jozef čet 17.9.2020 13:39

Više VW neće bit vlasnik Bugattija, već će to formalno biti Rimac, a VW (tj. Porsche Group) će bit vlasnik Rimca. Buggatijev CO2 otisak se neutralizira, a oni su jednostavni dd (SAS u Francuskoj) što znači da se financijski može svašta unutar te transakcije. Ako se ostvari bit će to win-win i za Rimca i za VW. 

pr0n_addict čet 17.9.2020 13:55
jozef kaže...

Više VW neće bit vlasnik Bugattija, već će to formalno biti Rimac, a VW (tj. Porsche Group) će bit vlasnik Rimca. Buggatijev CO2 otisak se neutralizira, a oni su jednostavni dd (SAS u Francuskoj) što znači da se financijski može svašta unutar te transakcije. Ako se ostvari bit će to win-win i za Rimca i za VW. 

Ček, to znači da W16 motor ide u povijest? Šteta, definitivno impresivan stroj s mehaničkog/inženjerskog stajališta iako nije "čist" s ekološkog stajališta. Uskoro će ga biti moguće vidjeti samo u muzeju.

BlueMax čet 17.9.2020 14:20
pr0n_addict kaže...
jozef kaže...

Više VW neće bit vlasnik Bugattija, već će to formalno biti Rimac, a VW (tj. Porsche Group) će bit vlasnik Rimca. Buggatijev CO2 otisak se neutralizira, a oni su jednostavni dd (SAS u Francuskoj) što znači da se financijski može svašta unutar te transakcije. Ako se ostvari bit će to win-win i za Rimca i za VW. 

Ček, to znači da W16 motor ide u povijest? Šteta, definitivno impresivan stroj s mehaničkog/inženjerskog stajališta iako nije "čist" s ekološkog stajališta. Uskoro će ga biti moguće vidjeti samo u muzeju.

 Postoje i state of the art parni strojevi :)

 

Čitatelj uto 24.11.2020 13:40

Prodje par mjeseci, tresla se brda, rodio se mis, a kod malog Rimca ne mjenja nist.

 

Dok oni sklepaju 5 komada C2 - Tesla, Hyundai-KIA, VAG, Honda i Toyota ce prodati na milijune elektricnih vozila.

A cak i Mazda, koja je tradicionalno okrenuta prema masinima sa unutarnjim izgaranjem - i oni ce prodati vise elektricnih Mazdi,

nego sto ce RC prodati muda pod bubrege.

 

Filox sri 16.12.2020 13:43
Čitatelj kaže...

Prodje par mjeseci, tresla se brda, rodio se mis, a kod malog Rimca ne mjenja nist.

 

Dok oni sklepaju 5 komada C2 - Tesla, Hyundai-KIA, VAG, Honda i Toyota ce prodati na milijune elektricnih vozila.

A cak i Mazda, koja je tradicionalno okrenuta prema masinima sa unutarnjim izgaranjem - i oni ce prodati vise elektricnih Mazdi,

nego sto ce RC prodati muda pod bubrege.

 

 Da pratiš malo, znao bi u kojem dijelu razvoja je C2. Ne treba pljuvat nešto što se ne razumije. Uostalom, uvijek možeš otići u Sv. Nedelju, vrata tvornice su svima otvorena, ne znam što se čeka...

 

Naravno da će Hyundai, KIA i Mazda prodat više auta, kakva je ovo izjava uopće? Odakle si ti ispao s ovom izjavom? Pa Rimac radi limitiranu seriju hyperautomobila od skoro 2 milje eura po komadu, a svi ostali rade serijska auta za široke narodne mase, niđe veze s usporedbom.

 

Svi vi nevjerni Tome, imate otvorenu tvornicu, pa se možete sami uvjerit kako je to sve što vi izmišljate istina, i to da je Mate kupio šasiju za 20.000 eura od neke američke firme i to da on ne radi ništa i to da prodaje maglu, sve možete sami provjerit, ali nitko neće, svi su keyboard warriori bez pokrića. Bravo, samo naprijed.

