Auti - ultimativna tema
A moj w211 visi na dizalici majku mu hebem. Ford jos i dalje juri bez greške...
Pa bacio si para u njega vise nego vrijede takva dva focusa. Sad se mora kotrljati bez problema. 😀
Evo što jebeno ptičje govno može napraviti laku u roku od par sati. Znači posrala se u zazor između gepeka i C stuba, tamo gdje je bio Fusso Coat ništa nije napravilo štete. Naravno u zazoru nije bilo nikakve zaštite i tu je smežuralo lak.
Evo što jebeno ptičje govno može napraviti laku u roku od par sati. Znači posrala se u zazor između gepeka i C stuba, tamo gdje je bio Fusso Coat ništa nije napravilo štete. Naravno u zazoru nije bilo nikakve zaštite i tu je smežuralo lak.
Kakav je to auto? Meni je preko tjedan dana zasran auto, nisam mu ja rob da ga perem na prvo govno pa se ovakse stvari nikad nisu desavale
Fordova plava je poznata po tome što je otporna kao jaje na bacanje. Uglavnom što novije generacije auto to je boja jadnija.
Katastrofa kakav skart prolazi danas.. Farovi rose nakon 3 godine, boja osjetljivija od picke, crijeva od klime pucaju cesce od jeftinih kondoma a nikad skuplji nisu bili.. Prejadno
Fordova plava je poznata po tome što je otporna kao jaje na bacanje. Uglavnom što novije generacije auto to je boja jadnija.
Ma ja mislim da nije kriva boja nego ptica posrala neku mjesavinu jer je vidjela da si srao po 1.6 tdciu
Netko me s foruma urekao. Ta ptica je baš našla mjesto gdje će ispustiti teret, govanca stojala po cijeli dan i nikada ništa nije bilo, a sada neka zajebana doletjela, izgleda sere kočionu tekućinu.
Postoji li neki nacin za popraviti ogrebotine od kljuceva s unutrasnje strane vrata? Ogrebotine su kraj pretinca na vratima i to je meka plastika (auto je Lexus NX). Probao sam sa interior cleanerima ali nema pomaka.
To se mora ispuniti kitom za plastike pa utisnuti uzorak uzet iz plastike koja se popravlja te onda obojati. Prvo probaj crnim markerom pa protrljaj prstom preko markera.
Aha... znaci moram dati proficima da to poprave :D
Pozdrav.
Frendica planira kupiti novi Hyundai i10... Ima li netko iskustva s tim autom ili zna nešto više?
Kakvi su, valja li bazni motor 1.0...?
Pozdrav.
Frendica planira kupiti novi Hyundai i10... Ima li netko iskustva s tim autom ili zna nešto više?
Kakvi su, valja li bazni motor 1.0...?
Majka vozi vec godinu i nesto sitno. Probao sam nekoliko puta, sasvim oke ide (meni fali turbo..), majci je oke. Ona je jako zadovoljna. Servis u ovlastenom 860kn ak se dobro sjecam. Trosi joj prema BC oko 4.6, znaci realno oko 5 bi ja rekao ona se 2-3 tjedna vozi s tankom od 35 l. Samo i bazni motor od 1.0 imas, barem je prosle godine tako bilo. I mislim da je samo ta opcija od 80tak konja.
Jedino akvoli slusati glazbu, nek uzme vecu razinu ozvucenja, bazno je oke za cuti vijesti, ali meni osobno fali kvalitete zvuka.
Ukratko to je to, uglavnom ostao sam pozitivno iznenađen. Za tih 82 t kn definitivno best buy, mislim da je konkurencija skuplja (mozes i ovog naspeckat na 115 t kn), ali to ovisi sad o frendici kaj ona hoce.
Koliko cesto mijenjate filtere zraka i goriva? Prosao sam 12 000 od izmjene svih filtera i ulja i sad mislim samo ulje i filter ulja i klime promjenit, od zraka je dobar i jos sam usisavacem to malo smeca sa njega usisao.. Negdje sam procitao da se svakih 30 000 treba mjenjat od zraka i goriva filter
I pitanje za 1.7 cdti, oce ovo ulje bit dobro za njega? Gm dexos 2 ne mislim stavljati u taj motor, dosad sam stavljao ovaj shell u njega ali je sranje to sto dobijes 4l a u motor ide 5l pa se mora posebno kupovat 1l i tu se spusi malo novaca bezveze pa vise pase ovo od 5l pakovanje liqui moly.. Vidim da ima dexos2 certifikat al me zanima jel jos kakav gm certifikat mora imat..
