Genoxxx uto 1.3.2022 09:45

Ja bi ti ipak preporučio da radiš male servise na 15tis km, samo ulje i filter ulja a ostalo po planu, svi auti koje imam koriste long life ulje ali ih ipak mijenjam na 15tis, pogotovo bmw koji ima lanac gdje je zamjena ulja ključna za dugovječnost... Ajde, možda za ove koji imaju zupčasti i nije toliko bitno kao za one što imaju lanac ali svejedno, da je vjerovati servisnoj onda bi na vw grupaciji zamjena pumpe vode išla na 200tis a rijetko koja izdrži do te granice, jedino što sam čuo da vodene pumpe toliko izdrže je vezano za Audi ali to su bili auti koji su se štedili

 

Svatko ima svoju teoriju o tome, ona koja po meni ima najviše smisla je da su servisne rađene za lizing, koji često traje do 150tis km kad nastupaju ozbiljnija ulaganja

ElektričnaOvca uto 1.3.2022 11:50

Ma jasno. Ja sam čak došao na jankomir ranije, godinu nakon prošlog servisa, jer sam picajzla oko tih stvari, a oni me na finjak "otjerali" hah - kažu da nema nikakve potrebe i da se držim plana. Vidjet ću još, nisam sklon kontrirati ljudima gdje mi nije struka. Inače su bili super profesionalni, da ne ispadne da ih kudim :)

Genoxxx uto 1.3.2022 12:06

Većina ovlaštenih će reći da nema potrebe, pogtovo kad dođeš napraviti veliki servis prije vremena, u pravu su jer zaista nema potrebe samo kad ti počne curiti vodena pumpa ili pukne lanac onda nije njihova greška već tvoja jer nisi zamjenio potrošni dio... Najbolja solucija ti je da te servise na 15tis odradiš kod lokalnog mehaničara, ionako kod nas ima masu majstora koji su doktorirali TDI motore a te na 30tis kod ovlaštenog, pogotovo ako imaš elektronsku servisnu pa da ti sve bude fino upisano

ElektričnaOvca uto 1.3.2022 13:18
hahhaajaads kaže...

Redovni servis 2200kn, fuuuuuuuuuuuuu 

 To je još i dobro za audi ovlašteni jer je auto izvan garancije - pričao sam s njima kako je to ekšli povoljno u ovoj long life šemi pa su mi rekli da ako uzmeš novi, prvih 4 ili 5 godina (nisam siguran koliko traje) je satnica mehaničara duplo skuplja, a moraš ići zbog garancije. Jbg, premium hahah.

ElektričnaOvca uto 1.3.2022 20:27
domac5 kaže...

U ovlasteni na promjenu ulja se vozi samo dok je pod garancijom, ko daje 2200 za to umjesto 500-700 kn a garancija istekla je budala 

 S obzirom da svi auti voze od točke A do točke B, svatko tko kupi auto A za "umetni cifru", umjesto auto B za "umetni cifru" je budala. Kakav intelektualac :D

dax-lax uto 1.3.2022 20:34

Onaj koji ima para a ne kredita za premium vozilo, njemu je uvijek bolje ić u ovlašteni jer onda ima po kome mlatit ako nekaj ode prije vremena. S malim seoskim servisem se može sagnut po sapuna i ebat. 

Da ne moram pretjerano razmisljat o parama, svakako bi sve servise obavljao u ovlaštenom. A ni ovih 2200 nije neka para. 

 

Jednom davno, cca 2003., familijaši kupili novi leon 1.9tdi. 110ks ak se dobro sjećam. Mislim da taj auto nikad nije bio servisiran mimo ovlaštenog servisa, a nije im ni problem bilo financirati.

Nakon godina vožnje, nisam siguran da li je to bilo na 120k ili 150k km, po servisnoj knjizi se mijenjala turbina (nije ni ova bila neispravna), zajedno sa granom, svim vijcima i tko zna čime još. 18k kn je to tada bilo.

To vozilo je još uvijek u njihovom vlasništvu i rad mašine se ne razlikuje onom od prvog dana. S te strane bi vjerojatno svako vozilo doživjelo duboku starost.

 

EDIT: Btw, ne stavljam Seata u premium vozilo, već samo kao pričicu.

hahhaajaads uto 1.3.2022 21:55

Najbolje nekima od nas, das sveukupno 400-500kn za mali servis i to sve napravis doma za pol sata, i jos ti je to uzivancija radit jer znas da si nasul nesta sta si i kupil...

Genoxxx uto 1.3.2022 22:13
hahhaajaads kaže...