 

Možda da pričekate da se završi auto i da krene prodaja, pa onda da ovakve izjave dajete? Auto je još uvijek u fazi razvoja, pri kraju, ali još nije gotovo, ne razumijem to razmišljanje, koja prodavanja muda pod bubrege? Eno, Nico Rosberg je isprobao nedovršeni prototip i i dalje želi kupit gotov proizvod, kad bude gotov. Valjda čovjek zna više od nas koji nismo probali auto, ha? Mora da je auto sranje ili je Nico neki livi lik koji pojma nema o autima, pa mu Mate prodaje priču i muda pod bubrege.

Čitatelj sri 16.12.2020 14:12

Djeca rade kule u pjesku - jedina razlika je ta, sto to djeca zaista i rade, i ne prodaju maglu.

 

I gdje pise sluzbeno da je Rimac kupio Bugatti? Nigdje, Rimac se u VAG grupi i kod Bugattija nigdje ne spominje.

 

Isto kao sto Niko reklamira Rimca za dodatnu pastetu, nije da mu treba, al svakako zeli nekakav publicitet.

 

Njegovo "ne prodajemo automobile nego tehnologiju" je isto kao kad bi u restoranu rekli da ne prodaju jela nego recepte,

a zele zivjeti od toga, bez da je itko ikad probao recepte iz tog restorana.

Filox sri 16.12.2020 14:31
Čitatelj kaže...

Djeca rade kule u pjesku - jedina razlika je ta, sto to djeca zaista i rade, i ne prodaju maglu.

 

I gdje pise sluzbeno da je Rimac kupio Bugatti? Nigdje, Rimac se u VAG grupi i kod Bugattija nigdje ne spominje.

 

Isto kao sto Niko reklamira Rimca za dodatnu pastetu, nije da mu treba, al svakako zeli nekakav publicitet.

 

Njegovo "ne prodajemo automobile nego tehnologiju" je isto kao kad bi u restoranu rekli da ne prodaju jela nego recepte,

a zele zivjeti od toga, bez da je itko ikad probao recepte iz tog restorana.

 Kad službeno objavi VW grupa da se Bugatti prodaje i kad službeno Rimac potvrdi da ga on dobija (jer ga kupit ne može), onda će to bit potvrđena vijest. Ovako je to sve samo rekla-kazala. Dobro je netko gore napisao, da će se VW rješit Bugattija samo radi ukupnih emisija CO2. To ima smisla i time će Rimac samo fiktivno, na papiru postat vlasnik, u biti se neće mijenjat ništa, osim brojeva u tim CO2 tablicama. Dio CO2 će iz VW preći u Rimac, pa će VW grupacija bit manji zagađivač i lakše će prolaziti zakonske norme.

 

I da, Rimac prodaje tehnologiju, zar nisi primjetio nekoliko hyperautomobila s njihovim baterijama i ostalim čudima? Uz tu tehnologiju će prodat i 150 C2 modela, kad ih dovrši i izradi do kraja. Ja i dalje ne vidim problem i zašto ste svi uvjereni da lik samo sere i da nema ništa od toga?

 

Znaš li tko sere i prodaje maglu? Devel Sixteen. Devel je pričao priče o 5000 konja motoru, neka ubrzanja, neka ludila, ali oni još uvijek nisu pokazali auto koji stoji na mjestu, ali s upaljenim motorom. Jer nemaju taj famozni motor, jasno. Imaju par snimki gdje ljudi guraju karoseriju Devela. Rimac se voza u svojim prototipima i možemo vidjet da se nešto zapravo događa. Nije gotovo, ali ne može se govorit da je sve samo priča i da se ništa ne radi. Pa pobogu, jedan od Rimac automobila je uništen u najpoznatijoj i najgledanijoj emisiji o automobilima na svijetu, u povijesti takvih emisija. Eto, svi seru.