SCUM (Gamepires & Croteam)
Bilo bi fora da devsi napisu nesto na temi . Uglavnom, cim igru puste na steam kupujem(pa makar bila gora od andromede). Ovo sa mele combatom mi se strasno svidja, konacno da netko bar pokusava nesto jer ovo sto trenutno imamo u igrama slicne tematike je blago receno lose, sama ideja da se na tom polju nesto porba uraditi meni autmacki prodaje igru.
Sto bi htio da napisemo? =D
Evo ja imam pitanje, posto sam vidio da ima zanimljivi sustav melee borbe, metabolizma itd. koja ce biti korist toga kada igraci nabave oruzje? Realno je ocekivat da ce vecina biti fokusirana na oruzja sto ce u konacnici napraviti da je melee sustav beskoristan zar ne?
...zanimljiv sustav metablozima ...
Win. :D
Šalu na stranu, podrška devovima i nadam se da će uspjeti.
Šteta što je još samo jedan EA survival u nizu, ali to je valjda još uvijek in trpat na Steam... bar se trude doda nešto originalnog sadržaj u istu (iako nisam siguran koliko originalan sadržaj publiku uopće zanima).
Evo ja imam pitanje, posto sam vidio da ima zanimljivi sustav melee borbe, metabolizma itd. koja ce biti korist toga kada igraci nabave oruzje? Realno je ocekivat da ce vecina biti fokusirana na oruzja sto ce u konacnici napraviti da je melee sustav beskoristan zar ne?
Pa prvo oruzje nece biti tako lako nabaviti, znaci nece biti bas na svakom koraku (no bit ce i skill koji ce dozvolit da craftas improvised oruzja). Prvo da odma razjasnim da budemo imali "Zombije" no to nisu zombiji koji su nastali nekim virusom ili je ona baba s kvarta za koju su svi govorili da je luda bacila neku kletvu na ljude i ucinila ih takvim. Imas cijelu pricu kako i sto se desava na nasem blogu gdje ce ti sto se tice toga sve biti jasno i od sada zbog cringynessa kojeg donosi rijec zombi budem ih zvao puppets. E sada sto se tice oruzja, kao skoro sve aktivnosti u igri i oruzja ce imat skill levele i zamisli da si osoba koja nikad nije drazala automatsku pusku u ruci neces se samo tak snaci, naravno moci ces pucat i sve, ali bit ce tu i recoila, koliko ti treba da napravis reload, tezina puske koja ce te ucinit sporijim ako situacija zagusit i moras bjezat. Znaci odmah u startu moras izvagat situaciju jel se isplati otkrit svoju poziciju (vaterna oruzja se cuju, naravno osim ako nemas prigusivac) jer ima i divljih zivotinja, puppeta, ostalih igraca koji mozda imaju jako dobar stealth skill i neces ni znati i dobit ces arrow to the knee. Za pocetak bi preporucio da se ide vise sa stealth strane sto se tice combata, znaci saketanje, nozevi itd.. Naravno da ako igrac zeli moze uzet pusku i njome prolazit preko prepreka koje dodu (no neka pazi na municiju isto) i naravno nece nakon jednog metka imat hordu neprijatelja iza sebe, ali je moguce da nakon nekoliko puta se desi nesto neocekivano.
Vrlo zanimljivo moram priznati, i evo imam jos jedno pitanje posto nije svaki dan da dev odgovora . Znaci igra bi trebala biti slicnija dayz-u nego PUBG ili KOTH. Dali ce onda postojati neki zavrsni cilj, tipa ovim dvijema igrama da budemo jedini prezivljeli na tom otoku ili ce biti zacarani krug kao u dayz-u gdje se spawnas, gearas, trazis druge igrace radi pvp-a, umres te rinse&repeat. Hvala na brzom odgovoru, pa sad ako mozes nesto vise reci o tome bilo bi super .
Vrlo zanimljivo moram prizanti, i evo imam jos jendo pitanje posto nije svaki dan da dev odgovora . Znaci igra bi trebala biti slicnija dayz-u nego PUBG ili KOTH. Dali ce onda postajat neki zavrsni cilj, tipa ovim dvijema igrama da budemo jedini prezivljeli na tom otoku ili ce biti zacarani krug kao u dayz-u gdje se spawnas, gearas, trazis druge igrace radi pvp-a, umres te rinse&repeat. Hvala na brzom odgovoru, pa sad ako mozes nesto vise reci o tome bilo bi super .
