
Overseas Express-iskustva
- poruka: 86
- |
- čitano: 62.361
- |
- moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus

Ja sa njima imam super iskustva
starija tema ali baš me briga.
1. slucaj asus servis matićne ploće:
odnesem ploću osobno u ovlašteni servis u splitu oni pošalju za zagreb. dobijem novu na zamjeni, servis uredno pošalje iz zagreba paket putem overseasa (ovde je bitno da mene ne zanima s kim ovlašteni servis posluje,niti sam u tom trenutku zna da se radi o overseasu nego servis s njima eto ima ugovor,niti sam ja pošaljitelj).
zovem servis nakon tjedan dana od slanja ploće iz zg da ih pitam di je zapelo, pogubila se na drugi kraj države ploća.super. vratili je u zg i poslali za servis u splitu jer overseas ne šalje na otok šoltu(to je vec 10 dan sta je njima trebalo da shvate da ne šalju na šoltu).servis iz splita mi pošalje poštom normalnom ploću stigla odma idući dan.
2. slućaj
glup sam nisan gleda o kojoj se službi radi i registrira sam se i narucia preko hgspota ssd i ram za laptop. evo danas 12 dan su me kontaktirali iz hgspota da im je paket vraćen jer ne dostavljaju na šoltu,da će stornirat naruđbu. pogledam bolje na stranici šalju overseasom. opet treba preko 10 dana da shvate da paket nemože na šoltu.
neznam koliko naplaćuju usluge ali paket iz amerike sam narućia isti dan kad i ssd,s ebaya,najjeftinija poštarina i to par grama teži , stiga je prekjućer.
Da li se ikome dogodilo da Vam overseas izgubi paket? Prošli četvrtak slao sam računalo na servis, kurir je uredno ujutro oko 11h došao po njega, oko 15h je došao u njhov centar i od tada mu se gubi svaki trag, meni samo nije jasno kako su mogli zametnuti baš podosta veliku kutiju od cca 10 kg. Danas ih zovem da gdje je paket, da me servis zove da li sam poslao, zovem overseas kaže neznamo di Vam je paket, da budu preko kamera pogledali gdje su ga "zametnuli". Iskreno neznam šta bih rekao.
Odlični su, brzi, pouzdani.
Dostavili su mi: PS4, miševe, tipkovnice, monitor, USB stickove, cpu coolere... nikad problema.
U rijeci su blagi užas i onda 10 puta gore lol. Ali čuo sam da to nije zbilja overseas nego neka firma koja radi za njih sa njihovim brandom.
Ovi u Rijeci su idioti samo takvi... Em se ne javljaju na telefone, em se ne drže dogovora i još uz to, voze ko divljaci.
Prije su bili puno bolji, dobio sam poruku kad dolaze između kojeg sata pa da znam otprilike kao što mi to DPD pošalje a sad ništa.
Čekao sam grafu, dobijem poruku da će stići danas (to je bilo u studenom) i čekam, čekam....Oko 4 popodne stiže poruka da paket nije dostavljen jer nikoga nisu zatekli na adresi a ja cijelo vrijeme doma, soba mi je odmah do glavne ceste i vidio bih i čuo da je netko došao To me bilo žešće raspizdilo.
Ovi u Rijeci su idioti samo takvi... Em se ne javljaju na telefone, em se ne drže dogovora i još uz to, voze ko divljaci.
...i kradu (opijanje unutar radnog vremena pred jušićkom vinarijom da ne spominjemo).
Država odnosno HAKOM su krivi što se dostavlja, kako kad i kako gdje, a negdje nikako. Ne bi se smjelo dogoditi da i jedan dostavljač odbije dostavu u bilo koji kutak Hrvatske, pa taman trebalo pješačiti. Overseas je u početku bio dobar, skoro pa idealan dostavljač, ali su počeli škrtariti na ljudima, odnosno davati jednom čovjeku s kombijem cijelu županiju, pa onda umjesto u 15 sati, stigne u 21 sat ili ostane za sljedeći dan.
Ima li netko iskustva s izgubljenim paketom, ovi iz službe za korisnike kažu kako trebaju provjeriti kamere.
Koliko je ta provjera kamera potrajala u vašem slučaju?
