Auti - ultimativna tema
Na koliko okretaja se vrti pri 150kmh?
Taj tucson je teski promasaj od auta. Dva jako dobra prijatelja kupiti te aute jedan je 1.6T a drugi je je 1.6t mild hibrid. Ne spustaju se ispod 8l sa laganom nogom. Interijer odvratan plastican,multimedija zaostala za europom barem 10 godina. Motori jako tromi i slabe reakcije na gas. Jedan od ta dva muci muku sa GPF filterom. Bio je u servisu radi toga sigurno 5 puta.
Na koliko okretaja se vrti pri 150kmh?
a ne znam, nisam na to obracao paznju, morao bi testirati :)
Taj tucson je teski promasaj od auta. Dva jako dobra prijatelja kupiti te aute jedan je 1.6T a drugi je je 1.6t mild hibrid. Ne spustaju se ispod 8l sa laganom nogom. Interijer odvratan plastican,multimedija zaostala za europom barem 10 godina. Motori jako tromi i slabe reakcije na gas. Jedan od ta dva muci muku sa GPF filterom. Bio je u servisu radi toga sigurno 5 puta.
potrosnja je kakva je, ali ista stvar ti je kod svih tih 1.5-1.6 benzinaca, bilo kojeg proizvođaca. pratio sam sve zadnjih godinu i pol i mazda, audi, vw...svi benzinci trose, jos kad ubacis u to SUV..
meni je interijer ok, stvar ukusa, za multimediju jos nisam cuo da se netko zali, cak suprotno, mislim da su cak neke nagrade dobili za multimediju, meni sve radi ok, dok je npr. VW imao zesca sranja. ali evo sad dolazi redesign i tu ce biti jos i dosta bolja.
problem odaziva na gas je sto je po defaultu podesen na ECO mod, i to nitko ne dira, i onda se štopa GPF, auto je trom itd. u normal modu vec ide sve glatko, a u sport modu auto doslovno poludi i sve je instantno.
a u sport modu auto doslovno poludi i sve je instantno.
Taj dojam ludosti je individualan
Na koliko okretaja se vrti pri 150kmh?
a ne znam, nisam na to obracao paznju, morao bi testirati :)
Taj tucson je teski promasaj od auta. Dva jako dobra prijatelja kupiti te aute jedan je 1.6T a drugi je je 1.6t mild hibrid. Ne spustaju se ispod 8l sa laganom nogom. Interijer odvratan plastican,multimedija zaostala za europom barem 10 godina. Motori jako tromi i slabe reakcije na gas. Jedan od ta dva muci muku sa GPF filterom. Bio je u servisu radi toga sigurno 5 puta.
potrosnja je kakva je, ali ista stvar ti je kod svih tih 1.5-1.6 benzinaca, bilo kojeg proizvođaca. pratio sam sve zadnjih godinu i pol i mazda, audi, vw...svi benzinci trose, jos kad ubacis u to SUV..
meni je interijer ok, stvar ukusa, za multimediju jos nisam cuo da se netko zali, cak suprotno, mislim da su cak neke nagrade dobili za multimediju, meni sve radi ok, dok je npr. VW imao zesca sranja. ali evo sad dolazi redesign i tu ce biti jos i dosta bolja.
problem odaziva na gas je sto je po defaultu podesen na ECO mod, i to nitko ne dira, i onda se štopa GPF, auto je trom itd. u normal modu vec ide sve glatko, a u sport modu auto doslovno poludi i sve je instantno.
Astra 1.4T mi pri 150kmh trosi oko 7L sto je po meni Ok, dizel bude 1L manje. Fiesta ST pri 150kmh trosi oko 8-9L. GPF na Fiesti za sada radi savrseno.
Astra 1.4T mi pri 150kmh trosi oko 7L sto je po meni Ok, dizel bude 1L manje. Fiesta ST pri 150kmh trosi oko 8-9L. GPF na Fiesti za sada radi savrseno.
i tomos isto trosi dosta manje
astra 1.4, fiesta... i tucson..ne znam kako je to usporedivo, samo 300kg razlike, ako ne i vise..
Ja nisam usporedio nego rekao svoju potrosnju, jbg uzeo si aerodinamicki tetrapak na cetiri kotaca pa ne mozes ni ocekivati nisku potrosnju na vecim brzinama.
Ak je Tucson iznutra ko i Sportage. Ja ne vidim poantu tog govna. Pa bokte, jebeni "SUV" od 50 hiljada eura(PHEV smeće) a nutra manje mjesta od jebene A klase. Koja ima manje mjesta od mog Golfa 6. Tu je negdje s Fabiom iz 2010te. GOVNO.
