Periferija

Kako dobiti novi grip za G9

SPLICO212 uto 14.10.2008 01:02

Poštovani korisnici koji imate Logitech G9 gaming mouse i imate problema sa guljenjem glatkog gripa,logirajte se na WWW.Logitech.com,unesite podatke tj serijski broj miša,i onda pošaljite pritužbu na Logitech suport.com i u roku 24 sata dobit čete odgovor i u njemu da če vam u roku deset dana  besplatno isporučit novi grip! Ja sam ga dobio u roku 48 sati!

Zippo uto 14.10.2008 14:06
Darth Punisher kaže...

Hvala na ovom korisnom infu  Osmijeh

 

Prvi put da sam procito nekaj kaj nisam znao na ovom forumu. Ima još nade za ovaj forum, mozda se ipak ne pretvori u leglo spama Smijeh

 A i ti sereš li ga sereš
Ovo je jako dobar i kavlitetan forum,a ako ti misliš da je leglo spama šta uopće radiš ovdje
Ima jako korisnih temi i tutova tako da ne seri
Shokree ned 9.11.2008 23:15
SPLICO212 kaže...

Morate se prvo registrirat,i onda unijeti serial number,production number i opisat koji problem imate!

 razumijem sve to.. samo mi ne želi pri samoj registraciji zadnje polje odnosno polja di bi trebo odabrat koi je proizvod ne izbacuje ništa...
i onda ne mogu preć na sljedeću stranicu, ne znam zašto... :S
Shokree sri 31.12.2008 13:32

eo da javim svima koi su sumljali ko ja u logitech da neće poslat grip ako se žališ....

ne samo da će poslat novi grip nego će to bit novi grip u paketu s cijelim mišem... :D:D:D:D:D:D

ako želite nešto od logitecha go for it.... :DD

 

Sonny sri 31.12.2008 16:33
Shokree kaže...

eo da javim svima koi su sumljali ko ja u logitech da neće poslat grip ako se žališ....

ne samo da će poslat novi grip nego će to bit novi grip u paketu s cijelim mišem... :D:D:D:D:D:D

ako želite nešto od logitecha go for it.... :DD

 

 Jel vrijedi i za G5? :D
crozoki sri 31.12.2008 16:55

da,ovo je sve istina.jedan moj prijatelj je isto poslao LOGITECHU mail da mu je grip otisao na g9 i dobio novi postom

to se zove customer support :)

svaka cast logitechu :)

definitivno se isplati biti njihov kupac

Shokree sri 31.12.2008 17:03

od sad samo logitech kupujem...

 

čuo sam slučaj kad je neko dobio mx revolutionary umjesto nekog starijeg miša koi se ne proizvodi više..

čak ti daju i novi miš u slučaju da ti je ovaj riknio a da nemaš garanciju više...

svakako se isplati poslat koi mail da bi dobio tako neš...

jutros kad mi je došo poštar bio sam najhepi xD

Shokree sri 31.12.2008 18:43

pa ja sam napiso da mi pošalju grip ako može jer ovaj mi je stvarno oguljen jako.. i živcira me.. reko sam da sam razočaran da miš u tom cjenovnom rangu ima takav problem.. i to.... očekivo sam samo grip jer tako su u mailovima i napisali...

i danas dođe poštar preuzmem ja to i neš meni to teško.. ja reko papiri.. kad ono cijeli miš :DDD

MegaMass 2000 sri 31.12.2008 20:25

Samo da kažem,da sam i ja dobio novi miš.Čini mi se da ovo ne vrijedi ni za jedan drugi miš,jer nemaju izmjenjive gripove.Logitech ovo radi, jer je kod "prve generacije" G9 miševa došlo do "greške" u proizvodnji gripova (onog velikog gripa).

Dakle, oni brojevi koje Logitech traži se nalaze na kablu blizu USB utora.Znači ne skidati markicu.

Treba im poslati u mailu račun sa garancijom (skenirati dotični),i treba im poslati fotografiju miša.Uglavnom kad se javite službi za korisnike,oni će vam poslati detaljne upute što treba dalje raditi.

 

Inače kad pišem prva generacija G9 miševa,mislim na miševe koji su se mogli kupiti u roku par mjeseci od izlaska na tržište.

 

Što se tiče dobivanja novih miševa umjesto novog gripa,čini mi se da je "problem" u tome što se ti gripovi ne mogu kupiti u Hrvatskoj,a ni u EU (za Eu nisam siguran).Oni najvjerojatnije kontaktiraju lokalno predstavništvo koje pošalje novi miš (ja sam miš dobio za tri dana),jer je nekako glupo otvarati kutiju da se samo pošalje grip,a ostatak da stoji negdje u kutu.