Torent pet 1.4.2016 22:01
1domagoj1 kaže...
...

 

Ne kuzim, kakve veze u tehnickoj izvedbi ima da li je brzinomjer analogna kazaljka ili digitalna (tj. ekran u ovom slucaju)? Mercedesi najvise klase sa svim mogucim tehnologijama imaju analogne brzinomjere. Pa nije nekakav tehnicki izazov ugraditi takvu kontrolku. A osobno meni, puno je ljepse i luksuznije od obicnog ekrana.

 Pa i ne bas ;)

 

S klasa ;)

GuitarMaster pet 1.4.2016 23:38
Jura iz druge galaksije kaže...
diablo2211 kaže...
Kupujem

 Ja sam odlučio da ipak pričekam da Mate napravi narodni auto. Kupujmo hrvatsko!!!

Vjerojatno to nećeš dočekati. Što misliš zašto je Musku trebalo 10 godina, 3 generacije autiju?

Rimac nema niti novaca niti infrastrukture niti iskustva za napraviti dobar, relativno jeftin, električni auto (i još masovna proizvodnja).

I ne serem sad po Rimcu, samo kažem da nema tih stvari, a bez njih ne može.

1domagoj1 pet 1.4.2016 23:56
bik kaže...

Nigdje nisam vidio podatak za koliko je pun, ako je za 15min onda ludnica!

E morat ces mi oprostiti, bubnul sam glupost. Kao sto kaze kolega ispod, da treba ti nekih 30-ak min za malo vise od polovice.

robimarko kaže...
Ma nije pun za 15 minuta.
Evo nekih vremena za Model S i X.
Nekih 20-25 minuta ti treba za do pola napuniti bateriju na Modelu S.

Posipam se pepelom.

Torent kaže...

Pa i ne bas ;)

 

S klasa ;)

Joj, da, ovi novi modeli s COMAND-om, skroz sam zaboravio. Bljak. xD

jozef sub 2.4.2016 09:52

24 sata nakon objave prodano je još 100k, zadnja brojka je 232000 prodanih komada. Problem je što su im proizvodni kapaciteti 50k godišnje.
Meni je interijer modela 3 bolji nego u modelu S, istina taj ekran je prevelik i u radu s njim nemaš nikakav feedback ako ga ne gledaš pa nije baš koristan. Trebali su staviti manji touchscreen (max 14") i jedan klasični kontroler - zakretni knob s 2-4 tipke i touchpadom. Kokpit modela S mi je seljački-kičast, sadrži ružne forme i također ima taj odvratni veliki ekran tako da je ovaj iz trojke veeeliko poboljšanje u mojim očima.

nikbkk sub 2.4.2016 12:34
robimarko kaže...
Kapacitet im je 500k a ne 50k

 

Kapacitet proizvodnje im je 50k, točnije 55k. U Kolovozu povećavaju liniju na 75k i to uključuje S i X modele. Za Model 3 nemaju uopće proizvodnih kapaciteta u smislu serijske proizvodnje.

Kapacitet od 500k serijskih automobila godišnje (S,X,3) će biti tek kad GigaFactory bude radila *punim* kapacitet što se predviđa za kraj 2017. g.

jozef sub 2.4.2016 12:41
robimarko kaže...
Kapacitet im je 500k a ne 50k

 izvor tog podatka?

"According to analysts at Cairn Energy Research Advisors, Tesla, which will start shipping the Model 3 at the end of 2017, could ship 76,860 Model 3 cumulative cars by the end of 2018. That includes 12,200 shipped within the year of 2017, and 64,660 shipped within 2018."
izvor: Fortune Magazine

Dakle 65k/godišnje. Kapaciteti za linije S i X zajedno su oko 110k godišnje (EDIT: bit će 110k godišnje do kraja 2016.). Sve zajedno niti blizu 500k koje spominješ. Uglavnom onaj tko danas uplati za mjesto na listi čekanja može očekivati automobil vjerojatno početkom 2020. Ne bih nikad naručio nešto što ću dobiti za 4 godine, pa čak niti brod.

 

PaleRider sub 2.4.2016 13:42
NEW_MAN kaže...

Ugodno sam iznenaden. Dizajn kokpita je tipicno americki i nije bog zna kaj a volan je jedan od najruznijih ever, ali sve u svemu dobro napravljen auto.

Mene zanima volumen prtljaznog prostora jer imam dvoje djece i cijena u EU.

 Pa imas prtljazni prostor i s prednje i zadnje strane tako da te volumen ne bi trebao zabrinjavati..