IT trgovine

Svijet medija iskustva

Val pon 19.1.2015 21:22

Djevojka 8.1. kupila THL 4400 kod njih. Dva dana ranije ga je rezervirala, došli smo tamo (8.1.), mobitela nije bilo. Nakon pola sata traženja, dobila je mobitel koji je bio u izlogu tko zna koliko dugo, no dobro. Složili ga natrag u kutiju, ovjerio jamstvo, bla bla. Izađemo iz trgovine, mob se ne želi upalit. Pokušavali jedno 20 min (dok smo se vozili u tramvaju jel), reko ništa, vjerojatno je baterija mrtva, nosi ga punit. Stavila ga je oko 16h punit i punila do, pazi sad, pola jedan u noći. Da bi se baterija napunila do 97%. Mobitelu je trebalo 15ak minuta na punjaču da bi opće pokazao znakove života i upalio se. Napominjem da za vrijeme punjenja (koje je trajalo više od 8 sati) mobitel gotovo uopće nije korišten (možda pola sata, baš jer sam rekao da ga ne dira dok se puni). Prilikom skidanja s punjača postotak napunjenosti baterije počeo je rapidno opadati sam od sebe (par posto u par minuta). Cura je otišla spavati nedugo nakon što ga je skinula s punjača, ujutro je baterija bila na 85% valjda (nisam bio). 
Također, prilikom prvog paljenja, u donjem desnom kutu pojavio se jedan mrtvi piksel koji, iako je rezolucija 1280x720 na 5" ekranu, zaista bode u oči jer probija svjetlo. Uređaj je odmah (9.1.) odnijela u importanne na reklamaciju, tražila je novi mob ili povrat novca (da napomenem, bila je izrazito kulturna), na što su uzeli mobitel i rekli da ga šalju na servis da odobre zamjenu. Kako onda (9.1.), tako i danas (19.1.), još uvijek nije stiglo odobrenje za zamjenu, mobitel i dalje nema, 1400kn je i dalje kod njih, a na mejlove (2 poslana) su počeli bezobrazno odgovarati, u smislu da će "javiti kad uređaju bude spreman". Btw, prilikom zaprimanja uređaja na reklamaciju prodavač je upitao gdje su maskice koje je dobila uz mob; pogodi šta - nije ih bilo u paketu, koji je bio otvaran.

 

Ne pljujem po njima, ja imam pozitivna iskustva s njima, ali ovo je prešlo svaku mjeru. Sutra popodne ja idem s njom tamo, zanima me na što se mogu pozvati? Tražiti povrat novca/odmah novi uređaj/prijetiti inspektoratom (zadnja opcija, al ne vidim što drugo)?

dastefan pon 19.1.2015 21:42

Pročitaj zakon o zaštiti potrošača i ako treba pozovi se na članak zakona koji se tiče tvoje situacije. Već je bilo takvih slučajeva kao tvoj pa su ljudi tu po forumu pisali da im je to upalilo (ne sa svijet medija nego drugi dućan).

A što se tiče maskica koje su trebale biti a nisu, nadam se da imaš još uvijek račun ili kopiju računa kod sebe. Na svakom računu mora pisati osoba koja ti je račun izdala pa traži nju u dućanu osobno, sigurno će se sjetiti šta ti je prodala i da je to roba iz izloga pa traži neku potvrdu za to. Inače tu ste pogriješili što niste odmah tražili tako nešto, a i po zakonu imali ste pravo na nižu cijenu na robu iz izloga.

A za ubuduće, ne želim pametovat, ali mobiteli iz izloga se ne kupuju (stoje na suncu, predugo na punjaču, predugo s upaljenim ekranom s jednom te istom slikom, moguće padali, itd...)

Val pon 19.1.2015 21:59
dastefan kaže...

1) Pročitaj zakon o zaštiti potrošača i ako treba pozovi se na članak zakona koji se tiče tvoje situacije. Već je bilo takvih slučajeva kao tvoj pa su ljudi tu po forumu pisali da im je to upalilo (ne sa svijet medija nego drugi dućan).

