"TFSI i FSI" meni ovo smrdi na VW
Ako bi se uložilo truda za razvoj ove vrste baterije mislim da bi se mogli postići dobri rezultati,em je jeftino za izradu em je ekološki.
"TFSI i FSI" meni ovo smrdi na VW
Ako bi se uložilo truda za razvoj ove vrste baterije mislim da bi se mogli postići dobri rezultati,em je jeftino za izradu em je ekološki.
Još jedna super nova tehnologija koja obećava puno, a vidjeti će mo je otprilike na Sveto Nigdarjevo. Ipak, sada Ajar i ja imamo ispunjenu kvotu od barem jedne genijalno nove baterije mjesečno, kojoj je datum izlaska na tržište negdje oko nikada ili tu negdje. Nadam se da sam u krivu, ali iskustvo me uči...
Zapravo, ova obećava i u komercijalnoj upotrebi.
Jednostavna je za proizvesti, jeftinih materijala, a ima dovoljno dobra svojstva za stacionarnu upotrebu (gdje težina i volumen ne igraju nikakvu ulogu).
Jedino kaj je bitno je $/kWh, a ak je to dobro vrlo brzo se bude pojavio interes za komercijalnu primjenu, a tehničkih problema nema, tak da je ovo već sad sasvim zrela tehnologija, a elektro je sad in, pa me ne bi čudilo da netko fakat krene s razvojem.
Jer kod svake do sad predstavljene tehnologije baterija nema komercijalne upotrebe zbog cijene, a veliki proizvođači se ne usude investirati u razvoj tehnologije (što je i normalno, razvoj nikad ne dolazi iz velikih kompanija).
Ili su to samo moji mokri snovi, i fakat se svijet izokrenuo, i svi postali ko 'rvati, pa ih ne j*be računica, samo nacionalizam itd.
Tko će ga znat...
Zapravo, ova obećava i u komercijalnoj upotrebi.
Jednostavna je za proizvesti, jeftinih materijala, a ima dovoljno dobra svojstva za stacionarnu upotrebu (gdje težina i volumen ne igraju nikakvu ulogu).
Jedino kaj je bitno je $/kWh, a ak je to dobro vrlo brzo se bude pojavio interes za komercijalnu primjenu, a tehničkih problema nema, tak da je ovo već sad sasvim zrela tehnologija, a elektro je sad in, pa me ne bi čudilo da netko fakat krene s razvojem.
Jer kod svake do sad predstavljene tehnologije baterija nema komercijalne upotrebe zbog cijene, a veliki proizvođači se ne usude investirati u razvoj tehnologije (što je i normalno, razvoj nikad ne dolazi iz velikih kompanija).
Ili su to samo moji mokri snovi, i fakat se svijet izokrenuo, i svi postali ko 'rvati, pa ih ne j*be računica, samo nacionalizam itd.
Tko će ga znat...
Drago mi je čuti da se ovo ipak upotrebljava i da će se koristiti još i više, jer poučen dosadašnjim iskustvom, primjetio sam da nove tehnologije (baterija) nešto ne ulaze baš često u masovnu upotrebu. Još kada naprave akumulator od aluminija, da vidiš dostupnih i jeftinih materijala.
(potpuno preneražen te shrvan radošću ponavljam čitanje o još novijim i revucionarnijim baterijama, tako da nisam u stanju napisati komentar)
Da, zato mi ova baš i ne smrdi, štoviše i miriše, zato jer je skoro po svemu lošija od trenutno postojećih rješenja, a idealna za specifične namjene.
Occamova britva....
Ne znam koliko vanadija ide u bateriju, ali je vanadij 25.000 dolara po toni. Nije bas malo. Titanij je 4500 dolara po toni.
Trebalo bi napraviti test s realnim uvjetima i pokriti primjenu u cijeloj EU, a i šire. Dakle od -40 do +60.
Dakle osim testa 100 punjenja na -10°C i +30°C treba vidjeti i na -20, -30, +40,+50 °C (na krovu zgrade) pa i +60 °C (iznad asfalta).
A realan test za naše područje je 10 punjenja na -20°C, 100 na -10°C, 80 na +20°C, 45 na + 30°C, 50 na +40°C i 80 na +50°C
i ako tako izdrži više od 3 puta (3 godine) eto zamjene za VRLA baterije na banderama, solarnim elektranama i slično...
Koliki je udio vode u toj otopini i što je s hlapljenjem vode? To je problem kod elektrolitskih kondenzatora, kada je udio vode u elektrolitu 30% (a udio ulja manji) onda im kapacitet pada drastično već nakon 6 mjeseci, a ako je do 10% onda izdrže 5 do 10 godina (opet u zavisnosti od sastava elektrolita i kučišta)...
Ma, mislio sam nekaj drugo, samo sam se prevario.
Mislio sam da je cijena manja, pa bi bila idealna za stacionarnu pohranu, gdje je bitna samo niža cijena, a ne volumni i maseni kapacitet.
Za temperaturni raspon lako, kao što i sam kažeš, izolacija i hlađenje, koje bi se lako kompenziralo iz viška kapaciteta po dolaru.
Ali, po zadnjim komentarima vidim da sve pada u vodu, nema računice....
Slažem se.
S tim da bi trebalo proučiti kak ova baterija stoji po pitanju serijskog otpora, tak da bi možda mogla i tu biti dodatna prednost ako je malen, pa je i zagrijavanje manje.
Ali opet, i to se da kompenzirati serijsko-paralelnim spajanjem članaka, tak da nije nužno problem.
Uglavnom, poanta ni nije toliko na radu na širokom rasponu temperatura, nego na nezapaljivosti, ali je to skoro pa beskorisno, jer nije za upotrebu u autima, a u stacionarnoj primjeni to nije toliki problem.
Ukratko, ima potencijala, ali preskupo i dalje...