WItcher sub 6.2.2010 23:38

3ds max odvratno kvare pluginovi gotovo  za sve .

Em je  3ds max dosta skup em ako želiš prave plugionove poput raifirea, fumefx, afterburn opet moraš izdvojiti novce .

Maya ima sve u sebi , jednostavno sučelje , sve totalno logično . Možda je strma krivulja učenja ali to je zbog toga jer je maya neograničena.

Očeš modeliranje , očeš animaciju , očeš dinamiku , hoćeš redn i teksturiranje , sve je na visokom nivou.

 

Recimo ako kod maxa  želiš promjeniti pogled  iz prspektive u neki drugi moraš stisnu  alt i w pa onda klikni mišem na neki drugi pogled pa opet  alt i  w da se uveća .

A dok kod maye recimo samo space brzo stisneš i mišem dođeš na bilo koji pogeld (netreba ništa stisnuti samo dođem mišem na njega)i to je to.

Recimo i sa spaceom (ako malo duže držiš) prikažu ti se sve opcije maye tako da je kretanje po sučelju jako brzo.

Male stvari čine program velikim :) .

Denis Ivankovic sri 10.2.2010 12:17

joj, joj, joj...

Kako ovdje svatko hvali svoj program u kojem radi, zapravo je razlika skoro pa i neprimjetna...Jedino me zanima, kako netko može govorit o nekom drugm programu da nevalja ili slično a zapravo nikad u njemu nije ni radio?

Svaki je program dobar, ako se znaš služit s njime....ova rečenica se vrti već jakooo dugo i nitko da shvati :S

Možeš napravit sve sa mayom, maxom, blenderom, cinemom, LW-om....Samo treba znat ;)

Jest da ćeš možda u nekom programu neku stvar malo brže napravit ali sve se može kad se hoće...tak da, uzmeš program koj ti najviše odgovara i deri ;)

Eto ja osobno radim u cinemi, mani je ona super, još ništa me nije razočaralo u njoj ;)

Mada se priča da je maya bolja, max bolji...znam da je možda  nekim pogledima...ali ja sam sa cinemom zadovoljan :)

WItcher sri 10.2.2010 18:11
Denis Ivankovic kaže...

joj, joj, joj...

Kako ovdje svatko hvali svoj program u kojem radi, zapravo je razlika skoro pa i neprimjetna...Jedino me zanima, kako netko može govorit o nekom drugm programu da nevalja ili slično a zapravo nikad u njemu nije ni radio?

Svaki je program dobar, ako se znaš služit s njime....ova rečenica se vrti već jakooo dugo i nitko da shvati :S

Možeš napravit sve sa mayom, maxom, blenderom, cinemom, LW-om....Samo treba znat ;)

Jest da ćeš možda u nekom programu neku stvar malo brže napravit ali sve se može kad se hoće...tak da, uzmeš program koj ti najviše odgovara i deri ;)

Eto ja osobno radim u cinemi, mani je ona super, još ništa me nije razočaralo u njoj ;)

Mada se priča da je maya bolja, max bolji...znam da je možda  nekim pogledima...ali ja sam sa cinemom zadovoljan :)

Pametmo zboriš .

Ali kako svi kažu, isporobaj program koji ti najbolje leži i deri.

Tako sam ja isporabo sve moguče : Blender, cinema, maya,max,lightwave,modo,xsi....

Ali najviše se zahvaljujem blenderu :) jer da nije bilo njega nabi se uvukao u 3d svijet.

 

 

Daniman123 sub 3.4.2010 11:22
Denis Ivankovic kaže...

joj, joj, joj...

Kako ovdje svatko hvali svoj program u kojem radi, zapravo je razlika skoro pa i neprimjetna...Jedino me zanima, kako netko može govorit o nekom drugm programu da nevalja ili slično a zapravo nikad u njemu nije ni radio?

Svaki je program dobar, ako se znaš služit s njime....ova rečenica se vrti već jakooo dugo i nitko da shvati :S

Možeš napravit sve sa mayom, maxom, blenderom, cinemom, LW-om....Samo treba znat ;)

Jest da ćeš možda u nekom programu neku stvar malo brže napravit ali sve se može kad se hoće...tak da, uzmeš program koj ti najviše odgovara i deri ;)

Eto ja osobno radim u cinemi, mani je ona super, još ništa me nije razočaralo u njoj ;)

Mada se priča da je maya bolja, max bolji...znam da je možda  nekim pogledima...ali ja sam sa cinemom zadovoljan :)

Joj,Joj,Joj hmmm a da nije najbolja dobra volja i želja za radom Smijeh ako nećeš raditi nema ni rada! Mislim ono 100% vi neki sada pljujete po ostalim programima a neznate ni kocku napravit u drugom programu (kao ja ja samo znam radit u maxu) dok se svađate koji je bolji ova tema gubi smisao! Program ovisi o TVOJIM ukusima (arhitektura,animacije itd) zato je glupo reći kako je neki program glup a što se tiće cijena ni maya ni max ni softymage nisu više povoljni jel ih je otkupio Autodesk! Ja radim u max-u i brate mili nije orginal al se može raditi u njoj pa vi govorite o cijenama a 100% vas pola nema orginal pa nismo svi neki tajkuni pa nisam lud da izvalim pare za Autodeskov proizvod koji mi neće radit jel neam komp koji jedu malu djecu! Sve u svemu između ovih programa koji ste nabrojali u svakom se može nešto napraviti! Na vama je red a ne na programu! Jesam filozof jao meni Namigiva

Mad_Badger sub 3.4.2010 15:23
Dmitrij Leppee kaže...

