Sramotna Volkswagenova prevara
Vezano uz: Sramotna Volkswagenova prevara
Ovo je kao slučajno otkriveno od strane US of A. Ovo je bit onog grada špijunaže u Utah, a ne downlodirana Taylor, Šuput i slični.
Jaka Njemačka ne odgovara ni Americi, ni Rusiji. U američkoj auto industriji sada vjerojatno teku potoci šampanjca i pokoja linija s leđa dama noći.
Prvo su Ameri 'minirali' dotok ruskog plina, pa podigli Afrikance na noge, a sad vade najvrjednije iz gornje ladice.
Moja dvica i bez testiranja troši deci ulja po rezervaru. Prijevara, čista prijevara, jer tek ima 20 god.
Sad bi trebala EU kazniti Apple s 100 milijardi dolara jer nemaju standardiziran usb utor za punjenje na svojim uredjajima...
Nebitno tko je otkrio, bitna je prijevara!
Poštujem VW, ali ovo im velika je sramota i nije im trebalo, ionako su bili najbolji.
Ne brini, vole im novi dieseli popit ulja, tako se čuvaju od habanja i zato traju, no zato su nečisti...
Anonimni test od prije godinu dana - od 15 testiranih Euro 6/ULEV II automobila samo jedan je u realnim uvjetima zadovoljio dozvoljenu NOx emisiju. VW-a su skužili da softverski zna kada treba biti "zelen", a za druge će se još vidjeti jesu li toliko pametni.
Drago mi je da su uhvaćeni, al problem je što nisu jedini no uvjerljivo najveću štetu će imati jer su eto, uhvaćeni prvi. Ali eto, neka ovo bude poruka njima pa i svima drugima.
Jel se može to ugraditi naknadno, mislim da bi svi na balkanu to ugradili, da prođu na tehničkom pregledu.
Sve bi ucinili da prodju ekotest, i oni su ljudi. Haha
Uskoro cete pisat, ovaj nas sj.ebao, onaj nas sjebao...
Nisi lopov dok te netko ne uhvati, tak i ovo...
Sjecam se prije cca 20-ak god kad mi je stari shvatio da je filter ulja za Golf 2 identican onom za IMT 533, ali je cijena razlicita...
Ameri moraju napravit pompu jer im je cilj destabilizirat Njemacku, bas me zanima kako ce se razvijat ova prica... Neki ratuju vatrenim oruzjem, oni, malo podmukliji koriste ugladjenije tipove...
mi platimo na tehnickom 100kn oni ce izgleda malo vise
Ovo je kao slučajno otkriveno od strane US of A. Ovo je bit onog grada špijunaže u Utah, a ne downlodirana Taylor, Šuput i slični.
Jaka Njemačka ne odgovara ni Americi, ni Rusiji. U američkoj auto industriji sada vjerojatno teku potoci šampanjca i pokoja linija s leđa dama noći.
Prvo su Ameri 'minirali' dotok ruskog plina, pa podigli Afrikance na noge, a sad vade najvrjednije iz gornje ladice.
Moja dvica i bez testiranja troši deci ulja po rezervaru. Prijevara, čista prijevara, jer tek ima 20 god.
Problem je tu tome što si likovi totalni idioti. Vjerojatno su prvo Amerikanci postavili totalne idiote na čelo VW-a, da bi nešto takvo mogli "otkriti" zato što njima ne odgovara jaka Njemačka.
:)))))))))))
Koga briga za malo vise ispusnih plinova,auto ostaje isti,udoban,brz,kvaliteta,zakon i to nece nista promjeniti prilikom odabira drugi put kad budem kupova vw
Koga briga za malo vise ispusnih plinova,auto ostaje isti,udoban,brz,kvaliteta,zakon i to nece nista promjeniti prilikom odabira drugi put kad budem kupova vw
mozda je problem kod onih koji se zele ubiti plinom, prebrzo okoncaju..
Svi muljaju, u svim industrijama.
