Uredski alati

Pomoć pri izradi tablice u Excelu

Brki1994 pet 5.6.2020 00:45

Pozdrav,

 

zabunom sam ubio Excel za naslov, a trebam pomoć oko Accessa.

 

trebao bi mi pomoć budući da je hitno.

Dakle, radim bazu podataka za recimo prodaju šešira (8 različitih komada). Imam tablice kupci (primarni ključ i šifra kupca), šeširi (primarni ključ i šifra šešira) i. Veznu tablicu narudžbe šešira.

Ono što mene zanima je kako napraviti obrazac za unos nove narudze tako da mogu odabrati tj. unijeti više šešira u toj jednoj narudžbi. Problem je taj što mi uvijek daje da izaberem samo jedan.

 

Moram li pritom kupca unijet posebno u obrazac za novog kupca , pa zatim odabrat u narudzbi tog kupca ili mogu odmah u novoj narudzbi stavit podatke novog kupca pa da mi se spremi u tablicu kupci?

 

Zahvaljujem se unaprijed