Razni hardverski problemi

Ventilator kućišta ispao iz lezaja

yoh1eb uto 19.4.2022 17:37

Pozdrav, slao sam Kućište glsom i u transportu su ga uništili. Ne žele nadoknaditi štetu jer se ne osjećaju krivim pa me zanima da li znate posto mi je gornji ventilator odvaljen, da li se on može vratiti nazad i raditi normalno. Slika u prilogu. 

Damir22 uto 19.4.2022 17:46

Sorry malo mi je nejasna ta formulacija "ne osjecaju se krivim"....

Mislim da se kod ostecenja u transportu ne govori o necijem osjecaju krivice, vec o cinjenicama....

Zapisnik, nadoknadu stete, ako jos imas priliku, ako nece zalba, prijava.....

AF139 uto 19.4.2022 20:10

Ne vidi se da li je kućište izvana oštećeno ? ..a ispadanje ventilatora je jako teško postići jer osovina ima osigurač ( kao "seger") od plastične šajbe sa prorezom koju se treba ukloniti ako se servisira ventilator (čišćenje/podmazivanje) , a poslije kod sastavljanja vratiti na mjesto (utor na osovini). To što je ispao u transportu  bi moralo i kućište biti dooobro oštećeno , a pitanje je da li je netko prije prilikom servisiranja ventilatora vratio osigurač na osovinu.

 

Ako se radilo o padu kućišta bolje provjeri kako stoji hladnjak CPU-a i da li su HDD preživjeli jer je ventilator sića od štete.

yoh1eb uto 19.4.2022 23:19

Znači evo detaljnije da vam napišem. Poslao sam glsom racunalo zapakirao sam ga tip top, racunalo se nije dala pomaknuti milimetar. Slao sam na servis zbog matične znaci nisu ništa dirali niti je itko ikada dirao po ventilatoru. Kućište sam još jednom kažem vrhunski zapakirao jer imam High end pc i normalno da neću preko volje pakirati nešto tako vrijedno. Popunio sam kutiju maksimalno. Stigla je u adm servis i gospodin me nazvao odmah da je stiglo i da će riješiti problem što se tiče matične ali da je Kućište došlo strgano, da kutija u kojem je doslo nema vidljivih oštećenja ali samo Kućište je naprij3d odvaljeno te je ventilator ispao iz ležaja. Sam mi je rekao da kutija ne mora biti strgana nego da je dovoljno da 20 kg Kućište udari u transportu u kombi i odvali se to. Ja sam sve to rekao glsu, na šta oni tvrde da nije do njih nego da ili je u servisu racunalo.ispalo, ili sam ja poslao strgano, ili nije dobro zapakirano, jer po njihovim kamerama se vidi da nije došlo do pogrešne manipulacije i stalno se izvlače na to s pakiranjem jer ja nisam sliko kako sam zapakirao i nemam taj dokaz. 2 satq sam ih zvao i zvat ću ih svaki dan cijeli dan jer mi se tlakovi spajaju zbog njih i njihovih teorija glupih. Lijepo sam reko im da je isti slučaj ko kad tv dođe u transportu strgan a kutija čitava, ili primjer komad stakla sam im rekao može se 40000 puta omotat zapakirat ali ako nastane sok nad kutijom unutra će se staklo ili tv polomiti. Oni meni lijepo kažu da je to moja teorija. Bilo je tu i izdrkavanja na njih i svakakve stvari sam im rekao ali ne pomaze. A I iz samog servisa su rekli da je dobro bilo zapakirano jer skeptičan sam bio oko slanja glsom ali eto posto sam radio u skladištu i pošto mi član obitelji radi u skladištu zapakirali smo tip top. Evo ja ću vam pokazati sad mail povratni nakon 3 sata urlanja na njih preko telefona, pa me zanima što mi je činiti. Poslao sam mail povjerenstvu glsa, brat bratu 40 min sam ga kucao, ima se šta citat 10 min, od stanja kućišta dan prije do stanja kućišta kaf je stigao. Od toga da je vozač odgovoran za sve taman i da nisam poslao Kućište uopće zapakirano, da je on odgovoran jer ga je s odgovornošću preuzeo i išao za zg s njim iz bjelovara. Do naravno recenzija kak divljaju kombijima i prelaze sa 50 preko ležećih. Mene zanima evo ako i to ne uspije šta mi je dalje činiti. Jer mene ne zanima ništa osim da mi vrate tih 1000 kn koliko sam platio kuciste. E da, još mi je gospodin iz reklamacije glsa rekao da to što je plastika odvaljena na kućištu ne utječe na funkcionalnost računala, a ventilator ko siša. Znači molim vas držite ovaj post aktivnim i pomagajte kakngod znate. E i napomenuo sam im da se svi žale pa cak.i.ovlasteni servisi na njih, i oni tvrde da to nije istina. Evo slika I laku noć 

