Jaguar E-Type na Rimčev pogon kreće u proizvodnju
Vezano uz: Jaguar E-Type na Rimčev pogon kreće u proizvodnju
Čuj ove priče kako su ljudi prešli 125-145 tisuća kilometara s autom. Pa što ej to neki pokazatelj?
Zar nema većina auta 150 tisuća garanciju danas?
Pričajte o problemima između 150 i 300.
Pričaš gluposti, normalno je da će imat najmanje Fordova na servisu kad se najmanje prodaju, a ADAC je nepristran, baš kao i HAK, imaš relevantne podatke, ne da mi se naklapat tipa "meni se ne kvari, meni rekao susjed, itd.", to je seoska razina komunikacije.
ADAC je isto posebna kategorija. Teško da će njemački autoklub biti nepristran.. i vidi, stvarno:
Čuj ove priče kako su ljudi prešli 125-145 tisuća kilometara s autom. Pa što ej to neki pokazatelj?
Zar nema većina auta 150 tisuća garanciju danas?
Pričajte o problemima između 150 i 300.
A čuj, sad ovi moderni 1.0 trocilindraši sa 150 konja nema šanse da izdrže 100 tisuća bez generalke, tak da bude uskoro čudo kad netko uspije napravit 50 tisuća bez da uloži još pola cijene auta u servise.
Pričaš gluposti, normalno je da će imat najmanje Fordova na servisu kad se najmanje prodaju, a ADAC je nepristran, baš kao i HAK, imaš relevantne podatke, ne da mi se naklapat tipa "meni se ne kvari, meni rekao susjed, itd.", to je seoska razina komunikacije.
ADAC je isto posebna kategorija. Teško da će njemački autoklub biti nepristran.. i vidi, stvarno:
https://www.independent.co.uk/news/world/europe/german-motoring-club-adac-reveals-car-of-the-year-fraud-9073136.html
Bit ću sasvim iskren pa priznat da sam znao za tu aferu prije pisanja mog upisa, ali i dalje stojim pri svome, Ford je u rangu Opela, vozio sam preko rent a cara masu auta, ne vridi tih para, po meni japanci, pa Škoda, onda koreanci, pa onda tek Ford, Opel, Seat, itd.
LOL power delivery ti se zove bec ili sbec ili ecs i gdje se prave ...chinaaa
a sto se tice kontrole same bilo koji open rc auto pilot kontolira sve to
cak i te struje
....
ne zanima me politika ni kako se zovu, znam da se vjerovatno prave u kini ka i 80% elektronike, baza je šta kinezi rade po nacrtima koje su dobili od rimca, e pa ti nacrti od rimca su brutalni samo je pitanje jeli izabra kvaltetnu proizvodnju ili ne, vjerujem da se radi o kvalitetnoj jer ne prićamo o tesli
ovo žuto šta se tiće kontrole mislim da isto spada pod power delivery .
ajoj LOL ,,,nacrti od rimca ,,,LOL lik kupuje gotove batke kontrolere sve ,,samo sastavlja i optimizira
koristeci citave liste postavki vec napravljenih za tu i tu kombinaciju
jedino sto je (a nije neg kupio od slovenaca nasim novcem) njegovo je sabirnica struje
brutalno su jedino neznalicama koje nisu nikad bateriju spojili na sbec i postimali listu
potrosnje tj optimizirali u samom becu koji su chinjezi napravili i razvili pocev od amera
koji su to napravili prvi
ja nerazumijem sto u ovome svemu ima ford ??
jaguara je kupio tata motors ima vec ohohooo
..brutalno su jedino neznalicama koje nisu nikad bateriju spojili na sbec i postimali listu
..
daj neke dokaze za to da pa možemo nastavit
Ne ocekuj da ces ih dobiti lol
pa imas neki od prvih videa kako pricao tome ,kao dobili su nove batke
i kontrolore i sad je u procesu optimiziranja na trenutne motore
po njegovim rjecima
intervju od nekog tamo inzinjera koji radi za njega
lik kaze da je najveci problem bio postimati omjer praznjenja betke
da neskuri ili ne zaglavi sabirnicu ali su tu imaju mnogo pomoci od
prijateljske firme iz slovenije
njihove rijeci ne moje
moje su ,,daj svima te uvjete (sve free plus fina lova u dzep)
i svi ce imati neki super proizvod
a drugo da je taj rimac hrvatina kako novine pisu
ponudio bi firmu hrvatskoj da i hr ima tvornicu automobila
a ne prodati 80% kinjezima koji su ustvari kupili/razvili taj sbec kontroler
koji oni koriste i sad prodaju pamet
ne kužim kako je rimak uspio zajebat sve
ajde što je zajebo nas naivčine u hrvatskoj, ali još mi nije jasno kako je zajebao tvrtke poput porschea, jaguara, koenigsegga i ostale
bit će da sve same dilajle rade u tim tvrtkama pa puše fore malog mate, a možda ih je sve hipnotizirao kao mandrak, jebate
ne kužim kako je rimak uspio zajebat sve
ajde što je zajebo nas naivčine u hrvatskoj, ali još mi nije jasno kako je zajebao tvrtke poput porschea, jaguara, koenigsegga i ostale
bit će da sve same dilajle rade u tim tvrtkama pa puše fore malog mate, a možda ih je sve hipnotizirao kao mandrak, jebate
Bio sam pesimističan u vezi Rimca, ali ima rezultat, ima know how, zaposlio je mlade i perspektivne ljude, izbacio je vrhunski, najbolji proizvod (One), a na biciklama i drugo, prepakira ka i Debeljak u DIV-a, tako mnogi rade, Kina je majka.