 

Ja preporučam Zbrush, jer je najslobodniji i nekako najprirodniji ak si probo modelirat u glini, ili si vješt u crtanju. Može i Mudbox, al Zbrush je standard za high poly character modeling. Al treba ti i tablet ili cintiq :)

 

 

http://www.zbrushcentral.com/

Je, al ZBrush je specijaliziran alat. Znaci HighPoly sculpting i ilustracije. Za sve ostalo ti opet triba jedna 3D aplikacija. 

Al, na stranu to, jako mocan komad softwarea. Ja san se malo pocea igrat snjim, al mislin da ce proc godinu dana dok ga ne upotrijebin u produkciji.

Mudbox mi je na prvu bija privlacniji, al ZBrush je ipak ZBrush. Ako nista drugo bar nije Autodesk.

Daniman123 čet 8.4.2010 14:06
Mad_Badger kaže...
Dmitrij Leppee kaže...

 

Ja preporučam Zbrush, jer je najslobodniji i nekako najprirodniji ak si probo modelirat u glini, ili si vješt u crtanju. Može i Mudbox, al Zbrush je standard za high poly character modeling. Al treba ti i tablet ili cintiq :)

 

 

http://www.zbrushcentral.com/

Je, al ZBrush je specijaliziran alat. Znaci HighPoly sculpting i ilustracije. Za sve ostalo ti opet triba jedna 3D aplikacija. 

Al, na stranu to, jako mocan komad softwarea. Ja san se malo pocea igrat snjim, al mislin da ce proc godinu dana dok ga ne upotrijebin u produkciji.

Mudbox mi je na prvu bija privlacniji, al ZBrush je ipak ZBrush. Ako nista drugo bar nije Autodesk.

Evo i ja radim Zbrush i pokopćaš brzo konce zar ne? P.S mogu li objekte od Zbrush-a ubaciti u 3ds max

Mad_Badger čet 8.4.2010 14:48
Daniman123 kaže...
Evo i ja radim Zbrush i pokopćaš brzo konce zar ne? P.S mogu li objekte od Zbrush-a ubaciti u 3ds max

U tool paleti imas export, pa u .obj. Pa import u MAX. Samo nemoj pokusavat sa nekim high-poly sculptom, jer nece ici. MAX i ZBrush drugacije procesiraju poligone, pa ono sta ZBrush vrti, MAX ne moze ni prikazat.

Tinx sub 10.4.2010 23:44

Nemoguće je importat objekt iz ZB u Max ako je to neki pristoji objekt od par mil. poligona. On u ZB može, no u Maxu nikako.

Tako ako se ne želiš zamarat brojem poligona u Zb i pazit da ne pređeš određenu granicu koju Max ne može podnjeti, jednostavno exportaj displacement mapu iz ZB i dodaj nekom sličnom low poly meshu i Maxu. Budeš dobio kaj hoćešNamigiva

Daniman123 čet 15.4.2010 12:33
petkovicroby kaže...

Pozdrav ovako zanima me kako i u kojem programu mogu napraviti "animaciju" da se neki model vrti na okruglom podiju.Znaci kamera na ostom mjestu samo se model sa podijem vrti?

 

hvala

Ima ih jaaako puno to je standarna animacija kako sam skužio ja koristim 3DS max ali ih imaš puno.

Minoza čet 15.4.2010 14:00

Kombinacija studio setup-a sa platformom koja se rotira. Dakle, potraži tutorial za studio setup, to ćeš lako naći bilo za Max, Cinema, Maya ili neki drugi... Što se tiče dijela sa animacijom mislim da ćeš se naprosto morati odlučiti za jedan od programa pa onda u njemu proć osnove animacije objekta.

Ja radim u Max-u i vrlo ću ti rado pomoći na tom području.

DragonShit čet 24.6.2010 20:24

Tko želi besplatan, mal, brz i jednostavan program za oragansko modeliranje neka proba sculptris. Samo ga raspakirate, nije potrebno instalirati. Šteta što tako dobar program nije poznatiji, bilo bi zgodno da ga stave u program tjedna na bug.hr. Nemam nikakvog iskustva u organskom modeliranju, samo u arhitektonskom (SketchUp). Ovo jer moj prvi model u sculptrisu a debela baba drugi. Očito je da ih nisam još dovršio i vjerojatno nisu anatomski ispravni jer sam sve radio otprilike iz glave ali samo da vidite da se u ovom odličnom programu u kratkom vremenu i bez iskustva od prve može napraviti relativno dobar model.