Petra1984 sub 9.10.2021 16:32

Od cetvrtka popodne nemam interneta odnosno laptop i mobitel su povezani s ruterom, ali pise nema interneta. Zvala sam Iskon i oni kazu da je ruter njima vidljiv i nije im jasno u cemu je problem. Resetirali i gasili smo ga nekoliko puta, ali bez uspjeha. Na ruteru, Innbox v45, svijetle Wlan i DSL, ali ne i internet. Usli su i u postavke rutera, ali nista ne pomaze. Tek na moje inzistiranje su rekli da ce poslati tehnicara, ali ne prije ponedjeljka, a meni posao dijelom ovisi o internetu pa ako mogu sto sama provjeriti bilo bi odlicno. 

Ajar sub 9.10.2021 16:45

imah sličan problem nedavno no nakon mnogih resetiranja (uključujući i pikanje čačkalicom tamo iza, radi "vraćanja na tvorničke postavke") i prčkanja (njihova i mojega) niš se nije promijenilo. i onda se iznenada se unormalilo "samo od sebe" (nakon približno sat i pol), tako da posve opravdano sumnjam na iskon i njhova drkanja. sad mi barem jednom dnevno nestane internet na minutu (i vrati se sam od sebe, ničim izazvan). budući da je u me sve jednako kao i prije i ne diram ništa, mogu biti samo oni. no niš im ne možeš dokazati. 

Petra1984 sub 9.10.2021 16:49

Ne znam sto bi drugo bilo osim da su oni. U cetvrtak sam normalno otisla na posao, vratila se i od tada nema interneta. Najvise me smeta sto me nisu ni obavijestili da su daljinski pokusali nesto napraviti nego sam jutros nazvala ja njih pa su mi rekli. Nesposobni su, a jos mi je gore sto mozda nece ni u ponedjeljak doci.

Po njima je sve u redu jer im je ruter vidljiv i vidljiva su dva uredjaja spojena na njega. Rekli su mi da pokusam otvoriti neku stranicu iako sam im rekla da pise da nema interneta i da nece uspjeti🤦‍♂️

Tremmert sub 9.10.2021 23:21
Petra1984 kaže...

Od cetvrtka popodne nemam interneta odnosno laptop i mobitel su povezani s ruterom, ali pise nema interneta. Zvala sam Iskon i oni kazu da je ruter njima vidljiv i nije im jasno u cemu je problem. Resetirali i gasili smo ga nekoliko puta, ali bez uspjeha. Na ruteru, Innbox v45, svijetle Wlan i DSL, ali ne i internet. Usli su i u postavke rutera, ali nista ne pomaze. Tek na moje inzistiranje su rekli da ce poslati tehnicara, ali ne prije ponedjeljka, a meni posao dijelom ovisi o internetu pa ako mogu sto sama provjeriti bilo bi odlicno. 

 Ne ostvaruje PPPoE konekciju. Nije do centrale nego do konfiguracije, sad ili do PPPoE usera/passworda ili do PVC-a na centrali - oboje što se riješi udaljeno preko softwarea, ne treba tehničar za takve smetnje, osim ako ruter odbija podignuti PPPoE sesiju čak i nakon što su provjerene sve konfiguracije.

 

Ajar kaže...

sad mi barem jednom dnevno nestane internet na minutu (i vrati se sam od sebe, ničim izazvan). budući da je u me sve jednako kao i prije i ne diram ništa, mogu biti samo oni. no niš im ne možeš dokazati. 

IP adresa se mijenja svaka 24 sata. Resetiraj ruter u vrijeme kad ga nećeš koristiti (tipa prije spavanja) i onda će ti se IP adresa mijenjati u to vrijeme, a ne u sred dana - zbog toga ti nestane Internet... 

 

Marko :D kaže...

Ako ti lampica internet ne svijetli, znači da router ne ostvaruje vezu s centralom.

 Totalna neistina.

DSL označava vezu sa centralom, PPPoE konekcija označava vezu sa Internetom. Ne pričaj gluposti.

boatenga ned 10.10.2021 05:31

Isto se dogodilo i meni ali ovo ljeto..No ja sam sam resetirao ruter, isključio ga iz struje..

Nakon toga nikako da se spoji na internet, rade prve dvije lampice power i dsl no internet nikako. Također resetirao čačkalicom i palio gasio.

Ruter inbox45 ne valja ništa, wifi slab domet.

 

Trebalo je nekoliko sati da se ponovo sinkronizira ako je dobra riječ.

