
Ko sa slike ima prednost prolaska?


Puna je stop, isprekidana trokut, ali kako nijedno ne definira prednost desni ima pravo prolaska.

Koliko ja vidim na videu tamo di ti je puna na horizontalnoj signalizaciji imaš i znak stop.. prema tome dileme nema... di je stop nemaš prednost. Skica ti nema sve informacije.

Trokut nema prednost u odnosu na stop. To su ceste iste važnosti.
Stoga se gleda pravilo desne strane.

Jel dvojka ima trokut?

Ima, crtu zaustavljanja H15 (ako se ne varam).

Koliko ja vidim na videu tamo di ti je puna na horizontalnoj signalizaciji imaš i znak stop.. prema tome dileme nema... di je stop nemaš prednost. Skica ti nema sve informacije.
Kako nema sve informacije?Ako mislis na vertikalne signalizacije,mrsko mi ih bilo crtati,a i ne moraju biti obe signalizacije za jedno znacenje oznake.
Ima isprekidanu zaustavnu sto je isto kao i trokut.

Koliko vidim tamo di je puna horizontalna crta postoji i vertikalna signalizacija (znak stop) dok tamo di je isprekidana vertikalno nema znaka nikakvog, tako da mislim da se odnosi na pješački prijelaz (H19)... možda griješim.

Pa jasno je označeno na slici.
Isprekidana i puna crta.

jasno je na videu... osim ako nije troll tema. Ima video, treba pogledati i reći čovjeku o čem se radi... ili je cilj unedogled raspravljati o nepostojećem raskrižju sa skice.

Ne znam, na mobitelu vidim samo sliku.

ima link u prvom postu

Prikazano je i na videu i na skici fino.
Na videu,za obavezno zaustavljanje ispred raskrsnice imaju i horizontalne i vertikalne signalizacije (znaci metalni znak stop,i puna zaustavna linija),dok desna i lijeva strana ispred raskrsnice imaju samo horizontalnu signalizaciju,a to je isprekidana zaustavna linija.Isto kao sto je na skici prikazano,jedina razlika eto skice i videa je sto na skici nisam nacrtao vertikalnu sign za stop...A ostalo je sve isto.

Obzirom kako su iscrtali pješačke prelaze (da sijeku jedan drugoga) siguran sam da su vodili računa o pravilniku i da su radili analizu preglednosti u raskrižju (sarkazam)... tako da defanzivna vožnja je zakon. Ali da su ova raskrižja po pravilniku - nisu. Ako ni po čemu drugome onda po tome da raskrižja ne smiju biti zbunjujuća za vozače... oblikom ili prometnim rješenjima.

Isprekidana linija na cesti ni u kom slučaju nije isto što i znak trokuta. Ako dvojka nema trokuta (ili bilo kojeg drugog znaka), a jedinica ima znak stop, dvojka ima prednost.
Isprekidana linija samo označava mjesto na kojem se vozilo mora zaustaviti ukoliko mora propustiti vozilo koje se kreće cestom s pravom prednosti prolaska. U ovom konkretnom slučaju to će se desiti jedino ako se na tom raskrižju pojavi policajac koji će određivati koja cesta trenutno ima prednost prolaska.

Isprekidana linija samo označava mjesto na kojem se vozilo mora zaustaviti ukoliko mora propustiti vozilo koje se kreće cestom s pravom prednosti prolaska. U ovom konkretnom slučaju to će se desiti jedino ako se na tom raskrižju pojavi policajac koji će određivati koja cesta trenutno ima prednost prolaska.
https://www.autoskolapavlin.com/oznake-na-kolovozu/
https://saobracajnasekcija.blogspot.com/2013/05/oznake-na-kolovozu.html?m=1
https://ltablice.com/oznake-na-kolovozu/poprecne-oznake-na-kolovozu
Kako onda na sve tri sajta pise da jeste isto kao obrnuti trokut i da ista pravila vaze i za jednu i drugu signalizaciju...
A recimo da dvojka zadrzava pravac kretanja pravo,a iz suprotnog smjera (ne iz smjera jedinice) mu dolazi drugi koji skrece lijevo tj presijeca ga,ili tako sl scenarij,onda posto oba imaju isprekidanu sluze se pravilom desne strane jel tako.

Isprekidana linija samo označava mjesto na kojem se vozilo mora zaustaviti ukoliko mora propustiti vozilo koje se kreće cestom s pravom prednosti prolaska. U ovom konkretnom slučaju to će se desiti jedino ako se na tom raskrižju pojavi policajac koji će određivati koja cesta trenutno ima prednost prolaska.
https://www.autoskolapavlin.com/oznake-na-kolovozu/
https://saobracajnasekcija.blogspot.com/2013/05/oznake-na-kolovozu.html?m=1
https://ltablice.com/oznake-na-kolovozu/poprecne-oznake-na-kolovozu
Kako onda na sve tri sajta pise da jeste isto kao obrnuti trokut i da ista pravila vaze i za jednu i drugu signalizaciju...
A recimo da dvojka zadrzava pravac kretanja pravo,a iz suprotnog smjera (ne iz smjera jedinice) mu dolazi drugi koji skrece lijevo tj presijeca ga,ili tako sl scenarij,onda posto oba imaju isprekidanu sluze se pravilom desne strane jel tako.
U ovom slučaju ne uzima se pravilo desne strane nego zadržavanje smjera. 2 ide ravno i ima prednost, jel 1 skreće.
Muci me jedno i zbunjuje.
Jel sa slike broj 1 ima prednost na odnosu na br 2,jer br 2 ima isprekidanu zaustavnu te dolazi sa desne strane broju 1?
Jesu li po vama signalizacije uredu/logicno postavljene,da trokut i stop stoje na istoj raskrsnici?
Nekako mi daje osjecaj da je bolje da su postavili na sve cetiri strane po znak stop ili ni jednu signalizaciju,pa da stoji normalno pravilo desne strane...
A evo i snimak tih raskrsnica kojih ima vise,pa ce bolje sluziti.