Atomic sri 25.5.2022 14:06

Dragi forumaši,

 

tražim savjet ili ista iskustva sa MaxTV To Go aplikacijom koja je preuzeta sa LG Store-a za LG TV 49SJ810V model.

Link modela: https://www.lg.com/uk/tvs/lg-49SJ810V

 

Naime, koristimo MAXTv To Go i nemoguće je pogledat seriju bez da nas izbaci više puta na dan/sat ponekad. Televizija je spojena ethernet kabelom sa routerom koji je odmah ispod tv-a, znači daljina ne igra ulogu, još nisam probao preko Wi-Fija ali hoću. MaxTV To Go radi normalno bez problema na Android mobitelu. Znači, problem može bili ili u aplikaciji za LG tv koja je zadnji put update-ana 2019 godine (hvala tcom vrijedni ste), ili do samog tv-a na kojem bez problema rade Netfljix, Disney+ i Amazon Prime Video.

Tcomu smo pisali, naravno da se drže maximalnog zakonskog roka za odgovor koji je 15 dana i onda nakon 15 dana stigne da dostavimo OIB i ime vlasnika linije pa onda opet čekat.

 

Dali je još netko od Vas ima sličan ili isti problem? Mislim da bi tehničari iz logova mogli izčitat što se događa, ali doć do njih je prava premija. Isto tako nije zgorega za spomenut da to sve gledamo izvan HR. Ne vjerujem da to ima veze sa stranim IP-jem jer onda aplikacija nebi uopće radila?

 

Lijep pozdrav

Zaporožac čet 26.5.2022 06:22
AF139 kaže...

Dakle OS-i napreduju a HT sa svojim programerima ne uspjevaju pratiti promjene i nadograditi prema tome aplikaciju.

što god od programera valja, otišlo je iz javnih, državnih službi, i takvih firmi gdje je plaća diplomiranoga informatičara 7 tkn...

 

ostali su stariji, nezainteresirani, oni što ne rade što se "ne mora" itd.... 

Ulica Ulice čet 26.5.2022 11:02

Sličan problem imam i ja na Samsungovom Tizenu, doduše ne tako izražen jer traži prijavu svakih 10-15 dana....na Xiaomi Tv sticku radi kako treba i od kad je prijavljen , radi bez problema....

Mislim da je tu problem više do kompatibilnosti operativnih sustava koje imaju Samsung i LG te usklađenosti sa HT aplikacijom.

HT čak neslužbeno najavljuje da bi MAX tv mogao u nekoj budućnosti prestati raditi na LG i Samsungu već samo na Androidima.

Atomic ned 29.5.2022 20:00

Hvala svima na odgovorima!

 

Izgleda da sam uspio riješiti problem (SAM, ne uz pomoć t-coma). Naime, LG TV je spojen preko kabela i Wi-Fi-ja istovremeno i to izgleda uzrokuje probleme sa aplikacijom, već par dana testiram samo sa Wi-Fijem i sve je u redu - nema izbacivanja. Probat ću sa samo sa kabelom, a tv je spojen preko wi-fija da mogu podijeliti ekran sa mobitela (da to inače radim svaki dan 5-6 puta - moš mislit).

Javit ću još kako je samo sa kabelom.

 

Lijep pozdrav

Tremmert ned 29.5.2022 23:30

Super što si uspio riješiti. 

Uglavnom, HT ne pruža preveliku podršku za Maxtv2Go ako nije na mobitelima - aplikacija je najviše optimizirana za njih, te support za TV je gotovo nepostojeći (čak i Android boxovi su postali rizični, na dosta njih sa novijom aplikacijom će izbacivati error). 

Već prije par mjeseci je bilo govora da će totalno ukloniti Maxtv2Go sa TV-ova, te da će se samo moći na mobitelima skinut i pokrenut.