vozim Ciivc dizel 2.2. svemirca. Kupio prije 3 godine sa 115k km, sad ima 150k km i nisam imao nijednu intervenciju. Klima, motor, struja, sve radi. Totalni autopilot što se vlasništva tiče te bi ja osobno zbog takvog iskustva puno prije uzeo to nego nešto noviji ford focus ili slično. Čisto moja iznimno subjektivna 2 centa eto
Osma ili deveta generacija?
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Moj je mehanički mjenjač.
Našao sam na internetu da se tek na 210 000 radi veliki servis.
Našao isto to da nije stvar u zupčastom već u vodenoj pumpi.
Na 170 000 je i sad nisam pametan dal mijenjat il ne dirat do 210 000.
Ma da sumnjam da ću ga i vozit još 40 000.
Sjetio sam se naknadno da mi se više ne šaltaju brzine haha
Iduće auto obavezno automatik.
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Kak da znam to jest budem siguran da paše za moja kola?
Broj šasije pa se sve zna?
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Kak da znam to jest budem siguran da paše za moja kola?
Broj šasije pa se sve zna?
To je set za 2.0 tdi 110 kw kakav imas u passatu.
Ako sumnjas mozes otic da ti isprintaju ponudu u servisu po broju sasije sa continental dijelovima i usporedis kataloske brojeve sa ovim sta sam ti poslao. Narucivalo je dosta ljudi kojima sam rekao za ovo, naravno uz velike sumnje jer niko me vjeruje da isti dio u njemackoj kosta toliko manje nego kod nas.. Niko nije imao problema, uvijek je sve pasalo.
Mozes se javit i ovima mailom, posaljes im broj sasije i pitas jel ce odgovarat taj set, nesto je skuplje nego prek njemacke ali i dalje 10x manje nego prek servisa, ducan je u dubravi, imaju dostavu
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Mali Abarth 595 Comp sa 1.4t, veliki servis u Zagrebu 1300-1400€.
Realni trosak djelova:350€ + 7h ruke su naplatili.
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Kak da znam to jest budem siguran da paše za moja kola?
Broj šasije pa se sve zna?
To je set za 2.0 tdi 110 kw kakav imas u passatu.
Ako sumnjas mozes otic da ti isprintaju ponudu u servisu po broju sasije sa continental dijelovima i usporedis kataloske brojeve sa ovim sta sam ti poslao. Narucivalo je dosta ljudi kojima sam rekao za ovo, naravno uz velike sumnje jer niko me vjeruje da isti dio u njemackoj kosta toliko manje nego kod nas.. Niko nije imao problema, uvijek je sve pasalo
Ja sam u Austriji sad.
Ne mogu ići u Zubak, koji mi je najbliži, ali mislim da ću napraviti tako kako predlažeš.
Da ruke platim i 150e isplati se.
Iskreno, sam se ne bih sjetio zajebavat sa djelovima, ali ako je jednostavno za kupit zašto ne.
Ako šta pomaže eto broj šasije.
WVWZZZ3CZGE511972
U novom Cliu nisam cuo, ali nisu jos ni napravili nesto bitniju kilometrazu. Za 1.5dci u Cliu samo pohvale.
Kod Meganea sa dizelom, hrpa problema sa AdBlueom. Ostalo, kvacilo na Meganeu je znalo biti problematicno, sto ja znam iz prve ruke.
On tu pita za Megane iz 2016. godine koji nema AdBlue, tako da nebitna stavka i nedostatak. Ne znam ni točno od koje godine Megane ima AdBlue - 2019?
Pozdrav.
Imam mali problemcic na Mazdi 6.Ugl kad jako ugrije cuje mi se prilikom skretanja skripanje/struganje.
Kad je vani hladnije ili kad je kiša nema uopce tih problema.
Je li šolja amortizera za zamjenu ili je nesto drugo?
Trebam uskoro mijenjati akumulator na i30 fastbacku.
Pošto je start stop akumulator, može neka preporuka istog za gore navedeni auto?
U ovlaštenom je 300+ eura, što mislim da je previše i kako čitam, ljudima taj original odlazi prije nego neki OEM.
Vidim da ima 100-200€.
E sad, Bosch je 200 eura, dali vrijedi 100 eura više ili uzmem li ovaj za 100€ (exide, varta) ista stvar?
Također, gdje je najpovoljnije uzeti?
Što jeftiniji akumulator, to veća šansa da će kraće trajati ili stvarati probleme. Vozim na Vartama zadnjih 10+ godina i nikad nikakvih problema. Exide isto OK.
