IT trgovine

Logitech G29 volan reklamacija

SamoPitam3 ned 26.1.2020 02:31
sandokan111 kaže...

Contact logitech they said.... it will be easy they said...

 Pises gluposti kao i inace. Proslo je 12 dana od kada je postavio pitanje tu na forumu. Naravno, mogao se i natezati kako si mu preporucio. U 12 dana bi dobio jedno veliko nista.

Naravno da traze materijal u kojem ce pokazati da je unisteno. Tako logitech funkcionira kada se trazi reklamacija preko njega. Inace bi svi zatrazili novi proizvod i stari prodali.

 

Mada meni i dalje nije jasno, jel' on njima dobro opisao problem. Odnosno, jel' se samo taj dio moze zamijeniti ili je to nemoguce pa se mora sve unistavati. Za logitech mi je malo cudno da naprave uredjaj za koji ne postoji zamjenska "nozica".

sandokan111 ned 26.1.2020 02:52
SamoPitam3 kaže...

Pises gluposti kao i inace.

 Za razliku od tebe ciji su postovi puni forme i korisnih informacija? Kao npr?

 

U tih 12 dana bi moguce rjesio problem jer bi mu trgovina dala novi. Mozda da, mozda ne. Al kako su odredjeni tu pricali o logitech supportu skoro da nije tortu uz novi volan dobio... Kao sto vidimo, nema previse razlike.

SamoPitam3 ned 26.1.2020 02:56
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Pises gluposti kao i inace.

 Za razliku od tebe ciji su postovi puni forme i korisnih informacija? Kao npr?

 

U tih 12 dana bi moguce rjesio problem jer bi mu trgovina dala novi. Mozda da, mozda ne. Al kako su odredjeni tu pricali o logitech supportu skoro da nije tortu uz novi volan dobio... Kao sto vidimo, nema previse razlike.

 Kojih crnih 12 dana ?!?! Jesam to napisao cisto onako, oduzeo.... Makni dan kada je napisao, makni danasnji dan, makni neradne dane i dodjes na nekoliko dana. Je, da. How, yes no... Pun si forme i korisnih informacija...

Prije bi rekao da si neki lovac na vjetrenjace. Puno zujis, malo meda dajes...

hahhaajaads ned 26.1.2020 15:23
hummer0 kaže...

Meni su poslali novi G502 miš i nisu tražili da uništim stari na kojem nije radila jedna tipka sa strane za osjetljivost miša.

Doduše miš košta manje.

 Ovo im je valjda nova politika ili nesto. Jer na redditu ima likova kojis u isto dobivali novi G29 bez da su morali unistit stari. Jedan je imao neispravne pedale, a Logitech mu poslao i volan i pedale i stari volan je mogao prodat i pedale vjerovatno popravit...

nixass ned 26.1.2020 15:46

Moja ideja je da određene države imaju određeni "security risk", sjećam se u prošlosti da je Logitech dosta oštro nastupao prema reklamacijama iz Hrvatske zbog iskorištavanja njihovog RMA procesa (slanje nove opreme).

Ja sam iz Irske (iako slavenskog imena/prezimena) u tri navrata radio RMA preko Logitecha, jednom i za 90e vrijedan miš, i nikad nije bilo problema niti ovakvih zahtjeva.

Naravno, svaki put sam poslao detaljan opis problema i troublrshootanja.

sandokan111 ned 26.1.2020 16:41
SamoPitam3 kaže...

Kojih crnih 12 dana ?!?! Jesam to napisao cisto onako,

 A jesi jel? Cisto onako? Ti napiso? Cisto onako? Ko i vecinu gluposti koje pises "cisto onako". Kojih 12 dana, evo da te opet quotam. Nit sam racunao nit mi je bilo bitno. Kao sto rekoh,

Contact logitech they said...

it will be easy they said...

SamoPitam3 kaže...

Proslo je 12 dana

 

 

 

SamoPitam3 kaže...

Makni dan kada je napisao, makni danasnji dan, makni neradne dane i dodjes na nekoliko dana. Je, da. How, yes no... Pun si forme i korisnih informacija...