Na ovom drugom linku u raspravi spominju ultimate end goal - bjezanje sa otoka. Nisu puno otkrili i zanima me kako ce to izgledat, al koliko sam citao to tek naknadno dolazi, nece bit na EA releasu.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ja jako volim survival igre, cijelo proslo ljeto sam proveo na Rustu, ali uz faks ga uopce ne mogu igrat jer ako ulazim samo vikendom već drugi dan odsustva će me neko raidat, porusit bazu, ukrast sve stvari i ostavit me na 0. Nema smisla.
Zato me zanima koliko je vaša igra prilagođena casual igracima. Gore si spomenuo skillove i sjecam se da sam procitao da cemo tog jednog charactera cijelo vrijeme levelat i da će to biti dosta zanimljivo, žrtvovat neke skillove kako bi dobili na drugima itd. Znaci uvijek cu imat barem te skillove i ako me netko raida preko noci ne startam od 0, ima li još nečega?
Šta se događa sa igračima kada napuste server? Ostajemo na podu tako da nas ostali mogu lootat il nestajemo pa nam je inventory siguran? :D
Koji su sve nacini da zaštitimo iteme? Koliko sam skuzio moci cemo stavit vrata na kuce. Ali pretpostavljam da ce bit prilicno prometno kod bilo kakvih naselja. Jel ima nekakvih koliba/šatora da se mi solo igraci mozemo zastitit u šumi daleko od populacije? :P
I jesu li kod vas kao i u drugim survival igrama solo igraci dosta zakinuti ili imaju šanse pored grupa?
I da nadam se da ce ti vasi puppetsi biti pametniji i izazovniji od onih klasicnih zombija sa katastrofalnim animacijama. Ti zombiji il zalagaju pa te roknu šakom sa 2 metra il se popnes na auto pa ih mozes 100 ubit jednog za drugim.
EDIT: Još jedno pitanje, kad će neki novi blog update / trailer? :D
Vrlo zanimljivo moram priznati, i evo imam jos jedno pitanje posto nije svaki dan da dev odgovora . Znaci igra bi trebala biti slicnija dayz-u nego PUBG ili KOTH. Dali ce onda postojati neki zavrsni cilj, tipa ovim dvijema igrama da budemo jedini prezivljeli na tom otoku ili ce biti zacarani krug kao u dayz-u gdje se spawnas, gearas, trazis druge igrace radi pvp-a, umres te rinse&repeat. Hvala na brzom odgovoru, pa sad ako mozes nesto vise reci o tome bilo bi super .
Finalni cilj ce biti pobijeci s otoka, otkrit sto se sve desavalo i sto se desava i zasto otok postoji i za sto se sve koristio (ili se jos koristi huehuehue), glavni cilj ce ovisit od igraca do igraca, nekom ce biti prezivit i otkirvat sto sam naveo, mozda ce netkome biti do toga da stvori savrsenog lika, netko ce mozda htjeti biti najpopularniji. To je igracima na izbor, u sirokom luku pokusavamo izbjeci to da osoba igra bez nekog cilja.
Sto bi htio da napisemo? =D
Koliko je mapa velika? Hoce biti vise otoka ili samo jedan? Planira li se prosirenje u buducnosti? Sanjam da netko napravi igru ovog tipa na mapi 50km x 50km za 100 igraca i da se mozes izgubiti na mapi .
Vrlo zanimljivo moram prizanti, i evo imam jos jendo pitanje posto nije svaki dan da dev odgovora . Znaci igra bi trebala biti slicnija dayz-u nego PUBG ili KOTH. Dali ce onda postajat neki zavrsni cilj, tipa ovim dvijema igrama da budemo jedini prezivljeli na tom otoku ili ce biti zacarani krug kao u dayz-u gdje se spawnas, gearas, trazis druge igrace radi pvp-a, umres te rinse&repeat. Hvala na brzom odgovoru, pa sad ako mozes nesto vise reci o tome bilo bi super .
Na ovom drugom linku u raspravi spominju ultimate end goal - bjezanje sa otoka. Nisu puno otkrili i zanima me kako ce to izgledat, al koliko sam citao to tek naknadno dolazi, nece bit na EA releasu.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ja jako volim survival igre, cijelo proslo ljeto sam proveo na Rustu, ali uz faks ga uopce ne mogu igrat jer ako ulazim samo vikendom već drugi dan odsustva će me neko raidat, porusit bazu, ukrast sve stvari i ostavit me na 0. Nema smisla.
