Rossonero97 pet 25.2.2022 08:19

Ovako treba mi pomoć uzeo bi audi a4 2.0 tdi sa malo više opreme pa me zanimaju vaše preporuke..da ili ne...možete preporuciti i drugi auto. Jako mi je žao što su automatici dosta loši tj multitronic koliko sam procitao

ibme74 pet 25.2.2022 09:21
Rossonero97 kaže...
Ovako treba mi pomoć uzeo bi audi a4 2.0 tdi sa malo više opreme pa me zanimaju vaše preporuke..da ili ne...možete preporuciti i drugi auto. Jako mi je žao što su automatici dosta loši tj multitronic koliko sam procitao

 

Ja imam Audi A4 B8 2.0TDI 105kw, što te točno zanima vezano za auto? 

omomomomoomm pet 25.2.2022 09:55

Pa uzmi quatro model pa neces imati ovo CVT smece.  Ja nebi to uzeo za nista.  Bas se vozikam sa corollom 2021 hibridom sa tim sranjem od mjenjaca. Pa to je presmijesno.

 

Generalno je auto ok. Uzimati 2.0 tdi i izbjegavati 3.0. 

 

Ali to su sve auti sa 200tkm+ tako da je tu tesko nesto prognozirati. Sve ovisi kakve si srece . 

Rossonero97 pet 25.2.2022 10:02
omomomomoomm kaže...

Pa uzmi quatro model pa neces imati ovo CVT smece.  Ja nebi to uzeo za nista.  Bas se vozikam sa corollom 2021 hibridom sa tim sranjem od mjenjaca. Pa to je presmijesno.

 

Generalno je auto ok. Uzimati 2.0 tdi i izbjegavati 3.0. 

 

Ali to su sve auti sa 200tkm+ tako da je tu tesko nesto prognozirati. Sve ovisi kakve si srece . 

 Gledao sam u njemačkoj ima sa manje km naravno pregledao bih..uzeo bi onda 2.0 sa mehanickim mjenjačem..od opreme xenon obavezno mora imat I više mi se sviđa trkokrakni volan..uzeo bih vjv sa ne više od 150000 km 

dax-lax pet 25.2.2022 11:18

Nemam taj auto ali imam vw srodne mašine i 6speed mehanikom i pitam se jesam li jedini koji proklinje mehanički mjenjač svakom posjetom gradu? Obećao sam sebi da nikada neću kupiti auto s mehaničkim mjenjačem.

Nemam ja vremena za kumplanje i šaltunge. Postalo je dosadno nakon 20godina.

Posmatrač pet 25.2.2022 11:23
omomomomoomm kaže...

Pa uzmi quatro model pa neces imati ovo CVT smece.  Ja nebi to uzeo za nista.  Bas se vozikam sa corollom 2021 hibridom sa tim sranjem od mjenjaca. Pa to je presmijesno.

 

Generalno je auto ok. Uzimati 2.0 tdi i izbjegavati 3.0. 

 

Ali to su sve auti sa 200tkm+ tako da je tu tesko nesto prognozirati. Sve ovisi kakve si srece . 

 CVT nije ni namijenjen za takva auta. To je mjenjac za mala gradska auta....

Za  audi je dsg....

Nisam ni znao da se cvt ugradjuje u audi....

Posmatrač pet 25.2.2022 11:24
dax-lax kaže...

Nemam taj auto ali imam vw srodne mašine i 6speed mehanikom i pitam se jesam li jedini koji proklinje mehanički mjenjač svakom posjetom gradu? Obećao sam sebi da nikada neću kupiti auto s mehaničkim mjenjačem.

Nemam ja vremena za kumplanje i šaltunge. Postalo je dosadno nakon 20godina.

 Ja imam A4 b7 sa mehanickim i sledeci ce biti dsg pod obavezno....

dax-lax pet 25.2.2022 11:30
Posmatrač kaže...
omomomomoomm kaže...

Pa uzmi quatro model pa neces imati ovo CVT smece.  Ja nebi to uzeo za nista.  Bas se vozikam sa corollom 2021 hibridom sa tim sranjem od mjenjaca. Pa to je presmijesno.

 

Generalno je auto ok. Uzimati 2.0 tdi i izbjegavati 3.0. 

 

Ali to su sve auti sa 200tkm+ tako da je tu tesko nesto prognozirati. Sve ovisi kakve si srece . 