Filter goriva svaki drugi ili treci servis, znaci svakih 20-30tkm. Inače je pravilo za filter goriva da je najbolje svaki treci servis. Ove ostale filtere mijenjam na svakom malom servisu jer su stvarno jeftini pa mi svejedno, iako realno ni to ne moras svaki servis nego svaki drugi. Jedini filter koji treba svaki servis je filter ulja i to je to, eventualno zraka još , ali da samo filter ulja
Lique moly je odlično ulje tako da nemas brige
Koliko cesto mijenjate filtere zraka i goriva? Prosao sam 12 000 od izmjene svih filtera i ulja i sad mislim samo ulje i filter ulja i klime promjenit, od zraka je dobar i jos sam usisavacem to malo smeca sa njega usisao.. Negdje sam procitao da se svakih 30 000 treba mjenjat od zraka i goriva filter
I pitanje za 1.7 cdti, oce ovo ulje bit dobro za njega? Gm dexos 2 ne mislim stavljati u taj motor, dosad sam stavljao ovaj shell u njega ali je sranje to sto dobijes 4l a u motor ide 5l pa se mora posebno kupovat 1l i tu se spusi malo novaca bezveze pa vise pase ovo od 5l pakovanje liqui moly.. Vidim da ima dexos2 certifikat al me zanima jel jos kakav gm certifikat mora imat..
Razlika izmedu tog Liqui molya 5l i Shell Helix ultra 4+1l nije ni 20kn tako da ja ne vidim smisao promjene ako se Shell pokazao dobrim.
Filter goriva svaki drugi ili treci servis, znaci svakih 20-30tkm. Inače je pravilo za filter goriva da je najbolje svaki treci servis. Ove ostale filtere mijenjam na svakom malom servisu jer su stvarno jeftini pa mi svejedno, iako realno ni to ne moras svaki servis nego svaki drugi. Jedini filter koji treba svaki servis je filter ulja i to je to, eventualno zraka još , ali da samo filter ulja
Lique moly je odlično ulje tako da nemas brige
Koliko kostaju ti famozni filteri kad ih tako rijekto mijenjate? Meni na A4 2007 svi filteri (goriva, ulja, zraka i klime zajendo kostaju 30 EUR...
Koliko kostaju ti famozni filteri kad ih tako rijekto mijenjate? Meni na A4 2007 svi filteri (goriva, ulja, zraka i klime zajendo kostaju 30 EUR...
Ne znam kakve filtere stavljas, ali mene Mahle komplet za 206icu dode vise od toga i to bez filtera goriva koji je generalno najskuplji (moj auto ga nema).
Inace moja filozofija je filter ulja svake godine, a kabina+zrak svake druge. Radim cca 10tkm godisnje i jednostavno ne vidim smisao mijenjat filter zraka i kabine na svakom malom servisu.
Kakvi su to filteri kada dođu 30E, pa ja sam na 1.6TDI-u plaćao samo filter kabine 30E. Ulje i filter ulja mijenjam svake godine, 5000-10000 km, a sve ostalo svake dvije godine.
Kakvi su to filteri kada dođu 30E, pa ja sam na 1.6TDI-u plaćao samo filter kabine 30E. Ulje i filter ulja mijenjam svake godine, 5000-10000 km, a sve ostalo svake dvije godine.
Tokić TQ ja kupim filtere na autodocu, za G7 1.6TDI komplet MAHLE 75€ sa poštarinom ispadne.
Mene na A4 mali servis sa svim filterima kosta 1200kn ako se ne varam. Najskuplji je filter goriva on je 300kn. Ulje je catrol edge 5w30.
Stigao na more mislim da nisam imao tak malu potrosnju od kad imam auto. Bila je guzva pa se sporije vozilo. Poslje svetog roka je bila guzva 6km jer je bila prometna.
Filter goriva svaki drugi ili treci servis, znaci svakih 20-30tkm. Inače je pravilo za filter goriva da je najbolje svaki treci servis. Ove ostale filtere mijenjam na svakom malom servisu jer su stvarno jeftini pa mi svejedno, iako realno ni to ne moras svaki servis nego svaki drugi. Jedini filter koji treba svaki servis je filter ulja i to je to, eventualno zraka još , ali da samo filter ulja
Lique moly je odlično ulje tako da nemas brige
Koliko kostaju ti famozni filteri kad ih tako rijekto mijenjate? Meni na A4 2007 svi filteri (goriva, ulja, zraka i klime zajendo kostaju 30 EUR...