P.S. ne znam kako, ali protupitanje, kako je Musk prevario 2/3, ako ne i više, tehnološki osvještenog svijeta?
Gle, jedna je stvar zajebat pola svijeta, a sasvim druga je stvar zajebat korporacije i tvrtke poput porschea - eto, glupi švabe samo čekaju da im netko uvali kinesku tehnologiju koju inače kupiš preko ebaya i da im taj netko naplati svoju razliku u cijeni za ime, jer jebeš porche kao ime pa im treba brend tipa rimak da bi uopće išta mogli prodat
Dobro, on ima gotov proizvod koji je najbrži, najbolji i najskuplji na svijetu, a to Porscheu i svakom premium brendu treba.
Dobro, on ima gotov proizvod koji je najbrži, najbolji i najskuplji na svijetu, a to Porscheu i svakom premium brendu treba.
Kako ima? Pa to imaju Kinezi na Alibabi, on samo prepakirava.
Vidim tu još neki zazivaju konja i kočiju (jedino ekološko prihvatljivo vozilo), no kako bilo osobno za zagovornik hibridno modela u varijanti električnog i modela s vodikom. Po meni bi to bio ispravan put i nekakav prelaz do onog trenutka kad se ne usavrši baterije.
Rimac je pomalo počeo da unovčava svoje znanje, pohvalno.
Dobro, on ima gotov proizvod koji je najbrži, najbolji i najskuplji na svijetu, a to Porscheu i svakom premium brendu treba.
Kako ima? Pa to imaju Kinezi na Alibabi, on samo prepakirava.
Dobro, on ima gotov proizvod koji je najbrži, najbolji i najskuplji na svijetu, a to Porscheu i svakom premium brendu treba.
Kako ima? Pa to imaju Kinezi na Alibabi, on samo prepakirava.
ne kužim kako je rimak uspio zajebat sve
ajde što je zajebo nas naivčine u hrvatskoj, ali još mi nije jasno kako je zajebao tvrtke poput porschea, jaguara, koenigsegga i ostale
bit će da sve same dilajle rade u tim tvrtkama pa puše fore malog mate, a možda ih je sve hipnotizirao kao mandrak, jebate
To ti je hrvatski jal. Poznat na dugo i široko, a jako se dobro vidi u komentarima na bilo koju vijest o Rimcu.
Šta ste zatucani i naporni s Fordom, imaju relevantni podatci i statistike nacionalnih autoklubova koje pokazuju gdje je Ford, Opel, a gdje Toyota, Mazda, itd., mislim šta se kvalitete tiče.
Promidžba odn marketing je pola posla kod prodaje vozila.
Činjenica je da ford ne ulaže velike novce u plaćanje "neovisnih" auto moto novinara, dočim Koreanci tu prednjače i pametno im je to.
Za mene je jedino neovisan serviser kojega poznajem ikoji je u životu popravljao maltene sve vrste automobila.
Ako on kaže da ima malo fordovih vozila na popravcima, da se ne kvare puno, onda je to za mene neovisno istraživako novinarstvo odn. kvalitetna informacija.
Ovi ostali svi uzimaju debele masne napojnice da bi nahvalili određeni model ili proizvođača.
Mislim da jedino mercedes benz, porshe, BMW, ferari ne trebaju neku posebnu reklamu, jer je njihov već najjeftiniji model bolesno skup i kvalitetan.
nemoj mi samo o toyoti.
sjećaš se kad je čovjek poginuo prije nekoliko godina zbog greške u kočionom sistemu u njihovom nekom modelu vozila pa je povučeno 300t komada tog vozila da se otkloni masovni kvar.
No, plate oni, pa se sve brzo zaboravi.
Pričaš gluposti, normalno je da će imat najmanje Fordova na servisu kad se najmanje prodaju, a ADAC je nepristran, baš kao i HAK, imaš relevantne podatke, ne da mi se naklapat tipa "meni se ne kvari, meni rekao susjed, itd.", to je seoska razina komunikacije.