2) A što se tiče maskica koje su trebale biti a nisu, nadam se da imaš još uvijek račun ili kopiju računa kod sebe. Na svakom računu mora pisati osoba koja ti je račun izdala pa traži nju u dućanu osobno, sigurno će se sjetiti šta ti je prodala i da je to roba iz izloga pa traži neku potvrdu za to. 3)Inače tu ste pogriješili što niste odmah tražili tako nešto, a i po zakonu imali ste pravo na nižu cijenu na robu iz izloga.

4) A za ubuduće, ne želim pametovat, ali mobiteli iz izloga se ne kupuju (stoje na suncu, predugo na punjaču, predugo s upaljenim ekranom s jednom te istom slikom, moguće padali, itd...)

1) hvala, hoću

 

2) nismo ni znali da idu maske uz mobitel, to je trgovac pitao gdje su kad je zaprimao uređaj na reklamaciju. "Gdje su maskice?" -"Koje maskice o.O?"

 

3) ja sam pitao za nižu cijenu (čuo sam da ide jeftinije MOŽDA, ali nisam znao da je zakonski regulirano), rekao je da ne može dati jeftinije, to je ta cijena. Bio je poprilično bezobrazan (neraspoložen za razgovor rekao bih), reko ok, ne da, ne da...

 

4) ne kupujem nikad iz izloga, al rekao je frajer da mobitel nikad nije bio paljen, da samo stoje u izlogu ugašeni kod njih. U tom trenutku, gledaš mob ugašen (svi su ugašeni, stvarno jesu), sav bundle u kutiji (osim bez maski), reko šta sad, cura ionak kupuje mob već mjesec dana, napokon ga ima u rukama...

 

eto, pouka za ubuduće :) 

 

zna netko o kojem članku konkretno se radi, ne mogu ga naći među brdom članaka tamo?

dastefan uto 20.1.2015 11:00

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12596 imaš ovdje broj telefona, nazovi opiši situaciju pa će ti oni točno reći.

Koliko sam skužio nije prošlo niti tjedan dana od kupnje do povrata i mislim da su vam oni u tom roku dužni vratiti lovu ukoliko vratite sve u orginal pakiranju. No kod vas je problem što nemate sve, pa zato bi bilo dobro da dobijete osobu koja vam je to prodala da se utvrdi da je to sve što ste dobili u pakiranju.

osvit pet 25.9.2015 12:55

I moja iskustva su odlična s njima: naručio sam monitor preko njihove stranice, nije potrebna registracija samo ispuniš podatke, u srijedu popodne.

U petak ujutro, prije 10h mi je Overseas dostavio.

Platio sam dostavljaču iznos, plus 40 kuna dostava, plus 6 kuna za plaćanje pouzećem i opet prošao dosta jeftinije nego u drugim dućanima.

Zvao sma na tel webshop i bili su jako ljubazni.

Čitavo vrijeme sam na njihovoj stranici mogao pratiti di je monitor, zaprimljena narudžba, pa izvagano u Overseas u ZG, pa stigao u ST, izvagano, i spremljen za dostavu - očekuje se dostava u toku dana. 

Jako sam zadovoljan tom uslugom i moja preporuka.

Nadam se da su tako korektni i ako se pojavi neki problem u garantnom roku, što je najbitnije svakom kupcu.

savade uto 6.10.2015 18:14
osvit kaže...

I moja iskustva su odlična s njima: naručio sam monitor preko njihove stranice, nije potrebna registracija samo ispuniš podatke, u srijedu popodne.

U petak ujutro, prije 10h mi je Overseas dostavio.

Platio sam dostavljaču iznos, plus 40 kuna dostava, plus 6 kuna za plaćanje pouzećem i opet prošao dosta jeftinije nego u drugim dućanima.