miki_the_pirat uto 19.4.2022 23:29

iskreno... ako nema oštećenja na kutiji, tj ako je samo inercija izazvala takvo oštećenje - volio bih vidjet kombi koji je prevozio. Msm da te netko jebe u ADM-u. Nema šanse da to prođe bez tragova na kutiji.... pusti priče.

Subjektivno: imam samo dobra iskustva sa GLS-om... al to je subjektivno - kao što rekoh.... nije nužno isto kod mene i kod tebe.

ihush sri 20.4.2022 09:26
yoh1eb kaže...

A kome točno prijaviti? Jer žalio se jesam odjebali su me iz reklamacije, poslao sam onda mail povjerenstvu, isto vjv bude odjeb, i šta onda? Kome da se obratim

-po ukupnoj priči, adm.

Damir22 sri 20.4.2022 10:03

Po recenome, Krisna, Visnu, Alah, Jahve, Zeus ili Buda, u ovisnosti u koje bozanstvo vjerujes da ce pomoci......

Ako je trgovina zaprimila paket, utvrdila ostecenje, i ona nije obavjestila prijevoznika, nema tu pomoci od njih, nemozes ti nista napraviti, jer ti ne postojis u ovoj prici o ostecenju.

Ti si svoje napravio predajom paketa i nije na tebi da dokazujes da je sve bilo citavo i ispravno. Prijevoznik je preuzimanjem paketa i potpisom prihvatio da je s paketom i sadrzajem sve ok.

Trgovina je napravila isto, naknadno se nije ocitovala o nekoj skrivenoj steti koja se iz vana nije mogla vidjeti, dakle, skinula je odgovornost s prijevoznika.

Svaka karika u lancu potpisom skida odgovornost s prethodne, naravno uvijek postoji vremenski okvir u kojem se neka nepravilnost moze prijaviti, no, ne ti, u ovom slucaju.

Da si ti primio takav paket, po otvaranju utvrdio ostecenja, onda si ti taj koji poduzima.

Naravno, pokusaj jahati malo jedne, malo druge, mozda netko popusti, no iz recenog, ako trgovina nije prijevoznika obavijestila o steti, on nema obavezu ista poduzeti.

picajzla0707 sri 20.4.2022 12:23
Damir22 kaže...
Svaka karika u lancu potpisom skida odgovornost s prethodne, naravno uvijek postoji vremenski okvir u kojem se neka nepravilnost moze prijaviti, no, ne ti, u ovom slucaju.

 kako misliš 'ne on u ovom slučaju'?

postoji valjda nekakva odgovornost dostavljača za štetu u transportu

 

na njegovom mjestu ja bih to fino prijavio na odgovarajuću inspekciju u ministarstvu gospodarstva, obavezno uz ovu napomenu servisa da su i sami vidjeli da je sve dobro zapakirano

pa nek se onda servis i dostava inspekciji nabacuju prebacivanjem odgovornosti

Damir22 sri 20.4.2022 12:38

Pa ne on, jer njemu nije isporucena ostecena roba. On je vlasnik robe, svakako, no, ponavljam, on je robu poslao, prijevoznik je zaprimio.

Time sto je zaprimio je potvrdio da je ambalaza bila adekvatna. O sadrzaju paketa se moze pricati, no valjda se podrazumjeva da posiljatelj ne salje osteceno.