Ajar ned 10.10.2021 09:18
Tremmert kaže...
Ajar kaže...

sad mi barem jednom dnevno nestane internet na minutu (i vrati se sam od sebe, ničim izazvan). budući da je u me sve jednako kao i prije i ne diram ništa, mogu biti samo oni. no niš im ne možeš dokazati. 

IP adresa se mijenja svaka 24 sata. Resetiraj ruter u vrijeme kad ga nećeš koristiti (tipa prije spavanja) i onda će ti se IP adresa mijenjati u to vrijeme, a ne u sred dana - zbog toga ti nestane Internet... 

 

 čini se kako meni iskon resetira ip svakih nekoliko sati. samo pukne (da, router je ok. da, moj komp je ok.). nekad, davno, ip se resetirao oko ponoći, kad pošten svijet spava, i danju je sve bilo košer. 

Petra1984 ned 10.10.2021 09:27

Resetirala sam ga, ugasila iz struje, usla u postavke routera (oni su promijenili kanal i drzavu jer je pisalo SAD), ali nista nije pomoglo. Kazu da daljinski nisu uspjeli rijesiti problem. Sinoc sam povezala mobitel i laptop pa tako surfala jer imam neograniceni mobilni internet, ali to nije dugorocno rjesenje. Vidjet cu sto kaze tehnicar kada jednom napokon dodje.

Zaporožac ned 10.10.2021 09:40
Ajar kaže...

 čini se kako meni iskon resetira ip svakih nekoliko sati. samo pukne (da, router je ok. da, moj komp je ok.). nekad, davno, ip se resetirao oko ponoći, kad pošten svijet spava, i danju je sve bilo košer. 

 meni se ista stvar događala na Iskonu.

stalno su me uvjeravali da više "meni nema pomoći" jer mi se ne diže.. (intrnet, mislim)  jer  mi je instalacija loša (nisu ga, mislim nju/ju ni vidjeli) 

 

pređoh koncem 2019 na T-com odn vratio se kući i odjednom sve radi.

već htjedoh nazvati svećenika da mi posveti kuću i istjera sotonu.. 

Petra1984 ned 10.10.2021 09:54

Vidjet cu sto ce mi reci, ali nakon ovoga razmisljam da predjem drugom operateru. Treba mi samo internet pa sam gledala ponude. Optimu imaju moji i takodjer barem jednom u dva dana nestane interneta pa moram router ugasiti/upaliti i onda bude ok.

Zaporožac ned 10.10.2021 10:08

za bakrene vodove t-com je Car jer je sva mreža njihova pa drugi, ako žele npr. čačkati po ormariću, moraju pitati T-com.

 

moja preporuka.

nekad malo više novaca daje dodatnu kvalitetu podrške kad naletiš na problem.

Milka30 ned 10.10.2021 10:52

Slično sam nedavno imao problem sa svojim routerom,od 5 povezanih uređaja,svi su povezani preko WIFI-a,ali samo dva uređaja rade normalno,ostala 3 su povezani,ali nema interneta.

Isto tako resetiranje routera nije pomoglo.

Odlicini student/support T-coma je rijesio problem telefonski(sa mnom),eliminirajuci probleme koji su mogli biti.

Na kraju bio je problem sa lozinkom za pristup uređaju,ne lozinka za pristup WIFI-u,nego nekakva druga lozinka(zaista ne mogu se sjetiti i nemam pojma detaljno opisati)

Uglavnom,znam da je router morao biti postavljen na WPA2 šifriranje na TKIP obavezno-a za lozinku smo napravili da bude ista kao i WIFI lozinka!

Možda netko stručniji da objasni detaljnije,te pomogne autorici teme?

Petra1984 sri 20.10.2021 10:31

Necete vjerovati, opet nemam interneta! Sada se router restartira sam od sebe, nekad se ugasi potpuno, nekad su upaljene sve lampice. Naravno, problem je u centrali kazu  Opet cekam tehnicara, kvar je prijavljen prekjucer. Mislim da nakon ovoga idem kod novog operatera!

ihush sri 20.10.2021 22:10
Petra1984 kaže...

Necete vjerovati, opet nemam interneta! Sada se router restartira sam od sebe, nekad se ugasi potpuno, nekad su upaljene sve lampice. Naravno, problem je u centrali kazu  Opet cekam tehnicara, kvar je prijavljen prekjucer. Mislim da nakon ovoga idem kod novog operatera!

 

Petra1984 kaže...

Mozda i budem :D Vise od pola sata rjesava tehnicar problem. 
Nije ga uspio rijesiti unatoc tome sto je promijenio router i bio u kontaktu s Iskonovom Sluzbom za korisnike. Sutra ponovno dolazi.

 

 -a doći će onako.. dosadno mu je? ili u prevodu, ako je problem u centrali tad .. no, doći će i nešto čačkati, super.

