Svijet medija iskustva
Imas instar temu.
Sljedeci put fino placanje pouzecem i miran si od cekanja povrata :)
Imas instar temu.
Sljedeci put fino placanje pouzecem i miran si od cekanja povrata :)
Hej "peace"!! Samo zelim podjelit svoja iskustva sa on line kupovinom i prodajom na Hrvatski nacin.. da upozorim druge sta ih moze docekat. Placanje pouzecem koje ne bi docekao. A ja bi samo kupio nesto.. BTW i dalje trazim i kupujem monitor. Dakle nastavak slijedi
Sutra slijedi iskustvo sa: FENIX
Njihov mail:
Poštovani,
Sutra stižu na lager.
LP,
From: shop@fenix.hr [mailto:shop@fenix.hr]
Sent: Tuesday, September 13, 2016 10:16 AM
To: shop@fenix.hr
Subject: Upit korisnika sa web stranice
Trgovina objavljuje prodaju (i naplaćuje) artikla koje može osigurati kupcu a ne koje bi eventualno i ako bi njihov distributer možda imao na lageru...i sl.
Ne, trgovina prodaje baš to što distrubuter možda ima na lageru, ne mora ti ništa osigurati niti jamčiti 100% da će nešto isporučiti niti ih zakon na to prisiljava.
Baš kao što ti nisi dužan uplatiti ponudu koju ti on pošalju na e-mail, sve je to neobvezujuće i informativnog karaktera i možeš se predomisliti.
Ako je već nešto plaćeno, a trgovina to ne može isporučiti, novac se vraća kupcu.
Isste po tebi web trgovina slobodno reklamira i vrši prodaju nečega sto ima mozda...ili nema..sto trgovina nemoze jamciti da ce isporuciti.. ni ja kao kupac nemogu znati da li tim trgovina raspolaže za prodaju.
Ja nisam duzan uplatiti narudzbu ali ako vec jesam toliko lud..ko me j::
Ma bravo
Isste po tebi web trgovina slobodno reklamira i vrši prodaju nečega sto ima mozda...ili nema..sto trgovina nemoze jamciti da ce isporuciti.. ni ja kao kupac nemogu znati da li tim trgovina raspolaže za prodaju.
Tako je, koliko puta ti to treba ponoviti da shvatiš?
I nije to "po meni", tako webshopovi funkcioniraju, to si se mogao uvjeriti iz prve ruke.
Ne može tebi trgovina stvoriti neki artikl koji ti želiš, a greške na njihovim webshpovima u dostupnosti, cijeni, fotografiji - su moguće.
Rekao sam ti već da bi ti bilo najbolje ostaviti se kupnje online ako ne možeš prihvatiti način na koje one funkciniraju.
Odi u fizičku trgovinu i kupi monitor.
Evo da podijelim svoja iskustva s njima.
Naručio laptop u srijedu uveče, platio Paypalom, u četvrtak mi došao mail da je narudžba zaprimljena, u petak ujutro stiže SMS da će dostava biti između 11 i 14 sati. Došao DHL, donio laptop i sve super.
Znači jedno iskustvo i to jako pozitivno.
Kako otkazazi narudzbu na svijet medija?
Zabunom sam narucio proizvodea sada ne znam kako to otkazati. Molim pomoć
Javiti im se na mail sa brojem narudzbe i reci da bi je otkazao ili jos bolje telefonom. Nazovi, objasni i daj broj narudzbe.
Hvala puno!!
Broj narudzbe pise u mailu ili na stranici?
Jer su razliciti brojevi?
Jedno loše iskustvo sa "svijet-medija". Kupio zvučnike i kao imaju. Uplatim fino i u PON jutro stiže mail da su poslani te da stižu idući dan Overseasom. Eto, sad je srijeda večer i ništa (trebaju mi za vikend). Zovem i veli tip nešto kao "Ha čujte, nemamo na lageru, tek je naručeno." Bjesnim lagano koji q onda lažu, pa onda imamo jedne u Splitu na lageru, evo poslat ćemo te i trebali bi biti u petak kod vas. Živi bili pa vidjeli, al od njih više ne naručujem.
Novo iskustvo sa trazenim monitorom. Ovog puta INSTAR. Poučen predhodnim iskustvom telefonski sam zatražio potvrdu da li imaju taj monitor. Nakon potvrde i zamolbe da mi ga rezerviraju ...internet bankarstvom izvršio uplatu. Slijedeći dan stigne mail:
Poštovani,
naručeni model nam trenutno nije raspoloživ.
Zanima li Vas neki drugi model?
Lijepi pozdrav.
--
Koji k...? Sad opet moram čekat dva - tri dana da izvrše povrat love..