TitanFall
evo gameplay sa E3...
Ovo zgleda mrak!
da ovo bi se moglo peglat:D
Brutalka izgleda, posebno mi je fora taj cijeli sistem sa tim mechovima.
je8ate, ovo izgleda supach!
nekako sam bio skeptičan kad su je predstavljali ali čim su gameplay pokazali odma sam se zaljubio u igru
Izgleda mnogo zanimljivije od one dvije dobro poznate i i već dobrano izlizane igre. Možda kupim.
ovo je slicno battlefieldu 2142. neka malo i buducnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=CXEHhxq1aPc
nema zanimanja baš ovdje za ovu igru, a izgleda fenomenalno!!
Baš sam jučer gledao predstavljanje na ea streamu i jako me se dojmila igra.
Zna li se release date?
Zna li se release date?
Mislim da negdje iz sijećanja mogu reći 3-4.mj. 2014. ali nisam siguran, negdje je pisalo march 2014 mislim :)
Igra je bomba!
http://www.youtube.com/watch?v=CXEHhxq1aPc
nema zanimanja baš ovdje za ovu igru, a izgleda fenomenalno!!
E toliko hebenih stvari u jednom videu, što sam ga dulje gledao to su mi se usta više otvarala dok mi brada nije lupila u pod :D
http://www.youtube.com/watch?v=CXEHhxq1aPc
nema zanimanja baš ovdje za ovu igru, a izgleda fenomenalno!!
E toliko hebenih stvari u jednom videu, što sam ga dulje gledao to su mi se usta više otvarala dok mi brada nije lupila u pod :D
Samo se nadam da se igra ne uguši u tolikom hypeu i svemu što nudi, da podbaci na neki način :(
zasad izgleda obećavajuće
zasad izgleda obećavajuće
I ja sam to pomislio čim sam pogledo video. Sjetio sam se svih igara koje su se činile predobre na nekim ranim videima, a poslije mi nisu ispale tak dobre.
11.3. izlazi negdje sam pročitao...zanimanje nula za ovu igru? :(
11.3. izlazi negdje sam pročitao...zanimanje nula za ovu igru? :(
Ima zanimanja :) Samo nekako slabo informacija za pc verziju. Vjerujem da nadem malo vise video materijala mozda bih se i odlucio na preorder. Djeluje mi zanimljivo i cini se da ipak imaju malo orginalnosti sto fali svim fps naslovima zadnjih godina. Zna li netko više o pc verziji?
11.3. izlazi negdje sam pročitao...zanimanje nula za ovu igru? :(
Ma ima zanimanja, samo izgleda da ne na ovom forumu.
Ja se naginjem kupnji ali ču još malo pričekati.
Jel netko napravio preorder možda?
Meni igra izgleda odlično.
Više ne radim preordere dok ne probam igru od nekoga ili preko pirata.
Presumnjičav sam postao nakon par igara koje me nisu toliko oduševile koliko sam očekivao.
Jedno je trailer drugo je prava igra. Meni se sve to čini prenapuhano kao BF4 levelution.
Upravo to....izgleda predobro, zato me i strah. Skeptičan sam jako postao prema igrama...ne samo radi nekih sad naslova već bačenog novca u hype i onda kasnije nisam ni odigrao kako treba.
Mene najvise zanima da pokazu pravi gameplay koji traje duze od 5 minuta. Da vidim aktualni gameplay, a ne neke polu montaze.
Dosada zapravo nisu nista pokazali, to su sve segmenti nekih najzabavnijih djelova i da naravno stvore hype. Nadam se da ce se uskoro nesto pojaviti konkretnije. Sve sto oni pricaju za igru stoji, ali ipak zelim vidjeti duzu akciju da se preko videa dobije bolji osjecaj mehanike,atmosfere i napucavanja...
E3 i Gamescom demo? Mislim sa su obadva dovoljno duga i pokazuju igru.
Vidio sam to sve, ali nema ni jedan gameplay koji je full dugacak u novije vrjeme. Ono su sve neke skracene verzije, a i plus stariji build vjerovatno. Volio bi da sada objave video od pocetka do kraja runde da dobijem osjecaj kakva je igra.
Da, pokazuju skriptirani gameplay kakav je imao i bf4.
Sve je nariktano i podređeno jednom igraču koji igra....želim vidjeti gamplay obične osobe koja igra i umire i muči se i pokušava...jer to je ono što nas čeka a ne statisti da ih ubijam.
Pa da ali ja mislim da takav gameplay nečemo dobiti, iako je Vince na vgx izjavio da razmišljaju o beti.
Beta bi bila odlicna :)
Izgleda da je Gameinformer poprilično zeznuo jer se je na mnogim android telefonima koji su subscribani na njihovu aplikaciju našao njihov srpanjski izvod u kojem je cover i poprilično dugi opis nove igre EA/Respawna (Tvorci MW2) nazvane TitalFall
Par detalja:
- Xbox One, PC
- Xbox 360 version developed by someone else
- Planned to target current gen, but realized that they couldn't run it
- Started to look into next gen and the answer they got from Microsoft intrigued them
- They said they needed to focus on fewer hardware. In the future they are open to more. They don't specify if it would be this project or another.
- Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations
- Spring 2014 Release Date
- There are a good amount of screens. In my opinion it visually looks pretty nice.
- First person shooter
- "Mech" and ground combat
- "Mech's" are called Titans.
- They want these Titans to feel fast. They can dodge etc.
- If you don't want to pilot the Titan you can have it follow you, killing people as it goes along.
- Player characters are called Pilots
- They are extremely agile. Can run on walls, multiple jumps.
- They can take down Titans. Jumping on them and shooting the "brain".
- You need to be cunning as a pilot. "Hit and fade" tactics is the term the game director uses.
- Pilots come equipped with a variety of weapons. Pistol, Assault Rifle, Anti-Titan Rocket Launcher, data knife used to hack AI characters into joining you.
- There are AI enemies on the maps.
- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.
- Source Engine. Building new engine = too much time.
- Source gives them 60 fps
- Modified Source - "Rewriting major portions of it".
- Article talks about the process of forming the team, being fired, prototyping ideas etc. I recommend reading it.
- Going for a District 9 or Blade Runner vibe.
- Integrate memorable single player moments into a multiplayer game.
- Storytelling style will be more Left 4 Dead.
- Humans segregated between Earth and frontier planets. Corporation trying to take the resources of these frontier people.
MORE STUFF:
A lot of the article has to do with Respawn's origins, actually.
So here's the exclusivity mention: They thought working on PS4, Xbox One and PC would prove too difficult for a small team, so they decided to focus on one console instead of two. (er...). "Not to say we won't [go multiplatform] in the future, but for our first game we wanted to focus on making the best game we could."
GI points how that the Xbox One has 5GB of GDDR3 ram available to devs, whereas PS4 has 8GB DDR5 ram, and asks if that's a problem for Respawn. He says they're having trouble even using the 5GB efficiently with all the new architecture tricks. (that is to say, even if they had 8GB they wouldn't know how to use it properly at this stage of development)
GI: "What XBox One lacks in RAM, it potentially makes up for in cloud computing." Talks about how the game will have unlimited dedicated servers for the game, offloading "a few dozen AI" and physics, says the game would be impossible without the cloud and wouldn't have attempted it. Still dealing with unfinished hardware and software, so it's "still a little rough going at times."