
Auti - ultimativna tema



Je li koristo tko laqo.hr? Istice mi rega u prvom mjesecu i gledam kod njih mi se cini najpovoljnije, no svakih par dana su drugačije cijene.
liberalizacija je pa ne cudi...oni mogu na temelju nekih parametara svaki dan stavit drugaciju cijenu...
Npr neki ti mogu cijenu umanjiti za na temlju koliko godina nisi bio štetnik a neki koliko dugo imas vozacku.. Vise nije sve kolko ti auto ima kw, koje su reg oznake.. dakle hrpa parametara koji su podlozni promjenama svaki dan

Ljudi su stoka i pogotovo krkani soderasi u hrvatskoj.
Ja sam isao kupit od poznanika auto staro 8 godina koje je on kupio kad je auto bilo 5 godina staro. Kune se on u auto servisira kod mate u garaži dosli u ovlaštenog havarija od auta postrosio bih vise na popravak nego na kupnju. Sto je najgore bilo cinilo mi se da ni on ne zna za te kvarove tj potencijalne probleme a s druge strane mozda je i znao pa se isto isao rjesit auta a najbolje je poznaniku jer ko ga sljivi znamo se s ulice dobar dan dobar dan pa necu sad gledat dlaku u jajetu. A da ne govorim o tome da je posli se to tako prodalo bez problema jer on suti a ovaj ofrlje pogleda a cijena dobra....

Ima svakakvih smeca od ljudi, bivsi susjed je prodao 1.2 Pola nekoj sirotinji kada mu je otisao motor. Ubacio drugi polovni koji je bio u jednako losem stanju, nabrzinu smlatio popravak i napumpao aditivima samo da drzi par dana. Prodao nekoj zeni koja je skupila zadnje novce, napravio mezu i sve fino pocastio. Nakon 2 tjedna zove zena i place da je otisao motor te trazi da bar plati pola popravka. Ovaj je samo ignorirao i hvalio se okolo kako je uvalio svoga krampa za 6000E. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece.
Lako mu je zajebavat slabašnu žensku. Da uvali to nekom sa kratkim fitiljem onda bi on njemu uvalio nešto drugo.
I nije mi jasno kako netko može dati za polo 1.2 6000 eura. Ako mu je otišao motor, vjerojatno auto nije mlađi od 10 godina. 6000 eura?

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..
Ak dobiš 2 soma možeš biti sretan. To je ionako teška roba za prodat pogtovo tak faličan.
Ne kužim kad će pojedni ljudi shvatit da ulažu, odžavaju auto radi sebe svoje sigurnosti a ne radi drugih niti ćeš to ikad moći naplatiti.

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..
Ak dobiš 2 soma možeš biti sretan. To je ionako teška roba za prodat pogtovo tak faličan.
Ne kužim kad će pojedni ljudi shvatit da ulažu, odžavaju auto radi sebe svoje sigurnosti a ne radi drugih niti ćeš to ikad moći naplatiti.
Fora je da je auto 100% siguran i ispravan.
Ako meni ovlašteni servis ne može dokucit zasto se pojavljuje neka lampica kak onda to mogu sredit?
Sto se tice samog izgleda takvog sam ga kupio od njemca i to meni nije bio problem.. no isto tako shvacam da drugima moze biti problem.
Nisam imao problema s turbinom niti diznama itd

.

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Ovo nije u potpunosti točno, pogotovo što se tiče operativnog leasinga kod pojedinih leasing kuća.
Porsche leasing je tu vrlo fleksibilan, jest da si ajmo reći zalockan na VW grupu, ali njihov leasing je po meni nenadmašiv.
3. auto sam nedavno uzeo već, operativni leasing s ostatkom vrijednosti na 5 godina. 0 kn učešća, ove početne troškove naravno platiš, makar i tu ima mala caka o kojoj ću kasnije, ostatak vrijednosti ovisi o vrijednosti auta, i na svaki stavim 10000 km godišnje, kako bi rata bila što manja, makar radim dosta više.
Nakon 5 godina možeš vratiti auto kao što priliči operativnom leasingu (nije neka opcija ako radiš više kilometara nego što si potpisao zbog penala), možeš platiti taj ostatak vrijednosti i postati vlasnikom vozila ili ostatak refinancirati opet na par godina. Ove zadnje dvije točke radiš u preko dilera, tj. preko Porsche Inter Auta.
Ono što sam ja radio je to da sam mijenjao aute ranije, svake 2-3 godine. Došlo bi nešto novo, svidjelo bi mi se, "vratio" bih auto Porsche Inter Autu, tj. oni bi ga procijenili i otkupili u Weltauto, bez obzira koliko je auto radio km godišnje. To sam radio vremenski gledano samo pod uvjetom da procjena nije manja nego što je moj ostatak duga prema Porsche Leasingu u tom trenu, tako da Porsche Inter Auto u potpunosti zatvori moj dug za stari auto prema Porsche Leasingu, te bi možda i ostalo malo viška za onu caku prije spomenutu, da se s tim viškom pokrije i nešto početnih troškova za novi auto.
Primjera radi za trenutno vozilo, vrijednost cca 195k kn, ostatak vrijednosti 11k EUR, rata cca 2500 kn.


Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..
Po meni, ako nisi u nekom financijskom problemu, nemoj ići sa previsokom cijenom. Prodaja može potrajati dugo , samo ćeš se nasekirati.
Ja sam npr. focusa 1.8 tdci iz 2006. , 115 ks, 135000 km krenuo prodavati za cca 40000 kn. Do*izdilo mi višemjesečno odgovaranje na pozive i pokazivanje auta i spuštanje cijene. Zadnji kupac je ko fol bio siguran za 28000 kn ali se nije javljao više. Pa sam ga na kraju prodao poznaniku (zapravo punčevom frendu) za 20000 kn samo da više nemam posla sa kupcima. Još sam dva tjedna prije platio osiguranje i registraciju, a koji mjesec prije dao 3000 kn za kuplung , lamelu itd... Prije tog popravka sam imao jednog sigurnog za 29000 kn ali tad nisam imao novi auto pa nisam htio prodati. A kupac nije mogao čekati. Tako da sam spušio ukupno 13000-14000 kn bezveze a imao par mjeseci za*ebavanja sa kupcima.

Sve je to meni jasno. Ali to sam znaš ti. Kod renola te lampice su normalna stvar jer im je struja za nobelovu nagradu nesposobnosti. Ja isto puno ulažem u auto i stavljam samo najbolje, svjestan sam toga da to neću nikada moći vratit nazad al zato znam kaj imam. Tak da ili ga još vozi ili se pomiri s time pa ga prodaj.

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Ovo nije u potpunosti točno, pogotovo što se tiče operativnog leasinga kod pojedinih leasing kuća.
Porsche leasing je tu vrlo fleksibilan, jest da si ajmo reći zalockan na VW grupu, ali njihov leasing je po meni nenadmašiv.
3. auto sam nedavno uzeo već, operativni leasing s ostatkom vrijednosti na 5 godina. 0 kn učešća, ove početne troškove naravno platiš, makar i tu ima mala caka o kojoj ću kasnije, ostatak vrijednosti ovisi o vrijednosti auta, i na svaki stavim 10000 km godišnje, kako bi rata bila što manja, makar radim dosta više.
Nakon 5 godina možeš vratiti auto kao što priliči operativnom leasingu (nije neka opcija ako radiš više kilometara nego što si potpisao zbog penala), možeš platiti taj ostatak vrijednosti i postati vlasnikom vozila ili ostatak refinancirati opet na par godina. Ove zadnje dvije točke radiš u preko dilera, tj. preko Porsche Inter Auta.
Ono što sam ja radio je to da sam mijenjao aute ranije, svake 2-3 godine. Došlo bi nešto novo, svidjelo bi mi se, "vratio" bih auto Porsche Inter Autu, tj. oni bi ga procijenili i otkupili u Weltauto, bez obzira koliko je auto radio km godišnje. To sam radio vremenski gledano samo pod uvjetom da procjena nije manja nego što je moj ostatak duga prema Porsche Leasingu u tom trenu, tako da Porsche Inter Auto u potpunosti zatvori moj dug za stari auto prema Porsche Leasingu, te bi možda i ostalo malo viška za onu caku prije spomenutu, da se s tim viškom pokrije i nešto početnih troškova za novi auto.
Primjera radi za trenutno vozilo, vrijednost cca 195k kn, ostatak vrijednosti 11k EUR, rata cca 2500 kn.
Ne znam ja sam bas pitao u porsche inter autu za operativni leasing i tu su relki da traze ucesce...
Doduse ja se nisam previse pregovarao s njima vec sam im rekao da mi je u planu zadrzati auto ali sada kada si ovo naveo ne kuzim foru.
Dakle ja sam u Financijskom leasingu uzeo auto na 60 mjeseci s zadnjom uvecenom ratom cca isto kao i ti 11 tisuca eura sto cu ili skupit ili refinancirat na jos 2 godine
No ako si ti naveo da si imao s opretivnim leasingom isto foru s otkupom vozila ne kuzim razliku vise... ispada da je to sve isto samo je pitanje kako ispregovaras ?

