Programiranje

Game Programmer želi preći na "obični" development

DarkoKwon sri 6.7.2016 03:28

Pozdrav ekipa,

 

Prije 6 mjeseci sam krenuo programirati u Unitiju, nisam išao redom, ono prvo sintaksa bla, bla, već sam odmah skočio na projekat i tako učio programiranje. Sada 6 mjeseci kasnije mogu reći da sam solidno savlado, iako sam još početnik. Želim da proširim svoje znanje što više u C#. Želio bih da pravim obični win aplikacije, čisto da vidim kako je programirati van game developmenta, ne bih radio ništa konkretno, već samo vježbao, ali i dalje bih radio u Unitiju. Je li mi dovoljan Visual Studio da radim Win aplikacije ? Je li mi može neko objasniti detaljnije ? I šta mi preporučujete prvo da radim ? Radio bih samo neke manje projekte, gdje bih učio razne primjene, tipa digitron, mp3 player, raspored ili šta god već. 

Nilturion sri 6.7.2016 13:29
tLeon kaže...

Ako zelis raditi programe za win ostavi se Unitya, on je game engine a tebi to ne treba. 

 

Prvo procitaj sta je netko napisao, a onda lupaj gluposti.

 

Covjek je lijepo napisao da je zadnjih 6 mjeseci radio u Unityu, te da bi sada prosirio svoje znanje tako da napravi neku desktop aplikaciju. Ne vidim potrebu da se ostavi Unitya osim ako mu se vise ne radi u njemu.

Neka napravi neku desktop app, pa neku web aplikaciju i tako ce dobiti dobar pregled svega, a kada krene s nekim projektom imat ce iskustva i poznavat ce osnove svega i nece mu biti problem odabrati tehnologiju koja ce biti po mjeri projekta. 

 

+ Razvoj stvari u nekom game enginu je malo zahtjevnije nego izrada desktop aplikacija, ali isto tako cesto na kraju isplativije a i zabavnije. Tako da pusti se ti win aplikacija... 

tLeon sri 6.7.2016 14:05
Nilturion kaže...
tLeon kaže...

Ako zelis raditi programe za win ostavi se Unitya, on je game engine a tebi to ne treba. 

 

Prvo procitaj sta je netko napisao, a onda lupaj gluposti.