Molim pomoć. Početkom godine kupim Iphone 12 kod gospode iz T-coma da bi nakon par mjeseci skužio da mi mobitel gubi mrežu. Nakon nekog vremena odlučim odnijeti mobitel u centar jer naravno imam garanciju.
Dana 06.08.2021. odlazim u T centar i predajem mobitel na popravak. Nakon tri tjedna dolazim opet k njima i kažu oni meni molim Vas još malo strpljenja. Ja reko sebi ok, neka bude još 3 tjedna.
Dana 23.09.2021. zovem podršku da pitam u kojem je statusu moj popravak jer mi ovi iz t centra ne znaju ništa reći. Rekli su mi da je mobitel još na popravku, ali da su poslali e-mail u servis. Nakon 4 dana zovu me iz korisničke podrške i kažu mi da je "servis" (Tech doctor) poslao odgovor kako ne mogu otključati moj mobitel jer moram isključiti "find my iphone" i da je najbolje da ja nazovem sam servis i pitam što je točno. Nazovem servis i isključim find my iphone opciju i reklli su mi da bi kroz par dana trebao znati što je sa mobitelom.
Mene zanima sljedeće:
Koliko je zakonski rok nakon kojeg mogu tražiti novi uređaj jer je već prošlo 55 dana?
Što mi činiti dalje jer ovo mi izgleda kao da nije sve po zakonu i redu jer ja moram zvati servis itd. ili?
Molim pomoć. Početkom godine kupim Iphone 12 kod gospode iz T-coma da bi nakon par mjeseci skužio da mi mobitel gubi mrežu. Nakon nekog vremena odlučim odnijeti mobitel u centar jer naravno imam garanciju.
Dana 06.08.2021. odlazim u T centar i predajem mobitel na popravak. Nakon tri tjedna dolazim opet k njima i kažu oni meni molim Vas još malo strpljenja. Ja reko sebi ok, neka bude još 3 tjedna.
Dana 23.09.2021. zovem podršku da pitam u kojem je statusu moj popravak jer mi ovi iz t centra ne znaju ništa reći. Rekli su mi da je mobitel još na popravku, ali da su poslali e-mail u servis. Nakon 4 dana zovu me iz korisničke podrške i kažu mi da je "servis" (Tech doctor) poslao odgovor kako ne mogu otključati moj mobitel jer moram isključiti "find my iphone" i da je najbolje da ja nazovem sam servis i pitam što je točno. Nazovem servis i isključim find my iphone opciju i reklli su mi da bi kroz par dana trebao znati što je sa mobitelom.
Mene zanima sljedeće:
Koliko je zakonski rok nakon kojeg mogu tražiti novi uređaj jer je već prošlo 55 dana?
Što mi činiti dalje jer ovo mi izgleda kao da nije sve po zakonu i redu jer ja moram zvati servis itd. ili?
Hvala