Zvao sma na tel webshop i bili su jako ljubazni.

Čitavo vrijeme sam na njihovoj stranici mogao pratiti di je monitor, zaprimljena narudžba, pa izvagano u Overseas u ZG, pa stigao u ST, izvagano, i spremljen za dostavu - očekuje se dostava u toku dana. 

Jako sam zadovoljan tom uslugom i moja preporuka.

 

Evo još jedno potpuno identično iskustvo, samo da budem precizan povratna naknada je bila 6,50kn a monitor je došao odmah drugi dan oko 16:00 sati putem Overseas-a. Sve plaćeno kuriru u lipu identično kao na web shopu. Ja zadovoljan.

sandokan111 sub 31.10.2015 05:06
streamg kaže...

Bok svima, pitanjce... uzeo sam smartwatch od garmina prije 5 dana kod njih i iskreno jako sam nezadovoljan samim satom... da li bi mogao otići do dućana i zamijeniti za neki drugi tj. skuplji?

 Ako si preko weba kupio izac ce ti u susret jer tehnicki mozes odustat od kupnje unutar 14 dana, pa im to ne ide na ruku, tako da ih nazovi i 99% ce sve bit ok.

Karamarko uto 29.12.2015 17:51

Moram reklamirati zvučnike koje sam tamo kupila. Koliko se čeka na servis, da li se može zatražiti novi proizvod ukoliko je artikl kupljen prije manje od pola godine?

 

Udruga potrošaća mi je savjetovala da odnesem artikl nazad u trgovinu i da zatražim pismeno povrat novca, da imam pravo na to jer je artikl prodan sa manom. Mana je da zvučnici stalno pucaju prije nego što zvuk dođe.

mbaksa ned 24.1.2016 19:19
Karamarko kaže...

Moram reklamirati zvučnike koje sam tamo kupila. Koliko se čeka na servis, da li se može zatražiti novi proizvod ukoliko je artikl kupljen prije manje od pola godine?

 

Udruga potrošaća mi je savjetovala da odnesem artikl nazad u trgovinu i da zatražim pismeno povrat novca, da imam pravo na to jer je artikl prodan sa manom. Mana je da zvučnici stalno pucaju prije nego što zvuk dođe.

I ta "mana" ti nije smetala pola godine? Mislim da ti udruga potrošača priča bajke.  Ne vjerujem da će ti to prihvatiti pod manu, pogotovo jer to nisi odmah reklamirala. Zvučnike ćeš dati na servis (ili u trgovinu pa će oni proslijediti servisu), a trajat će koliko će trajati. Ako će trajati dulje nego smije (to bi ti trebalo pisati na računu ili garantnom listu - 30 ili 45 dana obično), onda imaš pravo na istovjetni proizvod ili povrat novca.

 

Preporučio bih ti da snimiš, mobitelom ako nikako drugačije, kako se zvučnici ponašaju u praksi za slučaj da se isti problem ne događa s njihovom opremom.

Brian pon 25.1.2016 21:47
Karamarko kaže...

Moram reklamirati zvučnike koje sam tamo kupila. Koliko se čeka na servis, da li se može zatražiti novi proizvod ukoliko je artikl kupljen prije manje od pola godine?

 

Udruga potrošaća mi je savjetovala da odnesem artikl nazad u trgovinu i da zatražim pismeno povrat novca, da imam pravo na to jer je artikl prodan sa manom. Mana je da zvučnici stalno pucaju prije nego što zvuk dođe.

 I daj napiši što su ti odgovorili. Takve me stvari zanimaju, danas se jako malo pazi na kvalitetu... i treba znati reklamirati.