Sve je to meni jasno. Ali to sam znaš ti. Kod renola te lampice su normalna stvar jer im je struja za nobelovu nagradu nesposobnosti. Ja isto puno ulažem u auto i stavljam samo najbolje, svjestan sam toga da to neću nikada moći vratit nazad al zato znam kaj imam. Tak da ili ga još vozi ili se pomiri s time pa ga prodaj.
Ali kuzis sto me sada hebe... jel ulozit za porpavak nekih tih sitnica sto bi me kostalo jos koju tisucicu ili ipak prodati u ovom stanju pa za kolko ode, ode...
+ dodatno zena hoce neki manji auto da moze odfurat klince ili starije kad mene nema itd... nece vozit ovaj karavan a mene hebe to sto znam ako prodam ovog i kupim neko tak jeftino manje vozilo da cu mozda naletjet na jos 20 puta gore vozilo tj siguran sam jer ovaj auto bar znam sto valja a sto ne valja i niko me nece zvat za par dana da mi hebe mater sto ovo sto ono...

Ali kuzis sto me sada hebe... jel ulozit za porpavak nekih tih sitnica sto bi me kostalo jos koju tisucicu ili ipak prodati u ovom stanju pa za kolko ode, ode...
+ dodatno zena hoce neki manji auto da moze odfurat klince ili starije kad mene nema itd... nece vozit ovaj karavan a mene hebe to sto znam ako prodam ovog i kupim neko tak jeftino manje vozilo da cu mozda naletjet na jos 20 puta gore vozilo tj siguran sam jer ovaj auto bar znam sto valja a sto ne valja i niko me nece zvat za par dana da mi hebe mater sto ovo sto ono...
uzmi si jedno jutro, provezi se kod sesveta u svaki onaj salon auto sto ih ima pedeset, vidi koliko ti oni nude za auto i u jednom danu ga rjesis, i dobijes gotovinu na ruke
naravno da ces dobiti manje nego da ga stavis u oglas, ali ces isto tako imati manje pitanja i zajebancije, oni znaju koliko im je minimalna zarada na takvom vozilu, taman da zarade 5000-7000kn zavisno kako procjene koliko brzo ga mogu prodati.
nista te ne kosta osim vremena da vidis koliko ti oni ponude. ima ih stvarno korektih, nisu svi kreteni i lopovi