 CVT nije ni namijenjen za takva auta. To je mjenjac za mala gradska auta....

Za  audi je dsg....

Nisam ni znao da se cvt ugradjuje u audi....

 To je vrlo vjerojatno onaj virtualno stupanjski cvt kao kod subarua i još nekih. Cvt s predodređenim pozicijama. To su mjenjači za manje momente.

Posmatrač pet 25.2.2022 11:39
dax-lax kaže...
Posmatrač kaže...
omomomomoomm kaže...

Pa uzmi quatro model pa neces imati ovo CVT smece.  Ja nebi to uzeo za nista.  Bas se vozikam sa corollom 2021 hibridom sa tim sranjem od mjenjaca. Pa to je presmijesno.

 

Generalno je auto ok. Uzimati 2.0 tdi i izbjegavati 3.0. 

 

Ali to su sve auti sa 200tkm+ tako da je tu tesko nesto prognozirati. Sve ovisi kakve si srece . 

 CVT nije ni namijenjen za takva auta. To je mjenjac za mala gradska auta....

Za  audi je dsg....

Nisam ni znao da se cvt ugradjuje u audi....

 To je vrlo vjerojatno onaj virtualno stupanjski cvt kao kod subarua i još nekih. Cvt s predodređenim pozicijama. To su mjenjači za manje momente.

 Ma znam. RAdio sam u mercedesu kad su predstavili taj mjenjac u A klasi. A vozio sam i novi RAW 4 sa tim mjenjacem.....To je igracka... Radi posao ali ne u A4..... Kao stokolega gore rece to nikad ne bih uzeo....

omomomomoomm pet 25.2.2022 16:07

Ma ni meni se ne svida niti malo. Taj multitronic u S modu mislim da simulira kao da ima 8 brzina.  Nisam siguran al.od negdje 2014-2015 mislim da ih audi vise ne nudi.  FWD modeli A4 B8 su imali multitronic a modeli sa quatro pogonom s-tronic. 

 

Stronic je fantastican mjenjac. Imam ga u A4 B9  i kupit cu ga opet.  Ali treba ga odrzavat. Svakih 50-60tkm novo ulje i treba ga pravilno zamijeniti.  

Naravno ima i stronic svojih mana u nekim situacijama ali po meni to je zanemarivo.  

Rossonero97 pet 25.2.2022 16:32

Znaci auto se preporučuje samo da izbjegavam multitronic..volio b8h i ja kad dajem tipa 100 000 kn za auto da je automatic al kad mi se drugi ne sviđaju kao taj audi😀 jedino kad bi quatro našao...ali on je skuplji i malo više troši ako se ne varam

dalja46 pet 25.2.2022 16:44

Imao b8 2.0 tdi avanta 2009 100kw manual do prije pola godine, dovukao ga iz D 2016. sa 240tkm, napravio sa njim 90tkm, troškovi samo redoviti servis. Apsolutno auto kao auto mrak i svaka preporuka ako nađeš kakvog u dobrom stanju. 

Nažalost imao sam prometnu s njim prošlo ljeto koja je zavrsila sa totalkom za auto a nama kao putnicima nije bilo ništa tako da naravno da sam onda uzeo b9.

Posmatrač pet 25.2.2022 19:20
Rossonero97 kaže...
Znaci auto se preporučuje samo da izbjegavam multitronic..volio b8h i ja kad dajem tipa 100 000 kn za auto da je automatic al kad mi se drugi ne sviđaju kao taj audi😀 jedino kad bi quatro našao...ali on je skuplji i malo više troši ako se ne varam

 Sta ce ti quattro?

Rossonero97 pet 25.2.2022 21:25
Posmatrač kaže...
Rossonero97 kaže...
Znaci auto se preporučuje samo da izbjegavam multitronic..volio b8h i ja kad dajem tipa 100 000 kn za auto da je automatic al kad mi se drugi ne sviđaju kao taj audi😀 jedino kad bi quatro našao...ali on je skuplji i malo više troši ako se ne varam

 Sta ce ti quattro?

 Mislim da je netko napisao da on ima stronic mjenjač.. 

