Volvo XC60
Na suhom i ravnom ti je svejedno. Na mokrom i ravnom gotovo svejedno.
Na smrznutom i ravnom - tu ces vec profitirati.
A najvise ces profitirati ako vozis uzbrdo i nizbrdo, jer neces morati stavljati
lance da bi se popeo svuda.
Ako zivis na ravnici - ne treba ti.
Na suhom i ravnom ti je svejedno. Na mokrom i ravnom gotovo svejedno.
Na smrznutom i ravnom - tu ces vec profitirati.
A najvise ces profitirati ako vozis uzbrdo i nizbrdo, jer neces morati stavljati
lance da bi se popeo svuda.
Ako zivis na ravnici - ne treba ti.
Fala a daj mi reci kad se vec kuzis, hybrid kod benzinca xc60 sluzi samo za brze ubrzavanje i preticanje ili tih 400km mogu vozit bez goriva
Na suhom i ravnom ti je svejedno. Na mokrom i ravnom gotovo svejedno.
Na smrznutom i ravnom - tu ces vec profitirati.
A najvise ces profitirati ako vozis uzbrdo i nizbrdo, jer neces morati stavljati
lance da bi se popeo svuda.
Ako zivis na ravnici - ne treba ti.
Fala a daj mi reci kad se vec kuzis, hybrid kod benzinca xc60 sluzi samo za brze ubrzavanje i preticanje ili tih 400km mogu vozit bez goriva
Hybrid ti je vise za ekonomicnost voznje. Kad ides u preticanje i stisnes malo vise gasa, pali se benzinski motor i imas punu snagu.
Fala a daj mi reci kad se vec kuzis, hybrid kod benzinca xc60 sluzi samo za brze ubrzavanje i preticanje ili tih 400km mogu vozit bez goriva
Ovo si vjerojatno htio napisati 40km? Naime, tolika mu je autonomija jer ima malu bateriju.
Kako se radi o plug-in hybridu mogao bi se teoretski svaku noć puniti u garaži i na toj kilometraži voziti isključivo na struju (ako je to u standardnom dnevnom korištenju dovoljno). U praksi se to malo kome da tako koristiti i sve završi s miks vožnjom (benzin+struja), kao što je kolega već rekao, u kojoj automatika sama odlučuje kada se i u kojoj kombinaciji aktiviraju različiti motori.
Hybrid ti je vise za ekonomicnost voznje. Kad ides u preticanje i stisnes malo vise gasa, pali se benzinski motor i imas punu snagu.
Kuzim, zato ovaj hybrid ima 5,5 sekundi do 100km/h dok recimo obican benzinac ima 6.5 sec
Hybrid ti je vise za ekonomicnost voznje. Kad ides u preticanje i stisnes malo vise gasa, pali se benzinski motor i imas punu snagu.
Kuzim, zato ovaj hybrid ima 5,5 sekundi do 100km/h dok recimo obican benzinac ima 6.5 sec
Zato jer kad je potrebna veća snaga aktivira se i elektromotor (koji ima bolju učinkovitost) i zato jer vjerojatno ima veću snagu.
Po gradu ako vozis ekonomicno, dakle start-stop voznja,
kod hibrida je velika usteda, jer koristis vecinom elektro-motor umjesto benzinca,
koji je u start-stop nacinu rada najrastrosniji - pa umjesto 10l gradske voznje imas od 0-3l gradske voznje.
Na autoputu ti je elektro-motor u ulozi turbo-chargera.
samo mala opaska na racun hybrida. Imao sam priliku voziti RAW 4 hybrid, 218 KS cini mi se i nimalo ga nisam stedio i poslije voznje auto putem, gradske voznje kao i sumskim putem sa velikim usponom na kraju pokazao 6,5 l/ 100 km.... Ostao sam bez teksta........
Imas dvije verzije - AWD cak trosi manje, jer straznji pogon je cisto elektricni.
Imas dvije verzije - AWD cak trosi manje, jer straznji pogon je cisto elektricni.
Koliko mi rece trgovac nije jos izasao u AWD verziji. Barem nije bila prije par mejseci kad sam je vozio....
To je vjerovatno vezano uz regiju - primjerice u HR je vec dostupan novi Camry, dok se za Austriju ocekuje predstavljanje u Prosincu.
Izgledom je isti, cijena je nesto visa, isprobao sam ovog i super je. Potrosnja po brdu gore-dolje,
grad/autoput, od 5.5 do 5.8l. Stedjiv a tezak. Zanimljivo vozilo koje dokazuje, da ako ne moras
slepati prikolicu, Diesel ti nije potreban.
Ovog sam isprobao:
http://falbesoner.toyota.at/vehicles/toyota-rav4-25-hybrid-style-awd/
Moguce. U bih nije bio tada....
Jucer na zagrebackoj kretao sa semafora.
Kocnica i gas, normalno je dosao do 2k okretaja i krenuo cim sam naravno pustio kocnicu.
Danas ujutro cujem iz automatskog mjenjaca zvuk kad je u parking modu tj. cuje se samo "klik" kad pritisnem kocnicu.
Jedino mi je palo na pamet da sam mogo nes sjebat s tim pritiskanjem kocnice i gasa skupa ali citam po netu i ne vidim da je neko radeci to sjebao nes na autu.
Radi se o XC60 modelu
Nije preporucano nabijati okretaje sa automatskim mjenjacima - jer automatsko kvacilo
se trosi bezveze, ulje se grije, a ne hladi dovoljno.