Zato me zanima koliko je vaša igra prilagođena casual igracima. Gore si spomenuo skillove i sjecam se da sam procitao da cemo tog jednog charactera cijelo vrijeme levelat i da će to biti dosta zanimljivo, žrtvovat neke skillove kako bi dobili na drugima itd. Znaci uvijek cu imat barem te skillove i ako me netko raida preko noci ne startam od 0, ima li još nečega?
Šta se događa sa igračima kada napuste server? Ostajemo na podu tako da nas ostali mogu lootat il nestajemo pa nam je inventory siguran? :D
Koji su sve nacini da zaštitimo iteme? Koliko sam skuzio moci cemo stavit vrata na kuce. Ali pretpostavljam da ce bit prilicno prometno kod bilo kakvih naselja. Jel ima nekakvih koliba/šatora da se mi solo igraci mozemo zastitit u šumi daleko od populacije? :P
I jesu li kod vas kao i u drugim survival igrama solo igraci dosta zakinuti ili imaju šanse pored grupa?
I da nadam se da ce ti vasi puppetsi biti pametniji i izazovniji od onih klasicnih zombija sa katastrofalnim animacijama. Ti zombiji il zalagaju pa te roknu šakom sa 2 metra il se popnes na auto pa ih mozes 100 ubit jednog za drugim.
EDIT: Još jedno pitanje, kad će neki novi blog update / trailer? :D
Onim najcasual igracima oni ce uvijek moci pokrenut lokalni server doma i igrat solo bez da ih neko ometa, sto se tice cuvanja itema, spremanje itema itd.. na tome se jos uvijek radi pa necu nista govoriti da vas ne bi krivo naveo jer je sve podlozno promjenama, ali idemo na to da se igraci ne kaznjavaju drasticno u bilo kojem aspektu. Novi update ce biti uskoro ;)
Sto bi htio da napisemo? =D
Koliko je mapa velika? Hoce biti vise otoka ili samo jedan? Planira li se prosirenje u buducnosti? Sanjam da netko napravi igru ovog tipa na mapi 50km x 50km za 100 igraca i da se mozes izgubiti na mapi .
Trenutna mapa je 12x12km i jedan je otok, no uvijek postoji mjesta za sirenje ;D
Sto bi htio da napisemo? =D
Koliko je mapa velika? Hoce biti vise otoka ili samo jedan? Planira li se prosirenje u buducnosti? Sanjam da netko napravi igru ovog tipa na mapi 50km x 50km za 100 igraca i da se mozes izgubiti na mapi .
Trenutna mapa je 12x12km i jedan je otok, no uvijek postoji mjesta za sirenje ;D
Mislim da je 10x10km minimum za ovaj tip igre, sve ispod toga i postane guzva vise slici na neki death match nego na survival igru, bar ste preko minimuma . Dolazite iz zemlje koja ima 78 otoka, 524 otočića i 642 hridi i grebena tako da, hocemo jos otoka!!! Jedan savjet za igru: Cesto su interijeri ne iskoristeni u slicnim igrama, ako ste igrali stalkera, a jeste, bilo bi dobro da napravite neki copy/paste nekih njihovih labaratorija, samo da budu veci ofc, ali da probate skinuti tu atmosferu, bilo bi jebenmo istrazivati/lootati tako nesto u mp okruzenju. Zapravo se moze puno nauciti iz stalkera o ekonomiji i itemizaciji, iako je ovo mp igra ne treba izmisljati toplu vodu kada je nesto dobro uradjeno. Jos jednu stvar, ako mozete da poradtie na gadetima kao sto su u rainbow six siege, mislim da tu ima sila toga sto se moze iskoristit da igra ne bude samo dosadno napucavanje vec da bude isto tako i nadmudrivanje. Puno je lakse nesto zamisliti nego napraviti, ali eto, sretno u svakom slucaju, cim igra dodje na steam kupujem .
Stigao je novi video
https://www.youtube.com/watch?v=WXOKs_WJuWQ
Izgleda jako zanimljivo, samo se nadam da skillovi nece bit previse komplicirani i frustrirajuci.
Dovoljno tesko mi izgleda pogodit nekoga sa advanced skillom, a kad se sjetim da prvo treba nekako doc do advanced skilla..
I ne sviđa mi se baš kliktanje za equip, vjerovatno jer sam navikao na Rust gdje kliknem E par puta i imam sve u inventoryu, al eto naviknut cu se haha
edit: Nisam siguran jesam li dobro shvatio, jel se rifle i sniping skill računaju/proizlaze iz 4 osnovna atributa ili postoje kao poseban skill?
