KombinatoR pet 29.11.2013 21:55

Pozdrav, 

 

Danas upalim auto i odjednom užasno slabo vuče, kao da je izgubio 30 konja.
Zvuk normalan, pali normalno, u vožnji radi ok ali kod ubrzavanja katastrofa..
mali brijeg i ne mogu ga u trećoj dobit iznad 3k okretaja, u svmi brzinama ubrzavanje užasno sporo..kažem kao da je izgubio pola snage

gas do dask---e ne dimi tj. dimi uobičajeno ništa više nego i dosad...
radi se o Audi A4, 1996 godina, 1.9 TDI 66kw

 

mihaeeel sub 30.11.2013 00:20

mislim da ti je turbo rekao necu vise, to je vrlo vjerojatno moguce. provjeri na centralini ako su pospajani svi kablovi i vidi filter goriva kakav je, uz to, naravno sta je kolega rekao, moguce da je cilindar otisao, to moze biti da je od kosuljice na klipu, pa da se mjesa ulje i nafta, mozda injektor, moguce dizna.. ali moj glas ide na turbo, barem se nadaj da je to, njega je lako i jeftino zamjenit :)

0verlord sub 30.11.2013 00:30
KombinatoR kaže...

Pozdrav, 

 

Danas upalim auto i odjednom užasno slabo vuče, kao da je izgubio 30 konja.
Zvuk normalan, pali normalno, u vožnji radi ok ali kod ubrzavanja katastrofa..
mali brijeg i ne mogu ga u trećoj dobit iznad 3k okretaja, u svmi brzinama ubrzavanje užasno sporo..kažem kao da je izgubio pola snage

gas do dask---e ne dimi tj. dimi uobičajeno ništa više nego i dosad...
radi se o Audi A4, 1996 godina, 1.9 TDI 66kw

 

Mjerač mase zraka, očisti benzinom ili ga isključi

mihaeeel sub 30.11.2013 00:44

moguce, razmisljao sam i motor minimuma - idle valve po engleški, to je mene zezalo na benzincu(volvo) ali vise manje zezao oko minimuma, uzeo sam sprej za kocnice (20ak kn) i natocio u njega, stavio cijevi i drndao motor i ocistilo ga, probaj to sa usisom, procisti sta mislis da se moze, sprej nije opasan po motor jer skida blato i izgara lako... isto tako vidi da nije netko za zeku peku gurnuo sta u auspuh, iako bi onda ugasio se, ne samo slabo vukao. nemam ideja vise, narode pomagajte :D

Juka.sb sri 5.3.2014 14:53
mihaeeel kaže...

moguce, razmisljao sam i motor minimuma - idle valve po engleški, to je mene zezalo na benzincu(volvo) ali vise manje zezao oko minimuma, uzeo sam sprej za kocnice (20ak kn) i natocio u njega, stavio cijevi i drndao motor i ocistilo ga, probaj to sa usisom, procisti sta mislis da se moze, sprej nije opasan po motor jer skida blato i izgara lako... isto tako vidi da nije netko za zeku peku gurnuo sta u auspuh, iako bi onda ugasio se, ne samo slabo vukao. nemam ideja vise, narode pomagajte :D

Motoric minimuma i ventil ler gasa su dvije razlicite stvari...motoric je na klapni gasa i otvara/zatvara klapnu a ventil ti je na usisu zraka i korigira koliko ce zraka propustit...ima malu oprugu koja cesto zna zapec....pozz

Juka.sb sri 5.3.2014 15:05

Uglavnom...probaj sve sto mozes sam...provjeri i ocisti sve konektore...sve kablove da nisu negdje popucali...kod mene je bilo a3 1.8t isto tako a na kraju samo nije sjeo dobro konektor na mafu....pa kratki spoj u kutiji osiguraca....iscv ventil....propuco kabl od svjecice....skuzio po noci jer je sjevalo hehe....iz mog iskustva u vecini slucajeva su bile sitnice a po majstorima...bosh pumpa....varijabilno upravljanje ventilima...kompresija...itd....sretno...

ARazer uto 11.3.2014 23:33

Mješate benzince sa dizelima. 2 različita poima. Kakav cilindar da ne radi? Auto bi lupao i trokirao. Hebe te ili Maf senzor ili n75 ventil ili sam westgate. Westgate provjeri tako da skineš cjevčicu sa n75 ventila koja ide na njega i vidi dali drži vakum. Ako drži onda je westgate ok, ako ne drži znači da je otišla membrana. Usput vidi dali se pomiče poluga od varijabile na turbini. Jesi ga spojio na tester?