Sve i da ne, teret dokazivanja nije na njemu, on nije taj koji mora dokazati da je poslao neosteceno, vec ona strana koja tvrdi suprotno. U ovom slucaju prijevoznik.

Onaj kojem je paket upucen je duzan o ostecenjima obavijestiti prijevoznika. I posiljatelja, svakako, no, primarno prijevoznika.

U suprotnom pocima igra, gdje se loptica prebacuje s jedne na drugu stranu.

S.obzirom da trgovina nije prijavila ostecenje prijevozniku, vec naknadno okolnim putem posiljatelju svakako djeluje kao da svoju gresku pokusava opet naknadno pripisati prijevozniku.

Od trgovine traziti kad je paket zaprimljen. Tko je zaprimio. Kad je ostecenje ustanovljeno. Razlog zasto nije obavjesten prijevoznik paralelno s posiljateljem.

Ako su oni paket primili u ponedjeljak, a tebi za ostecenje javili u srijedu, jasno je da odgovornost nije na prijevozniku, sve i da su paket sutali putem..... Jer se to vise ne moze dokazati.

ivan dragi sri 20.4.2022 12:54
picajzla0707 kaže...
Damir22 kaže...
Svaka karika u lancu potpisom skida odgovornost s prethodne, naravno uvijek postoji vremenski okvir u kojem se neka nepravilnost moze prijaviti, no, ne ti, u ovom slucaju.

 kako misliš 'ne on u ovom slučaju'?

postoji valjda nekakva odgovornost dostavljača za štetu u transportu

 

na njegovom mjestu ja bih to fino prijavio na odgovarajuću inspekciju u ministarstvu gospodarstva, obavezno uz ovu napomenu servisa da su i sami vidjeli da je sve dobro zapakirano

pa nek se onda servis i dostava inspekciji nabacuju prebacivanjem odgovornosti

 Je, samo što izgleda da je nekom baš komp roknuo na pod. Ovako se u ne znam kakvom transportu neće oštetiti da se odlomi prednja maska i da ispadne ventilator iz ležaja, jedino da su ga šutali do Zagreba. Izglednije je da je nekome tresnuo nakon vađenja iz kutije. Meni je ikea sa staklenim čašama, tanjurima ispala na pod pa im nije bilo ništa. Karton, još ako je unutra stavio papira ili stiropora.. nema šanse da ne absorbira udarce u transportu.

 

yoh1eb 

 

Na kraju neće biti ništa. Onaj kome je ispao neće fasovat jer su šanse da će priznat 0, da su ga kamere snimile isto 0. Ako je sva šteta u jednom ventilatoru i ova maska ako se može učvrstit... čuvat živce i jebiga, nisi imao sreće, sutra možda dobiješ na lotu. Bit će ti muka za par dana i bolje ti je odmah stat sa razgovorima i probat vidit da ti to u ADMu malo pokrpaju i zamjene vent, dat ce ti i popust možda.

 

Ako te baš živcira što je ta maska odlomljena, imam Fractal Design Define XL R2 kućište pa ću ti ga poslat. Imam i nekoliko ventilatora pa ti mogu i to poslati. Ako i to dođe slomljeno, onda je do tebe :D 

 

Šalu na stranu, nemoj se sekirati, jebada je ali u takvim situacijama na kraju bi mi ispalo da samo sebi zagorčam život.

BlueMax sri 20.4.2022 13:06
picajzla0707 kaže...
Damir22 kaže...
Svaka karika u lancu potpisom skida odgovornost s prethodne, naravno uvijek postoji vremenski okvir u kojem se neka nepravilnost moze prijaviti, no, ne ti, u ovom slucaju.

 kako misliš 'ne on u ovom slučaju'?

postoji valjda nekakva odgovornost dostavljača za štetu u transportu

 

na njegovom mjestu ja bih to fino prijavio na odgovarajuću inspekciju u ministarstvu gospodarstva, obavezno uz ovu napomenu servisa da su i sami vidjeli da je sve dobro zapakirano

pa nek se onda servis i dostava inspekciji nabacuju prebacivanjem odgovornosti

 Na koji način dokazati da je problem nastao u transportu? Je li ventilator mogao otpasti dok ga je primatelj vadio iz kutije, ili čak sam od sebe? Bilo kakvo rastezanje s ovim dovest će samo do gubljenja vremena i živaca.