Mi se fokusiramo na onaj pristup "Easy to learn, hard to master but always fun to play". Pucanje je mozda mrvicu teze nego recimo u BF1, ali je dosta zabavno (bar meni a ja nisam bas veliki igrac pucacina), a i bit ce to jos optimizacija ako ce biti pretesko ili ako ce biti nekih drugih problema so no worry there. Ono je full menu sto se vidlo, ali bit ce takoder quick access kupljenje itema s tipkom. Imat cemo negdje cca 30 razlicitih skillova (Rifle i sniping su jedni od njih) no svi se vezu na 4 atributa i ti atributi ovisi kakvi su utjecu na ostale skillove.
Mi se fokusiramo na onaj pristup "Easy to learn, hard to master but always fun to play". Pucanje je mozda mrvicu teze nego recimo u BF1, ali je dosta zabavno (bar meni a ja nisam bas veliki igrac pucacina), a i bit ce to jos optimizacija ako ce biti pretesko ili ako ce biti nekih drugih problema so no worry there. Ono je full menu sto se vidlo, ali bit ce takoder quick access kupljenje itema s tipkom. Imat cemo negdje cca 30 razlicitih skillova (Rifle i sniping su jedni od njih) no svi se vezu na 4 atributa i ti atributi ovisi kakvi su utjecu na ostale skillove.
mislim da je ovo puno teze nego u BF1, recimo snajper, sve utjece na ciljanje... jos kad dodas vjetar i kisu ajmee
Mi se fokusiramo na onaj pristup "Easy to learn, hard to master but always fun to play". Pucanje je mozda mrvicu teze nego recimo u BF1, ali je dosta zabavno (bar meni a ja nisam bas veliki igrac pucacina), a i bit ce to jos optimizacija ako ce biti pretesko ili ako ce biti nekih drugih problema so no worry there. Ono je full menu sto se vidlo, ali bit ce takoder quick access kupljenje itema s tipkom. Imat cemo negdje cca 30 razlicitih skillova (Rifle i sniping su jedni od njih) no svi se vezu na 4 atributa i ti atributi ovisi kakvi su utjecu na ostale skillove.
mislim da je ovo puno teze nego u BF1, recimo snajper, sve utjece na ciljanje... jos kad dodas vjetar i kisu ajmee
Samo uzmi u obzir da je ono bilo na 1km udaljenosti sto je dosta ekstremno, na recimo 200-300-400m nitko ne bi trebao imat prevelikih problema pogodit nekog s te udaljenosti. Istina da na vece udaljenosti postaje vec malo problematicnije, ali zato ce biti i drugih nacina rijesti taj problem. Jer nece se igra fokusirat oko pucanja =D
Mi se fokusiramo na onaj pristup "Easy to learn, hard to master but always fun to play". Pucanje je mozda mrvicu teze nego recimo u BF1, ali je dosta zabavno (bar meni a ja nisam bas veliki igrac pucacina), a i bit ce to jos optimizacija ako ce biti pretesko ili ako ce biti nekih drugih problema so no worry there. Ono je full menu sto se vidlo, ali bit ce takoder quick access kupljenje itema s tipkom. Imat cemo negdje cca 30 razlicitih skillova (Rifle i sniping su jedni od njih) no svi se vezu na 4 atributa i ti atributi ovisi kakvi su utjecu na ostale skillove.
mislim da je ovo puno teze nego u BF1, recimo snajper, sve utjece na ciljanje... jos kad dodas vjetar i kisu ajmee
Samo uzmi u obzir da je ono bilo na 1km udaljenosti sto je dosta ekstremno, na recimo 200-300-400m nitko ne bi trebao imat prevelikih problema pogodit nekog s te udaljenosti. Istina da na vece udaljenosti postaje vec malo problematicnije, ali zato ce biti i drugih nacina rijesti taj problem. Jer nece se igra fokusirat oko pucanja =D
E sad moras nesto vise napisati o tim drugim nacinima za rjesavat problem.
Kratak novi video, igra izgleda odlicno čini se da sam ja slijep (i da ste vi napravili dobar posao ) jer nisam ni jednog skužio dok nisu izašli.
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
da i meni idu na pimpek kaj sve nove izlaze u 3pw - kao ultra realsitične a onda pogled kao da imam dron iznad sebe iz leđa koji vidi mrtve kuteve !!?!? ne kužim to :(
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
Daj nemoj pilat covika bezveze.Bit ce sta bude.