Neda mi se sada ici gledati ali ne ispadne te sigurno tako malo.
Ako se dobro sjecam od zadnjeg servisa
Filter ulja - 70kn filtron
Filter goriva - 280kn Mahle
Filter kabine - 120kn Meyle
Filter zraka - 130kn Meyle
Ulje shell 5w30 HX8 9L misllim da je bilo 450kn
Filter goriva svaki drugi ili treci servis, znaci svakih 20-30tkm. Inače je pravilo za filter goriva da je najbolje svaki treci servis. Ove ostale filtere mijenjam na svakom malom servisu jer su stvarno jeftini pa mi svejedno, iako realno ni to ne moras svaki servis nego svaki drugi. Jedini filter koji treba svaki servis je filter ulja i to je to, eventualno zraka još , ali da samo filter ulja
Lique moly je odlično ulje tako da nemas brige
Koliko kostaju ti famozni filteri kad ih tako rijekto mijenjate? Meni na A4 2007 svi filteri (goriva, ulja, zraka i klime zajendo kostaju 30 EUR...
Neda mi se sada ici gledati ali ne ispadne te sigurno tako malo.
Ako se dobro sjecam od zadnjeg servisa
Filter ulja - 70kn filtron
Filter goriva - 280kn Mahle
Filter kabine - 120kn Meyle
Filter zraka - 130kn Meyle
Ulje shell 5w30 HX8 9L misllim da je bilo 450kn
Mozda u ovlastenom servisu. Koliko god da su filtere nije zgoreg cesce mijenjati.....
Ovlašteni je oko 1500kn za filter ulja, kabine i ulje.
Ja filter kabine mijenjam jednom godišnje a imam Focusa na kojem treba pola sata i diploma da se zamijeni
Da je lakša zamjena od par minuta kao kod većine auta onda bi mijenjao 2-3 puta godišnje pogotovo tokom jeseni i zime kad ima puno vlage.
Možda se čini prečesto ali želim zamijeniti filter prije nego se na njemu stvori plijesan.
Na Meganu 3 moraš se uvući doslovno u instrument ploču da bi promjenio filter kabine.Majstor mi promjenio filter goriva prije 7 mj.i nedavno mi auto teško palio kao da nema goriva(dci 81kW).
Pogledam filter izvana kao da je star 5.godina.Naručim novi za 300 kn i sam ga promjenim a ovaj stari,prerežem i unutra uložak koma.Svi kažu da mi majstor nije uopće promjenio taj filter.Nebi mu sad to nabijao na nos jer je neke druge poslove napravio ok.Jel moguće da se taj filter zamazo toliko u 7.mj ili cca 200l potrošenog goriva?!
Da filter kabine obavezno svaki servis. Pa nakon 15tkm izgleda jako lose. Barem meni jer imam puno voznje po zagrebu.
Uskoro bih i ja trebao raditi mali servis na autu, pa da li mi možete preoručiti da li uzeti Total ili Mobil ulje sa linka? Do sada je uvijek išao Total 5w40, ali nije velika razlika u cijeni, a ne znam da li je Mobil kvalitetnije ulje, a niije velika razlika u cijeni. Mijenjam ulje svakih cca 8000 km jer toliko napravim godišnje. Nisam siguran što se dobije ako se stavi "skuplje" tj. kvalitetnije ulje, pretpostavljam da bolji odradi svoj "posao", ali sigurno još za nešto postoji razlika. Hvala
http://motorna-ulja.hr/proizvod/total-quartz-9000-5w-40-5l/
http://motorna-ulja.hr/proizvod/mobil-super-3000-x1-5w-40-5l/
Već znam da će me uhvatiti u leđima dok budem mijenjao filter kabine na Fiesti.
Jel zna netko da li za Koni STR.T amortizere treba raditi homologaciju?
INFO
Koni str.t su jeftinije od Bilstein-a b4, za b4 znam da ne treba, za b6 već treba...
Imam feeling da čim ovi na tehničkom vide da amortizeri nisu crni, odma pitaju di je atest...
A niti su gewinde, niti amortizeri imaju štelanje tvrdoće...
1.6TDCI, a da nije u kvaru je osmo svjetsko čudo.