Koje bolesne cijene u ovlastenima, nije cudo da ljudi ne servisiraju vise kod tih lihvara kad garancija istekne.
Zupcasti cijeli set sa vodenom pumpom 120e
Pk set cijeli 47e
Dostava 15e
Ruke normalnog majstora cca 100e
Troskovi svega 282e i miran si godinama.. I ljudi to placaju skoro 1000e, pa jebem ti mater..
Kak da znam to jest budem siguran da paše za moja kola?
Broj šasije pa se sve zna?
To je set za 2.0 tdi 110 kw kakav imas u passatu.
Ako sumnjas mozes otic da ti isprintaju ponudu u servisu po broju sasije sa continental dijelovima i usporedis kataloske brojeve sa ovim sta sam ti poslao. Narucivalo je dosta ljudi kojima sam rekao za ovo, naravno uz velike sumnje jer niko me vjeruje da isti dio u njemackoj kosta toliko manje nego kod nas.. Niko nije imao problema, uvijek je sve pasalo
Ja sam u Austriji sad.
Ne mogu ići u Zubak, koji mi je najbliži, ali mislim da ću napraviti tako kako predlažeš.
Da ruke platim i 150e isplati se.
Iskreno, sam se ne bih sjetio zajebavat sa djelovima, ali ako je jednostavno za kupit zašto ne.
Ako šta pomaže eto broj šasije.
WVWZZZ3CZGE511972
Taj set kaj ti on nudi je sa običnom vodenom pumpom. Tak da prvo moraš vidjet kaj hoćeš menjat jer danas nije to baš sam tak.
Hoćeš stavljat sve isto kakvo imaš sad? Jer to onda nije više 120 eura ... već cca 200 eura.
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Moj je mehanički mjenjač.
Našao sam na internetu da se tek na 210 000 radi veliki servis.
Našao isto to da nije stvar u zupčastom već u vodenoj pumpi.
Na 170 000 je i sad nisam pametan dal mijenjat il ne dirat do 210 000.
Ma da sumnjam da ću ga i vozit još 40 000.
Sjetio sam se naknadno da mi se više ne šaltaju brzine haha
Iduće auto obavezno automatik.
Rijetko koja pumpa odradi 210k na vw, već je trebao obaviti veliki servis a ako nije postoji velika mogućnost da pumpa lagano curi... tako da ako ga uzmeš odmah planiraj ga odmah voziti na veliki
Pegas.hr mozda pogledaj, tamo sam bio uzeo Yuasu.
Yuasa, Varta ili Exide bih ja gledao.
Veliki servis je na 210tkm ili 180 u otezanim uvjetima.
Na A3 8v smo ga radili na tocno 210tkm i sve je izdrzalo bez problema. Imam i A4 B9 sa 2.0 motorom i mehanicar mi je preporucio da do 170tkm promijenim. Cijene variraju. Mislim da sam na 8V prije par godina platio 3800kn.
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Moj je mehanički mjenjač.
Našao sam na internetu da se tek na 210 000 radi veliki servis.
Našao isto to da nije stvar u zupčastom već u vodenoj pumpi.
Na 170 000 je i sad nisam pametan dal mijenjat il ne dirat do 210 000.
Ma da sumnjam da ću ga i vozit još 40 000.
Sjetio sam se naknadno da mi se više ne šaltaju brzine haha
Iduće auto obavezno automatik.
Rijetko koja pumpa odradi 210k na vw, već je trebao obaviti veliki servis a ako nije postoji velika mogućnost da pumpa lagano curi... tako da ako ga uzmeš odmah planiraj ga odmah voziti na veliki
Ja auto posjedujem, ne planiram ga kupit.
Vozim ga cca dva mjeseca i cca 4000km.
Dogovorio sam sve sa majstorom i napravit ću to kad idem kući na godišnji za cca mjesec dana.
Što se tiče te vodene pumpe, mehaničar koji će mi raditi je rekao da je to sve od djelova šta mi treba i da samo gkedam da je continental da je po njemu to najpouzdaniji proizvođač.
Ako je bolje original od Volkswagen uzeo bi original ali od kud to da naručim onda.
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Moj je mehanički mjenjač.
Našao sam na internetu da se tek na 210 000 radi veliki servis.
Našao isto to da nije stvar u zupčastom već u vodenoj pumpi.
Na 170 000 je i sad nisam pametan dal mijenjat il ne dirat do 210 000.