-prijavi kvar-nesposobnost i nakon što 15 dana ne otklone počni zarađivati, 240kn dan.. mingo+hakom.

Petra1984 sri 20.10.2021 22:27

Ovo za hakom nisam znala, hvala. Bilo bi dobro zaraditi, ali meni internet treba dijelom i zbog posla tako da 15 dana ne mogu cekati. Vidjer cu sto ce mi reci sutra kada dodje, trenutacno su u redu wlan i dsl, internet ne svijetli. On kaze da je problem gore u Iskonu jer router nije vidljiv u nekom sustavu.

ihush čet 21.10.2021 10:59
Petra1984 kaže...

.. ali meni internet treba dijelom i zbog posla tako da 15 dana ne mogu cekati. Vidjer cu sto ce mi reci sutra kada dodje..

 - kad počinje tema? kad počinje problem? koliko dana već imaš problem koji nije otklonjen?

-da si na pravi način pokrenula odgovarajući postupak, tad bi do sad već imala i tu mogućnost, dok ovako čekanjem po dan-dva da nešto smisle ispuštaš takvu mogućnost.

-nisi znala, naravno, nije to slučjano, mada je zakon i tvoje pravo primjeti da te neće o tome recimo obavijestiti operater ili dnevnik-vijesti recimo u medijima nego šute, ne slučajno. Prvo da bi korisnici iskoristili neko pravo moraju za to pravo znati kao i formalni protokol. Na isti način su banke radile sa švicarcima.. do kazne. Da bi nešto dobila, moraš tražiti. Da se problem riješi moraš tražiti i tad oni moraju riješiti, ne mogu se čuditi, našetavati, odgađati i nadati da će problem nestati. U čemu je problem? To oni moraju znati i imaju rok, kao razuman tako i za naplatu 15 dana..

 

-ne može serviser operatera ne znati ili nemati riješenje za problem.. karikirano da treba stvoriti liniju do marsa moraju moći, oni su operater, ako to ne mogu tad je upitno što mogu.. a prikupljati pretplatu može i običan inkasator.

-ako je problem u centrali što će majstor riješiti dolaskom do tebe? .. mogu i ja usput ako imaš kavu i kolače? :) .. onako, neće štetiti?

-kad će ljudi, svi, obje strane poslovnog odnosa, korisnici i pružatelji usluga, shvatiti da se posao ne može tako raditi, da posao jednostavno moraš izvršiti u mogućem-razumnom +ugovornom roku ili plaćaš.. i ne možeš ne znati riješenje ili otkloniti uzrok-kvar, tj to može korisnik, ne može operater-servis. Korisnik pak to treba tražiti i ako to nije napravljeno protokolom prijaviti, tad će možda-napokon kad dobiju po ušima i to proraditi a ovo je moguće jer to nije recimo tcom nego iskon, mada je vlasnik.. veliki si to ne mogu dozvoliti. U slučaju kad baš ništa ne pomaže, dobiješ neku novu liniju, npr mobilnu-zamjesnku dok ne riješe fixnu.. bilo što, to radi firma, ne serviser jer on o tome ne odlučuje nego netko iznad njega a da bi se sustav pokrenuo moraš ti kao korisnk to tražiti, na pravi način, hakomom, prijavom, papirnato ne usmeno zbog dokaza i tad krenu rokovi. U tvom slučaju je to već par tjedana ... i karikirano, ja bi bio sretan da imam takav problem i takvog operatera.. jer bi počeo zarađivati umjesto samo plaćati uslugu, dnevnica ili prosječna plaća za mjesec, .. daj meni svoju liniju.. i da je barem problem nerješiv-trajno.

 

-kao btw-zanimljivost, sve se riješi kad nekog opališ po džepu i kad mu zakon da čvrgu, do tad se često ne napravi ništa a to moraš ti tražiti, tad možda dobiješ, dok čekaš ne dobiješ ništa samo dan-dva odgode dok čekaš godota..

Petra1984 čet 21.10.2021 12:07

Sve stoji sto je napisano i odmah je prijavljen problem Iskonu samo sto je prvi put rijeseno u 4 dana, sada u tri dakle bila su dva prekida u skoro 15 dana (ne u kontinuitetu jer je internet radio 7 dana pa opet nestao), a koliko sam shvatila treba proci 15 dana u kontinuitetu da se problem ne rijesi. Jutros je tehnicar zamijenio router u centrali (tako mi je rekao), a onda jos s Iskonom 40 minuta rjesavao problem u Zagrebu preko telefona. S pocetkom sljedeceg tjedna raskidam s Iskonom, ali dobro je znati za ubuduce iako se nadam da mi nece trebati jer sam izgubila tonu zivaca. 

ihush čet 21.10.2021 13:22
Petra1984 kaže...

