Pošto vidim da nema teme za ovu trgovinu (ima na drugom podforumu, stara 4 godine s 5 postova), evo da ju pokrenem.
Naručio sam fotoaparat kod njih 4. 5., plaćeno pa naručeno (bit će kroz 2-3 tjedna)
18. 5. šaljem upit, čisto da provjerim šta ima
21. 5. nakon što nema odgovora, javljam im se opet, da bi mi osoba javila da je "kolegica na godišnjem", al ajde, druga će provjeriti
22. mi odgovaraju da će fotoaparat biti na EUROPSKOM skladištu 4. 6.!
3 tjedna nakon originalne narudžbe oni javljaju (na moj kontakt, ne samoinicijativno) da će aparat doći otad 2 tjedna (total 5 tjedana) na EU skladište!
Tada će biti poslan prema njima, a potom prema meni
Javljam im da mi to ne odgovara i kako želim otkaz narudžbe.
Otad (već puna 2 tjedna) mi jednostavno ignoriraju mailove hahah
Poništio bih narudžbu putem weba, ali webshop im je srednja žalost tako da se nemre kreirati narudžba nego putem maila.
Poslao sam 2 maila, u razmaku od 4 dana, da im dam prostora za odgovor. Trgovinu na Bundeku sam zvao više puta, tamo ekipa blage nema uopće o čem pričam (navodno fizička trgovina nema veze s webom, čitaj dalje).
Idem pogledati Google reviewove, možda stvarno imaju gužvu i ja sam crna ovca, kad ono... urnebes. Ima se što i vidjeti: iskustva redom ili ko moje. Ignoriranje mailova, kašnjenje isporuke, prevare s cijenama, poništenje narudžbi zbog ostavljanja Google recenzija, reklamacije na nezainteresirane, nekulturne prodavače u fizičkoj trgovini.
Da napomenem, te objave sežu od par godina unatrag, pa sve do prije 3 tjedna.
Ni palo mi na pamet nije da poznata trgovina poput Canose, koja prodaje profi opremu po artiklu u tisućama kuna, može biti neprofesionalna ili zavlačiti na ovaj način.
Cilj mi je da se o ovome čuje kako bi se ljudi oboružali strpljenjem i bili oprezni prije ulaska u biznis s njima.
Doduše, znam koja su mi prava pa se ne brinem previše, ali ovo je jedno veliko natezanje već sad, vjerujem da će oni napraviti što im je u moći da me obmane i otežaju proces. Smiješno je da netko s takvom nišom (službeni su uvoznik i distributer za hrpu foto opreme, po mnogočemu jedinstveni kod nas tako da kupci često nemaju izbora) potroši silni potencijal i bude budala koja bahatošću ide suzbijati kupce, umjesto da uživa u jedinstvenoj poziciji koju ima.
Prilažem par sličnih iskustava drugih ljudi (zanimljivo da ljudima pišu kako "oni u evidenciji nemaju tu osobu" kako bi diskreditirali te recenzije). E pa imam iznenađenje za vas: ako izgleda ko drek i smrdi ko drek, sigurno nije buket cvijeća.
Ima li tko sličnih iskustava s njima i kako ste to riješili?