Pravac servis, dok je jeftinije, nego skuplje.
Nije preporucano nabijati okretaje sa automatskim mjenjacima - jer automatsko kvacilo
se trosi bezveze, ulje se grije, a ne hladi dovoljno.
Pravac servis, dok je jeftinije, nego skuplje.
Bio, izgleda da se taj zvuk uvijek cuo samo sto ja nisam primjetio, taj ''klik'' pali stop svjetla.
BTW zanima me jel se isplati dat 250-300€ za mapiranje XC60 D5 motor 173kw(230ks), po netu vidim da s chip tuningom ima 270ks.
Gle da se razumijemo stock auto ide 0-100 za 7.7 sekundi sto je i vise nego dosta.
Cak nakon mapiranja nije bas osjetno kod pocetnog ubrzanja vec kod medjuubrzanja izmedu 60-100,120-150, tako sam ja barem cuo...
Stari je protiv tog ali ni sam ne znam da li to vise steti motoru ili je recimo bolji za ekonomicnost??
BTW zanima me jel se isplati dat 250-300€ za mapiranje XC60 D5 motor 173kw(230ks), po netu vidim da s chip tuningom ima 270ks.
Gle da se razumijemo stock auto ide 0-100 za 7.7 sekundi sto je i vise nego dosta.
Cak nakon mapiranja nije bas osjetno kod pocetnog ubrzanja vec kod medjuubrzanja izmedu 60-100,120-150, tako sam ja barem cuo...
Stari je protiv tog ali ni sam ne znam da li to vise steti motoru ili je recimo bolji za ekonomicnost??
Kolko ima km auto ?
BTW zanima me jel se isplati dat 250-300€ za mapiranje XC60 D5 motor 173kw(230ks), po netu vidim da s chip tuningom ima 270ks.
Gle da se razumijemo stock auto ide 0-100 za 7.7 sekundi sto je i vise nego dosta.
Cak nakon mapiranja nije bas osjetno kod pocetnog ubrzanja vec kod medjuubrzanja izmedu 60-100,120-150, tako sam ja barem cuo...
Stari je protiv tog ali ni sam ne znam da li to vise steti motoru ili je recimo bolji za ekonomicnost??
Kolko ima km auto ?
45k
Zasto pitas?
Mislio sam da je novi novcat pa zato... Mapirat ga mozes ( iako nema poante) ali valja pripazit sto se tice NM, dal uopce taj mjenjac moze to izdrzat i to pogotovo sad kad ti se ono gore desilo.
Eh i da zaboravio sam pitat, kad ga stavim u SPORT mode auto je naravno brzi i osjetljiviji na gasu no ima jedan problem.
Nakon voznje kad se auto ugasi i stoji na mjestu, ventilator se pali i radi jedno 5 minuta dok se motor ne ohladi.
Da li se moze koristit sport mode tj. jel siguran i ako gledamo dugorocno moze li ostetit nesto.
Pa ako si ga tjerao u visoke obrtaje, i naglo ugasio normalno da ce se hladit. Ja uvijek ostavim da se "ohladi" nakon duzeg putovanja (tipa 2-3 sata) bar 5minuta (tj. da stoji u leru), ako si ga stiskao u obrtaje onda vrijedi ista stvar...
Za ovo nisam siguran posto je noviji auto i noviji motor ali moguce da se hladi i zato sto je pokusao napravit regeneraciju dpfa a ti si je naglo zaustio tako sto si ga ugasio. Opet, ne znam jel taj auto ima dpf (a vjerovatno ima posto je dizel) ali opet...
Meni se recimo na 1.6tdiu regeneracija "pali" na svakih ~1000km, ako je gradska voznja u pitanju onda jos i brze. A regeneraciju mozes prepoznat po tome da ce ti okretaji u mjestu (leru) stajat na 1000 te ce ti se nakon gasenja auta palit ventilator i bit ce upaljen par minuta, i povecat ce ti se sama potrosnja (za par litara)...
Rjesenje za VW je da ga vozim u 4 brzini bar 80 km/h (tj. nesto vise preko 2000 obrtaja) bar 15 minuta. Naravno za volvo je vjerovatno drukcije, ali istrazi da li tvoj auto ima dpf, ako ima pogledaj kako se cisti i to je to...
Svakako nije dobro ni za turbinu da naglo stanes.
Nakon duljeg putovanja na otvorenoj cesti, ili gazenja/silovanja
turbine, provozaj lagano 50kmh krug oko zgrade/kuce, 5min,
da se sve fino ohladi, prije nego sto parkiras vozilo.
Em ce ti turbina biti zahvalna, a i novcanik ti nece ici na dijetu.
Ako kog zanima, mapiranje Volva se isplatilo brutalno
Ima nekih 6 sekundi do 100, medjuubrzanja su skracena za nekih 2-3 sekunde sto je itekako dobro
Ugl. ako netko ima nedoumice oko mapiranja neka ode kod TH performance, ponavljam auto sada ide ko metak.
Top speed je nekih 250/260 max
Starci uzimaju XC60 R-Design a mene zanima jel manja vjerovatnos proklizavanja s AWD ili FWD.
Cijena se nesto malo razlikuje, naravno servisi su skuplji koliko ja znam no cisto me zanima recimo u zavojima itd. jel uopce vrijedi imat