bunker pon 2.3.2020 13:32


@riot
@digitall
@umbell

Ako ima interesa, možemo otvoriti novu temu, pa da malo pretresemo kaj ima a kaj nema od bitnih softvera. Tema bi možda bila interesantna i drugim Linux korisnicima, a ovdje zaspamavamo time krivu temu.

zelenapaprika pon 2.3.2020 15:47
bunker kaže...

@zelenapaprika

Teško buš danas poslovanje oslonio na bilježnicu. Uobičajeno poslovanje podrazumijeva vođenje nekakve marketing kampanje ( makar na društvenim mrežama ), neki web na kojem prezentiraš svoje proizvode i usluge, integrirano plaćanje karticama na tom webu ako tako prodaješ ili naplaćuješ svoje usluge, kontakt i odgovaranje na upite klijenata ili mogućih kupaca, izdavanje ponuda i njihovo slanje, izdavanje fiskalizacija i slanje računa, automatizirani backup izdanih dokumenata i računa, automatsko trpanje u cloud kojemu imaju pristup tvoj knjigovođa i ostali suradnici kojima je to nužno, nekakva integracija sa dostavnom službom, integracija sa državnim servisima ( HZMO, HZZO, porezna, carina...) ...i tak, gomila toga kaj nemreš riješiti bilježnicom. No sve to glatko možeš odrađivati sa prosječnog smartphonea ili tableta ili laptopa makar na njemu bio vulgaris Ubuntu/mint/suse/manjaro....jer buš većinu toga odradio kroz browser ili im/mail klijent...

Za ništa od toga win10 nije jedini mogući izbor...

Ovdje spominjemo soboslikara i fotografa.

 

"automatizirani backup izdanih dokumenata i računa, automatsko trpanje u cloud kojemu imaju pristup tvoj knjigovođa i ostali suradnici kojima je to nužno, nekakva integracija sa dostavnom službom, integracija sa državnim servisima ( HZMO, HZZO, porezna, carina...) ." - grohotom se nasmijah. Sjetio sam se svojeg bivšeg susjeda koji se bavi i PVC stolarijom. Automatizirani backup? Cloud? Preškrt je on...

 

bunker pon 2.3.2020 18:12


@zelenapaprika

Dosta tih stvari se može besplatno napraviti. Taj moj konkretni soboslikar ima slijedeću situaciju: ma svim uređajima koje koristi sam podesio da svaki novokreirani ili downloadani dokument ide u mapu "radna", a ta mapa je sinhronizirana sa Google diskom. Pristup toj mapi na gdriveu imaju njegov knjigovođa i njegov radnik. I kad taj soboslikar kreira ponude sa troškovnici a, te ponude i troškovnici legnu u mapu radna. Ako ponuda prođe, pomoćnik ide u nabavu materijala i kupuje po troškovniku koji mu je dostupan u gdriveu. Kad izda račun, i knjigovođa ima pristup tom računu radi daljnjih knjigovodstvenih radnji po tom računu.

Naravno, i gazda, i šljaker i knjigovođa su u istoj grupi na WhatsAppu i trenutno svi vide svu komunikaciju pa mogu reagirati ako treba, npr kad šljaker javi da ide na bolovanje i sl....

Neke alate i strojeve taj soboslikar naručuje izvana, pa naravno da tijek pošiljke prati...

Uglavnom, takva nekakva jednostavna rješenja su free a služe svrsi, tako da tim načinom niti cloud niti backup nisu komplicirani niti koštaju....