
Auti - ultimativna tema


Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.

Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.
Ok, hvala!

Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.
Teoretski djelovi su od Toyote, ali original djelovi od Toyote nisu jeftini uopce. Hybrid nece nitko popravljat osim u ovlastenom, a tamo je sve samo ne jeftino.

Dizel ti je super za puno otvorene voznje, ako radis godisnje vise od 30.000km, vecinom otvorene ceste,
tu ces ustedjeti na gorivu. U gradskoj voznji ces samo stopati ECO tehniku, DPF filtre itd,
a kod novijih ces morati tociti AdBlue, i onda kad zbrojis i oduzmes, nije neka usteda - veca je usteda ugraditi plin.
Benzinac je all-rounder, dobar i za grad i otvorenu cestu, zimi ne moras paziti dali benzinska ima zimske aditive,
jer benzin se ne smrzava kao dizel. Isto tako dijelovi su uglavnom povoljniji, masina je po konstrukciji laksa,
sam automobil je isto tako laksi, a sto je manje kila, manje trosi, logicno.
Hibridi su ti zakon ako imas vecinsku gradsku voznju, osobito plug-in hibridi, koje mozes puniti besplatno na poslu (ako firma ima punionicu),
ili doma preko noci.
Za do 15.000€ kupis stvarno odlican i trajan automobil.
Ako ti se svidja Auris, onda ce ti se svidjati i Lexus CT 200h, koji je radjen na istoj New MC platformi.
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-executive-line-elektro-benzin-schwarz-d70aa84e-f2b6-41b2-b4d2-1a3a9fe0d1b4?&cldtidx=10&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-hybrid-executive-elektro-benzin-weiss-a9ed83ae-4af3-1214-e053-0100007fbf1a?&cldtidx=8&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-ct-1-8-hybrid-executive-cvt-elektro-benzin-rot-c608d2f8-0ce2-47ed-8efb-283548d278f8?&cldtidx=15&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/lst/lexus?sort=price&desc=0&ustate=N%2CU&size=20&page=1&priceto=15000&pricefrom=10000&kmto=100000&fregfrom=2015&atype=C&fc=21&qry=&
Uglavnom, taj 1.8h agregat je isti onaj hibrid koji je i u Aurisu, Corolli, C-HRu i mnogim drugim Toyotama.
Veoma zahvalna masina, s tim da kod Lexusa je iznutra sve premium materijali, pic-mic.
CT200h se vise ne proizvodi, zato im cijena pada, makar dijelova ima na bacanje za njega, sve od Aurisa ti na njega pase.
Njegova zamjena ce biti novi IS200/250/300. Toyota zeli odmaknuti cjenovni rang Lexusa od Toyote, jer CT je zapravo jeftini Lexus,
koji dotice Corollu, i onda ispadne da ljudi kupuju "jeftine Lexuse", umjesto da kupuju skupu Corollu :)
Zasto TD na ovaj post? Hvala na prijedlogu! Da, kod auta mi je zapravo jos jako bitno da dijelovi i servis nisu skupi, pa ako je to slucaj kod benzinaca onda cu radije uzeti benzinca.
TD = Turbo Dizel

Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.
Teoretski djelovi su od Toyote, ali original djelovi od Toyote nisu jeftini uopce. Hybrid nece nitko popravljat osim u ovlastenom, a tamo je sve samo ne jeftino.
Hvala, onda mi se najlogicnijim izborom cini benzinac, ne hibrid nego cisti. Godisnje cu raditi od 5k - 10k km. Koje marke ili modele mi preporucate?

Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.
Šta će mu dijelovi i netko ko ga zna popravljat kad je toyota i ne kvari se?