Bok, neki dan sam prvi puta slao s Overseas Expressom i što se čine procesa slanje paketa nisam imao problema. Primatelj je dobio paket u datumu naznačenom na njihovoj stranici i sve je uredu što se toga tiče. Problem je što sam poslao pouzećem koje mi još nije uplaćeno na račun iako je na njihovoj stranici naznačeno da ga je primatelj platio, te da bi unutar 4 radna dana to trebalo biti uplaćeno. Paket primljen u ponedjeljak , pouzeće plaćeno u utorak , na stranici piše da 4 dana važe od datuma primanja paketa. Jučer sam im poslao mail, ali nisam dobio još nikakav odgovor od njih, pa me zanima jel zna netko šta dalje da radim? Da ih pokušam zvati ili otići u njihov shop gdje sam predao paket? Bilo kakva pomoć je dobro došla.
Sačekaj do ponedjeljka utorka. Ni meni nikad uplata nije sjela u roku 3 dana od plaćanja od strane kupca (taj lik je paket preuzeo i platio u utorak), najčešće je to bilo 4-5 radnih dana.
Meni su uvijek uplaćivali tek 4. (radni) dan oko 15sati. Evo prošli tjedan sam slao paket u čet, u pet je dostavljen, jučer su mi uplatili novac.
Ja ih često koristim kad primam pakete iz inozemstva jer su UPS partner i moram reći da su katastrofalni. Paket s drugog kraja svijeta dođe za 2 dana (jednom mi je paket s Tajvana došao na vrata isti dan s jednim drugim parcel serviceom!) a za tih zadnjih 10-15km kad ga oni preuzmu treba nekad i po 5 dana. Zadnji put su ukrcali moj paket u krivi kombi pa mi je u 21:03 došla obavijest da je paket krivo ukrcan, a očekivao sam isporuku do 18h. Timeframeovi za isporuku su im po nekoliko sati i čak se niti toga ne drže. Jednom sam htio prebaciti mjesto isporuke na pick-up store na što mi je ženska u CS-u rekla "to će vam onda biti u utorak". WTF?!
Kad primam paket u inozemstvu točno mogu pratiti gdje je kombi s paketom i isporuka bude točna +/- 10 minuta, i dođe u moju selendru isti dan kad je u distribucijskom centru, a ovdje se ne zna dolazi li uopće isti dan iako sam u centru Zagreba. Kad primam paket iz inozemstva svaki put ih moram zvati za informaciju o paketu jer promijene tracking broj. Događalo se da otkažu isporuku/prebace za drugi dan i slično. Uglavnom mogu reći sve najgore, ali prisiljen sam ih koristiti jer sam u nekim slučajevima vezan uz UPS. Možda su me stavili na neku svoju crnu listu jer mi kaže cura da ih ona koristi za firmu i da su OK.
Opet možda su to jednostavno hrvatski standardi jer mi je i DHL vani odličan a kod nas se pokazao dosta neprofesionalan.
Točno to mi se dogodilo jednom. Kažu nije bilo nikoga na adresi, a doma sam bio cijeli dan. Mislim da kad ne stignu isporučiti paket, da jednostavno kažu da nikoga nije bilo na adresi.. Srećom pa mi se to desilo samo jednom, ostalo su sve bila uglavnom pozitivna iskustva.
ma kakav crni expres .....to je nula nula i nula
Horor horor
Žali bože lipe jedne njima dati
Nemogu od muke i jada disat
Nemaš pojma kad je i tko to ufotkao. Zašto bi oni uopće fotkali tvoju kuću? Iz osobnog iskustva znam da im služba za korisnike laže samo da te se riješe.
Prije nekoliko dana čitao sam ovu temu i mislim si kako sam do sada valjda imao sreće jer nisam imao apsolutno nikakvih problema s njima. I onda evo, zadnja pošiljka, naručeno prije dva tjedna, jučer poslano (4.5) i danas treba doći do mene (5.5). Tako je dogovoreno. Prvo uredno dobivam mail da će dostava biti danas, sve uobičajeno. Dva sata nakon toga dobivam drugu obavijest koja kaže da će isporuka kasniti zbog greške u sortiranju, paket je otišao u krivi dostavni centar i dostava se prolongira za 8.5. što meni nikako nije prihvatljivo. Zovem službu za korisnike, predugačak red čekanja (pretpostavljam da imaju 1 agenta), konačno dođem na red. Pokušavam saznati gdje mi je paket, žena čita sve s ekrana što mogu pročitati i ja. Pokušavam dogovoriti dostavu danas ili sutra, o vlastitom trošku ako treba ću otići do dostavnog centra međutim i tu dobijem negativan odgovor. Nemoguće. A lijepo im stoji na webu od 20.12.2016. u koja mjesta vikendom vrše dostavu. Pokušavam stupit direktno u kontakt s dostavnim centrom, međutim ni tamo se nitko ne javlja. U međuvremenu mi stiže poruka da će dostava ipak biti danas, no u to sumnjam jer na online aplikaciji stoji sasvim drugi status.