Prije bi rekao da si neki lovac na vjetrenjace. Puno zujis, malo meda dajes...

 Makni bolovanje, dodaj kad im ide dostava, kad vlasniku zena ima mjesecnicu, kad je pun mjesec i prakticki jos nije ni 1 dan prosao otkad ih je kontaktirao. Mozda ih uopce jos nije ni kontaktirao....

Kao sto rekoh, gdje su ti tvoji postovi puni forme i sadrzaja? Nema ih. Samo trubis gluposti jer ces eto morat sutra na poslu mozda koju reklamaciju vise obavit a ja sam ti kriv jer ti je zakonsku obvezu tesko obavljat.

 

Sto se tice "kontaktiraj logitech" prijedloga, prilicno je jasno da to vecinom savjetuju ljudi koji nijednu prijavu mingu nisu ni imali ikad, vec se vode savjetima trgovca, ili prijatelja (ili forumskih trgovaca kojima se ne radi posao) o "takvoj hrvatskoj" i kojekakvim glupostima "nije ti to tako u praksi" i onda pri kontaktu s logitechom dobiju novi proizvod i to im je znanstvena fantastika da se tako nesto dogodilo pa pisu hvalospjeve za nesto sto, da se obavilo kako spada, bi se dogodilo i u Hrvatskoj. Jer eto, kad ti trgovac kaze "ne moze to tako" ljudi se okrenu i traze druge nacine umjesto da obave stvari kako spada.

hummer0 ned 26.1.2020 17:10
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Kojih crnih 12 dana ?!?! Jesam to napisao cisto onako,

 A jesi jel? Cisto onako? Ti napiso? Cisto onako? Ko i vecinu gluposti koje pises "cisto onako". Kojih 12 dana, evo da te opet quotam. Nit sam racunao nit mi je bilo bitno. Kao sto rekoh,

Contact logitech they said...

it will be easy they said...

SamoPitam3 kaže...

Proslo je 12 dana

 

 

 

SamoPitam3 kaže...

Makni dan kada je napisao, makni danasnji dan, makni neradne dane i dodjes na nekoliko dana. Je, da. How, yes no... Pun si forme i korisnih informacija...

Prije bi rekao da si neki lovac na vjetrenjace. Puno zujis, malo meda dajes...

 Makni bolovanje, dodaj kad im ide dostava, kad vlasniku zena ima mjesecnicu, kad je pun mjesec i prakticki jos nije ni 1 dan prosao otkad ih je kontaktirao. Mozda ih uopce jos nije ni kontaktirao....

Kao sto rekoh, gdje su ti tvoji postovi puni forme i sadrzaja? Nema ih. Samo trubis gluposti jer ces eto morat sutra na poslu mozda koju reklamaciju vise obavit a ja sam ti kriv jer ti je zakonsku obvezu tesko obavljat.

 

Sto se tice "kontaktiraj logitech" prijedloga, prilicno je jasno da to vecinom savjetuju ljudi koji nijednu prijavu mingu nisu ni imali ikad, vec se vode savjetima trgovca, ili prijatelja (ili forumskih trgovaca kojima se ne radi posao) o "takvoj hrvatskoj" i kojekakvim glupostima "nije ti to tako u praksi" i onda pri kontaktu s logitechom dobiju novi proizvod i to im je znanstvena fantastika da se tako nesto dogodilo pa pisu hvalospjeve za nesto sto, da se obavilo kako spada, bi se dogodilo i u Hrvatskoj. Jer eto, kad ti trgovac kaze "ne moze to tako" ljudi se okrenu i traze druge nacine umjesto da obave stvari kako spada.

 sandokan111

ti na bilo koju temu dođeš odma se svađaš daj se malo smiri. 

Naporan si.

sandokan111 ned 26.1.2020 17:29
hummer0 kaže...

sandokan111

ti na bilo koju temu dođeš odma se svađaš daj se malo smiri. 

Naporan si.

 Ima ovaj dolje "x" kraj imena. Stisnes, tko ti smeta ode na ignore i miran si. I meni su naporni konstanti postovi trgovackog lobija i trolova pa uporno trubim jedno te isto, pa ko me sta pita. 