Jedino je pitanje postoji li razlog zbog kojeg bi državni regulator ili neko drugo nadzorno tijelo malo zažmirilo ili za neke slučajeve malo olabavilo propise, a druge zgazilo do kraja.
Po nekim medijima, rezultati su bili objavljeni prije godinu i pol.
Ovo je dakle izvađeno iz zapećka baš u vrijeme kada Njemačka kreće ziđati s Rusima po Baltiku plinovod, umjesto da koriste ovaj nedavno demokratizirani koji ide preko Ukrajine.
Sada napokon imamo i brojeve koji vozačima VW dizla kažu da voze traktore. :D
No, šalu na stranu, do sada su istraživanja koja su dovodila u vezu ispušne plinove diesel motora i alergije/bolesti dišnog sustava bila otpisivana i stavljana u rang s radovima teoretičara zavjera. Sada to počinje malo drugačije izgledati. Vidjeti ćemo s vremenom.
Malo vijesti za laku noć, čisto da se zna tko je gazda u Europi:
Sjebali su. Previse su uložili u dizele, dosli do zida sa tehnologijom i isli svjesno u rizik, da steknu prednost nad konkurencijom. Jbg sad ce platiti kaznu i vjerojatno preziviti. Bit ce zanimljivo viditi imaju li i drugi proizvođači neku liniju koda "viska".
Japanci su odustali od dizela kad su vidjeli nove norme, ali nisu ni imali toliku investiciju.
Usa nije kriva za ovo, EU 6 ima iste ekološke zahtjeve vezano za nitrogen oxid. Hoćete reci da i EU zeli srušiti VW?
Koga briga za malo vise ispusnih plinova,auto ostaje isti,udoban,brz,kvaliteta,zakon i to nece nista promjeniti prilikom odabira drugi put kad budem kupova vw
Ako si se prije toga vozio zapreznim kolima onda ne sumnjam da ti je VW udoban.
Neće, zato jer Apple proizvodi, odnosno prodaje dovoljno velik broj uređaja sa tim utorom da je taj utor u svom ekosustavu standardiziran.
Ili postoji druga solucija, da budu prisiljeni uz lightning kabel u paketu s uređajem isporučiti microUSB adapter, što je izglednija opcija.
EDIT:
Ali, razumijem što si htio reći i slažem se za to.
Ako si se prije toga vozio zapreznim kolima onda ne sumnjam da ti je VW udoban.
Ako ti misliš da su VWi neudobni onda se nisi vozio u ničem boljem od kakvog golfa s "trendline" opremom.
ni brijači aparati nemaju standardizirane utore, morao sam kupiti novi jer mi je otisao kabel ... Appleov kupiš na ebayu.
Ove vijesti me tako nekako podsjećaju na trenutnu političku situaciju u našoj nam državi i borbi za glasove.
Kome i zašto je ovo trebalo baš sada pokazat će vrijeme. Činjenica je da je "das Auto" lagao svojim kupcima.
Čisto sumnjam da se bude to toliko odrazilo na neku prodaju njihovih vozila, jer opet bude Štef rekel susjedu "pa to je njemac napravil, kaj buš drugo opće gledal".
Sjetite se primjera iz svijeta kompjutera....(hint Nvidia, memorija) i svejedno drže veliki udio te se više prodaju od konkurencije.
Svi oni nas za nešto muljaju. Neki manje uspješno, neki više uspješno. Neki se ni ne otkriju.
Problem je više u tome što oni očito nisu sposobni pratiti tehnologiju izrade motora koji bi manje zagađivali, a auti su svaki dan sve skuplji (ne gledam samo na standard u HR).
Niti sam vozio, niti ću voziti vozila ovog proizvođača (iz nekog svog razloga), ali isto tako ih ni ne ocrnjujem.
Ali da im je ovo trebalo, NIJE!
Ako si se prije toga vozio zapreznim kolima onda ne sumnjam da ti je VW udoban.
Ako ti misliš da su VWi neudobni onda se nisi vozio u ničem boljem od kakvog golfa s "trendline" opremom.