Brian sri 3.2.2016 22:29

Nikad nisam doživio to da se neka poslovnica toliko puta preseli... Ova poslovnica u Avenue Mall-u je prvo bila na zadnjem katu, pa se preselila prekoputa i sad je tamo restoran, a oni su u prizemlju. Obiđem 20 minuta svaki put dok ih tražim.

mmess pet 9.9.2016 21:43

Evo upravo sam preko njihovog web shopa narucio i on line platio

Monitor AOC G2460VQ6 24“ FHD 1ms VGA HDMI DP FreeSync LED TN gaming
1.389,00 kn. Nakon sto sam izvrsio uplatu dobio sam mail :

 

Pošiljatelj: Marko Bašić
Poslano:Friday, September 9, 2016 18:33
Primatelj:
Predmet: RE: Svijet-medija.hr: narudžba 14060

 

Poštovani,

 

Nažalost nemamo ovaj monitor na lageru. Provjeravamo dostupnost pa Vam se povratno javimo.

 

lp

 

Sta sad?? Oni prodaju..reklamiraju...ja platio i?

softwaremaniac pet 9.9.2016 23:28
mmess kaže...

Evo upravo sam preko njihovog web shopa narucio i on line platio

Monitor AOC G2460VQ6 24“ FHD 1ms VGA HDMI DP FreeSync LED TN gaming
1.389,00 kn. Nakon sto sam izvrsio uplatu dobio sam mail :

 

Pošiljatelj: Marko Bašić
Poslano:Friday, September 9, 2016 18:33
Primatelj:
Predmet: RE: Svijet-medija.hr: narudžba 14060

 

Poštovani,

 

Nažalost nemamo ovaj monitor na lageru. Provjeravamo dostupnost pa Vam se povratno javimo.

 

lp

 

Sta sad?? Oni prodaju..reklamiraju...ja platio i?

Ništa. Platio si. Čovjek ti je javio da nemaju na lageru, nego će očito morati naručiti monitor za tebe, pa se malo strpi.

mmess sub 10.9.2016 14:16

Evo upravo su mi odgovorili da moraju stonirati narudzbu jer imaju problema sa dobavljacima. Pri tom nisu objasnili kako ce mi vratit lovu?? I sta mene briga za njihove dobavljace.. A monitor je i sada na ponudi na njihovim web stranicama kao "raspoloziv".

softwaremaniac sub 10.9.2016 14:23
mmess kaže...

Evo upravo su mi odgovorili da moraju stonirati narudzbu jer imaju problema sa dobavljacima. Pri tom nisu objasnili kako ce mi vratit lovu?? I sta mene briga za njihove dobavljace.. A monitor je i sada na ponudi na njihovim web stranicama kao "raspoloziv".

Okej, to je fakat bezobrazno, ja sam imao takvu situaciju s drugim shopom, ali su rekli odmah da treba čekati, ako neću, da će vratit novce i da odaberem nešto drugo, a ovo je idiotizam.

bill_jobs sub 10.9.2016 14:47
mmess kaže...

Ma jel? Što prodaju ono čega nemaju? Zašto nisu naznačili "trenutno neraspoloživo"?

Trgovine često nemaju određene artikle i nemoguće je voditi 100% točnu evidenciju stanja na lageru kod dobavljača.

Dobavljač opskrbljuje puno trgovina i može se dogoditi da taj isti monitor kupe petorica u roku 10 minuta iako je samo 3 monitora na lageru.

Neke trgovine šalju podatke za uplatu tek kad provjere raspoloživost artika, ali i to je problem jer ono što je raspoloživo sada, ne znači da će biti za 5 minuta i da će ti netko nešto rezervirat ne znajući hoćeš li ti uopće uplatiti novce.

 

mmess kaže...

Evo upravo su mi odgovorili da moraju stonirati narudzbu jer imaju problema sa dobavljacima. Pri tom nisu objasnili kako ce mi vratit lovu?? I sta mene briga za njihove dobavljace.. A monitor je i sada na ponudi na njihovim web stranicama kao "raspoloziv".

 Da bi kupovao preko interneta, moraš znati kako neke stvari funkcioniraju i da su pogreške moguće, ako ti to ne paše onda odi u fizičku trgovinu i kupi monitor kojeg ćeš uzeti na licu mjesta, ostavi se webshopova ako te "nije briga za dobavljače".