 

Stoga, olaksaj si zivot i stisni taj x i ne vidis moje postove. Prilicno sam siguran da smetaju jedino trgovcima i slicnim likovima.

Čitatelj uto 28.1.2020 18:24
Vrana98 kaže...

Sve rješeno šalju mi novi volan. Starome sam samo precviko kabel, al mislim da se da zalemit .

 

Pa stari mozes poslati na recikliranje u elektro otpad. Dobio si nov uredjaj i to je to.

(pitanje je samo koliko ce ti dugo izdrzati, ovaj put prepusti montiranje nekome tko ima iskustva sa radnim alatom)

hahhaajaads uto 28.1.2020 18:49
Čitatelj kaže...
Vrana98 kaže...

Sve rješeno šalju mi novi volan. Starome sam samo precviko kabel, al mislim da se da zalemit .

 

Pa stari mozes poslati na recikliranje u elektro otpad. Dobio si nov uredjaj i to je to.

(pitanje je samo koliko ce ti dugo izdrzati, ovaj put prepusti montiranje nekome tko ima iskustva sa radnim alatom)

 Zbog cega bi ga slao u otpad, pa nije ga rastavljao nego samo kabel precviko  Moze zalemit zice i napravit kod nekog taj mali dio koji se drzi za stol i prodat za neku sicu. Tipa jedan sa foruma trazi pedale, prodas ih i vec si u zaradi 

Vrana98 pet 31.1.2020 09:40
Čitatelj kaže...
Vrana98 kaže...

Sve rješeno šalju mi novi volan. Starome sam samo precviko kabel, al mislim da se da zalemit .

 

Pa stari mozes poslati na recikliranje u elektro otpad. Dobio si nov uredjaj i to je to.

(pitanje je samo koliko ce ti dugo izdrzati, ovaj put prepusti montiranje nekome tko ima iskustva sa radnim alatom)

 

Prepustit ću ga sebi, hvala na savjetu. (Ne moraš biti slan zato što se pokazalo da nisi bio u pravu.)

Čitatelj pet 31.1.2020 09:49

Nisam slan, bas suprotno, drago mi je da je tvoj nespretni problem rijesen,

nisam ocekivao da nece biti rijesen od strane Logija, jer oni to tako rijesavaju vec godinama.

 

Moras shvatiti, od tvojih 2000kn, sto je Logiju sica, zanemariva brojka na papiru, tehnicka greska u racunanju,

80% tog novca ide Logiju, 2-5% ode spediciji, 5-7% distributeru i 3-7% ostane trgovini (bruto).

 

Tako da se zna tko ce ti rijesiti servis - ili direktno preko distributera u sluzbenom servisu, ili kod Logija.

Moje iskustvo je uvjek bilo da kod kupnje napravim registraciju kod proizvodjaca, tako ostvarim prava

na brz i besplatan servis, naravno i druge benificije (produzeno jamstvo i slicno, koje nisu vezano niti za trgovinu

niti distributera).

 

Evo, imam MX Master (1st gen), kupio ga novog prije 2-3 godine, i scroll kotacic je imao ostri brid i stalno su mi jagodice

bile izderane i zarile me u radu - kontaktirao Logi, rekao da mis radi bezprijekorno, ali da je scroll ostar (alu brid),

i da se na njega stalno ozlijedim kod jagodica na prstima. U roku 3 dana sam dobio novi MX Master (1st gen takodjer),

i zamolili su me da im u toj kutiji posaljem svoj mis, da mogu vidjeti koja je tocno serija zahvacena tim problemom.

 

A sta sam mogao sa trgovinom? Reci im "power user sam, radim 9-14h dnevno u uredu i ovo mi je preostro, makar sve radi super",

mogli bi se samo nasmijati i reci "sa produktom je sve OK, radi kako treba, a to je do dizajna", sto moze biti, osobito ako je kod njih u trgovini

cijela serija ista. Zato direkt sa proizvodjacem rijesavam sve.