zabunom sam ubio Excel za naslov, a trebam pomoć oko Accessa.
trebao bi mi pomoć budući da je hitno.
Dakle, radim bazu podataka za recimo prodaju šešira (8 različitih komada). Imam tablice kupci (primarni ključ i šifra kupca), šeširi (primarni ključ i šifra šešira) i. Veznu tablicu narudžbe šešira.
Ono što mene zanima je kako napraviti obrazac za unos nove narudze tako da mogu odabrati tj. unijeti više šešira u toj jednoj narudžbi. Problem je taj što mi uvijek daje da izaberem samo jedan.
Moram li pritom kupca unijet posebno u obrazac za novog kupca , pa zatim odabrat u narudzbi tog kupca ili mogu odmah u novoj narudzbi stavit podatke novog kupca pa da mi se spremi u tablicu kupci?
Pozdrav,
zabunom sam ubio Excel za naslov, a trebam pomoć oko Accessa.
trebao bi mi pomoć budući da je hitno.
Dakle, radim bazu podataka za recimo prodaju šešira (8 različitih komada). Imam tablice kupci (primarni ključ i šifra kupca), šeširi (primarni ključ i šifra šešira) i. Veznu tablicu narudžbe šešira.
Ono što mene zanima je kako napraviti obrazac za unos nove narudze tako da mogu odabrati tj. unijeti više šešira u toj jednoj narudžbi. Problem je taj što mi uvijek daje da izaberem samo jedan.
Moram li pritom kupca unijet posebno u obrazac za novog kupca , pa zatim odabrat u narudzbi tog kupca ili mogu odmah u novoj narudzbi stavit podatke novog kupca pa da mi se spremi u tablicu kupci?
Zahvaljujem se unaprijed