nansale sri 27.3.2024 13:42

Došlo vrijeme da se Samsung A51 promjeni...ne smatram se zahtjevnim korisnikom, treba mi za društvene mreže, da radi fluidno, baterija da drži što više i po mogućnosti solidna kamera..fala unaprijed.

Trenutna sindikalna ponuda je slijedeća:

 

EDIT: naknadno sam odlučio ne mijenjati tarifu pa su sukadno tome i različite cijene aparata pa tako ispada da je cijena za HONOR magic R lite 30 eura, RN je 290 eura  i A55 je 310 eura. Zbog velikih razlika u cijeni najbliži sam ipak HONORU..

Dominik_045 sri 27.3.2024 18:28

Pozz, može neki dobar mobitel do 400 eura, ako je velika razlika moze do 500 e. Sve osim Xiaomi koji vise ne dolazi u obzir nakon što se sam od sebe ugasio i više se ne može upaliti na početni zaslon već ima problem sa bootanjem. Mobitel je za prosječnog korisnika, ništa zahtjevno.

Hvala

zuper sri 27.3.2024 19:57
Dominik_045 kaže...
Pozz, može neki dobar mobitel do 400 eura, ako je velika razlika moze do 500 e. Sve osim Xiaomi koji vise ne dolazi u obzir nakon što se sam od sebe ugasio i više se ne može upaliti na početni zaslon već ima problem sa bootanjem. Mobitel je za prosječnog korisnika, ništa zahtjevno.

Hvala

 OnePlus Nord 3 16/256GB je trenutno 439 eura preko njihove stranice. Dostava besplatna i kvalitetan case uz njega.

Mislim da je vrlo dobra ponuda

vepar sri 27.3.2024 20:02
Memphis čet 28.3.2024 08:54
Dominik_045 kaže...
Pozz, može neki dobar mobitel do 400 eura, ako je velika razlika moze do 500 e. Sve osim Xiaomi koji vise ne dolazi u obzir nakon što se sam od sebe ugasio i više se ne može upaliti na početni zaslon već ima problem sa bootanjem. Mobitel je za prosječnog korisnika, ništa zahtjevno.

Hvala

 Do jutros ti je bila "rođedanska akcija" na aliexpressu mogao si uzet npr. Oneplus 11 12/256GB nešto ispod 500€. Iz Tentrust storea.

millennial čet 28.3.2024 13:28
pete04 kaže...

pripaziti na mobileshop EU garancije jer i za xiaomi mobitele pišu da imaju EU garanciju a to ne postoji kod xiaomia.

 to baš i nije točno. kao i kod većine drugih proizvođača tako i Xiaomi ima uređaje prema regijama (tržištima), ukoliko si kupio uređaj koji je npr. samo za Indiju onda je normalno da ga nećeš moći servisirati u EU. Zato se kupuju globalne verzije i onda nema problema. Osobno sam u RH ovlaštenom servisu servisirao mob kupljen u Kini, ali je mob bio globalna verzija.

zelenapaprika čet 28.3.2024 16:40
millennial kaže...
pete04 kaže...

pripaziti na mobileshop EU garancije jer i za xiaomi mobitele pišu da imaju EU garanciju a to ne postoji kod xiaomia.

 to baš i nije točno. kao i kod većine drugih proizvođača tako i Xiaomi ima uređaje prema regijama (tržištima), ukoliko si kupio uređaj koji je npr. samo za Indiju onda je normalno da ga nećeš moći servisirati u EU. Zato se kupuju globalne verzije i onda nema problema. Osobno sam u RH ovlaštenom servisu servisirao mob kupljen u Kini, ali je mob bio globalna verzija.

Umjesto da se prepirete, nazovite uvoznika Xiaomija za HR i pitajte ga izravno.

