Krx uto 28.11.2023 12:17
Space kaže...
Kamo sreće da su radili kao Elite, x4. Element po element, a ne 16 stvari odjednom od kojih svaka ima 1000 bugova.

CR je izradi SC-a prstupio isto kao netko ko bi proizvodnji automobila pristupio na način da bi nakon izrade osnovnog prototipa krenuo prvo dizajnirati i konstruirati sve šarafe na autu. Pa gume, pa ventile, pa zračnice, pa felge, kočnice, osovine, amortizere, kablove, žarne niti u sijalicama, pa smjese plastike u LEDicama kojima je zamijenio klasične sijalice, itd.
Najviše vremena i novaca je potrošio na hrpetinu detalja, kozmetike i marketing a najmanje na sadržaj i engine. Sve je napravio naopako.

A onda je skužio da može fino živit od prodaje nepostojećih brodova, ako nastavi draškanje jaja i bacanje blinga u oči žanra željnim korisnicima.

Pa je napravio donekle igrivi demo i nastavio feature creeping i pretumbavanje demoa, uz minimalno dodavanje uporabljivih feturea i sadržaja.

U međuvremenu je dogurao do statusa u kojemu je SC-sada.

Ako na raspolaganju ima dovoljno vremena,

postoji vjerojatnost da će majmun slučajnim nabijanjem po pisaćoj mašini nakuckati cijelog Shakespearea. :)