Znači ak si lik od 1,9m naprijed složi sjedalo, iza udaraš sa koljenima u sjedalo, a glava u krov. A kad vidiš izvana reko bi možeš utovariti dvije škrinje i frižider skupa.
a možda krivo sjediš?
nije cilj polegnuti se u kvazi F1 "divan" (turska ležaljka) položaj...
ako se iza mene od 185 cm vozili ljudi normalno u Tucsonu, tih 5 cm viška (koje sumnjam da postoje) ne može sježiti ljudima otraga sjedenje...
znaš kako veli narodna: gdje čeljad nije bijesna ni kuća nije tjesna ?!?
Ja isto fakat ne kuzim..ako ista, znaci, da je sve govno, za mjesto se ne moze apsolutno nista reci.
Ja sam 182cm, a iza moze dvo metras sjediti bez problema, cak ima i previse mjesta iza, bilo bi bolje da je manje mjesta iza a da je prtljaznik malo veci..
Pa ne znam. Možda je taj Hyundai bogom dan, a isti auto prepakiran kao Kia totalno govno. Nikakve "F1" pozicije i izgovori. Normalno sjedeći.
Možda je do staklenog krova. Ali jebeš takav dizajn gdje ti jedan najbeskorisniji "fičr" uništi ono što bi trebala biti jedna od glavnih karakteristika, udobno putovanje.
Auto je star ni 3 mjeseca, možda manje. Nisam jedini koji je došao do tog zaključka. I sam vlasnik je zaključio isto, kao i dvojica drugih frendova. Svi smo ekipa cca 190cm(+- koji cm) i 90-130kg.
E sad, ili smo svi ludi ili auto stvarno ima malo mjesta za "količinu" pleha/plastike. I da, bunker je također očajan, na to sam kompletno zaboravio.
Za 50k evrića koliko je iskeširao za to smeće stvarno užas. Jbg, htio je PHEV iz nekog bezveznog razloga, pa je teško bilo naći nešto drugo novo za sličnu cijenu. Ali prostorno, auto je katastrofa. Karoq od drugog frenda je puno prostraniji od ovog. Samo eto, nema PHEV pa mu nije izbor.
Pa ne znam. Možda je taj Hyundai bogom dan, a isti auto prepakiran kao Kia totalno govno. Nikakve "F1" pozicije i izgovori. Normalno sjedeći.
Možda je do staklenog krova. Ali jebeš takav dizajn gdje ti jedan najbeskorisniji "fičr" uništi ono što bi trebala biti jedna od glavnih karakteristika, udobno putovanje.
Auto je star ni 3 mjeseca, možda manje. Nisam jedini koji je došao do tog zaključka. I sam vlasnik je zaključio isto, kao i dvojica drugih frendova. Svi smo ekipa cca 190cm(+- koji cm) i 90-130kg.
E sad, ili smo svi ludi ili auto stvarno ima malo mjesta za "količinu" pleha/plastike. I da, bunker je također očajan, na to sam kompletno zaboravio.
Za 50k evrića koliko je iskeširao za to smeće stvarno užas. Jbg, htio je PHEV iz nekog bezveznog razloga, pa je teško bilo naći nešto drugo novo za sličnu cijenu. Ali prostorno, auto je katastrofa. Karoq od drugog frenda je puno prostraniji od ovog. Samo eto, nema PHEV pa mu nije izbor.
Ne znam, moj nije phev, mozda je tamo sve manje zbog baterije..a sjedio sam i u onom sa panoramskim krovom i da, dosta je manje mjesta za glavu, pa je na 190 vjerojatno problem , ali takva je situacija kod bilo kojeg auta sa panoramom te klase..
Pogledaj npr.renault austral, gepek ko u renoa 4 za qashqai isto tako vele, izvana velik, nutra mjesta za nista..to je danas svugdje tako kod te klase, nije ovo q7, bezveze je pljuvat samo po hyundaiu..
Realno, cijene su daleko previsoke za ono sto se nudi..npr.nova octavia 40000, otisao svijet k vragu odavno..
Svi ti auti kaj imaju imalo spljosten ilitiga pod kutem zadnji kraj imaju drek od prostora kako na zadnjoj klupi tako još gore u gepeku, to su auti za 4 ljudi a kad ides na more žali boze. I to onda platis 30+t€
ali Tucson nije coupe SUV/SAV kao x4/x6....
ima on dosta mjesta - iako panoramcio uzimaju mjesta za glavu - zašto ne atermičko samozatamnjujuće stakko i amen, imaš "prozračnost" i mjesta za glave...