 

Nisi napisao u koji / kakav servis si ga odnio. Servisa imao ovakvih i onakvih. Povezanih s uvoznikom i onih koji nemaju veze s ni s kakvim uvoznikom i rade samostalno, a to su obično ovi mali kvartovski servisi.

millennial čet 28.3.2024 17:28
zelenapaprika kaže...
millennial kaže...
pete04 kaže...

pripaziti na mobileshop EU garancije jer i za xiaomi mobitele pišu da imaju EU garanciju a to ne postoji kod xiaomia.

 to baš i nije točno. kao i kod većine drugih proizvođača tako i Xiaomi ima uređaje prema regijama (tržištima), ukoliko si kupio uređaj koji je npr. samo za Indiju onda je normalno da ga nećeš moći servisirati u EU. Zato se kupuju globalne verzije i onda nema problema. Osobno sam u RH ovlaštenom servisu servisirao mob kupljen u Kini, ali je mob bio globalna verzija.

Umjesto da se prepirete, nazovite uvoznika Xiaomija za HR i pitajte ga izravno.

 

Nisi napisao u koji / kakav servis si ga odnio. Servisa imao ovakvih i onakvih. Povezanih s uvoznikom i onih koji nemaju veze s ni s kakvim uvoznikom i rade samostalno, a to su obično ovi mali kvartovski servisi.

 nemamo se što prepirati, koristio sam ovlašteni servis za servisiranje Xiaomi uređaja kupljenih van RH. Bitno je da je u pitanju globalna verzija koja je dostupna u RH. Isto kao i sa gotovo svim drugim uređajima.

 

neka slobodno zove ovlašteni servis pa pita, ja sam poslao IMEI i nakon toga dobio potvrdu da je uređaj pod jamstvom i poslao ga na servis. sve prošlo bez problema.

 

https://bijelic-co.hr/servis/

imaju i pickup i return

pete04 čet 28.3.2024 19:00

Gdje možeš servisirati ti piše u garanciji, a u večini Xiaomi garancija piše da je servisiranje samo u državi u kojoj je kupljen.
Pogledajte ih par:  https://www.mi.com/global/support/warranty/
Iznimka  Spain, France, Italy, Portugal, Holland, Belgium, and Ireland  - kupljen u jednoj od njih garancija vrijedi u svim tim državama. Ali opet ne u cijeloj EU.
Pitao Xiaomi gobal, odgovorili su da se držim lokalnih ovlaštenih mjesta za prodaju i naveli Mi store u CCO.
Pitao Agram servis, jer su navedeni kao ovlašteni servis u Xiaomi HR garanciji, da li imaju iskustva sa uređajima kupljenim u mobileshop.eu i da li te njihove "EU" garancije vrijede u Agram servisu. Oni su odgovorili da mogu reći da li mogu servisirati uređaj po IMEI broju.
Ako se može kupiti sa mobileshop ili dhgate i servisirati ih pod garancijom kod nas u Agramu, super, ja bih bio sretan da je tako. Ali kako da ja to znam kada IMEI broj saznam tek nakon što sam kupio mobitel i dostavljen mi je ?
Jedino se kockat pa ne otvarat kutiju kad stigne već nazvat Agram, pročitati IMEI i ako ne prolazi, koliko košta poštarina u Češku ? :D

Wiz3m4n čet 28.3.2024 22:45

Promjenio sam valjda 20 mobitela, nikad nisam niti jedan morao reklamirati, dapače i u bližoj okolini ljudi su isto prolazili. Plačete prije nego ste ga i kupili...prije ga budete razbili nego reklamirali....relax, no stress

 

hardcoree čet 28.3.2024 23:33
nansale kaže...
Došlo vrijeme da se Samsung A51 promjeni...ne smatram se zahtjevnim korisnikom, treba mi za društvene mreže, da radi fluidno, baterija da drži što više i po mogućnosti solidna kamera..fala unaprijed.

Trenutna sindikalna ponuda je slijedeća:

 Izašla je recenzija na gsmareni za A55.

Navodno ubija sa baterijom. Obzirom da već imaš Samsung i da ti je izbor između ova tri modela, ja bi išao na A55. Ništa spektakularno, ali pokriva ovo što tražiš. 

ocean77 pet 29.3.2024 10:53
tintin kaže...

Trebam za poklon jedan s24 ultra.