Dostavljač je paket preuzeo od servisa. Niti može niti smije otvarati paket, a pogotovo računalo iz paketa da bi provjerio je li računalo ok. Dostavio ga je na adresu primatelja koji je potpisao preuzimanje i tu dostavljačeva odgovornost završava. Da ne završava onda bi primatelj mogao baciti paket niz stepenice i za nastalu štetu optužiti dostavljača. Ali tako stvari ne idu. U verziju po kojoj su ADM-ovi serviseri isporučili računalo u ovakvom stanju ne vjerujem.

Jednostavno riječ je o nekvalitetnom ventilatoru ili ventilatoru s greškom i za njegovo ispadanje nitko nije kriv, a posljedice može snositi jedino proizvođač ako je u jamstvenom roku ili kupac kojem bi bilo najpametnije kupiti novi ventilator i ne trošiti svoje ni tuđe vrijeme na nešto ovakvo.

BlueMax sri 20.4.2022 13:12
Damir22 kaže...
Pa ne on, jer njemu nije isporucena ostecena roba. On je vlasnik robe, svakako, no, ponavljam, on je robu poslao, prijevoznik je zaprimio.

Time sto je zaprimio je potvrdio da je ambalaza bila adekvatna. O sadrzaju paketa se moze pricati, no valjda se podrazumjeva da posiljatelj ne salje osteceno.

Sve i da ne, teret dokazivanja nije na njemu, on nije taj koji mora dokazati da je poslao neosteceno, vec ona strana koja tvrdi suprotno. U ovom slucaju prijevoznik.

Onaj kojem je paket upucen je duzan o ostecenjima obavijestiti prijevoznika. I posiljatelja, svakako, no, primarno prijevoznika.

U suprotnom pocima igra, gdje se loptica prebacuje s jedne na drugu stranu.

S.obzirom da trgovina nije prijavila ostecenje prijevozniku, vec naknadno okolnim putem posiljatelju svakako djeluje kao da svoju gresku pokusava opet naknadno pripisati prijevozniku.

Od trgovine traziti kad je paket zaprimljen. Tko je zaprimio. Kad je ostecenje ustanovljeno. Razlog zasto nije obavjesten prijevoznik paralelno s posiljateljem.

Ako su oni paket primili u ponedjeljak, a tebi za ostecenje javili u srijedu, jasno je da odgovornost nije na prijevozniku, sve i da su paket sutali putem..... Jer se to vise ne moze dokazati.

 Ne podrazumijeva se. Inače bi svaki put kad mi se bilo što pokvari mogao to nešto poslati dostavnom službom u neki drugi grad i natrag a onda optužiti dostavljača da su oni uređaj pokvarili.

Ako paket nije vidno oštećen dostavljač nema nikakvu odgovornost. Ako je paket oštećen onda primatelj odmah mora napisati prigovor i paket se otvara te se radi zapisnik na licu mjesta. Ako je primatelj paket preuzeo bez prigovora onda je to njegov problem.

Damir22 sri 20.4.2022 13:45

 

Kad citas pravilnik, i uvjete poslovanja, ne sad eksplicitno gls-a, svi oni imaju iste mantre, onda shvatis da bi se svaki takav prijevoznik koji se bavi unutarnjim transportom trebao zvati "lutrija"....

 

Jer svako slovo njihovog pravilnika je napisano tako da omogucava manipulaciju cinjenicama kako god njima odgovara, i da "opravda" ostecenje paketa - nije pravilno zapakiran, karton je bio 3mm debljine a trebao je 3,2mm, visa sila, nepredvidiv dogadjaj, cak se izricito i navodi da paket MORA biti zapakiran tako da bez ikakvih ostecenja - znaci BEZ ostecenja pretrpi slobodni pad s 1 metra visine.....

 

I svi oni su jako problematicni oko priznanja da su oni nesto krivi, jer kako rekoh....