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
Daj nemoj pilat covika bezveze.Bit ce sta bude.
Tako su rekli i '91.
Svaka čast momcima :) Igra izgleda brutalno dobro - pogotovo ovaj naš krajolik, nešto predivno. Pretpostavljam da je nekakav dobar engine u pitanju pošto sve tako lijepo glatko radi - Serious Sam?
Inače sam veliki fan survival igara i definitivno jedva čekam da dođe u early access! Kako sam kupio valjda bit' će svaku TP/FP survival igru na Steamu, jedva čekam da i ovo stigne! :)
Samo polako i imate novi hit
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
Vjerojatno cemo to napraviti jednog dana sto se tice specijalnih servera, ali bitno je znati da trece lice nece imati prednost kod uocavanja ljudi. Znaci ako tvoj lik s ocima ne vidi neprijatelja neces ga ni ti vidjeti na ekranu. Tako da je svejedno sto gledas iz zraka na scenu. Rezultat ce biti isti kao da gledas kroz prvo lice. Default tick rate ce vjerojatno biti oko 60 Hz, ali cemo staviti da je ta opcija podesiva kroz config. Naravno sa vecim tick rate-om raste i promet servera i clienta.
Engine je UnrealEngine 4.
Wonder zanima me da li će postojati mod ili opcija na serveru u kojem je pogled samo iz prvog lica. U PUBG su to najavili kao "hardcore" mod. Ja se ne mogu se nikako naviknuti na TPS a vidim da nisam jedini ida dosta ljudi taj način igre smeta. I još jedno pitanje vezano za multiplayer, koliki će tickrate servera biti?
Vjerojatno cemo to napraviti sto se tice specijalnih servera, ali bitno je znati da trece lice nece imati prednost kod uocavanja ljudi. Znaci ako tvoj lik s ocima ne vidi neprijatelja neces ga ni ti vidjeti na ekranu. Tako da je svejedno sto gledas iz zraka na scenu. Rezultat ce biti isti kao da gledas kroz prvo lice. Default tick rate ce vjerojatno biti oko 60 Hz, ali cemo staviti da je ta opcija podesiva kroz config. Naravno sa vecim tick rate-om raste i promet servera i clienta.
Engine je UnrealEngine 4.
Zanimljiv pristup. Ali to mi djeluje dosta zbunjujuće. Što ako npr. čučim sa jedne strane zidića (neka bude visine primjerice jednog i pol metra) iz trećeg lica bi naravno vidio drugog playera kako čuči s druge strane zidića.. dok iz prvog lica nebi. Kako će ovu situaciju igra prikazivati u trećem licu? Jednostavno će sakriti playera dok se ne ustanem i onda će se pojaviti kao duh niotkuda sa druge strane? Ispričavam se što ne razumijem točno kako ćete to izvesti ali ovo mi stvarno djeluje malo čudno :)
Zanimljiv pristup. Ali to mi djeluje dosta zbunjujuće. Što ako npr. čučim sa jedne strane zidića (neka bude visine primjerice jednog i pol metra) iz trećeg lica bi naravno vidio drugog playera kako čuči s druge strane zidića.. dok iz prvog lica nebi. Kako će ovu situaciju igra prikazivati u trećem licu? Jednostavno će sakriti playera dok se ne ustanem i onda će se pojaviti kao duh niotkuda sa druge strane? Ispričavam se što ne razumijem točno kako ćete to izvesti ali ovo mi stvarno djeluje malo čudno :)
Da tako smo to zamislili za sad. Drugi igrac se nece rendati ako ga nas virtualni lik nije svjestan. To nam se cinilo najpostenije i najrelanije. Mi mozemo samo mastati o tome tko je iza zida ako cujemo neki zvuk ali ne znamo da li je to zivotinja ili neprijatelj. Kad uocimo nekoga ocima onda postajemo svjesni protivnika. Mi simuliramo svjesnost lika i njegove skilove i to utjece kako lik percipira svijet oko sebe. S tim da se percepcija miksa sa Awareness skilom koji poboljsava percepciju svijeta pa mozes detektirati neke zivotinje po zvuku, ili na vece udaljenosti itd.