Danas po prvi puta ulovio regeneraciju sa ovom aplikacijom...
Uploadam i log file od cijele regeneracije, "soot mass calculation" je znaci cca 23-24.00 pun (100%), field regen status (1 ili 2, iskreno ne znam sta znaci 2 ali ok) je kad zapocinje regeneraciju, distance/time since last regen (zna se), oil ash, temperatura dpfa (input/output i sl.).
Jedino je moja greska sto nisam isao bas na autocestu, a ne na obilaznicu gdje svakih par km jedan semafor, pa mi je kod jednog semafora prekinuo regeneraciju jer je vec soot bio nizak, da sam se nastavio vozit onda bi islo jos dole.
http://www.mediafire.com/file/sbplvi8r5fbnt75/dpflog.txt/file

Stavio ti je Lexusa za kojeg nema dijelova, niti ga itko zna popravljati.
Ne postoje Lexus dijelovi, sve je to Toyota. I nemas sta popravljat, toci i vozi.

Sve se kad-tad pokvari.
PS
Kod nas ti izbor automatika nije bas neki. Trebas odrediti bar do koje kilometraze gledas i godista.

Danas po prvi puta ulovio regeneraciju sa ovom aplikacijom...
Uploadam i log file od cijele regeneracije, "soot mass calculation" je znaci cca 23-24.00 pun (100%), field regen status (1 ili 2, iskreno ne znam sta znaci 2 ali ok) je kad zapocinje regeneraciju, distance/time since last regen (zna se), oil ash, temperatura dpfa (input/output i sl.).
Jedino je moja greska sto nisam isao bas na autocestu, a ne na obilaznicu gdje svakih par km jedan semafor, pa mi je kod jednog semafora prekinuo regeneraciju jer je vec soot bio nizak, da sam se nastavio vozit onda bi islo jos dole.
http://www.mediafire.com/file/sbplvi8r5fbnt75/dpflog.txt/file
jel ima nega posebna dijagnostika ili to sve cita ELM327?

Danas po prvi puta ulovio regeneraciju sa ovom aplikacijom...
Uploadam i log file od cijele regeneracije, "soot mass calculation" je znaci cca 23-24.00 pun (100%), field regen status (1 ili 2, iskreno ne znam sta znaci 2 ali ok) je kad zapocinje regeneraciju, distance/time since last regen (zna se), oil ash, temperatura dpfa (input/output i sl.).
Jedino je moja greska sto nisam isao bas na autocestu, a ne na obilaznicu gdje svakih par km jedan semafor, pa mi je kod jednog semafora prekinuo regeneraciju jer je vec soot bio nizak, da sam se nastavio vozit onda bi islo jos dole.
http://www.mediafire.com/file/sbplvi8r5fbnt75/dpflog.txt/file
jel ima nega posebna dijagnostika ili to sve cita ELM327?
Samo ELM327
Evo i link prodavca na ebayu od kojeg sam uzeo, jer navodno ima vise tih vrsta pa kod nekih uopce nista ne radi, sa ovim, zasad sve radi.
https://www.ebay.com/itm/ELM327-V2-1-OBD-2-OBD-II-Car-Auto-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-Android/254310305934

Sve se kad-tad pokvari.
PS
Kod nas ti izbor automatika nije bas neki. Trebas odrediti bar do koje kilometraze gledas i godista.
Sto mislis zasto sam mu predlozio Lexusa, ili Toyotu sa AISIN mjenjacima? Jer su nepoderivi,
kao i rucni mjenjaci - traju i traju i traju, dok dvostruka spojka mjenjaci su mozda prirodniji
i brzi - em crknu, em ne mogu toliko ustedjeti kao (e)CVT mjenjaci - gdje uvjek imas maksimalni moment,
ili maksimalnu stednju.
A robotiziriani klasicni automatski mjenjac je danas nemoguce naci.

Nemojte zaboraviti redovito cistiti svoje maske i nauljiti ih radi bolje filtracije
More air, more power

5x112 felge na 5x114.3 glavcinu
57.1 felga na 66.1 glavcinu
ET felgi je 6mm manji od originala i felge su sire pol incha
pametno staviti konusne i izborati na tokarskom centralu? ili ic na adaptere? u ovom slucaju konkretnom



Treba tko dobrog ML-a?