Od kud je najjeftinije i pouzdano za kupnju?

 

 

Imas u Osijeku trgovinu/servis Alpha, postoje preko 10 godina i pouzdani su, kod njih je novi S24 Ultra 1150E...jeftinije 200E od nekih poznatih trgovina.

 

Memphis pet 29.3.2024 11:50
quickr kaže...

Ja gledam da svoj A52 zamjenim novim. Nekako mi je A55 bio logičan izbor dok nisam otišao u SD i uživo vidio kolika ogromna teška cigla je to.

 

Meni je A52 bio težak al sad kad vidim da je A55 213 grama ... katastrofa ... ajde da je neki flagship ali za midrange telefon katastrofa

hardcoree pet 29.3.2024 11:51
quickr kaže...

Ja gledam da svoj A52 zamjenim novim. Nekako mi je A55 bio logičan izbor dok nisam otišao u SD i uživo vidio kolika ogromna teška cigla je to.

 

Zato je preporuka prije kupnje otići i pogledati mobitel uživo, ako je moguće. 

Čovjek je tražio dobru bateriju, fluidnost i solidnu kameru. A55 to nudi uz ostanak na istom operativnom sustavu.

Da je ogroman u odnosu na tvoj baš i nije jer pričamo o kojem milimetru širine i visine, a tanji je.

Teži je, između ostaloga, jer ima staklo odiza, ali da, malo su ga pretjerali. 

Ja bi isto rađe da mi mobitel ima plastičnu pozadinu i da je što lakši. Automatski su manje šanse da se skrši.

Ne patim na estetiku, ionako je u masci. 

 

 

 

millennial pet 29.3.2024 16:07
pete04 kaže...

Gdje možeš servisirati ti piše u garanciji, a u večini Xiaomi garancija piše da je servisiranje samo u državi u kojoj je kupljen.
Pogledajte ih par:  https://www.mi.com/global/support/warranty/
Iznimka  Spain, France, Italy, Portugal, Holland, Belgium, and Ireland  - kupljen u jednoj od njih garancija vrijedi u svim tim državama. Ali opet ne u cijeloj EU.
Pitao Xiaomi gobal, odgovorili su da se držim lokalnih ovlaštenih mjesta za prodaju i naveli Mi store u CCO.
Pitao Agram servis, jer su navedeni kao ovlašteni servis u Xiaomi HR garanciji, da li imaju iskustva sa uređajima kupljenim u mobileshop.eu i da li te njihove "EU" garancije vrijede u Agram servisu. Oni su odgovorili da mogu reći da li mogu servisirati uređaj po IMEI broju.
Ako se može kupiti sa mobileshop ili dhgate i servisirati ih pod garancijom kod nas u Agramu, super, ja bih bio sretan da je tako. Ali kako da ja to znam kada IMEI broj saznam tek nakon što sam kupio mobitel i dostavljen mi je ?
Jedino se kockat pa ne otvarat kutiju kad stigne već nazvat Agram, pročitati IMEI i ako ne prolazi, koliko košta poštarina u Češku ? :D

 Nisam siguran što želiš reći. Već sam ranije napisao dosta jasno, svaki Xiaomi uređaj koji je dostupan u RH bez obzira gdje je kupljen a da je u pitanju globalna verzija se može servisirati u RH. Ukoliko uređaj nije bio dostupan ili namijenjen RH tržištu, npr. Xiaomi 13 Ultra onda ga ne možeš ni servisirati u RH.

 

Isto ti je i sa drugim proizvodima. Evo ti primjer iz druge teme gdje je čovjek kupio Whirlpool ploču u RH, ali preko Mađarske trgovine i RH ovlašteni whirlpool servis je ne želi servisirati jer je ovo bio proizvod za HU tržište.

Osobno sam kupovao i stvari preko mall.hr koje su se morale servisirati u Sloveniji ili koje ne bi imale jednako jamstvo kao kad se kupi u slovenskoj mall trgovini.