Da tako smo to zamislili za sad. Drugi igrac se nece rendati ako ga nas virtualni lik nije svjestan. To nam se cinilo najpostenije i najrelanije. Mi mozemo samo mastati o tome tko je iza zida ako cujemo neki zvuk ali ne znamo da li je to zivotinja ili neprijatelj. Kad uocimo nekoga ocima onda postajemo svjesni protivnika. Mi simuliramo svjesnost lika i njegove skilove i to utjece kako lik percipira svijet oko sebe. S tim da se percepcija miksa sa Awareness skilom koji poboljsava percepciju svijeta pa mozes detektirati neke zivotinje po zvuku, ili na vece udaljenosti itd.
Aha, okej - zahvaljujem na objašnjenju. Ovako kad se stavi u sam koncept igre ima smisla, da. Budemo vidjeli kako to funkcionira u praksi :)
Iskreno svi smo mi igraci i sve nas je to zivciralo inace i moramo pokusati napraviti nesto po tom pitanju. Gledam filmove na YT od Battlegrounds i dize mi se kosa na glavi kad vidim kako vire kroz prozor i preko zida. Totalno ubija dozivljaj. Ali eto neki ljudi ne mogu igrati prvo lice jer im je muka ili ne zele FPS, a ne mozes zanemariti taj dio trzista. Pokusat cemo pomiriti te dvije strane.
Iskreno svi smo mi igraci i sve nas je to zivciralo inace i moramo pokusati napraviti nesto po tom pitanju. Gledam filmove na YT od Battlegrounds i dize mi se kosa na glavi kad vidim kako vire kroz prozor i preko zida. Totalno ubija dozivljaj. Ali eto neki ljudi ne mogu igrati prvo lice jer im je muka ili ne zele FPS, a ne mozes zanemariti taj dio trzista. Pokusat cemo pomiriti te dvije strane.
Hehe istina da :)
Mene isto nervira jako to peakanje ali jednostavno je tesko zamisliti takav novi nacin igranja da vidis ali u biti ne vidis nesto kad vec imas TP pogled. Nakon toliko godina biti ce zanimljivo vidjeti taj koncept bez da se kompletno ukine TPV. Nadam se da ce biti uspjesno. Sto se tice PUBG, uz sve moguce probleme i losu optimizaciju igra je zaista zabavna i jako puno ljudi je igra. Ja se zaista nadam da cemo vidjeti takvu ili barem slicnu popularnost SCUM-a :)
SCUM
https://scumgame.com/
http://store.steampowered.com/app/513710/
Youtube
https://www.youtube.com/user/TheGamepires/
Discord
SCUM Official https://discord.gg/jGzRmz3
SCUM Hrvatska https://discord.gg/CwwkPBE
Dan izlaska: 29.08.2018.
Cijena: 19.99$
Sys req: "+benchmarks" na discord officialu
Official trailer
https://www.youtube.com/watch?v=7nr4QcuaOlo
Dosta dobar pregled stvari koje igra pruža
https://www.youtube.com/watch?v=h488fgqQtZQ
________________________________________________
Začudio sam se malo što još uvijek nema teme ovdje na forumu pa je ja otvaram :)
Dva najistaknutija hrvatska developera donose nam novu survival igru - SCUM.
Na njihovom youtube kanalu su svega 3 videa nemojte zatvorit video cim vidite zombija jer je to samo sprdnja na isfurane survivale
Imaju dosta impresivnu mehaniku borbe i zanimljiv sustav metabolizma koj uvijek naglašavaju kao jednu od najvećih prednosti ove igre.
https://www.youtube.com/watch?v=jMLDErTuj1U
https://www.youtube.com/watch?v=xgRW0vcxdLk
https://www.youtube.com/watch?v=59I5VygfC0g
Igra meni izgleda predivno, a inspiraciju su pronašli u našim otocima (posebice Braču)
https://www.youtube.com/watch?v=97ReO8z_nFo
Koliko sam shvatio, igračima neće biti dozvoljena gradnja kao u npr. Rustu, osim nekih manjih stvari tipa šatora, već će naglasak biti na zauzimanju postojećih kuća/zgrada/tvornica, što je po meni odlično jer je predivan ovaj ugođaj, hrvatskih otoka :D
Ako vas zanima OVDJE možete pročitat dosta zanimljiv intervju,
a ovdje ima jos dodatnih informacija kroz raspravu sa communitijem gdje još malo pojašnjavaju po čemu se razlikuju od ostalih survivala,
savjetujem da pročitate ako vas imali zanima ovaj žanr i igre poput Rusta, DayZa i sl. Na službenoj stranici također ima zanimljiv postova.
Planiraju igru izbaciti u early access u drugom kvartalu ove godine, iako se meni čini da imaju još puno posla pred sobom.