Kućišta i napajanja

MS FIGHTER V315 - kako promijeniti/ugasiti RGB?

Hoblito uto 13.12.2022 00:11

Pozdrav,

 

kupio sam si nedavno novu kantu s MS FIGHTER V315 kućištem koje mi sa svojim "lightshowom" izgleda doslovce grozno. Pokušao sam promijeniti boje ili ih naprosto ugasiti raznim programima koji bi to trebali moći kontrolirati, ali nisam uspio. U čemu je caka? Netko je spomenuo da to ni nije pravi RGB (ako je to istina, ne znam zašto ga onda MS tako reklamira). Ako već ne mogu promijeniti boje, mogu li naprosto nekako pogasiti te lampice, a da ventilatori i dalje rade? 

Hoblito uto 13.12.2022 16:59

Hm, otvorio sam kućište i ne vidim da ima ikakav RGB kontroler. Isto tako ne vidim nikakva 2 kabla nego po jedan iz svakog ventilatora, a ne bih bome rekao ni da idu u matičnu, nego se gube negdje u kaosu kablova sa stražnje strane. Čak vidim na matičnoj gdje bi trebao biti taj RGB header, ali u njemu nije ništa. Znam, noob sam i laik sam, ali ništa ne kužim. Zato sam i dao da mi slože komp, a ne da sam moram prtljati po tome :(

 

 

fer-de-lance uto 13.12.2022 17:34

Aha, može biti da su to neki koji imaju fiksne ledice.

Kolege će znati, nisam baš upućen u različite izvedbe (ja mrzim RGB ledice u računalu, čak i ove indikacijske ne uštekavam, a one na matičnoj pokrijem crnom izolirkom)

Probaj baš pratiti gdje kabeli iz ventilatora idu, možda imaju obični razdjelnik pa su prek njega spojeni na ploču, a napajanje dobivaju preko molexa, ili su direktno uštekani u molex bez ikakve kontrole.

 

darkborg uto 13.12.2022 19:42

Da, upitno je jesu li stvarno rgb ili ne.
Ako ide po jedan kabel iz svakog ventilatora onda teško da možeš isključiti samo osvjetljenje.

Ja bi na tvom mjestu (ako nisi u stisci s lovom) uzeo 4 Arctic F12 pwm pst ventilatora i kompletno zamijenio ove originalne.

Hoblito uto 13.12.2022 23:27