Najbolje nekima od nas, das sveukupno 400-500kn za mali servis i to sve napravis doma za pol sata, i jos ti je to uzivancija radit jer znas da si nasul nesta sta si i kupil...

Meni ne pada na pamet da bi se zezao sa uljem i prljao dvorište za uštedu od 150kn koliko mi lokalni meho uzme za mali servis... Sam jedino zamjenim filter zraka i kabine jer želim da kućišta budu čista 

domac5 uto 1.3.2022 23:00
dax-lax kaže...

Onaj koji ima para a ne kredita za premium vozilo, njemu je uvijek bolje ić u ovlašteni jer onda ima po kome mlatit ako nekaj ode prije vremena. S malim seoskim servisem se može sagnut po sapuna i ebat. 

Da ne moram pretjerano razmisljat o parama, svakako bi sve servise obavljao u ovlaštenom. A ni ovih 2200 nije neka para. 

 

Jednom davno, cca 2003., familijaši kupili novi leon 1.9tdi. 110ks ak se dobro sjećam. Mislim da taj auto nikad nije bio servisiran mimo ovlaštenog servisa, a nije im ni problem bilo financirati.

Nakon godina vožnje, nisam siguran da li je to bilo na 120k ili 150k km, po servisnoj knjizi se mijenjala turbina (nije ni ova bila neispravna), zajedno sa granom, svim vijcima i tko zna čime još. 18k kn je to tada bilo.

To vozilo je još uvijek u njihovom vlasništvu i rad mašine se ne razlikuje onom od prvog dana. S te strane bi vjerojatno svako vozilo doživjelo duboku starost.

 

EDIT: Btw, ne stavljam Seata u premium vozilo, već samo kao pričicu.

 2200 nije neka para za mali servis koji odradim doma za sat vremena i trosak od max 400 kn dijelova? Da ne zivis mozda u njemackoj? 

18 000 kn za turbinu koja nije riknula jer tak pise u knjizi na 120 000 a iste turbine guraju preko 300 000 km, 300 eura je popravak kad bas cujes da rikava. 

 

I sto se tice ovlastenog pogledaj malo ko ti radi na autu tamo, mladi decki koji se priucavaju.. Nije bas uvijek ovlasteni majka svih servisa, dosta stvari koje nisu serijski standard kvarovi oni nisu sposobni odgonetnut i rijesit, sreca pa imamo neovlastene nesposobne muljatore koji cak i uspiju rijesiti jer moraju, inace zavrse popljuvani nitko im nitko nece dolaziti.. Naravno ima hrpa osrednjih, ali stvarno ima dobrih majstora a ne spadaju pod ovlasteni servis.. Ove cifre koje navodis su ludost za prosjecne polovnjake koje voze hrvati

dax-lax uto 1.3.2022 23:49
domac5 kaže...
dax-lax kaže...

Onaj koji ima para a ne kredita za premium vozilo, njemu je uvijek bolje ić u ovlašteni jer onda ima po kome mlatit ako nekaj ode prije vremena. S malim seoskim servisem se može sagnut po sapuna i ebat. 

Da ne moram pretjerano razmisljat o parama, svakako bi sve servise obavljao u ovlaštenom. A ni ovih 2200 nije neka para. 

 

Jednom davno, cca 2003., familijaši kupili novi leon 1.9tdi. 110ks ak se dobro sjećam. Mislim da taj auto nikad nije bio servisiran mimo ovlaštenog servisa, a nije im ni problem bilo financirati.

Nakon godina vožnje, nisam siguran da li je to bilo na 120k ili 150k km, po servisnoj knjizi se mijenjala turbina (nije ni ova bila neispravna), zajedno sa granom, svim vijcima i tko zna čime još. 18k kn je to tada bilo.

To vozilo je još uvijek u njihovom vlasništvu i rad mašine se ne razlikuje onom od prvog dana. S te strane bi vjerojatno svako vozilo doživjelo duboku starost.

 

EDIT: Btw, ne stavljam Seata u premium vozilo, već samo kao pričicu.

 2200 nije neka para za mali servis koji odradim doma za sat vremena i trosak od max 400 kn dijelova? Da ne zivis mozda u njemackoj? 

18 000 kn za turbinu koja nije riknula jer tak pise u knjizi na 120 000 a iste turbine guraju preko 300 000 km, 300 eura je popravak kad bas cujes da rikava. 