 

nazad na temu, odmah sam rekao da najvjerovatnije od ovoga nema nista, trgovina nece priznati da su oni ostetili, prijevoznik nece priznati da su oni, posiljatelj nece priznati da je tako poslao, u nadi da ce kuciste koje je on ostetio podvaliti kao neciju gresku pa dobiti novo, al quaida takodjer ne priznaje odgovornost.... pojeo vuk magare.

 

I rekao sam, eventualno, da je trgovina odmah po preuzimanju obavijestila gls, alo vozac, vracaj se, paket ostecen, mozda, eventualno mozda bi se napisao zapisnik, pa bi postojao neki trag da je trgovina reagirala, iako, da, mogao je i njima ispasti kad su vadili, dok je vozac jos bio pred vratima.....

 

A sto mislis zasto se paket ne moze otvoriti prije potpisivanja, vec prvo moras potpisati, a tek onda smijes otvarati, u kontekstu toga da potpis znaci priznanje da je paket uredno isporucen? ;)

 

Steta je napravljena, no, raspravljati o uzrocima, krivcima......ili nuditi rjesenja kojeg realno nema....

 

Svojevremeno na poslu smo imali dosta problema s njima, i u vecini slucajeva nisu priznali evidentnu odgvornost za nastalu stetu, u rijetkim slucajevima jesu, no tek kad smo poceli detaljno slikati s milion slika i u milion poza svaki paket... do tada, uvijek je krivica bila na nama, zbog ____ (umetni odgovarajuce).... bilo je i prepakiranja paketa od njihove strane, gdje raspu kutiju i sadrzaj, pokidaju, poderu i slicno, pa onda prepakiraju po nekom svom nahodjenju u druge kutije, obljepe gls trakom...i slicno....

yoh1eb sri 20.4.2022 16:09

Jel da onda kontaktiram gls nazad i kažem da to rješavaju sa servisom? Šta se desilo kak se desilo i zašto se desilo, jer ovako servis nema prste u tome a natezanje je samo od strane mene i glsa. Kažem nije mi do tog ventilatora da je do mene, ali nije do mene i samim tim želim i insistiram na tome da odgovara onaj ko je to strgo to.

BlueMax sri 20.4.2022 16:47
yoh1eb kaže...

Jel da onda kontaktiram gls nazad i kažem da to rješavaju sa servisom? Šta se desilo kak se desilo i zašto se desilo, jer ovako servis nema prste u tome a natezanje je samo od strane mene i glsa. Kažem nije mi do tog ventilatora da je do mene, ali nije do mene i samim tim želim i insistiram na tome da odgovara onaj ko je to strgo to.

 Kako ne razumiješ. Potpisao si preuzimanje pošiljke i što se tiče GLS-a i ADM-a paket ti je ispao iz ruke. Šanse da ovdje istjeraš nekakvu pravdu su ti nula.

picajzla0707 sri 20.4.2022 19:11
BlueMax kaže...

Dostavljač je paket preuzeo od servisa.

BlueMax kaže...

 Potpisao si preuzimanje pošiljke i što se tiče GLS-a i ADM-a paket ti je ispao iz ruke.

ne čitaš ono što komentiraš, nije kolega preuzeo paket od dls-a koji je stizao iz servisa, nego je kolega poslao paket u servis putem gls-a

servis kaže da je kućište bilo dobro zapakirano, ali da je svejedno stiglo potrgano i ako je tko nešto potpisivao, onda je to gls potpisao preuzimanje pošiljke

osobno se ne bi zajebavao s tim, ali ako je kolega baš zapeo, neka se obrati nadležnoj inspekciji, u krajnjem slučaju za to inspekcija i služi

miki_the_pirat sri 20.4.2022 19:16

Ispast će na kraju "skuplja pita neg' tepsija"... mani sa toga čovječe. Jasno je meni da treba tjerati pravdu, principe i to nešto... al ovo je fakat 0% šanse da dobiješ... biraj bitke. Tko kaže da nisi ti poslao polomljeno? Karikiram malo, ali kužiš poantu. Ako je netko kriv to je ADM - a šanse da oni priznaju su... hmmm

yoh1eb sri 20.4.2022 21:08
miki_the_pirat kaže...