Treba tko dobrog ML-a?
Taman kilometri za dizne, mjenjač i prijenos

Dođi i vozimo ga u bilo koji ovlašteni Mercedes servis u HR, ako je problem bilo šta od toga troje ja ti isplatim punu vrijednost auta u gotovini.

Se isplati osram nightbreaker u odnosu na obicne zarulje?Kakva im je boja,da li dobro osvjetljavaju put?Treba mi za kratka svjetla i gdje bih mogao nabaviti DRL svjetla da svijetli hladno bijele boje?U pitanju je Opel Astra J,2011

Isplati se za svjetlost ali boja je i dalje zuta. Za DRL mozes probati sa nekom LED-icom.

Jel moze netko preporuciti 12V impact wrench, koji ima mogucnost
spajanja na bateriju vozila, ili da ima svoju 12V bateriju + mogucnost spajanja na 12V bateriju vozila?
https://www.amazon.de/Wagan-2257-12V-Impact-Wrench/dp/B0038KNJQ6
Ovako nesto, samo da je kvalitetno, a ne nekakav srot. Zelim sestricni pokloniti za rodjendan,
jer do sada si je ona kupovala nekakve drloge sa Amazona, dvaput odserafi kotace i raspadne se,
a svaki put potrosi 50-70€ na smece.

Isplati se za svjetlost ali boja je i dalje zuta. Za DRL mozes probati sa nekom LED-icom.
Aha,a jel imaju od osrama da kvalitetno obasjavaju put ali da je hladno bijela boja?Koji tip zarulje ide u dnevna svjetla u Astru J,ne mogu naci podatak na netu...

Jel moze netko preporuciti 12V impact wrench, koji ima mogucnost
spajanja na bateriju vozila, ili da ima svoju 12V bateriju + mogucnost spajanja na 12V bateriju vozila?
https://www.amazon.de/Wagan-2257-12V-Impact-Wrench/dp/B0038KNJQ6
Ovako nesto, samo da je kvalitetno, a ne nekakav srot. Zelim sestricni pokloniti za rodjendan,
jer do sada si je ona kupovala nekakve drloge sa Amazona, dvaput odserafi kotace i raspadne se,
a svaki put potrosi 50-70€ na smece.
Sve je to sranje jer 15A je max. sto moze izvuci iz auta. Neka uzme neku Makitu+baterije pa povremeno napuni.
Isplati se za svjetlost ali boja je i dalje zuta. Za DRL mozes probati sa nekom LED-icom.
Aha,a jel imaju od osrama da kvalitetno obasjavaju put ali da je hladno bijela boja?Koji tip zarulje ide u dnevna svjetla u Astru J,ne mogu naci podatak na netu...
Po meni to ne postoji. Ako hoces boje slabo ce osvijetliti jer ce filter ubiti jakost svjetla, ove sve sto jako osvjetljuju i dalje bacaju zuto svjetlo iz moga iskustva. U DRL ide W21/5W T20. Ruske je uzimao neke sto bacaju plavkasto.

Ide po jedna T20 u svaki far?Koliko znam,u Astri J se DRL ponasa i kao pozicija pa zato pitam..

Ide jedna po faru.

Ok,hvala ti.
Ako kolega koji ih je uzimao vidi ove postove,neka se javi u pp za info odakle je uzeo :)

Ruske ima Cool blue boost, ako se dobro sjećam on nema problema kod tehničkog iako su to žarulje od 80W dok su klasične 55W. Ja sam imao Osram NB Laser, solidne, ali nakon 11.mjeseci krepale, a i drugi imaju slična iskustva. 170kn svake godine davat na žarulje? Ne, hvala. Bolje onda kupim sad ove nove Osram LED koje su navodno legalne u EU.

