Imam sljedeću situaciju...
4 servera (DELL) i na svakom se nalazi određen sadržaj (1 – SQL baza za interni/lokalni sustav, 1 - -mail server, 1 – NAS, 1 – Document management system)
Serveri su povezani preko switcha na računala po zgradi i to sve radi.
Međutim, sada želim napraviti neki oblik real time BackUp-a (još razmišljamo kako i koji je najbolji, a da se u najkraćem mogućem roku u slučaju katastrofe sve vrati na svoje mjesto). Bilo bi idealno da kada se jedan server „sruši“ da ostali samo nastave rad bez da klijenti to osjete (naravno da planiram kupiti novi server/e).
Ideja je sljedeća: Za SQL server se to može rješiti mirroringom tako što je potrebno kupiti još jedan nov server (malo jači) njega virtualizirati i napraviti paralelan rad koji će konstantno sinkronizirati izmjene na bazi, za mail napraviti dnevni backup koji će slati podatke na drugi virtualni i tako za ostalo sve riješiti. Nekako mi to djeluje najjeftinije, a prilično kvalitetno (prirodne katastrofe nismo uzimali u razmatranje)
Sad me zanima što vi mislite? Ima li bolje rješenje (Windows cluster ili nešto sl.)?