 

I sto se tice ovlastenog pogledaj malo ko ti radi na autu tamo, mladi decki koji se priucavaju.. Nije bas uvijek ovlasteni majka svih servisa, dosta stvari koje nisu serijski standard kvarovi oni nisu sposobni odgonetnut i rijesit, sreca pa imamo neovlastene nesposobne muljatore koji cak i uspiju rijesiti jer moraju, inace zavrse popljuvani nitko im nitko nece dolaziti.. Naravno ima hrpa osrednjih, ali stvarno ima dobrih majstora a ne spadaju pod ovlasteni servis.. Ove cifre koje navodis su ludost za prosjecne polovnjake koje voze hrvati

 Totalno nebitno vrijedi li to toliko ili ne, cijena je takva jer pokriva i neke druge stvari. Kao kad meni netko u servis dođe pitat kak da si nekaj napravi na mobu/kompu/mreži i da mu to pokazujem i trošim vrijeme za đabe jer mu to djeluje jednostavno, neisplativo, vidio na netu, a i može si sam. Ono kaj ne kuži je to da ak ja to njemu ne naplatim, ne mogu platit knjigovođu, struju, net, naručit novu robu, dijelove, i na kraju zatvorit firmu. Tak to ide. Ako se traži usluga, onda je treba i platiti kako bi je i dalje mogao dobiti. Ako nema realne cijene, nema ni novaca za radnika, na kraju je taj isti radnik nesretani nema volje radit kvalitetnije pa firma gubi stranke i tak u krug. 

Ne kužim di je problem ak čovjek ima više povjerenja u ovlaštene servise? Ipak određen postotak tih klinaca mora završiti neki "tečaj" uz dodatne edukacije o marki koju predstavlja i popravlja. Kod selskih to nije obaveza a i košta, no ima lumena koji su garantirano sposobniji od većine majstora u ovlaštenima, ali takvi ne koštaju ništa manje i kod takvih se čeka na red bez pogovora.

Evo ti recimo Benc Elektronik kod Jaske. Lumen samo takav za elektroniku a i jako fino naplaćuje te dobro odmjeri kolko nešto vrijedi. Kad ti se hladan lem na ecu-u naplati par somića. Jebga, novi ecu je više puta skuplji od toga a ovlašteni nudi samo njega. Parking mu je uvijek pun i nema baš preskakanja redova. 

Ima na obje strane + i -. Ako sam u mogućnosti, radije biram ovlašteni. Ako nisam, napravim manje servise sam. 

 

 

ElektričnaOvca uto 1.3.2022 23:53

Ovo je priča stara koliko i vrijeme i nije vezana za temu. Moj post o iskustvu i troškovima je trebao biti informativan, a ne poticaj za klasične balkanske koje počnu "muljaju me u ovlaštenom; budala plaća; to ti tamo klinac radi", a često završavaju sa "zašto mi trese; čudan zvuk kod dodavanja gasa; vag je precjenjeno smeće"

 

Ima ljudi koji znaju napraviti sami, ima onih koji plate, a ima i onih koji misle da grupa visokoobrazovanih inženjera zna o autu kojeg su projektirali više od lokalnog sss mehe ili priučenog hobista, oni plate više da na autu rade ljudi po uputama tih inženjera. 

 

Uostalom, koga briga, čovjek je pitao za iskustvo ljudi s (audi a4) 2.0 tdi, ja sam mu rekao svoja i stvari koje smatram potencijalno bitnim informacijama. Ne pada mi na pamet nekome prodavati "činjenice" da je budala ili nije jer ide u ovlašteni s autom kojeg je platio 12,13,15 ili 20k eura. 

Rossonero97 sri 2.3.2022 00:24

Nema potrebe za svadju nekakvu što se toga tiče već znam gdje bi ga vozio jel znam vrhunskog mehaničara bas specijaliziranog za audi..ima stvarno odličnih komentara koji su mi puno pomogli..mislim da ću ipak uzeti a4 manualni prije nego a3 automatik..automatik mi je više želi žena jel i ona tu i tamo vozi meni osobno ne smeta manualni mjenjač

picajzla0707 sri 2.3.2022 13:48
omomomomoomm kaže...

Ja placam 1200kn ulje i sve filtere. Svakh 15tkm.  Radi se o A4 B9. Naravno ne u ovlastenom servisu nego kod covjeka doma koji radi u ovlastenom audi servisu.

ja sam nekidan platio 1.027 kuna za ulje i sve filtere, u ovlaštenom servisu za škodu, vw, audi i ostale iz vw grupacije

vjerojatno su i dijelovi više-manje isti, jedino kod mene naprijed ne stoje krugovi na masci nego vw

jbga voziš 'luksuzno', plati luksuzno, to je oduvijek bilo tako