Komentari Anketa

Podržavate li zabranu Ubera u Hrvatskoj?

Vezano uz: Podržavate li zabranu Ubera u Hrvatskoj?

JozoBozo121 uto 13.12.2016 23:04

Sori kolega, ali i taksi i osobni auto imaju tri pedale, mjenjač i volan. Pitanje je zašto se to mora i je li to uopće potrebno. U 99% slučajeva je nepotrebno jer će svako otići doktoru kad mu nije dobro, a još k tome ovome u Uberu posao zavisi o tome jesu li mušterije zadovoljne. Vozač taksija s tim svim ispitima i pregledima jednako izaziva nesreće kao i obični vozač automobila, vjerojatno i više koliko su svi taksiji istuckani.

Problem s dijabetesom je čista diskriminacija jer u svim razvijenim državama ti ljudi mogu jednako voziti taksi kao i svi drugi ukoliko imaju pumpicu ili koriste lijekove.

BlueMax uto 13.12.2016 23:31
JozoBozo121 kaže...

Sori kolega, ali i taksi i osobni auto imaju tri pedale, mjenjač i volan. Pitanje je zašto se to mora i je li to uopće potrebno. U 99% slučajeva je nepotrebno jer će svako otići doktoru kad mu nije dobro, a još k tome ovome u Uberu posao zavisi o tome jesu li mušterije zadovoljne. Vozač taksija s tim svim ispitima i pregledima jednako izaziva nesreće kao i obični vozač automobila, vjerojatno i više koliko su svi taksiji istuckani.

Problem s dijabetesom je čista diskriminacija jer u svim razvijenim državama ti ljudi mogu jednako voziti taksi kao i svi drugi ukoliko imaju pumpicu ili koriste lijekove.

 Imaju pedale i volan ali jedno je osobna upotreba a drugo posao ili profesionalizam. Netko ko je bolestan ili se to jutro ne osijeća sposobnim voziti na posao će otići javnim prijevozom ili taksijem. Onaj kome je vožnja kruh će ići voziti. To je osnovna razlika.

I druga stvar, svi ti ispiti i pregledi koštaju. Kakva je to država koja će diskriminirati svoje građane da je jednome nešto besplatno  a drugi to mora platiti a i onda je pitanje hoće li mu dozvoliti.

 

Uber u Njemačkoj je dozvoljen profesionalcima koji moraju ispuniti sve zahtjeve kao i ostali taksisti. U Belgiji je zabranjen. Postoje razlozi za to a osnovni je da Uber nema neki princip rada već na svakom tržištu pronalazi rupe u zakonu i prilagođava im se.

Naravno da sam za spuštanje cijena, podizanje kvalitete i poštenja taxi službi, no ne po svaku cijenu. Isto tako, nerviraju me i visoke marže, nekvalitetna roba i odnos prema kupcu u našim dućanima pa opet nisam za to da svak može doći pored toga dućana, otvoriti štand i prodavati što mu padne na pamet iako bi takav sigurno mogao istu robu ponuditi jeftinije.

 

robimarko sri 14.12.2016 01:14

Opet ponavljam,Uber u Hrvatskoj koristi samo vozače koji su položili isti ispit kao i famozni taksisti.
Ovakvim stanjem u HR se samo štite jedni te isti taksisti u zadnjih 20 godina jer se oni ne prilagođavaju tržištu već se samo rješavaju konkurencije.

Mrgud Veliki sri 14.12.2016 01:18
robimarko kaže...
Opet ponavljam,Uber u Hrvatskoj koristi samo vozače koji su položili isti ispit kao i famozni taksisti.
Ovakvim stanjem u HR se samo štite jedni te isti taksisti u zadnjih 20 godina jer se oni ne prilagođavaju tržištu već se samo rješavaju konkurencije.

 Istina, ali kod taksi lopina, kao i kod zeta sa kartom sam osiguran u slucaju nedaj Boze, a kod ovih nisam.... Ili se varam. Istina, ne poznajem pravnu materiju oko ubera u HR.

MrBlc sri 14.12.2016 07:42
JozoBozo121 kaže...

Sori kolega, ali i taksi i osobni auto imaju tri pedale, mjenjač i volan. Pitanje je zašto se to mora i je li to uopće potrebno. U 99% slučajeva je nepotrebno jer će svako otići doktoru kad mu nije dobro, a još k tome ovome u Uberu posao zavisi o tome jesu li mušterije zadovoljne. Vozač taksija s tim svim ispitima i pregledima jednako izaziva nesreće kao i obični vozač automobila, vjerojatno i više koliko su svi taksiji istuckani.

Problem s dijabetesom je čista diskriminacija jer u svim razvijenim državama ti ljudi mogu jednako voziti taksi kao i svi drugi ukoliko imaju pumpicu ili koriste lijekove.

Ti možeš znati promijeniti bocu plina, možeš proći i tečaj, ali da bi drugim pružao tu uslugu moraš imati razne ateste jer tad preuzimaš odgovornost za njih.

