U čemu da programiram igru za natjecanje?
Zasto neces C# + XNA?
Zasto neces C# + XNA?
C# neznam.
A ni ne planiram učiti.
Razvijam uglavnom za linux platformu.
C# mi se ne sviđa, eliminirao sam ga u prvom krugu.
Aha, pitam samo, makar mozes i sa C# za linux platformu, ali to vjerojatno znaš.
Btw koji IDE koristiš (zanima me)?
Aha, pitam samo, makar mozes i sa C# za linux platformu, ali to vjerojatno znaš.
Btw koji IDE koristiš (zanima me)?
Kad kodiram u JavaScriptu koristim CodeLite.
Kad kodiram u C-u, ovo će zvučati čudno, ne koristim IDE. Otvorim 'notepad' i kodiram :)
Python, također tako, samo IDLE.
Defintivno preporučujem c++ + sdl. Sa običnim c-om se nemoj upuštati u ovakav projekt, posebno ako radiš malo složeniju igru od tetrisa i iks-oksa. Razlog tomu je OOP bez kojeg je došta teško napraviti i običnu 2d igru. Ako nećeš c++ onda uzmi python jer i on ima oop.
Uskoro i ja ulazim u sličan projekt(nije za natjecanje) pa sam se odlučio za c++ + sdl. Radim po ovo tutorialu za sdl:
Aha, pa da malo mi je cudno, jer mislim da bi ti sva pomoc dobrodosla (intellisense npr).
Aha, pa da malo mi je cudno, jer mislim da bi ti sva pomoc dobrodosla (intellisense npr).
Ma da znam.
Mislim, šta će mi IDE za jednostavnije aplikacije.
Sad (ako ću) kad ću raditi C++ + SDL onda ću valjda uzet CodeLite.
Ma dobro, nisam ja mislio za jednostavnije aplikacije nego za neke veće projekte pa mi je zato čudno bilo.
Defintivno preporučujem c++ + sdl. Sa običnim c-om se nemoj upuštati u ovakav projekt, posebno ako radiš malo složeniju igru od tetrisa i iks-oksa. Razlog tomu je OOP bez kojeg je došta teško napraviti i običnu 2d igru. Ako nećeš c++ onda uzmi python jer i on ima oop.
Uskoro i ja ulazim u sličan projekt(nije za natjecanje) pa sam se odlučio za c++ + sdl. Radim po ovo tutorialu za sdl:
Hvala!
Inače, radio sam već po tom :)
Ovako.
Privremeno sam se odlučio za C++ + SDL.
Mislite li da mogu nešto ovako napraviti?
Jer moja je igra zamišljena s dosta nasilja, a to bi mi komisija mogla uzeti bodove.
Ako ces raditi SDL onda ti je mozda bolje uzeti Code::Blocks kao IDE ...
No sam se odluci ...
Ja sam prosle godine mislio Bubble trouble nakodirat ali sam odustao, pa eto ti jedna ideja ...
Ja želim znat nešto više o toj smotri. Može link?
BTW, jesi li konačno počeo koristiti OOP?
Ja želim znat nešto više o toj smotri. Može link?
BTW, jesi li konačno počeo koristiti OOP?
Ne potpuno.
No jesam.
Probaj s ovim : Panda3D , native Python support.
Cheers :)
Ja sam za Python.
Ja sam za Python.
Ok.
A zakaj?
Ok.
A zakaj?
Zbog sira :P
A sad ozbiljno :P
Ne zbilja.
Zake predlažeš python?
OOP?
Jednostavnost?
Jes. Python je jedan vrlo elegantan, jednostavan (za naučiti), objektno-orijentirani, high-level programski jezik koji ima ogromni standardni library. Također postoji i puno frameworka za njega (ne kažem da ne postoji i za druge jezike!), evo npr. nisam ni znao za Panda3D.
Ja bi ti stvarno preporučio Python-a, jer ćeš stvarno puno lakše i brže napraviti dosta stvari. Pazi npr. ovo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Civilization_IV#Python
Python je i vrlo fleksibilan. Možeš ga kombinirati sa C/C++-om (tzv. mixed language programming)...
E sad, to je samo moja preporuka. Ti koristi što želiš. Mislim, zapravo sam znaš koji jezik bi ti najbolje odgovaral za taj projekt.
Lijep pozdrav svima!
Da vam predstavim svoj problem.
Želim napraviti/iskodirati neku 2D ili 2.5D igru za smotru softverskih radova.
Imam ideju, a i cijela je igra nacrtana/skicirana na papiru.
NO, nemogu se odlučiti u kojem da je jeziku pišem.
Glava će mi eksplodirati ne odlučim li se ubrzo.
Nakon neke eliminacije spao sam na 3 jezika:
C + SDL, JavaScript + JQuery, Python + Pygame ili neki DevIL ili što već.
Nemogu se odlučiti što da počnem onako hard-core učiti i konačno u ova 3 mjeseca praznika napisati nekog vraga.
Osnove svakog jezika znam, C mrvicu više od ostalih.
E sad, molim vas, kolege forumaše, da mi pomognete u ovom odabiru.
Hvala najljepša!
EDIT: e i da, ako ćete glasati za neki jezik, molim ostavite komentar zašto..., hvala :)