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Ovo nije u potpunosti točno, pogotovo što se tiče operativnog leasinga kod pojedinih leasing kuća.
Porsche leasing je tu vrlo fleksibilan, jest da si ajmo reći zalockan na VW grupu, ali njihov leasing je po meni nenadmašiv.
3. auto sam nedavno uzeo već, operativni leasing s ostatkom vrijednosti na 5 godina. 0 kn učešća, ove početne troškove naravno platiš, makar i tu ima mala caka o kojoj ću kasnije, ostatak vrijednosti ovisi o vrijednosti auta, i na svaki stavim 10000 km godišnje, kako bi rata bila što manja, makar radim dosta više.
Nakon 5 godina možeš vratiti auto kao što priliči operativnom leasingu (nije neka opcija ako radiš više kilometara nego što si potpisao zbog penala), možeš platiti taj ostatak vrijednosti i postati vlasnikom vozila ili ostatak refinancirati opet na par godina. Ove zadnje dvije točke radiš u preko dilera, tj. preko Porsche Inter Auta.
Ono što sam ja radio je to da sam mijenjao aute ranije, svake 2-3 godine. Došlo bi nešto novo, svidjelo bi mi se, "vratio" bih auto Porsche Inter Autu, tj. oni bi ga procijenili i otkupili u Weltauto, bez obzira koliko je auto radio km godišnje. To sam radio vremenski gledano samo pod uvjetom da procjena nije manja nego što je moj ostatak duga prema Porsche Leasingu u tom trenu, tako da Porsche Inter Auto u potpunosti zatvori moj dug za stari auto prema Porsche Leasingu, te bi možda i ostalo malo viška za onu caku prije spomenutu, da se s tim viškom pokrije i nešto početnih troškova za novi auto.
Primjera radi za trenutno vozilo, vrijednost cca 195k kn, ostatak vrijednosti 11k EUR, rata cca 2500 kn.
Ne znam ja sam bas pitao u porsche inter autu za operativni leasing i tu su relki da traze ucesce...
Doduse ja se nisam previse pregovarao s njima vec sam im rekao da mi je u planu zadrzati auto ali sada kada si ovo naveo ne kuzim foru.
Dakle ja sam u Financijskom leasingu uzeo auto na 60 mjeseci s zadnjom uvecenom ratom cca isto kao i ti 11 tisuca eura sto cu ili skupit ili refinancirat na jos 2 godine
No ako si ti naveo da si imao s opretivnim leasingom isto foru s otkupom vozila ne kuzim razliku vise... ispada da je to sve isto samo je pitanje kako ispregovaras ?
Nema tu pregovaranja, to tako je :) Samo je problem koliko se raspitaš o cijelom portfelju i mogućnostima Porsche Leasinga, i koliko ti toga svega u startu i kroz vrijeme i priču predstavi diler kod kojeg kupuješ vozilo.
Za početak, učešće operativnog leasing (i običnog):
https://www.porscheleasing.com.hr/operativni-leasing
Piše ti odmah na webu učešće od 0% do 30% :)
A ova fora otkupa vozila je samo njihova fora kako vrte vozila između dvije firme, leasinga i auto kuće. Na to gledaj kao i da prodajem auto tebi, fizičkoj osobi ili auto kući, pravnoj osobi.
U bilo kojem trenu trajanja leasinga ja mogu dovesti tebe, privatnog kupca mog trenutnog auta, ili auto kuću u svrhu povrata auta, tj. prodaje njima (oni će auto naravno staviti u Weltauto). Bitno je samo da ako želiš vratiti auto i uzeti drugi, zatvoriš trošak i dug trenutnog auta prema leasingu koji je zasebna firma. Kako i kad ćeš ti to napraviti, njih boli briga. Naravno, za tebe je najpovoljnija situacija kako sam rekao, kada je tvoj trenutni auto vrijedniji od tvog trenutnog duga do kraja trajanja leasinga prema leasing kući, te ne budeš u nekom minusu kod zamjene auta, nego još bolje eventualno u nekom malom plusu, s kojim pokriješ početne troškove novog auta.

Treba na bugovom forumu napravit oglasnik auta :) ipak vise vjerujem nekom horatiu sa foruma nego masnem brku sa sodera. I to sam ozbiljan jer ako je netko ok nece ti odmah rec auto je utegnuto bla bla a ono 18 godina staro... Naravno da ima frizeva nesto cvrci plastika je blijeda i slicno.

Treba na bugovom forumu napravit oglasnik auta :)
pa imaš Ostalo, mislim da bi mogao staviti i auto

Jel valja sta corolla hybrid 1.8
Kakva je u usporedbi s octaviom?

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..
Zasto mislis da bi trebo dobit vise od 3000 eura za 14 godina starog dizela francuza na balkanu koji k tome jos baca i nekakve jezive greske a nije ni ocuvan... Za 5 somova uzmes octaviu iz 2011, a tebi je 3000 malo za neispravni ofucani renault iz 2007? Ako dobis 3000 dobro si dobio s obzirom na to da baca greske i iznutra je ofucan, na toj kilometrazi ako ti jos kvacilo i zamasnjak od 4500 kn nisu mjenjani nece ti ga niko ni pogledat, na toj tocki telefonski poziv zavrsava.. 2000-2500 ces dobit, jbg jedno je kolko tebi vrijedi a drugo je kolko trziste odreduje da vrijedi

Ne znam ja kad sam gledao auto u 3 mjesec najveci je problem kad i nades nesto sto ti se svida s time uvijek neki problemi em ovo em ono... A na kraju nisam nista kupio pa ceka me sve ispocetka kad korona prode.

Sve je to meni jasno. Ali to sam znaš ti. Kod renola te lampice su normalna stvar jer im je struja za nobelovu nagradu nesposobnosti. Ja isto puno ulažem u auto i stavljam samo najbolje, svjestan sam toga da to neću nikada moći vratit nazad al zato znam kaj imam. Tak da ili ga još vozi ili se pomiri s time pa ga prodaj.
Ali kuzis sto me sada hebe... jel ulozit za porpavak nekih tih sitnica sto bi me kostalo jos koju tisucicu ili ipak prodati u ovom stanju pa za kolko ode, ode...
+ dodatno zena hoce neki manji auto da moze odfurat klince ili starije kad mene nema itd... nece vozit ovaj karavan a mene hebe to sto znam ako prodam ovog i kupim neko tak jeftino manje vozilo da cu mozda naletjet na jos 20 puta gore vozilo tj siguran sam jer ovaj auto bar znam sto valja a sto ne valja i niko me nece zvat za par dana da mi hebe mater sto ovo sto ono...
Kužim ja to sve ... moraš biti svjestan kad kupiš i najbolji od ponuđenog da ćeš u njega morat odmah nešto uložit. To ti je tak kod rabljenih ...