Ma da sumnjam da ću ga i vozit još 40 000.
Sjetio sam se naknadno da mi se više ne šaltaju brzine haha
Iduće auto obavezno automatik.
Rijetko koja pumpa odradi 210k na vw, već je trebao obaviti veliki servis a ako nije postoji velika mogućnost da pumpa lagano curi... tako da ako ga uzmeš odmah planiraj ga odmah voziti na veliki
Ja auto posjedujem, ne planiram ga kupit.
Vozim ga cca dva mjeseca i cca 4000km.
Dogovorio sam sve sa majstorom i napravit ću to kad idem kući na godišnji za cca mjesec dana.
Što se tiče te vodene pumpe, mehaničar koji će mi raditi je rekao da je to sve od djelova šta mi treba i da samo gkedam da je continental da je po njemu to najpouzdaniji proizvođač.
Ako je bolje original od Volkswagen uzeo bi original ali od kud to da naručim onda.
Pardon, nekako sam imao u glavi da ga planiraš kupiti... mehaničar ti je rekao da uzmeš samo vodenu pumpu? Treba ti set zupčastog remena, remenica alternatora, set mikro remena, vodena pumpa i antifriz
Pozdrav forumaši.
U planu sam kupovine nekog većeg automobila (karavan, velika limuzina). Za oko mi je zapeo Audi A6 C6 redizajn 2.7TDI od 190 KS.
Nisam baš dobar poznavatelj Audija. Trenutno vlasnik Mercedesa w203 c220 cdi..
Zanima me kako su se pokazali kod vas ukoliko netko posjeduje istog?
Na što treba pripaziti?
Isto tako gledam potrošnju goriva koja ispada skoro pa ista kod 2.7 TDI I 2.0 TDI 2009-2010 Dal je to realno?
Koliko ispadne veliki servis za CC-a iz 2016. sa motorom 2.0 150 konja u ovlaštenom servisu?
Na koliko uopće se prvi put mijenja zupčasti na tim novijim motorima?
U prosincu je jedan poznanik napravio veliki servis na sedmici 2016 2.0 tdi + servis dsg-a i bilo je tada u kunama kakvih 10 000+. Odbijmo zamjenu ulja u DSG-u i dobra pretpostavka je 800-900€
Moj je mehanički mjenjač.
Našao sam na internetu da se tek na 210 000 radi veliki servis.
Našao isto to da nije stvar u zupčastom već u vodenoj pumpi.
Na 170 000 je i sad nisam pametan dal mijenjat il ne dirat do 210 000.
Ma da sumnjam da ću ga i vozit još 40 000.
Sjetio sam se naknadno da mi se više ne šaltaju brzine haha
Iduće auto obavezno automatik.
Rijetko koja pumpa odradi 210k na vw, već je trebao obaviti veliki servis a ako nije postoji velika mogućnost da pumpa lagano curi... tako da ako ga uzmeš odmah planiraj ga odmah voziti na veliki
Ja auto posjedujem, ne planiram ga kupit.
Vozim ga cca dva mjeseca i cca 4000km.
Dogovorio sam sve sa majstorom i napravit ću to kad idem kući na godišnji za cca mjesec dana.
Što se tiče te vodene pumpe, mehaničar koji će mi raditi je rekao da je to sve od djelova šta mi treba i da samo gkedam da je continental da je po njemu to najpouzdaniji proizvođač.
Ako je bolje original od Volkswagen uzeo bi original ali od kud to da naručim onda.
Pardon, nekako sam imao u glavi da ga planiraš kupiti... mehaničar ti je rekao da uzmeš samo vodenu pumpu? Treba ti set zupčastog remena, remenica alternatora, set mikro remena, vodena pumpa i antifriz
Pa dva linka su gore.
Ne samo vodena pumpa već sve to što si nabrojao i izađe me 175e i on traži 100e za ruke što je pošteno.
Za tih ni 300e mi se neda više razmišljat da li će se što sjebati ili ne.
Trebao sam napravit to odma čim sam uvezao auto iz Njemačke, ali ajde, ne kužim se a rečeno mi bolje ne diraj do 210 000.
Pozdrav forumaši.
U planu sam kupovine nekog većeg automobila (karavan, velika limuzina). Za oko mi je zapeo Audi A6 C6 redizajn 2.7TDI od 190 KS.
Nisam baš dobar poznavatelj Audija. Trenutno vlasnik Mercedesa w203 c220 cdi..
Zanima me kako su se pokazali kod vas ukoliko netko posjeduje istog?
