Logitech G9-Problem za Scrollom
Pozz majstore,kako bi bilo da posaljes mail logitech supportu za taj problem jer ja sam imao malo drugaciji problem koji mozes pogledat .http://www.bug.hr/forum/topic/periferija/kako-dobiti-novi-grip-g9/9839.aspx
Pozz majstore,kako bi bilo da posaljes mail logitech supportu za taj problem jer ja sam imao malo drugaciji problem koji mozes pogledat .http://www.bug.hr/forum/topic/periferija/kako-dobiti-novi-grip-g9/9839.aspx
Joj,ne zelim se s time zafrkavati.To sam ostavio kao zadnju soluciju.Prvo da vidim da li postoji sansa da mi poprave u Vemilu.
Dalje,itko?
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u bananI! A sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u banani a sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš!
Ali,kako cu dobiti novi mis kad nemam garancije.Kako da ih uvjerim da mi daju bas novi mis?
Skeptican sam oko toga:/
Da li ti radi microgear opcija? Da li ti se u microgear modu javlja to "ljepljivo štekanje"? Ako da, onda mi se čini da se radi o tehničkom problemu, nositi na servis. Premda mi i ovo što si do sad napisao izgleda tako. Dakle, probaj microgear način rada, pa javi.
Da li ti radi microgear opcija? Da li ti se u microgear modu javlja to "ljepljivo štekanje"? Ako da, onda mi se čini da se radi o tehničkom problemu, nositi na servis. Premda mi i ovo što si do sad napisao izgleda tako. Dakle, probaj microgear način rada, pa javi.
Mislis opcija scrollanja bez ikakvog otpora? Dakle,ona tipka ispod,kad se ukljuci,scroll nema otpora?
Da,probao sam.Isti problem. :(
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u banani a sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš!
Ali,kako cu dobiti novi mis kad nemam garancije.Kako da ih uvjerim da mi daju bas novi mis?
Skeptican sam oko toga:/
Teško. Blizu USB utora imaš markicu sa brojevima (nadam se da ju nisi skinuo, jer ti je i ona potreban pored garancije), pa im probaj poslati samo te brojeve sa markice.
Da li ti radi microgear opcija? Da li ti se u microgear modu javlja to "ljepljivo štekanje"? Ako da, onda mi se čini da se radi o tehničkom problemu, nositi na servis. Premda mi i ovo što si do sad napisao izgleda tako. Dakle, probaj microgear način rada, pa javi.
Mislis opcija scrollanja bez ikakvog otpora? Dakle,ona tipka ispod,kad se ukljuci,scroll nema otpora?
Da,probao sam.Isti problem. :(
Da mislio sam na to.
Sretno!
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u banani a sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš!
Ali,kako cu dobiti novi mis kad nemam garancije.Kako da ih uvjerim da mi daju bas novi mis?
Skeptican sam oko toga:/
Teško. Blizu USB utora imaš markicu sa brojevima (nadam se da ju nisi skinuo, jer ti je i ona potreban pored garancije), pa probaj im poslati te brojeve sa markice.
Ne bih znao.Trenutno koristim drugi mis.G9 u ovom trenutku nije kod mene.
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u banani a sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš!
Ali,kako cu dobiti novi mis kad nemam garancije.Kako da ih uvjerim da mi daju bas novi mis?
Skeptican sam oko toga:/
Teško. Blizu USB utora imaš markicu sa brojevima (nadam se da ju nisi skinuo, jer ti je i ona potreban pored garancije), pa probaj im poslati te brojeve sa markice.
Ne bih znao.Trenutno koristim drugi mis.G9 u ovom trenutku nije kod mene.
Samo da ti kažem. Garancija (ona papirologija) kod Logitecha ti neće proći bez tih brojeva. Nisam siguran za kod nas, ali su mene tražili te brojeve.
Gle i ptice na grani znaju da je Vemil u banani a sa custom serviceom ti nema nikakve zafrkancije jer nista ne gubis mozes samo dobit novi miš!
Ali,kako cu dobiti novi mis kad nemam garancije.Kako da ih uvjerim da mi daju bas novi mis?
Skeptican sam oko toga:/
Gle ja san svojeg stakora kupio polovnog bez gare i racuna ali stvar je u tome da Miš koji kosta oko 700 kn ili 100E ima mana kojih je Logitech svjestan i zeli ih popravit na bilo koji nacin jer im se ne isplati doci na loš glas radi par korisnika,kod kojih se miš pokvario ili im se guli grip!
Lijep pozdrav.
Stvari ovako stoje: Neki dan sam primjetio da "nesto" stvara otpor scrollu. Dakle,nekoliko okretaja radi super pa onda uspori/koci.Kao da je ljepilom posuto.Jako iritirajuce u radu.
Zanima me sljedece.Posto nemam vise prava na garanciju(izgubio sam svu mogucu papirologiju),da li da pokusam sam popraviti ili da odnesem na servis?
Ne znam kako da otvorim poklopac misa.Trazio sam informacije na Internetu ali bezuspjesno.Uz to,bojim se da ga jos vise ne pokvarim,pa cu ici na to da mis odnesem na servis.
Moze li Vemil primiti ovaj mis na servis(kod njih je kupljen),usprkos tome sto nemam prava na garanciju? -Plus,koliko bi me cjenovno srezali,otprilike?
__
Hvala unaprijed!