Jel valja sta corolla hybrid 1.8
Kakva je u usporedbi s octaviom?
Nek me netko ispravi, ali 2 razlicite klase auta. I ovisno koja Octavia? Octavia je veca, sa 2.0 dizelom je brza i bolja, ugodnija za duza putovanja. Hybrid na drugu stranu stedljiviji za gradsku voznju, CVT je serijski, pa naprema baznoj Octaviji takoder malo ugodniji.
Generalno Hybridi nemaju kvacila, pa je to komad manje koji moze se pokvarit. Nesto stedljivija voznja i manji troskovi (minimalno) registracije.
Moj Hybrid ima 6 god, 70 tisuca km uskoro, 0 problema.

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...
Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..
Auto ima problema se elektronikom.
Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.
Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.
Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...
I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...
po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?
napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..
Čisti primjer auta koji tebi vrijedi 3k+ eur a meni niti 2k jer je star 13 godina, ocito da ima neki problem (mozda totalna glupost, mozda sutra ne upali) i nije bas ocuvan iznutra. Za te novce sam kupio Astru tog godista koja osim uobičajenih sitnijih limarijskih problema izgleda odlično iznutra i izvana, tu negdje km i urednu servisnu povijest u zadnjih 5-6 godina.
Nemas izbora - ili ide za 2-2.5k ako imaš sreće ili ćeš ga voziti dok se ne raspadne.

Za malo vise od 3k se da nac accord, bilo dizelas ili benzinac (2.2 icdti ili pak 2.0 vtec atmo), i to dosta ih ima koji su prvi/drugi vlasnici i koji ih se rjesavaju jer im stoje zbog novog auta...

Jel valja sta corolla hybrid 1.8
Kakva je u usporedbi s octaviom?
Nek me netko ispravi, ali 2 razlicite klase auta. I ovisno koja Octavia? Octavia je veca, sa 2.0 dizelom je brza i bolja, ugodnija za duza putovanja. Hybrid na drugu stranu stedljiviji za gradsku voznju, CVT je serijski, pa naprema baznoj Octaviji takoder malo ugodniji.
Generalno Hybridi nemaju kvacila, pa je to komad manje koji moze se pokvarit. Nesto stedljivija voznja i manji troskovi (minimalno) registracije.
Moj Hybrid ima 6 god, 70 tisuca km uskoro, 0 problema.
To je ista klasa.

Za malo vise od 3k se da nac accord, bilo dizelas ili benzinac (2.2 icdti ili pak 2.0 vtec atmo), i to dosta ih ima koji su prvi/drugi vlasnici i koji ih se rjesavaju jer im stoje zbog novog auta...
Teško da su u dobrom stanju, pogotovo limarijski.
Nekidan je naš stalni mušterija koji je pomorac prodao 2.4s-a za 8500€ drugoj našoj mušteriji. Auto nije imao 100t. 2007god. Svaka čast izuzecima. Auto nije imao greške.

Za malo vise od 3k se da nac accord, bilo dizelas ili benzinac (2.2 icdti ili pak 2.0 vtec atmo), i to dosta ih ima koji su prvi/drugi vlasnici i koji ih se rjesavaju jer im stoje zbog novog auta...
Teško da su u dobrom stanju, pogotovo limarijski.
Nekidan je naš stalni mušterija koji je pomorac prodao 2.4s-a za 8500€ drugoj našoj mušteriji. Auto nije imao 100t. 2007god. Svaka čast izuzecima. Auto nije imao greške.
Da i ovisi kak je odrzavan naravno, ali limarija se da rijesit, mislim, da se i motor rijesit no kod ovih motor nit ne treba gledat pri kupnji ... Ali do 5k € se nadje takav lijepi accord ono 2007-2008 godina 2.0vtec ili pak 2.2icdti bez ijedne mane, iako kad bi birao radije bi uzeo 2.0 benzinca jer nema turbo, a i dosta njih je ono od 150-250tkm sto je nista za taj motor... Ali 2.4 je zvijer, pogotovo nakon reflasha

225 guma na 7J, da, ne, zašto?
Je li koristo tko laqo.hr? Istice mi rega u prvom mjesecu i gledam kod njih mi se cini najpovoljnije, no svakih par dana su drugačije cijene.