Ok, svima se dogodi greška i to sam spreman razumjeti. Međutim ovakav odnos službe za korisnike je totalno neprihvatljiv. Nisu spremni na nikakav kompromis, iako su sami zajebali i to lijepo priznali statusom u provjeri pošiljke: Pošiljka je upućena u pogrešan dostavni centar zbog pogreške prilikom sortiranja.
Pokušat ću nekako izvest da uspijem pošiljku preuzeti danas/sutra, ali prvo treba s nekim od njih stupit u kontakt. Užas.
Kratak rezime: ako očekujete ikakvu pomoć od njihove službe za korisnike, moj savjet i iskustvo je da ne trošite vrijeme i novce na isto jer nećete postići apsolutno ništa.
overseas je preuzeo privatnik zadnjih 2-3 godine, i radi pod njihovim imenom.. radio sam tamo preko studentskog i iskreno nikome nebi preporučio slanje ili primanje paketa preko overseasa. "šef" voza panameru, hamera i r8 a firma je u kaosu, služba za korisnike 1-2 žene koje se redovno mijenjaju svakih par mj pa nije ni moguće da znaju odraditi posao..
Overseas je franšiza u cijeloj Hr. Bilo je dobro do prije 3 god. Sad su najgori bar u mom kraju, Podravini.
Paketi mi ne dolaze danima, moram sam ići u susjedni grad po njega ili zvati službu da me spoje s vozačem i sa njim se dogovoriti da se nađemo gdje njemu paše. Velika šteta kaj su UPS partner pa moram često s njima imati posla.
U mom slučaju GLS je najbolji i najažurniji pa ga slijedi DPD..
Gsl je kralj,
Overseas je nekad bio jako dobar i kvalietan ali u zadnjih godinu dana su ocaj.
Ne dostavljaju na adresu, imaju ocajne vozace s kojima se nemoguce dogovoriti o predaji.
Kada se vec dovoljno izzivciram i odem u njihovu ispostavu uzeti paket sam tada najprije mora proci 20 minuta da netko primjeti da sam se pojavio a da ne pricam koliko traje dok preuzmem paket koji je vec dva dana prije trebao biti na mojoj adresi ...
Gsl, brzi pouzdani donose do kolnog pristupa objektu(ako su laksi predmeti pa i do vrata)...
U subotu naručim mobitel koji treba overseasom doći. U ponedjeljak dobivam poruku da je paket zaprimljen bla bla. Odmah mjenjam termin dostave za utorak popodne. Utorak ujutro dobivam poruku da je paket ubačen u auto i da očekujem dostavu od 9 do 12. Odmah zovem njihovu službu za korisnike da ne moraju voziti paket jer radim do 16 sati i nema me doma. Kaže ženska da će zvati kurira pa vidjeti šta se može napraviti i KONTAKTIRATI me sa povratnom informacijom. Oko 11 sati zove me kurir da će mi sada donesti paket. Kažem mu da nisam doma i da prebaci dostavu za srijedu dopodne od 9 do 12. Srijeda prošlo 1 sat zovem službu za korisnike da vidim šta je sa dostavom, kaže ženska smirenim tonom: "Da kolega danas NEĆE doći do vas". Mrak na oči mi je pao. Ja si organizirao smjenu na poslu, cijelo dopodne sjedim doma i čekam paket. Pa jebemu mater mogli su nazvat i reći da neće danas doći!!! Ugl. paket sam dobio u četrvrtak popodne.
Sva sreća pa sam trebao platiti pouzećem i dostava je besplatna bila. Osobno ću ih izbjegavati kad god budem mogao