Genoxxx sub 26.2.2022 09:25
Rossonero97 kaže...
Ovako treba mi pomoć uzeo bi audi a4 2.0 tdi sa malo više opreme pa me zanimaju vaše preporuke..da ili ne...možete preporuciti i drugi auto. Jako mi je žao što su automatici dosta loši tj multitronic koliko sam procitao

Koje godište planiraš kupiti? Ako gledaš do 150k km onda računaj da mu odmah napraviš veliki servis plus preporučio bi ti i čišćenje kartera. Prilikom kupovine gledaj dal' turbo slini, dal' ima dpf, jesu li nosači motora ispravni, pošto uzimaš ručni onda obrati pozornost na ručicu mjenjača dal' se trese i dal' glatko ulazi u brzinu, nabavi si jednu onu mehaničarsku svjetiljku pa da možeš dobro pogledati motorni prostor te one obično imaju na sebi magnet pa sa njim možeš provjeriti limariju... Ako možeš traži da te auto dočeka hladan pa kad ga upališ poslušaj motor kako radi, ako čuješ kakvo lupkanje ili nešto slično znat ćeš da nešto nije u redu samo moraš dobro slušati, na kraju kad sjedneš u auto provjeri dal' sve tipke rade i dal' motor radi mirno bez podrhtavanja, onda ga odvezi na vožnju i nemoj ga štedit

sseennoonn sub 26.2.2022 11:44

Stari ima 2011, ovako po pitanju kvarova je cak  sve u redu...jedino sto je mjenjao je lezaj kotaca je poceo  cvilit  i mozda mu je remenica mana...2 il 3 puta je vec mjenjao remenice itd 

domac5 sub 26.2.2022 15:51
sseennoonn kaže...

Stari ima 2011, ovako po pitanju kvarova je cak  sve u redu...jedino sto je mjenjao je lezaj kotaca je poceo  cvilit  i mozda mu je remenica mana...2 il 3 puta je vec mjenjao remenice itd 

 Ovo s remenicama je potpuno normalna pojava kad se stavljaju jeftine nekvalitetne umjesto originalnih ili kvalitetnih zamjenskih 

Rossonero97 ned 27.2.2022 10:09
Genoxxx kaže...
Rossonero97 kaže...
Ovako treba mi pomoć uzeo bi audi a4 2.0 tdi sa malo više opreme pa me zanimaju vaše preporuke..da ili ne...možete preporuciti i drugi auto. Jako mi je žao što su automatici dosta loši tj multitronic koliko sam procitao

Koje godište planiraš kupiti? Ako gledaš do 150k km onda računaj da mu odmah napraviš veliki servis plus preporučio bi ti i čišćenje kartera. Prilikom kupovine gledaj dal' turbo slini, dal' ima dpf, jesu li nosači motora ispravni, pošto uzimaš ručni onda obrati pozornost na ručicu mjenjača dal' se trese i dal' glatko ulazi u brzinu, nabavi si jednu onu mehaničarsku svjetiljku pa da možeš dobro pogledati motorni prostor te one obično imaju na sebi magnet pa sa njim možeš provjeriti limariju... Ako možeš traži da te auto dočeka hladan pa kad ga upališ poslušaj motor kako radi, ako čuješ kakvo lupkanje ili nešto slično znat ćeš da nešto nije u redu samo moraš dobro slušati, na kraju kad sjedneš u auto provjeri dal' sve tipke rade i dal' motor radi mirno bez podrhtavanja, onda ga odvezi na vožnju i nemoj ga štedit

 Hvala na odličnom komentaru planiram vjv 2012 ili 13 sa malo više opreme xenon ili bixenon mora imati i više mi se svidja trokraki volan..još razmatram audi a3 limuzinu ali mislim da je ugodnije vožnja u a4..

marushin ned 27.2.2022 21:55

Znaju imati probleme sa zamašnjakom. Od kolege trese kod kretanja al je reko majstor da kad ne posčne baš jako smetat da ne treba mjenjat nego tamo sa setom kvačila kad bude na redu.

Ima cca 150tkm..

hahhaajaads ned 27.2.2022 23:24
marushin kaže...

Znaju imati probleme sa zamašnjakom. Od kolege trese kod kretanja al je reko majstor da kad ne posčne baš jako smetat da ne treba mjenjat nego tamo sa setom kvačila kad bude na redu.

Ima cca 150tkm..