Novac će ti ti vratiti na isti način kako si platio.

SnakeST ned 11.9.2016 00:36
bill_jobs kaže...

Trgovine često nemaju određene artikle i nemoguće je voditi 100% točnu evidenciju stanja na lageru kod dobavljača.

Dobavljač opskrbljuje puno trgovina i može se dogoditi da taj isti monitor kupe petorica u roku 10 minuta iako je samo 3 monitora na lageru.

Neke trgovine šalju podatke za uplatu tek kad provjere raspoloživost artika, ali i to je problem jer ono što je raspoloživo sada, ne znači da će biti za 5 minuta i da će ti netko nešto rezervirat ne znajući hoćeš li ti uopće uplatiti novce.

 

 

Zapravo ne, potpuno krivo. B2B shopovi nisu fensi stranice kao sto imaju trgovine nego su dosta slozeniji. Kad 2 trgovine u isto vrijeme naruce neki artikl koji je ostao samo jedan na stanju, moze ga kupiti samo onaj koji bude brzi, ovom drugom nece proci narudzba. Tako je kod vodecih dobavljaca u HR Msan, Asbis...). Jucer narucujem 5 office paketa koji su ostali na stanju i kliknem kupi i ne moze, ostalo samo 3 na stanju jer mi je neko u medjuvremenu pokupio 2. Vecina trgovina ima dopusteni iznos kupovine i mogu naruciti artikle bez da plate odmah ili unaprijed. A oni koji nemaju tu privilegiju kod narudzbe im se artikli rezerviraju do potvrde uplate.

bill_jobs ned 11.9.2016 13:13
SnakeST kaže...

Kad 2 trgovine u isto vrijeme naruce neki artikl koji je ostao samo jedan na stanju, moze ga kupiti samo onaj koji bude brzi, ovom drugom nece proci narudzba.

 I šta si tu tu napisao, a da ja nisam gore? Ti pričaš o kupnji između distributera i trgovine, a ja pričam o kupnji između trgovine i kupca.

Trgovina neće moći kupiti od distributera ako je netko prije njih kupio ali njima je kupac već platio jer je tada bilo naznačeno na njihovom webshopu da je nešto "raspoloživo".

Ako si ti te office pakete kupovao direktno od dobavljača onda je to potpuno druga stvar jer se njihov lager vodi u realnom vremenu.

To sve nema veze sa trgovinama koje nisu ažurirane i sinkronizirane u realnom vremenu niti je to moguće postići, zato se malo-malo i događa gore navedeni problem da se uplaćuje za nešto čega nema na lageru.

mmess ned 11.9.2016 17:05

Malo su tu pobrkane stvari..čini mi se. Kao prvo mene kao kupca ne zanima odnos trgovine i njihovih distributera. Trgovina objavljuje prodaju (i naplaćuje) artikla koje može osigurati kupcu a ne koje bi eventualno i ako bi njihov distributer možda imao na lageru...i sl. Web trgovine su po svim zakonima iste kao, čak u slučaju reklamacije proizvoda strožije u odnosu na zaštitu kupaca.

bill_jobs ned 11.9.2016 17:12
mmess kaže...

Trgovina objavljuje prodaju (i naplaćuje) artikla koje može osigurati kupcu a ne koje bi eventualno i ako bi njihov distributer možda imao na lageru...i sl.

 Ne, trgovina prodaje baš to što distrubuter možda ima na lageru, ne mora ti ništa osigurati niti jamčiti 100% da će nešto isporučiti niti ih zakon na to prisiljava.

Baš kao što ti nisi dužan uplatiti ponudu koju ti on pošalju na e-mail, sve je to neobvezujuće i informativnog karaktera i možeš se predomisliti.

Ako je već nešto plaćeno, a trgovina to ne može isporučiti, novac se vraća kupcu.