 

Kako znati? Pa pitaj trgovca da ti pošalje IMEI. Jednostavno. Objasni mu da ti IMEI treba kako bi provjerio sa RH servisom da li se uređaj može servisirati u tvojoj državi.

pete04 sub 30.3.2024 11:28

Zašto onda ovi privatni dučanćići koji prodaju mobitele imaju svoje garancije i servise ako se sve globalne verzije mogu u ovlaštenim servisirati ?
Pitao sam mobileshop.eu u vezi tih njihovih EU garancija prije 7 dana, još nisu ništa odgovorili. Koliko da čekam da mi odgovore za IMEI ? :D

Memphis sub 30.3.2024 13:29
millennial kaže...
pete04 kaže...

Gdje možeš servisirati ti piše u garanciji, a u večini Xiaomi garancija piše da je servisiranje samo u državi u kojoj je kupljen.
Pogledajte ih par:  https://www.mi.com/global/support/warranty/
Iznimka  Spain, France, Italy, Portugal, Holland, Belgium, and Ireland  - kupljen u jednoj od njih garancija vrijedi u svim tim državama. Ali opet ne u cijeloj EU.
Pitao Xiaomi gobal, odgovorili su da se držim lokalnih ovlaštenih mjesta za prodaju i naveli Mi store u CCO.
Pitao Agram servis, jer su navedeni kao ovlašteni servis u Xiaomi HR garanciji, da li imaju iskustva sa uređajima kupljenim u mobileshop.eu i da li te njihove "EU" garancije vrijede u Agram servisu. Oni su odgovorili da mogu reći da li mogu servisirati uređaj po IMEI broju.
Ako se može kupiti sa mobileshop ili dhgate i servisirati ih pod garancijom kod nas u Agramu, super, ja bih bio sretan da je tako. Ali kako da ja to znam kada IMEI broj saznam tek nakon što sam kupio mobitel i dostavljen mi je ?
Jedino se kockat pa ne otvarat kutiju kad stigne već nazvat Agram, pročitati IMEI i ako ne prolazi, koliko košta poštarina u Češku ? :D

 Nisam siguran što želiš reći. Već sam ranije napisao dosta jasno, svaki Xiaomi uređaj koji je dostupan u RH bez obzira gdje je kupljen a da je u pitanju globalna verzija se može servisirati u RH. Ukoliko uređaj nije bio dostupan ili namijenjen RH tržištu, npr. Xiaomi 13 Ultra onda ga ne možeš ni servisirati u RH.

 

Isto ti je i sa drugim proizvodima. Evo ti primjer iz druge teme gdje je čovjek kupio Whirlpool ploču u RH, ali preko Mađarske trgovine i RH ovlašteni whirlpool servis je ne želi servisirati jer je ovo bio proizvod za HU tržište.

Osobno sam kupovao i stvari preko mall.hr koje su se morale servisirati u Sloveniji ili koje ne bi imale jednako jamstvo kao kad se kupi u slovenskoj mall trgovini.

 

Kako znati? Pa pitaj trgovca da ti pošalje IMEI. Jednostavno. Objasni mu da ti IMEI treba kako bi provjerio sa RH servisom da li se uređaj može servisirati u tvojoj državi.

 Znaš kad će ti dat imei, nikad. Mobileshopu eu većinom se šalje iz HU.

millennial ned 31.3.2024 12:59
pete04 kaže...

Zašto onda ovi privatni dučanćići koji prodaju mobitele imaju svoje garancije i servise ako se sve globalne verzije mogu u ovlaštenim servisirati ?
Pitao sam mobileshop.eu u vezi tih njihovih EU garancija prije 7 dana, još nisu ništa odgovorili. Koliko da čekam da mi odgovore za IMEI ? :D

 pa to njih pitaj, valjda imaju nekakvu računicu. nisu ni prvi ni zadnji koji tako rade.

 

ako ti neće dati IMEI neka sami naprave provjeru i pošalju screen shot rezultata.

https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei

 

Memphis kaže...
millennial kaže...
pete04 kaže...