Ispast će na kraju "skuplja pita neg' tepsija"... mani sa toga čovječe. Jasno je meni da treba tjerati pravdu, principe i to nešto... al ovo je fakat 0% šanse da dobiješ... biraj bitke. Tko kaže da nisi ti poslao polomljeno? Karikiram malo, ali kužiš poantu. Ako je netko kriv to je ADM - a šanse da oni priznaju su... hmmm

 Kuzim bez brige. Ali ja sam nimalo poslao sliku i video dan prije slanja racunalo u kojima se vidi da je racunalo u savrsenom stanju i da sve radi tip top.

Zaporožac čet 21.4.2022 07:15
yoh1eb kaže...

Nije mi uopće do 200 kn štete na ventilatoru da je do mene. Do njih je i boli me briga ak su oni sjebali oni će i odgovarati a ne ja.

 200 kn ?!

 

ne budi smiješan.

em ti je ventilator već bio u qrcu, zato ti je i ispao rotor, a što se tiče cijene, 140mm imaš od 55 kn pa na gore. 

prvo sam otvorio skupi Links https://www.links.hr/hr/ventilatori-010512#/specFilters=118!#-!1179&pageSize=24&viewMode=grid&orderBy=10&pageNumber=1

 

tko će odogovarati, za što ?!

hoćeš li platiti 1500 kn vještačenje, da se utvrdi što se je dogodilo ?

kad vještak vidi sliku prljavoga ofucanog ventilatora povraćat će cijelo poslijepodne...

koji si vrag slao cijelo računalo s kućištem i zašto nisi očistio ventilator prije slanja ?

mogao si i ovdje pitati da ti se riješi problem..

hoće li na koncu i sud raditi ? 

 

puno je tu dobioza oko tvoga "slučaja jednog prljavog ventilatora" ...

 

ti si poput poslovica o Zagorcima koji te "budu tužili za 2 cm zemlje tvoga imanja do kraja veka, a  i posle"

picajzla0707 čet 21.4.2022 10:30
Zaporožac kaže...

tko će odogovarati, za što ?!

hoćeš li platiti 1500 kn vještačenje, da se utvrdi što se je dogodilo ?

 kakvo vještačenje te spopalo?

 

jel ti kad naručiš robu ili preuzimaš sa servisa, prilikom preuzimanja paketa potpisuješ da je sve bilo u redu, još te trgovine upozoravaju da prije preuzimanja pregledaš paket i provjeriš stanje unutra

ako si potpisao preuzimanje bez pregleda, a još pritom nisi snimao otvaranje, gotov si i mo'š se jebat ako je unutra krš i lom

 

isto valjda vrijedi u suprotnom, gls je preuzeo pošiljku, potpisao preuzimanje i valjda je nekakva odgovornost na njima

zaštita potrošača je uvedena za ovakve slučajeve, ali možda se i varam doduše, pa ovakav slučaj nije zakonski reguliran

ali svakako mislim da to mora biti nekako regulirano, da dostavne službe moraju zadovoljavati nekakve zakonske uvjete kod preuzimanja i da su oni ti koji bi morali dokazivati nešto kad su potpisali preuzimanje, a ne prebacivati odgovornost

zato i kažem da prijavi inspekciji, pa da vidi što će biti

Damir22 čet 21.4.2022 10:58

I ponovo se vrtimo ukrug.

Nema otvaranja paketa prije potpisa. To je domena dobre volje dostavljaca a ne njegova obaveza.

Paket s vidljivim vanjskim ostecenjima se ne preuzima, ne pregledava, odbija se preuzeti, pise se zapisnik, dalje nek se dogovara onaj tko salje i prijevoznik i nek utvrdjuju sto je bilo i stupanj ostecenja sadrzaja.....

Zaporožac čet 21.4.2022 11:35
picajzla0707 kaže...
 kakvo vještačenje te spopalo?

 

zato i kažem da prijavi inspekciji, pa da vidi što će biti

 vještačenje je ironija...još bi se on sudio za 50kn.

 

koja inspekcija za tako mali trošak ?

kad im objasni tragediju koja se dogodila svi u uredu će se lijepo nasmijati...