 Pa svaki auto ima probleme sa zamasnjakom ak se ne vozi kak treba. Drzanje noge na kvacilu, naglo startanje svaki put, "voznja" na kvacilu, blabla... 

dax-lax pon 28.2.2022 19:57

Od 2013 vozim b6 passat 2009 2.0 dizel 103kw na kojem se razletio zamašnjak na 150k. Sad je na 209k ali je ovaj put osjećaj kao da se kvačilo istrošilo jer kasno zagrize. Ne mogu reći da se odnosim prema njemu kao mačeha u vožnji. Na semaforu ga stavljam u ler i puštam kvačilo a ne sjećam se da sam s njime "šlajdral" ijednom. Ostaje mi samo vjerovanje da mi u ovlaštenom nisu ugradili sachs-ov set, kako je bilo na ponudi.

hahhaajaads pon 28.2.2022 23:21
dax-lax kaže...
Od 2013 vozim b6 passat 2009 2.0 dizel 103kw na kojem se razletio zamašnjak na 150k. Sad je na 209k ali je ovaj put osjećaj kao da se kvačilo istrošilo jer kasno zagrize. Ne mogu reći da se odnosim prema njemu kao mačeha u vožnji. Na semaforu ga stavljam u ler i puštam kvačilo a ne sjećam se da sam s njime "šlajdral" ijednom. Ostaje mi samo vjerovanje da mi u ovlaštenom nisu ugradili sachs-ov set, kako je bilo na ponudi.

Ja imam 1.6 idtec 88kw iz 2016 sa 155tkm, pri kupnji sam odma skuzio da je auto i u hladnijim i toplijim danima onak, kad pustas kvacilo (bilo polako ili malo brze) zatrese cijeli auto (ali ne stalno, nego prvih 5min, nista strasno ali mene to zivcira), reko, vjerovatno treba set zamijenit (ne zamasnjak) i deri dalje... Malo njuskao po forumima i vidim da dosta ljudi spominje da se proba napravit naglo startanje, napravio 4-5 starta (prakticki launch, 2.5k obrtaja i naglo pustanje kvacila)... uglavnom nakon toga, zadnjih 6mj mi niti jednom auto nije zatresao pri pustanju kvacila a bilo je jutra di je bilo -10c gdje se to i najvise pojavljuje. Pretpostavljam da je to mozda uzrok sto ga prethodni vlasnik nije "tjerao", drzao ga je u niskim okretajima i mucio kvacilo. Uglavnom, iz mojeg iskustva je bolje auto vozit malo zesce (mislim ne ono previse prek ogranicenja) malo cesce, tipa ako vozis dizela, ugrijan motor i grad, drzi ga uvijek na 2000-2500k obrtaja, ovo 1500 i ispod... em trpi DPF/EGR em kvacilo i dosta ljudi misli da tak cuvaju auto, isto ako si na autocesti, pa nabij ga bar jednom tjedno na 4k obrtaja... 

ElektričnaOvca pon 28.2.2022 23:59

Mi smo uzeli a3 (2014.g.) sportback sa nekih 92tkm prije godinu i pol, 2.0 tdi. Sad sam na cca 120tkm. Slažem se za trokraki volan i bixenon (četiri kraka mi izgleda baš penzionerski hah), meni je i grijanje sjedala odlična stvar. Mjenjač manualac, meni skroz dobar, u zg je naravno tlaka po gužvi.

 

 

Enivej, naš je uvoz iz De i najbolji dio toga je da je na dužem servisnom intervalu kojeg se drže i naši ovlašteni - 30tkm ili 2 godine, ako se ne varam. Redovni servis u ovlaštenom je oko 2200kn pa me izađe isto koliko smo za fiestu davali jer smo išli svake godine. Potrošnja je smiješna ako nemaš olovnu nogu, 2.0 tdi je mašina koju valjda svi znaju pa svakako preporuka da ti ga pogleda neki tvoj mehaničar prije kupnje. 

 

A4 je udobniji, naravno, bolji za krstarenje, iako je meni a3 fenomenalan auto - najdalje sam ga u komadu vozio do Dubrovnika i izašao potpuno svjež :D. Inače bih u svemu dao prednost a4, osim u otvorima za ventilaciju koji su totalni zakon na a3 iz prošle generacije. Ako ti je bitna mjuza u autu, gledaj da nije bazični sustav, već "audi sound system" opremu ili iznad.