Ote mi text iz ruke sto bi se reklo:D
Hmmm zanimljivo kako ameri odjednom to otkrise sada i bas ww, a tko je u krugu tih otkrivaca i komsija, te suda, mogu se zaklesti da su zidovi jedno 90%, cilj je zakuhati u Evropi jer ameri gube povjerenje gradjana i sada citav svjet zakuhavaju samo da imaju razlog da obdrze vladajucu elitu na vlasti a i u ekonomiji....njemacka je zrtveno jagnje izgleda...
"...Ako dođe do najcrnjeg scenarija i bankrota Volkswagena..."
Ovo je kao vrlo lako moguce :)
Kad je Germany odobrila onolike milijarde Grckoj, ocito netko nije svjestan kolko je ista drzava u stanju ucinit za svoju, vjerovatno, najjacu tvrtku.
VW će i dalje ostati najbolji? "Ostati" nagovješćuje da je nekad i bio.
Čisto balkanski forum, vidi se.
VW ima dosadnu unutrašnjost, skupi su k'o padavica, sve se nadoplaćuje i nisu zlatna sredina nego samo sredina.
Osim toga, dizeli su im tandrkavi, očito čađe k'o stari Zetor, a općepoznato je da ako kupiš VW motor 2 godine od predstavljanja, imat ćeš problema s njim. Nisu mekani, nisu sportski podešeni-kažu da su zlatna sredina, ali nisu, uzeli su najgore od oba svijeta. Prekruti su za udobnu vožnju, premekani za sportsku.
Svi proizvođači imaju mane, a VW je jedan od onih koji ih imaju najviše.
Usporedite ga sa Volvom na primjer. Cijena je tu negdje(osim što Volvo nema gradske igračke u ponudi), a kvaliteta, udobnost, motori, bilo što je daleko ispred VW.
Uzmite Citroen. Jeftiniji je, materijali su jednako kvalitetni, ima super motore(uzimaju BMW-ove), daleko je udobniji, a ne raspadne se poslije 150 tisuća kilometara. Pače, znam ljude koji voze C5 i C4 po 300 tisuća kilometara bez kvarova, samo redovno održavanje.
Uzmite Forda. Cijene su tu negdje, neudobniji su, ali daleko bolje drže cestu, a oprema nije oskudna, kao ni motori-imaju snage, a ne troše puno.
I prije nego kažete da bezveze lupam, dosta često idem za Rijeku, bilo starom, bilo autocestom i usporedio sam par auta. VW Golf 7, Citroen c4 i Forda Focusa.
Citroen je najbolji za autocestu jer je tiši i dosta udobniji od VW-a, a Focus je bolji na staroj jer je zabavnije ga voziti. Citroen je preljuljav za zavoje i mjenjač nije toliko dobar, a Golfu bolje leži stara cesta nego c4, no Focusu leži bolje.
U toj klasi, po meni, VW gubi jer je za autocestu i udobnu vožnju lošiji od c4 koji manje troši, a za sportskiju vožnju nije dorastao Focusu. Golf je ni sim ni tam.
Od ostalog sam se vozio u(nisam osobno vozio) predzadnjem Passatu i Volvu s60 i Volvo je daleko uglađeniji i lijepše se voziti u njemu.
VW neće ostati najbolji jer nikad nije bio najbolji, samo će ostati onaj kojega kupuju kad žele i udobnost i sportski štih, a ostanu bez obadvoga.
P.S. Ne morate spominjati Golfa GTI i reći da je super za sport ako nećete spomenuti Focusa ST
Gdje jos imaju dobar paket dionica (Saska regija) a fondovi da ne govorimo ... Bit ce intervencionizma ... Nazalost.
Problem je tu tome što si likovi totalni idioti. Vjerojatno su prvo Amerikanci postavili totalne idiote na čelo VW-a, da bi nešto takvo mogli "otkriti" zato što njima ne odgovara jaka Njemačka.
