Tele 2

Tele2 pokucni poslje isteka ugovora

montecristo024 sub 29.2.2020 21:40

Pozdrav ekipa,

 

dali tko zna dali mogu iskoristit ruter pokucnog poslje isteka ugovora tako da si na ekipnu tarifu za mobitele ubacim jos jednu karticu i tu karticu savim u ruter i korisim kao pokucni? jer to me izadje samo 85kn umjesto 175 :D ali nezam dali je moguce... imam previse stvari spojeno na pokucni pa mi se neisplati koristit mobile hotspot :D

 

Hvala

oo7 čet 23.4.2020 04:41

Nisi u pravu, potrošim mjesečno po 20gb i ne moram slati nikakve poruke za još 2... ne znam kakva je stvar sa routerom, jer meni nije dozvoljen Hotspot znaci da se spajam na mobitel sa laptopom...

Marko :D čet 23.4.2020 05:50
oo7 kaže...
Nisi u pravu, potrošim mjesečno po 20gb i ne moram slati nikakve poruke za još 2... ne znam kakva je stvar sa routerom, jer meni nije dozvoljen Hotspot znaci da se spajam na mobitel sa laptopom...

Tog ograničenja ima na mobilnoj tarifi, ali nema na pokućnom internetu. Ako imaš baš karticu od pokućnog interneta, ništa ne moraš slati, ali ako imaš normalnu karticu za mobitel, moraš slati poruku

 

Wi-Fi tethering je dozvoljen na svim mrežama u Hrvatskoj. Pretpostavljam da imaš iPhone; na njima treba namjestiti neke postavke da bi dijeljenje internetske veze radilo.

oo7 pet 24.4.2020 01:29
Marko :D kaže...
oo7 kaže...
Nisi u pravu, potrošim mjesečno po 20gb i ne moram slati nikakve poruke za još 2... ne znam kakva je stvar sa routerom, jer meni nije dozvoljen Hotspot znaci da se spajam na mobitel sa laptopom...

Tog ograničenja ima na mobilnoj tarifi, ali nema na pokućnom internetu. Ako imaš baš karticu od pokućnog interneta, ništa ne moraš slati, ali ako imaš normalnu karticu za mobitel, moraš slati poruku

 

Wi-Fi tethering je dozvoljen na svim mrežama u Hrvatskoj. Pretpostavljam da imaš iPhone; na njima treba namjestiti neke postavke da bi dijeljenje internetske veze radilo.

Imam karticu za mobitel, i ponavljam ne moram slati nikakve poruke!

iPhone mi je prvi smartphone i od tada koristim iOS do danas i nisam se susreo do sada sa namještanjem postavka da bi Hotspot radio.... prije sam koristio usluge od tcom-a i Hotspot je radio sve do prelaska na tele2

 

Marko :D pet 24.4.2020 05:42

Razlog zašto ne šalješ poruke leži u tome što ne trošiš više od 5 GB dnevno. Kada u jednom danu potrošiš 5 GB, prekinut će se internetska veza i doći će ti obavijest da na određeni broj moraš poslati SMS s određenom ključnom riječi, za nastavak surfanja.

 

Očito ne znaš iPhone dovoljno. Ako si iPhone kupio u HT-u, on je došao s već podešenim postavkama za HT internet. Zbog toga što postavke za internet na Tele2 nisu iste kao na HT-u, ne možeš dijeliti internetsku vezu. Dakle, nazovi službu za korisnike, reci da imaš iPhone i da trebaš postavke za dijeljenje mobilne mreže (Wi-Fi tethering).

Inače, na forumu je već bio jedan kao ti koji je tvrdio da je Tele2 smeće i da su onemogućili izradu Wi-Fi Hotspota. Kasnije se javio da je u krivu i da je s jednim pozivom službi za korisnike problem riješen.

oo7 pet 24.4.2020 12:58

Onda si vjerojatno u pravu, u poruci iznad nisi napisao da se tih 5 gigabajta odnosi na dnevnoj bazi. Ja sam mislio nakon potrošenih 5gb u tom mjesecu.... A šta se tiče iPhone promjenio sam ih dosta i nikada nisam kupio novi uređaj tako da nemam blage od kuda su. Kad uhvatim vrijeme zovem ih. već sam to i mislio pitati ali se uvjek sjetim onda kada mi treba uglavnom na moru za laptop. A i ja nisam

spomenuo da je tele2 smeće jer po meni ima trenutno daleko najbolju opciju za 159kn sve neograničeno 

ihush pet 24.4.2020 14:42
Marko :D kaže...

.. i da je s jednim pozivom službi za korisnike problem riješen.

 ili brži način (čekanje dok se dobije operater-agent..) unjeti postavke, čitati manual i sl. tj. za sve operatere postoje podatci + google i za sekundu (brže nego listati u manualu str..) imamo odgovor.

npr tele2 ili (ako je juzeru potrebno korak-po-korak) za konkretan mobilni uređaj kao iphone ili bilo koji durgi-treći.. tj upute u stilu gdje kliknuti koju ikonu-meni.. ''za tudume''. :)

+ btw, za sve uređaje su ista pravila, 'mrežna pravila' i nema bitne razlike u modelu uređaja ili državi-operateru i sl. 'sve je to isto' ali naravno da za svakog konkretnog operatera idu drugačije-odgovarajuće postavke, tj kad se prelazi s jednog na drugi tad se upravo to mijenja, dok (spomenuto) kad je mobitel kupljen kod operatera naravno da će već imati defaultno unešene odgovarajuće podatke za spajanje na tog operatera, logika, ne različito pravilo.

-karikirano, ''sve tel. pozive radim na isti-identičan način'', zavo peru-jozu-ivu.. ali naravno ovisno kog nazivam moram utipkati odgovarajući tel.broj, nisu svi na istom broju... logično, zar ne? :))

Marko :D pet 24.4.2020 14:58

Mislim, to ti sve piše u uvjetima korištenja tarife koje si trebao pročitati prije ugovaranja usluge (zato su tu). To je prvenstveno uvedeno radi zaštite integriteta mreže, da ne bi netko pretjerao s torrentima. 

 

Vezano za probleme s hotspotom, ne moraš čak ni zvati službu za korisnike. Samo im se javi na Facebook u poruke, ili pak preko chata na Moj Tele2 (preporučujem izradu računa ako ga nemaš). Ima još kanala komunikaciju, ali na ta dva ćeš najbrže doći do podrške. I dobro ihush kaže, možeš i na njihovoj stranici pogledati postavke za internet.