Procesori i MBO

Autenticnost amd procesora

hider sri 27.1.2021 07:22

Pozdrav.

Kupio sam novi procesor, ram memoriju, maticnu plocu, u pc shopu, uz dogovor da trgovac postavi komponente.

Prvo je bilo rijec da je procesor stigao ostecen i da ce napravljena nova narudba. Nakon nekoliko dana javili su da je komp gotov.

Sad problem koji imam je,  nema original cpu kutije, dobio sam sivu kutiju, bez naljepnice, bez omota, barcoda.

Komp radi dobro i spomenuti procesor je unutra ali neznam cijela situacija je sumljiva.

Molim za iskusne ljude za neki koristan savjet, hvala

XXX-Man sri 27.1.2021 07:28

To na slici je kutija od cpu coolera koja inače dođe u kutiji od procesora (kad dolazi cooler sa procesorom).

 

Zbog nekog razloga ti nisu dali kutiju od procesora, namjerno ili slučajno...

 

Koja trgovina?

Koji procesor?

Tony1999 sri 27.1.2021 08:09

Jesi uzeo tray verziju proizvoda? ADM je bio prodavao jedno vrijeme tray verzije di dobijes CPU i hladnjak upravo tako kako si ti dobio, i bilo je jeftinije od bulk verzije, no to je bilo prije nekoliko godina.

ihush sri 27.1.2021 11:57
Filox kaže...

Ako sve radi uredno i ako imaš garanciju, nemoj se brinit. Ako se išta dogodi, garancija te pokriva. Ja se ne bih zamarao. 

 -da/ne .. tj ako će sve raditi (bez kvara-problema) tad je nevažno, no ako se nešto pokvari, upravo je sad vrijeme kad kupac to treba pitati-tražiti-znati, tj bolje odmah nego kasnije ako će se nešto desiti, tj predvidljivost kvara-budućnosti je kao gatanje iz graha, dok račun-jamstvo treba upravo sad dok je svježe provjeriti.

-no zapravo je to 'normalno' tj umjesto retail pakiranja često je oem-rinfuza-tray.. jer je jeftinije (upravo za iznos ambalaže, ali tad formalno ne smije u maloprodaju na policu i sl. ako bi strogo gledali pravila.. na kraju je sve stvar cijene-zarade-isplativosti koju kupac u konačnici plaća kao što ima 'sigurnost' kupnjom u renomiranoj trgovini s računom i jamstvom..).

 

-treba pitati-tražiti sad, ne kasnije, tj to treba tamo u trgovini ako želi.

 

 

+ kao btw, povijest, jedan od domaćih distributera u vrijeme dinosaura, dilao je s 'fejk' cpu-amd.. tj serijama koje su ili fejk ili škart i iz tog doba je tisuće pregorenih durončića-athlona.. ima i toga, tj sve je biz-isplativost (računica) jer se cpu-škart kao i svaki drugi baca-uništava (trošak) a kinesko tržšte tj eu koje to proguta je takvo da će se uvjek naći netko u lancu tko će to umjesto uništavanja prodati.. dok naši trgovci to mogu znati-svjesno, tj računa se na x-postotak neispravnosti-reklamacija i dalje je isplativo + ide se džonom na kupca tj osporava se jamstvo-kvar i to je bila rutina tih godina.. sad imamo zakone-eu itd i sad bi stvar trebala biti bolja, no 'kriza' je pa se radi svašta. Zato bolje odmaj provjeriti-pitati-tražiti.. ne čekati problem jer tad problem može biti daleko veći.. uz recimo 5% šanse da će se bilo što desiti u jamstvu pa je to samo stvar korisnika-kupca tj rizik koji on mora odvagnuti.

-npr sad je manjak VGA i cijene rastu, nije isključeno da će neki trgovac nabaviti sumnjivu pošiljku ili majnanje-polovno i uvaliti kupcu, realno bez jamstva proizvođača .. a tad ide džonom, tj osporava jamstvo, traži ogrebotine i sl. .. tj rutina koja je još u dijelu trgovaca ...

Damir22 sri 27.1.2021 12:01

Trazi od trgovine original ambalazu, provjeri racun vodi li se cpu pod kakvim serijskim brojem, i svakako - trazi original ambalazu...

Mozda su samo zaboravili poslati, mozda im se kutija poderala.....