quickr pon 11.12.2023 12:38
Zaporožac kaže...

Pohvalio bih Protis. d.o.o

 

NOV SSD Crucial MX 500 2TB primljen u servis 24. 11. 2023, danas je stigao novi isti , prikopčan i sve je ok...

 

Nisam imao puno kvarova inf. tehnike, uvijek kad sam nešto kupio nije odmah radilo odn. bilo je neispravno.

 

Ovo mi je rekordno brzo slanje nove , ispravne robe.

 Placeni oglas.

 

U protisu ni paket žvaka nebi kupio.

Ivan(4) pon 11.12.2023 13:29

A sa druge strane je mnogo verovatnije da dojam ostavi nezadovoljan korisnik nego zadovoljan. Za bilo kog prodavca da otvoriš temu "iskustva sa reklamacijama", imaćeš n strana sa pretežno negativnim iskustvima, gde n najviše korelira sa obimom prometa koji prodavac ostvaruje.

forumaš pon 11.12.2023 13:34

Nemoj se ni truditi nekome promjeniti mišljenje...ja radije uštedim kupovinom kod Protisa nego da ovdje ostavljam popularne postove  Fan svog džepa, kupujem gdje je jeftinije bez predrasuda ili fanboy trgovina.

bmx65 pon 11.12.2023 14:57
quickr kaže...

 Stvar je u tome što jedan dobar review/iskustvo ne može promjeniti 1000 loših.

 Stvar je u tome što se loša iskustva mjere u promilima, svi na forum dotrče samo kad treba popljuvati trgovca i često to razvuku na 5 stranica teme pa se stekne sasvim krivi dojam.

Neki su sposobni nakon jednog "lošeg" iskustva još godinama blatiti trgovca i upadat u temu sa svojim slučajem iz 2009.

I onda zapravo nemamo "1000 ljudi" nego grupicu jedno te istih likova koji su u toj trgovini ostavili ukupno 275 kn, a pametuju.

Puno puta ni ne čujemo drugu stranu priče pa ni ne znamo šta je istina i kako se nešto dogodilo.

 

Na pcekspert forumu sudjeluje predstavnik Protisa i tamo sam u više navrata vidio da ljudi lažu jer je dotični iz Protisa priložio dokaze crno na bijelo da uopće nije tako kako kupac priča.

 

Ne vjerujem nikakvim anonimusima po forumu, više se volim sam uvjeriti kako netko posluje.

Što opet ne znači da je Protis savršena trgovina niti sam tamo kupovao u zadnje vrijeme.

Nekada su bilo najpovoljniji, danas ima dosta više konkurencije.

Zaporožac pon 11.12.2023 22:40
Ivan(4) kaže...

A sa druge strane je mnogo verovatnije da dojam ostavi nezadovoljan korisnik nego zadovoljan. Za bilo kog prodavca da otvoriš temu "iskustva sa reklamacijama", imaćeš n strana sa pretežno negativnim iskustvima, gde n najviše korelira sa obimom prometa koji prodavac ostvaruje.

Htjedoh napisati 91,3 % sličan komentar. 

 

Sve je stvar logike.

Isto tako, ovdje hvale futura shop, međutim meni su podvalili AOC 32 inch monitor s prevelikim probijanjem pozadinskog osvjetljenja.

To se obično vidi u gejmingu kad su jako mračne scene.. Nešto strašno..

 

Čim sam se požalio na forumu javio se neki lik na temi Futura koji je tamo zaposlen i kao, očitao mi je lekciju zašto ja pišem tu na forumu umjesto da sam se njima obratio...

Zar ne smijem napisati da su mi poslali pluispravan monitor ?

 

To je curved monitor nižeg cjenovnog ranga i našao sam na webu objašnjenje da je 90% tih jeftinih velikih curved monitora s VA panelom loše, što se tiče pozadinskog osvjetljenja.

 

Nisam ja prvi kupio taj monitor da oni ne znaju što prodaju !!

Isto kao i svi trgovci ponekad nabave lošu robu vrlo jeftino pa, ako prođe-prođe, većina kupaca se ne žali jer je u normalnim svjetlim i umjereno tamnim senama monitor ok kao što budu i LED televizori..