Kaj se tiče prostora u bunkeru
, karavan je još uvijek zakon.
Ispod 10ak litara meni nije isao ma kako god vozio, a toboze nekakav hibrid bla bla. Mozda jer je bio 4x4, pa je sve to spustilo dojam, ali generalno je bio "meh" dojam za najskuplji model pun tehnologije i svega. Snaga je bila okej, osjecalo se da fali sa 4 osobe u autu i prtljagom. Mislim da bi njihov 2.0 puno bolje podnio to.
A ni koza se nije nesto dobro drzala nakon 2 godine. Ali hrpa dobrih strana, od ventiliranih siceva do hrpu ostalih sitnica koje su funkcionirale okej, kao i kvaliteta interijera.
Da, potrosnja nije bajna..meni se drzi oko 8.5-9l, do brzina od 120kmh ide i 7.5l sto je ok..al na visim brzinama ide do 10l. A 4x4 definitivno povecava potrosnju.
Taj mild hibrid nema veze sa hibridom, to je cisto kao neka pomoc kod starta, ne kuzim zasto to opce zovu hibrid, pravi hibrid je tek onaj od 180ks.
Nazalost danas svi idu na te manje motore, 1.5tsi..pa i bmw sad ima 1.6, 3 cilindra u pocetnoj opremi
to je dobra potrosnja taman nije previse,putovao sam na posao sa senatorom 3.0 24v svaki dan nisam se zalio na potrosnju haha
dobiš dete, više ni karavan nije dovoljan.. terbal sam si kombi kupiti
Sve je stvar organizacije.
dobiš dete, više ni karavan nije dovoljan.. terbal sam si kombi kupiti
Osim ako se ne radi o Superbu karavanu, auto ima nenormalno puno mjesta gdje god se okrenes...
kako god, za ljeto planiram thule na krov, pun mi je k više igranja lego kockica sa kramom.. eve baš maloprije testno montirao nosače..
idem si sad još naručiti kutiju
Kad smo kupili S-Max, rekel sam zeni da u njega stanu 4 ona velika kofer, 110l ili 140l, uglavnom, velika. Sve kaj bude vise, ne vozim i amen, ostaje van auto. Nema boga da vozim auto nakrcan da ne vidim u srednji retrovizor iza a thule mi ne pada na pamet voziti. Btw, imam 3 djece al srecom, ne trebam vise kolica, najmanja ima sad 4god. Opet, ne pada mi na pamet da dijete od 4god vozim u kolicima tak da kad se resi covek kolica, ostane vise mjesta u prtljazniku. Prije smo imali Astru J karavan, mislim da ona ima oko 500l bunkera, bilo dosta za 2djece,cak i kad je trece doslo imali je jos god dana pa zamijenili sa fordom..
Imamo 7 sjedala tak da se nekaj volumena jos izgubilo. Skoda Kodiak ima posten bunker
Kad smo kupili S-Max, rekel sam zeni da u njega stanu 4 ona velika kofer, 110l ili 140l, uglavnom, velika. Sve kaj bude vise, ne vozim i amen, ostaje van auto. Nema boga da vozim auto nakrcan da ne vidim u srednji retrovizor iza a thule mi ne pada na pamet voziti. Btw, imam 3 djece al srecom, ne trebam vise kolica, najmanja ima sad 4god. Opet, ne pada mi na pamet da dijete od 4god vozim u kolicima tak da kad se resi covek kolica, ostane vise mjesta u prtljazniku. Prije smo imali Astru J karavan, mislim da ona ima oko 500l bunkera, bilo dosta za 2djece,cak i kad je trece doslo imali je jos god dana pa zamijenili sa fordom..
Imamo 7 sjedala tak da se nekaj volumena jos izgubilo. Skoda Kodiak ima posten bunker
Sve šta trebaš vidjet na srednjem retrovizoru vidiš na lijevo i desnom kad se fino podese. Doduše sitnije ali se vidi, ja kad putujem na more nakrcam se do bibera i oslanjam se na lijevi i desni , odnosno tu i tam bacim oko i pratim kakva je situacija. Tak da nema straha.
ovisi i o situaciji jbg. jedno je povremeno na more otići, drugo je moja situacija.. moj volvo ima 430l gepeka, jedno dete 15 mjeseci, treba neko vozilo (kolica) jbg.. živimo u njemačkoj, sada na ljeto idemo u hr. 2 tj. u zg., jedan na moru, uz to delam hižu u zg. i za to uvijek treba neke krame povesti kaj tu kupim.. svaki put kad putujemo, auto bude pun do krova, sa srednjim retrovizorom sam se davno oprostio thule naručen, bez toga više ne idem
Meni Kia ima oko 620 i krovna kutija 450 litara, ali to je samo kad idemo na more u kamp.