 

Dobar ti je statistički pokazatelj "istuckanost vozila". S jedne strane uspoređuješ vozače koji su stalno na cesti sa statistikom vozača koji odu na posao i auto tu stoji 8-9 sati, dok s druge strane, putnika ne zanima hoće li vozač očešati stupić, već prometne koje rezultiraju s ozljedama. Tu su taxiji ipak debelo ispod prosjeka.

 

Što se dijabetičara tiče, s pumpicom vjerojatno da, kod nas obično regulativa kasni, ali bi trebalo to uvesti ako već nije. Međutim, s inzulinom ne vjerujem da im je dopušteno voziti. Problem s dijabetičarima u prometu nije šećer, već prevelika doza inzulina, odnosno nagli pad šećera.

Mandor sri 14.12.2016 14:50
Old Iggy kaže...
Mandor kaže...

Dakle, jednostavno pitanje: "Je li zakonski regulirano iznajmljivanje vozila sa vozačem i da li je Uber u okvirima zakona koji to regulira"?


 

Kako itko može biti protiv Ubera koji ima superiornu uslugu?

Naravno da je definirano, čl. 60. ZPCP:Potrebu i način obavljanja djelatnosti iznajmljivanja osobnih vozila s vozačem te obavljanja posebnog oblika prijevoza putnika cestovnim vlakom, zaprežnim vozilom ili nekim drugim cestovnim vozilom propisuje jedinica lokalne samouprave, odnosno Grad Zagreb.

 

Uber nije u okvirima istog zakona.

 

Problem s Uberom je obavljanje taksi usluge definirane zakonom, neusklađeno sa samim zakonom.

 U redu. I na koji je način jedinica lokalne samouprave, odnosno Grad Zagreb, propisao?

Old Iggy sri 14.12.2016 15:26
Mandor kaže...
Old Iggy kaže...
Mandor kaže...

Dakle, jednostavno pitanje: "Je li zakonski regulirano iznajmljivanje vozila sa vozačem i da li je Uber u okvirima zakona koji to regulira"?


 

Kako itko može biti protiv Ubera koji ima superiornu uslugu?

Naravno da je definirano, čl. 60. ZPCP:Potrebu i način obavljanja djelatnosti iznajmljivanja osobnih vozila s vozačem te obavljanja posebnog oblika prijevoza putnika cestovnim vlakom, zaprežnim vozilom ili nekim drugim cestovnim vozilom propisuje jedinica lokalne samouprave, odnosno Grad Zagreb.

 

Uber nije u okvirima istog zakona.

 

Problem s Uberom je obavljanje taksi usluge definirane zakonom, neusklađeno sa samim zakonom.

 U redu. I na koji je način jedinica lokalne samouprave, odnosno Grad Zagreb, propisao?

Nazoveš gradski ured i pitaš. Obzirom da već dosta firmi to nudi...

Pocoyo čet 3.8.2017 16:40

Puno toga ti ne razumijes. Taxisti placaju doprinose za place, placaju porez, placaju porez na istaknutu firmu, placaju registraciju vozila koja je skuplja 40% od registracije "obicnog" automobila, stajaliste,radio sistem,raznorazne potvrde, bazdarenje taximetra, pp aparat ...
Pametnom dosta

JozoBozo121 čet 3.8.2017 16:45
Pocoyo kaže...
Puno toga ti ne razumijes. Taxisti placaju doprinose za place, placaju porez, placaju porez na istaknutu firmu, placaju registraciju vozila koja je skuplja 40% od registracije "obicnog" automobila, stajaliste,radio sistem,raznorazne potvrde, bazdarenje taximetra, pp aparat ...
Pametnom dosta

 Pa reci mi zašto se onda taksisti ne pobune protiv tih propisa da im se omogući da i oni posluju jeftinije, nego zatvaraju ceste i magistrale kao zadnji primitivci?!

 

BTW, svaka vožnja na Uberu je momentalno fiskalizirana i vidljiva poreznoj upravi dok taksisti muljaju na razne načine, prijavljuju možda pola vožnji, i slicno. Mogu na prste nabrojati kad mi je izdan račun, a kad sam pitao vozači su mi se nekoliko puta prijetili kaj će meni račun.

 

Radio Taxi i njegovi vozači su mi se zamjerili zauvijek, jedino Cameo i Uber i ništa drugo. Odmah se vidi što je privatna firma, a ne nekakvo monopolističko udruženje, kulturniji vozači, sređeniji i ljubazniji. 

Pocoyo čet 3.8.2017 17:04

Mislim da grijesis u vezi poreza koji vidi porezna uprava, Uber placa porez samo za prihod koji je on ostvario, a tu su jos i doprinosi za place i mnogo drugih stvari. Sto se tice ljubaznosti taxista i izdavanja racuna ja sam takode za to da drzava uvede red i za one koji ne izdaju racune