Ma Makita je isto kita - tj. drek - Parkside iz Lidla radi bolje baterije i uredjaje od Makite.
Ako bi joj uzimao baterijsku, onda Hitachi (HiKoki) - znam iz prve ruke da su veoma dobri 18V uredjaji,
makar sam vidio reklamu za Parkside Pro 20V akku uredjaj, sigurno nije los - sva moja iskustva sa Parksideom su dobra.
Inace sam prvo gledao Proxxon, ali oni jos nemaju tako nesto u ponudi, makar imaju vec dosta elektricnog alata.
Losa iskustva imam sa Einhell, Bosh i Black&Decker alatima, a i Makita (Maktec) se pokazala kao kita.
Sa Hitachi/HiKoki i Parkside (Kompernass) baterijama i uredjajima imam super iskustva.
Eventualno da joj uzmem DeWalt XR DCD771C2, 140€, cini se kao solidan uredjaj sa 18V baterijom.
Dizel ti je super za puno otvorene voznje, ako radis godisnje vise od 30.000km, vecinom otvorene ceste,
tu ces ustedjeti na gorivu. U gradskoj voznji ces samo stopati ECO tehniku, DPF filtre itd,
a kod novijih ces morati tociti AdBlue, i onda kad zbrojis i oduzmes, nije neka usteda - veca je usteda ugraditi plin.
Benzinac je all-rounder, dobar i za grad i otvorenu cestu, zimi ne moras paziti dali benzinska ima zimske aditive,
jer benzin se ne smrzava kao dizel. Isto tako dijelovi su uglavnom povoljniji, masina je po konstrukciji laksa,
sam automobil je isto tako laksi, a sto je manje kila, manje trosi, logicno.
Hibridi su ti zakon ako imas vecinsku gradsku voznju, osobito plug-in hibridi, koje mozes puniti besplatno na poslu (ako firma ima punionicu),
ili doma preko noci.
Za do 15.000€ kupis stvarno odlican i trajan automobil.
Ako ti se svidja Auris, onda ce ti se svidjati i Lexus CT 200h, koji je radjen na istoj New MC platformi.
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-executive-line-elektro-benzin-schwarz-d70aa84e-f2b6-41b2-b4d2-1a3a9fe0d1b4?&cldtidx=10&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-hybrid-executive-elektro-benzin-weiss-a9ed83ae-4af3-1214-e053-0100007fbf1a?&cldtidx=8&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ct-200h-ct-1-8-hybrid-executive-cvt-elektro-benzin-rot-c608d2f8-0ce2-47ed-8efb-283548d278f8?&cldtidx=15&cldtsrc=listPage
https://www.autoscout24.de/lst/lexus?sort=price&desc=0&ustate=N%2CU&size=20&page=1&priceto=15000&pricefrom=10000&kmto=100000&fregfrom=2015&atype=C&fc=21&qry=&
Uglavnom, taj 1.8h agregat je isti onaj hibrid koji je i u Aurisu, Corolli, C-HRu i mnogim drugim Toyotama.
Veoma zahvalna masina, s tim da kod Lexusa je iznutra sve premium materijali, pic-mic.
CT200h se vise ne proizvodi, zato im cijena pada, makar dijelova ima na bacanje za njega, sve od Aurisa ti na njega pase.
Njegova zamjena ce biti novi IS200/250/300. Toyota zeli odmaknuti cjenovni rang Lexusa od Toyote, jer CT je zapravo jeftini Lexus,
koji dotice Corollu, i onda ispadne da ljudi kupuju "jeftine Lexuse", umjesto da kupuju skupu Corollu :)
Zasto TD na ovaj post? Hvala na prijedlogu! Da, kod auta mi je zapravo jos jako bitno da dijelovi i servis nisu skupi, pa ako je to slucaj kod benzinaca onda cu radije uzeti benzinca.