
Tele2 nedostupnost službe za korisnike


Ako ih ne možeš dobiti na telefon, kontaktiraj ih preko Facebooka ili im pošalji mail.

Ma jel, na reklamaciju računa od 12 mj. nisu odgovorili već 52 dana, niti na mail- prigovor o nerješavanju reklamacije ne odgovaraju.

Ako imaš nekih problema, a istekli su svi rokovi, kontaktiraj HAKOM.

Ja sam ih uspio dobiti tako da sam nazvao broj za poslovne korisnike. I tamo onda pojasnis kaj te muci (jest da nisu sretni sto ih zoves tamo, al za sad je, po mojem, jos uvijek jedino moguce tako)
Na "normalan" broj za korisnike ih je nemoguce dobiti (doslovce nemoguce), a preko maila mi nisu odgovorili sigurno barem 3 tjedna (a vjerojatno i vise jer se uopce ne sjecam dal sam poslao u drugom mjesecu ili prvom).

Zahtjev predan početkom 12. mjeseca 2020.
Krajem prvog 2021 zovem podršku i mole me 'da se strpim jer će kolege to riješiti u najbržem roku'.
Polovicom drugog riješeno.

Nemojte se niti truditi, odkad je tele2 prodan telemachu, to je čisti cirkus, ne znaš tko pije, a tko plaća. Razlog zašto ne možete dobiti SZK jest taj da je ona ukinuta, svi ljudi iz SZK su otpušteni te su taj teret svalili na zaposlenike koji rade u dućanu za šalterom, znam, apsurd. Ne želim govoriti tko da što radi, ali toplo preporučujem da se maknete od Telemacha i pronađete drugog operatera jer to više nije niti sjena TELE2.
lp
Polazi li kome za rukom danas dobiti SZK? Nakon biranja broja, odmah se prekida poziv.
U banani su već neko vrijeme, to znam...ali ovaj prelazak na novi sustav ili štaveć je šlamperaj samo takav jer već tjedan dana nijedan zahtjev nisu u mogućnosti provući kroz sustav.