Na što treba pripaziti?
Isto tako gledam potrošnju goriva koja ispada skoro pa ista kod 2.7 TDI I 2.0 TDI 2009-2010 Dal je to realno?
Iskreno pored 3.0 ne vidim neki smisao uzimati 2.7 motor.... Ili 2.0 ili 3.0. Makar je za taj auto 3.0 quattro kombiancija najbolji izbor
Pozdrav forumaši.
U planu sam kupovine nekog većeg automobila (karavan, velika limuzina). Za oko mi je zapeo Audi A6 C6 redizajn 2.7TDI od 190 KS.
Nisam baš dobar poznavatelj Audija. Trenutno vlasnik Mercedesa w203 c220 cdi..
Zanima me kako su se pokazali kod vas ukoliko netko posjeduje istog?
Na što treba pripaziti?
Isto tako gledam potrošnju goriva koja ispada skoro pa ista kod 2.7 TDI I 2.0 TDI 2009-2010 Dal je to realno?
potrošnja je ista možda u određenom režimu vožnje na otvorenoj cesti.
2.0 minimalna potrošnja oko 5-5,5, 2.7 teško ide ispod 6,5 litara
u gradu 2.0 troši do 9 litara, 2.7 ide do 11.
U svakom slučaju više nego W203 220cdi.
Pozdrav forumaši.
U planu sam kupovine nekog većeg automobila (karavan, velika limuzina). Za oko mi je zapeo Audi A6 C6 redizajn 2.7TDI od 190 KS.
Nisam baš dobar poznavatelj Audija. Trenutno vlasnik Mercedesa w203 c220 cdi..
Zanima me kako su se pokazali kod vas ukoliko netko posjeduje istog?
Na što treba pripaziti?
Isto tako gledam potrošnju goriva koja ispada skoro pa ista kod 2.7 TDI I 2.0 TDI 2009-2010 Dal je to realno?
Iskreno pored 3.0 ne vidim neki smisao uzimati 2.7 motor.... Ili 2.0 ili 3.0. Makar je za taj auto 3.0 quattro kombiancija najbolji izbor
Pa eto ovaj je manje kubika i manje kilovata tako da je i rega jeftinija. A ide jako dobro. 2.0 ima 170 konja ali bojim se da su ti konji dobro ispaćeni u autu koje teži 1700kg
Potrošnja do 7.5l kombinirano mi je prihvatljiva
Pozdrav forumaši.
U planu sam kupovine nekog većeg automobila (karavan, velika limuzina). Za oko mi je zapeo Audi A6 C6 redizajn 2.7TDI od 190 KS.
Nisam baš dobar poznavatelj Audija. Trenutno vlasnik Mercedesa w203 c220 cdi..
Zanima me kako su se pokazali kod vas ukoliko netko posjeduje istog?
Na što treba pripaziti?
Isto tako gledam potrošnju goriva koja ispada skoro pa ista kod 2.7 TDI I 2.0 TDI 2009-2010 Dal je to realno?
potrošnja je ista možda u određenom režimu vožnje na otvorenoj cesti.
2.0 minimalna potrošnja oko 5-5,5, 2.7 teško ide ispod 6,5 litara
u gradu 2.0 troši do 9 litara, 2.7 ide do 11.
U svakom slučaju više nego W203 220cdi.
Onda je to dosta više nego sto tvornica deklarira za 2.7. U tehničkoj specifikaciji stoji grad 8.4l
Kod mene za w203 stoji 8.8litara grad. Realno kombinirano troši mi 7 litara
za 10 se kupi redizajn 2015,2016
ovaj ne vrijedi ni 8500 po meni - a i možeš zaboraviti da će ti netko tko traži 10k spustiti 1500 cijenu, jedino ako je poznanik pa ti da ispod cijene
imam isti auto, isti motor, ista godina, sa 160k km, sa više opreme, 2 seta guma i felgi, registiran 04/24, i maksimum bih mogao 7500-7700 dobiti, tako da ni ovaj ne vrijedi više u nijednom slučaju, pogotov tako udaren, 7500 max a i to će mu rijetko tko dati
Što je najbolje, spustio sam, i išao vidjeti. Treba promijeniti ulje, napumpati gume i mijenjati ih. I ima ta dva oštećenja. Ali rekla je vlasnica da ispod 8500 ne daje, a nisu uključene gume. Tak da sam rekao da ipak mislim da je previše.
Ma da, nema smisla, 1000+ je preskup s obzirom da imaš 700+ uloga.