Auti - ultimativna tema
Ekipa eto sada imam novi "problem" al ovoga puta na mojem auto (ono jučer je bio od frenda)...
Naime imam Nissan Note 2006, danas sam primjetio da pri okretaju između 1,5-2 tisuća kao da mi se čuje neko lupkanje u motoru a kada pređe 2 na više, toga lupkanja nema, odnosno i kada je manje od 1,5.... zanima me što bi moglo biti? Neka iskustva....
Hidropodizači? Injektori?
Hidropodizači? Injektori?
zaista se ne razumijem u to, bio sam kod mehaničara al je reko da dođem idući tj,,, mislim dal ga mogu voziti bez obzira što to lupka?
On vozi i radi posve normalno.......
Hm, the future is near
INFO
nema više hot hatch-eva...
Sad mi je još draže šta sam ugrabio posljenjeg atmosferskog hot hatch-a prije downsize-ing ere i u konačnici prestankom proizvodnje hot hatch-a zbog eko normi
Ma ne dam ga ni za što, za par godina ćemo pričat o njima kao što sad pričamo o vozilima sa karburatorom i kako brutalan zvuk su nekada imali
Hm, the future is near
INFO
nema više hot hatch-eva...
Sad mi je još draže šta sam ugrabio posljenjeg atmosferskog hot hatch-a prije downsize-ing ere i u konačnici prestankom proizvodnje hot hatch-a zbog eko normi
Ma ne dam ga ni za što, za par godina ćemo pričat o njima kao što sad pričamo o vozilima sa karburatorom i kako brutalan zvuk su nekada imali
Jedva cekam AMG i 4cilindra tj. hibride. A vidim da su jako blizu
Nazalost realna istina je da V8 ili pogotovo V12 ne moze proci europske norme i vise se nikome neda trosit vrijeme kako ubacit V8 u normu, kad vecina kupaca iovako pojma nema sto je ispod haube.
Jos da u RH uvedu prave CO2 norme na registraciji i osiguranju i uzivancija.
Hm, the future is near
INFO
nema više hot hatch-eva...
Sad mi je još draže šta sam ugrabio posljenjeg atmosferskog hot hatch-a prije downsize-ing ere i u konačnici prestankom proizvodnje hot hatch-a zbog eko normi
Ma ne dam ga ni za što, za par godina ćemo pričat o njima kao što sad pričamo o vozilima sa karburatorom i kako brutalan zvuk su nekada imali
jedna stvar mi nije jasna..francuzi pucaju na ekologiju i C02 norme
izbacuju Clio RS, otišao je i 208GTI
1.6 HDi motore su pretvorili u 1.5 HDi Euro 6.2 norme
a pogle njemce... Mercedes E55 AMG, Audi 5.0 TDI hrpetina kubika i konja pod haubom
kako njih ne je*e ekologija?
jedna stvar mi nije jasna..francuzi pucaju na ekologiju i C02 norme
izbacuju Clio RS, otišao je i 208GTI
1.6 HDi motore su pretvorili u 1.5 HDi Euro 6.2 norme
a pogle njemce... Mercedes E55 AMG, Audi 5.0 TDI hrpetina kubika i konja pod haubom
kako njih ne je*e ekologija?
Danas je izasla vijest da Mercedes mice velike motore i vjerovatno idu ka 4 cilindra + el. motor. Sto kod Mercedesa znaci C63 = 2.0 410ks + elektro motor + 4 kola pogon sto je cca jednako sadasnjih 500injak konja u ponudi kod C63
BMW takoder ide na downsizing i vjerovatno hibride
Audi je vec odradio dobar dio downsizinga kod svojih RS modela.
Hm, the future is near
INFO
nema više hot hatch-eva...
Sad mi je još draže šta sam ugrabio posljenjeg atmosferskog hot hatch-a prije downsize-ing ere i u konačnici prestankom proizvodnje hot hatch-a zbog eko normi
Ma ne dam ga ni za što, za par godina ćemo pričat o njima kao što sad pričamo o vozilima sa karburatorom i kako brutalan zvuk su nekada imali
Za mene je Clio RS vec otisao u povijest kada su izbacili rucni mjenjac. Downsizinga se ne bojim posto je se svaki motor nekada smatrao downsizanim.
Hm, the future is near
INFO
nema više hot hatch-eva...
Sad mi je još draže šta sam ugrabio posljenjeg atmosferskog hot hatch-a prije downsize-ing ere i u konačnici prestankom proizvodnje hot hatch-a zbog eko normi
Ma ne dam ga ni za što, za par godina ćemo pričat o njima kao što sad pričamo o vozilima sa karburatorom i kako brutalan zvuk su nekada imali
Kojeg ?
naručio jučer Conti TS850P 215/50R17*V i one CMS felge.. baš me zanima kak bu zgledalo..
@1BIT
ha gle, rabljeni atmosferci još duže vremena ne budu zabranili, tako da bu se uvijek dao složiti neki project car, sa preferably K20 pod haubom..
Ekipa,
3 godine star Ford Mondeo hrđa na svim vratima na mjestima gdje je lak oštećen, bilo od kamenčića, bilo od parking grebanja.
Pošto to garancija ne pokriva, zanima ima li išta što se moze uraditi da se to sanira i spriječi daljnje hrđanje, bez da lakiram cijela vrata.
I da pizdim poprilično zbog toga, jer je auto zadnje dvije godine uredno garažiran i čišćen od soli.
Ekipa,
3 godine star Ford Mondeo hrđa na svim vratima na mjestima gdje je lak oštećen, bilo od kamenčića, bilo od parking grebanja.