:)))))))))))
A baterije laptopa i mobitela traju koliko proizvođači kažu, koriste odvojivu bateriju u standardni punjač kako zakon kaže, signali valjaju kako proizvođači kažu, testovi procesora i grafike od strane proizvođača uvijek govore istinu, sofveri ne telefoniraju kući, routeri i mreže ne padaju, gmo hrana je jasno deklarirana, meso u trg. centrima nije starije od roka, kora limuna je otrovna od pesticida i to jasno piše na polici.
Ako misliš da je SAD ovo otkrio radi mira u svijetu i spasa dupina onda si naivac kao Pakistanac u Bapskoj. Otkud ja ovdje ;) Svi sve varaju, koga se otkrije, magarac. Ugasite televizor, upalite mozak ;)
Mislim da su sudovi nesto osjetljiviji na laganje oko zagađivanja (i to i do 40xvise od prijavljenog, dakle ne pricamo o 20%) nego na trajanje baterija.
Što je tebi, tako mladom, VW skrivio da ga tako hejtaš?
Ako si se prije toga vozio zapreznim kolima onda ne sumnjam da ti je VW udoban.
Ako ti misliš da su VWi neudobni onda se nisi vozio u ničem boljem od kakvog golfa s "trendline" opremom.
U svakoj klasi VW je neudobniji od BMW-a, Mercedesa, Citroena, Peugeota, Opela... i svih japanaca osim Mitsubishija.
Više te zagadi Todorić kad šprica luk i jabuke nego taj VW. A nisam baš vidio natpise u trgovinama, gulite koru jer je puna pesticida. Da se ne želi zagađenje pluća, bi li postojale tvornice cigareta?
Meni ova vijest nije ništa iznenađujuća. Europski auti su daleko jeftiniji u americi i mora se negdje štedit. Već se pisalo o tome da europski auti za američko tržište imaju lošiju kvalitetu. Moraju negdje srezat troškove.
Ovo je kao slučajno otkriveno od strane US of A. Ovo je bit onog grada špijunaže u Utah, a ne downlodirana Taylor, Šuput i slični.
Jaka Njemačka ne odgovara ni Americi, ni Rusiji. U američkoj auto industriji sada vjerojatno teku potoci šampanjca i pokoja linija s leđa dama noći.
Prvo su Ameri 'minirali' dotok ruskog plina, pa podigli Afrikance na noge, a sad vade najvrjednije iz gornje ladice.
Moja dvica i bez testiranja troši deci ulja po rezervaru. Prijevara, čista prijevara, jer tek ima 20 god.
Slučajno malo sutra jel, znaš kak se kaže Amerima se več odavno ne može vjerovat to sigurno.Kaj se ti Volkswagen muljaže, to su zapravo sitnice ako se malo bolje pogleda, kakve sve muljaže(štedne žarulje pa zračenje Mobitela itd) valjaju okolo razni proizvodi ili države koje su to progurale.
Da nema Talijanskog Fiata, pa pola Američke auto idustrije bilo bi na izdisaju(primjer danas ofucani grad Detroit), dakle sad treba nač neki problem i kod Fiat vozila jel.Molim lijepo samo ne previše vjerovat Amerima, a kaj se tiče Auta svi varaju dok mogu ili se prešutno(radi večih intresa) to varanje globalno odobrava.
"Fiat now owns Alfa Romeo, Ferrari, Lancia, Maserati, and all the Chrysler brands, including Dodge, Jeep, Ram, and SRT."
Nema kaj Amerika je fakat pravedna i fina država, nema veze s ovom temom ali opet dolnji primjer(vrjedi u dosta Američkih država) je za tešku glavobolju.
Najbolje je što su lagali i svoje zaposlenike, te ovi dalje širili priču.
Ova vijest zvuči kao presedan, kod tog inače poštenog ali precjenjenog proizvođača.
Izgleda da su im trikovi i manipulacija dio operativne sheme, izuzev ionako prenapuhanog marketinga.