OnTime, apsolutno se slazem s tobom, dovoljni su i bocni retrovizori al mi je srednji stvar navike, fuckaj ga, volim vidjeti iza kad kamikaze dolijecu, a s druge strane, znam dosta vozit po lijevoj traci (do 140km/h da ne bi bilo nismo znali, po autocesti) pa bacam poglede u taj srednji da vidim kada i kak se brzo moram maknut U biti se covjek iznenadi kad vidi da i sa 130kmh vani mozes skoro pa biti najbrzi iako to nije cilj. Cisto informacija, trebam cca 870km do Zagreba i put traje od 10-11h sa 2-3 zaustavljanja, ovisno o situacijama. I od toga je mozda 30km obicne ceste, sve ostlao autocesta.
Nine, razmem te mislil sam da je u V60 malo veci bunker, ako je samo 430l, pff bome sirotinja reklo bi se.
Ja vozim iz CH, kad idem za HR i/ili na more na HR, limit su 4 ta velika kofera. Nist ne gradim, u HR se ne mislim ni mrtav vracat tak da...
Uglavnom, znam kaje spakirat kofer za more, pogotovo s malim djetetom li eventualno vise njih + kolica. Ako moras furat rucnike, vec samo to zauzme prostora ko u prici a gdi su ostale stvari. Tak da, samo hrabro i sljedeci put V90 CC (iako, nije ni da on ima sad neki vau bunkre s obzirom na velicinu)
Da, jedna fora...spakiramo se mi i koferi u autu, docekaju me klinke na vratima s vrecicama u rucicama. Reko, wtf, sve sam spakiral, ONI putuju s nama. ONI su cca 50 plisanaca...mrak mi je na oci pal. Sad,nakon kaj smo u CH 3god, su shvatila da nema nikakvog smisla nosit neke stvari sa sobom heh...3 godine...
P.S.
Naravno da nije islo SVIH 50 s nama al su neki jednostavno morali, htel to ja ili ne.
a imaš i tipku ak te kaj muči otraga, pa se upali kamera koja inače se automatski pali kad ideš unazad....
ako je samo 430l, pff bome sirotinja reklo bi se.
jbg. to je klasa a4 i bmw 3-ice, a najkraći od navedenih.. nemreš puno više ni očekivati
Imao sam E60 prije djeteta, sada F10 i apsolutno sve stane u prtljažnik. S time da to nisu 5. vrata, tako da fakat ne kužim šta to vučete sa sobom ako za jedno dijete treba karavan/SUV
Jebem se blesavog, stvarno rijetko imam probleme s autom, ali danas sam pogodio neki stupić branikom stražnjim i dost se udubio na desnom kraju, bar nisam senzor pogodio. Radi se o Opel Astri K, 2016. godište hatchback, jel to treba mijenjati branik ili se to može popraviti, i ako se popravi kako će izgledati. Šta preporučate?
https://www.silux.hr/proizvodi/karoserija/branici-i-njihovi-dijelovi/branici/4125426/zadnji-branik-55c196-j-opel-astra-k-hatchback-15
Ne znam jel ovak nešt uzet
Ispod 10ak litara meni nije isao ma kako god vozio, a toboze nekakav hibrid bla bla. Mozda jer je bio 4x4, pa je sve to spustilo dojam, ali generalno je bio "meh" dojam za najskuplji model pun tehnologije i svega. Snaga je bila okej, osjecalo se da fali sa 4 osobe u autu i prtljagom. Mislim da bi njihov 2.0 puno bolje podnio to.
A ni koza se nije nesto dobro drzala nakon 2 godine. Ali hrpa dobrih strana, od ventiliranih siceva do hrpu ostalih sitnica koje su funkcionirale okej, kao i kvaliteta interijera.
Da, potrosnja nije bajna..meni se drzi oko 8.5-9l, do brzina od 120kmh ide i 7.5l sto je ok..al na visim brzinama ide do 10l. A 4x4 definitivno povecava potrosnju.
Taj mild hibrid nema veze sa hibridom, to je cisto kao neka pomoc kod starta, ne kuzim zasto to opce zovu hibrid, pravi hibrid je tek onaj od 180ks.
Nazalost danas svi idu na te manje motore, 1.5tsi..pa i bmw sad ima 1.6, 3 cilindra u pocetnoj opremi