Gdje možeš servisirati ti piše u garanciji, a u večini Xiaomi garancija piše da je servisiranje samo u državi u kojoj je kupljen.
Pogledajte ih par:  https://www.mi.com/global/support/warranty/
Iznimka  Spain, France, Italy, Portugal, Holland, Belgium, and Ireland  - kupljen u jednoj od njih garancija vrijedi u svim tim državama. Ali opet ne u cijeloj EU.
Pitao Xiaomi gobal, odgovorili su da se držim lokalnih ovlaštenih mjesta za prodaju i naveli Mi store u CCO.
Pitao Agram servis, jer su navedeni kao ovlašteni servis u Xiaomi HR garanciji, da li imaju iskustva sa uređajima kupljenim u mobileshop.eu i da li te njihove "EU" garancije vrijede u Agram servisu. Oni su odgovorili da mogu reći da li mogu servisirati uređaj po IMEI broju.
Ako se može kupiti sa mobileshop ili dhgate i servisirati ih pod garancijom kod nas u Agramu, super, ja bih bio sretan da je tako. Ali kako da ja to znam kada IMEI broj saznam tek nakon što sam kupio mobitel i dostavljen mi je ?
Jedino se kockat pa ne otvarat kutiju kad stigne već nazvat Agram, pročitati IMEI i ako ne prolazi, koliko košta poštarina u Češku ? :D

 Nisam siguran što želiš reći. Već sam ranije napisao dosta jasno, svaki Xiaomi uređaj koji je dostupan u RH bez obzira gdje je kupljen a da je u pitanju globalna verzija se može servisirati u RH. Ukoliko uređaj nije bio dostupan ili namijenjen RH tržištu, npr. Xiaomi 13 Ultra onda ga ne možeš ni servisirati u RH.

 

Isto ti je i sa drugim proizvodima. Evo ti primjer iz druge teme gdje je čovjek kupio Whirlpool ploču u RH, ali preko Mađarske trgovine i RH ovlašteni whirlpool servis je ne želi servisirati jer je ovo bio proizvod za HU tržište.

Osobno sam kupovao i stvari preko mall.hr koje su se morale servisirati u Sloveniji ili koje ne bi imale jednako jamstvo kao kad se kupi u slovenskoj mall trgovini.

 

Kako znati? Pa pitaj trgovca da ti pošalje IMEI. Jednostavno. Objasni mu da ti IMEI treba kako bi provjerio sa RH servisom da li se uređaj može servisirati u tvojoj državi.

 Znaš kad će ti dat imei, nikad. Mobileshopu eu većinom se šalje iz HU.

 meni su kineski šopovi uredno slali IMEI na upit.

pete04 ned 31.3.2024 19:20

 

Prije nego što si platio ili poslije ?
Nemaju oni tamo jedan primjerak svakog mobitela pa da i IMEI prođe ja znam da ću kada naručim na webstranici dobiti baš taj. Jedino bi diglo šanse da ok ako je jedan prošao možda će i ovaj koji pošalju meni.
Šta taj tvoj link pokaže ?
Ja sam na mi.hr našao ovo za garanciju: https://srt.b2x.com/?handler=SubmitWarranty
Da li bi onda i mobitel sa aliexpressa sa globalnim romom mogao imati garanciju kod nas. Vidio sam neke oglase gdje kao šalju iz njemacke ili šanjolske i piše warranty 2years.

pete04 pon 1.4.2024 09:23

ne zanima me trgovac jer nije u Hrvatskoj.
Zanima me ovlašteni servis koji je u Hrvatskoj i mogu mobitel osobno odnijeti kod njih jer smo u istom gradu pa nema zezanja sa poštom (i carinama) itd.
Inače da, uvijek možeš slati trgovcu mobitel na servis, kod njega garancija def vrijedi.
Xiaomi global mi uporno ponavlja:
Normally, this warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased from Xiaomi authorized dealers.
i ne žele reći niti da li će garancija od xiaomi mobitela kupljenog u Mi store u Njemačkoj, vrijediti kod nas. A kamoli da će ići špekulirati za neki mobileshop.eu