Pošto to garancija ne pokriva, zanima ima li išta što se moze uraditi da se to sanira i spriječi daljnje hrđanje, bez da lakiram cijela vrata.
I da pizdim poprilično zbog toga, jer je auto zadnje dvije godine uredno garažiran i čišćen od soli.
Imaš (ili bi trebal imati) 12 god. jamstva na karoseriju (hrđanje). Barem je kod mene tako...
kaj na 3 godine starom autu ne bi trebao imati kasko?
Uf, moram malo cesce prat ovu bijelu boju
Inace, vec treci passat danas kojem se ne rade retrovizori...
Edit: sorry zbog izokrenutih slika, nije moja krivica :x
To vrijedi samo za prohrdavanje iznutra, tj. ne pokriva oštećenja. A ovo se smatra oštećenjem.
Imam i ima Selbstbeteiligung od 500 eura, plus ne mogu uplatiti zaštitu bonusa. Tako da bi me to izašlo, na duže staze, poprilično skupo i preko osiguranja.
Zanimljivo. Znači to samo ako "bubriti" počne? Tj. lak se digne zbog hrđe? Ja sam zabrijo da to vrijedi doslovce sve vezano uz samu hrđu.
Uf, moram malo cesce prat ovu bijelu boju
Gorenje bijela
Zanimljivo. Znači to samo ako "bubriti" počne? Tj. lak se digne zbog hrđe? Ja sam zabrijo da to vrijedi doslovce sve vezano uz samu hrđu.
Poprilicno je logicno da ne vrijedi kad su ostecenja u pitanju, al meni je sramotno da tako nov auto tako brzo prohrda i od manjih ostecenja koja prakticki spadaju u "normal wear and tear". Pa moja skoro punoljetna kanta koja je prosla 2 jaca sudara, a elementa bez nekog ostecenja nema nigdje ne hrda.
Tvoj auto je francuz tako da je logicno da nece bas hrdati kao lud. To je krivica vlasnika i Forda koji je stavio usran sloj boje. Kada vidis duboko ostecenje njega bi trebao sto prije ocistiti i staviti boje pogotovo u danasnjem dobu usrane eko boje.
Upravo tako. Znaci ako pocne hrdjati bez ostecenja. Kod mene su tockice koje se ne bi ni vidjele da nisu prohrdjale.
Koliko ja znam u njemu je Peugeot motor, Getrag DSG mjenjač, ali limarija je iz Köln. Tako da ne znam na što se referenciraš kad kažeš da je Francuz.
Po motoru da, ostalo nema veze s Francuzima i nije baš da ne hrđa. Već ima malo hrđe ispod. Auspuh nije duga vijeka.
Tako da sam baš razočaran po tom pitanju.
@1BIT
ha gle, rabljeni atmosferci još duže vremena ne budu zabranili, tako da bu se uvijek dao složiti neki project car, sa preferably K20 pod haubom..
Ma nisu ni karburatori zabranjeni, al će ih bit sve manje i za daily i za project car
Off topic:
A što se tiće hrđe na fordu, zanimljivo, ja sam na prošlom puntu 18 godina starom imao oštećenja na prednjoj haubi od kamenčića, nije nikada prohrđao, swifta sam također sa sličnim oštećenjima kupio od prijašnjeg vlasnika na prednjoj haubi i nije hrđao,za swifta sam dao izmješati boju po kodu koja je, nisam ni znao, vele mi u trgovini da je to neka perla crvena i da dost skupa, 1deci mislim da sam platio 120Kn, a za usporedbu, obična metalik dođe 70Kn deci...
Uglavnom sa tankim kistom sam potočkao oštećenja i dost sam zadovoljan kako je ispalo, sa 2m udaljenosti se opće ne vide oštećenja od kamenčića, tek na pola metra kad se zagledaš se primjeti, trebao bi to možda odfurat na strojno poliranje, da se izjednače površine, pa se opće nebi vidjelo...
Al sve se može sredit...
samo sta je E55 AMG star 20g danas...
ljudi, oce tko kupit cupru? PM tko je zainteresiran. izjalovili mi se planovi
Po motoru da, ostalo nema veze s Francuzima i nije baš da ne hrđa. Već ima malo hrđe ispod. Auspuh nije duga vijeka.
Tako da sam baš razočaran po tom pitanju.
Govorim gameru koji ima 206 koliko ja znam. Gdje ima hrde ispod?
Ni meni ne hrđa hauba, već sva četvera vrata.
Samo što više ni francuzi svi nisu dobri po pitanju antikorizvne zaštite.
Odnosno, sve je to danas ''isti drek'' zbog štednje i tih eko boja na bazi vode.
Nije to nista, E klasa iz 1998 uopce nije imala garanciju protiv hrdanja.
Govorim gameru koji ima 206 koliko ja znam. Gdje ima hrde ispod?
Kod mene hrde nigdje, za sad
samo sta je E55 AMG star 20g danas...
ljudi, oce tko kupit cupru? PM tko je zainteresiran. izjalovili mi se planovi
Uzmes ovog autica
https://www.cackalo.hr/oglas/renault-safrane-1595/renault-safrane-baccara-biturbo-239973
ZASTO MI TO RADIS??????????????????????????????????
Samo da mi neko pojasni, strmi, kako pobogu bi-xenon sa h7 na dugima?
Bi-xenon je BI-xenon, za oboje, a xenon je xenon za kratka plus duga na halogenke.
Pitaj gospodu u MB-u, ali doslovce je tako. Vidi se i čuje kad se preklopi xenon u dugo kad upalim duga + H7 dugo