Alfredo nr.2 sub 29.12.2018 09:05

Imam problem s Tele2 uslugom. Naime na bonovima sam već godinama i nije bilo problema. No ovaj mjesec su mi s računa skinuli 70kn bez razloga. Mislio sam greška u sustavu koja će se riješiti pozivom Službi za korisnike, no to sad  traje već danima. Rekli su mi da moram poslati prigovor na službeni mail. Poslao sam no danima se ne javljaju. Kažu da imaju 15 dana odgovore na prigovor. Pitam u SZK mogu li me spojiti s agentom iz prigovora da direktno riješimo problem, kaže ne može, oni će mene zvati. Svo to vrijeme novac na računu nestaje. Tarifa koja koristim se ne može aktivirati jer nema dovoljno sredstva. Ja ne mogu nikoga zvati jer tarifa nije aktivirana zbog manjak sredstva za koje mi tele2 kažu da imaju 15 dana da vrate koje su nepotrebno uzeli. Uplatiti dodatan novac je rizik jer novac s računa misteriozno nestaje.

Imao sam već jednom takav problem i i problem se riješio jednim pozivom. Očito se s vremenom situacija promjenila i usluga Tele 2 operatera se strašno pogoršala.

Je li imao netko slična iskustva?

Ima li neki drugi operater koji te stvari riješava brzo jednim pozivom kao nekad Tele2?

Hvala