Sve stoji sto je napisano i odmah je prijavljen problem Iskonu samo sto je prvi put rijeseno u 4 dana, sada u tri dakle bila su dva prekida u skoro 15 dana (ne u kontinuitetu jer je internet radio 7 dana pa opet nestao), a koliko sam shvatila treba proci 15 dana u kontinuitetu da se problem ne rijesi. Jutros je tehnicar zamijenio router u centrali (tako mi je rekao), a onda jos s Iskonom 40 minuta rjesavao problem u Zagrebu preko telefona. S pocetkom sljedeceg tjedna raskidam s Iskonom, ali dobro je znati za ubuduce iako se nadam da mi nece trebati jer sam izgubila tonu zivaca. 

 -da.. uz ptianje tumačenja, tj ti kao korisnik možeš tumačiti da problem postoji od trenutka prijave, početka i da nije riješen .. tj ako je stvar u centrali tad nema kod tebe serviser što raditi osim osobno se uvjeriti u stanje linije ili ono što se telefonom pita o statusu led-diodica tj sve operater vidi i bez dolaska ili zamjene modema koji očigledno nije uzrok a time ni rješenje problema. Oni će naravno tumačiti suprotno, da je svaki dolazak-otvaranje naloga i rješenje-zatvaranje trajao par dana, no ako nisu riješili problem i spominju centralu tad nisu napravili ništa osim gubljenja vremena, tj npr zamjena modema da je on uzrok bi bio kraj tog popravka i eliminacijom uzroka bi problem nestao, što će reći, nije važno što su mijenjali modem ako on nije uzrok a time ni rješenje problema a problem je i dalje prisutan tad nema resetiranja brojača od početne prijave problema. ... istina, svaka strana će tvrditi suprotno u svom interesu, dok će odluku donjeti nadležni, kao hakom koji je btw tcomov podstanar.. a tcom je vlasnik iskona.. no bilo bi zgdodno da ti recimo budeš prva koja probije led, netko mora a ovo je odlična prilika tj problem-kvar koji ne riješavaju .. dok zamjeniti router može i klinac, nije potreban neki serviser, znanje, stučnost itd.. tj oni moraju znati sve pa i da sad teoretski centrala izgori-nestane, moraju stvoriti novu jer su operater.. a ako za to nemaju ljude-sredstva, tad ne smiju to raditi odnosno tad trebaju plaćati penale.

-da to jednom prođe, da se o tome recimo više priča, tad bi svaki idući sličan slučaj lakše-automatizmom došao do rješenja, tj tad operater više ne bi mogao tako 'mijenjati modem' i slati servisera da malo dođe nešto gledati nego bi morao otkloniti problem i tad linija mora raditi. Ako to ne može, tad mora pronaći višu silu-opravdanje ili gubi pravo bavljenja tim poslom, koncesiju.. i tad kad je u pitanju takva posljedica stvore rješenje, do tad imaš ovakvu situaciju da serviser malo dođe, malo čačka i svakih par dana imaš isti problem mada si korisnik s jednakm pravima kao ostali i plaćaš ugovorenu uslugu, plaćaš da radi, ne da malo radi malo ne i ne plaćaš nesposobnost operatera da otkloni problem koji jednostavno mora znati kako otkloniti. Ti kao korisnik to ne moraš znati, nisi operater, oni jesu, moraju ili se time ne trebaju baviti.

 

-hoćeš li pristati na tumačenje da je problem prisutan par dana ili već dva tjedna? .. tvoj izbor-odluka, realno se ne isplati natezati, ali bilo bi zgodno, jednom-netko mora.. :)

 

edit: .. za usporedbu, da npr tako servisiraš računalo-laptop pod jamstvom i da nekoliko puta servis uzme-vrati pri čemu problem nije otklonjen, tad se to smatra da nije uopće otklonjen i tad se početak broji od prvog problema-prijave, kao i to koliko puta su pokušali.. što god drugo mijenjali (ili ništa) i vratili kao ispavno je tad zapravo besmisleno-netočno, jer ako nisu otklonili problem tad je jednako kao da ništa nisu radili, kao da si predala i preuzela računalo, auto, bilo što bez da su ga pipnuli tj stvar je u tome da za svaki problem-kvar.. majstor, ovlaštenji-stručan serviser mora znati, on mora i ako on ne može otkloniti problem tad ne može nitko a sve što se radi ako nije konkretno otklanjanje problema je nepotrebno-pogrešno-besmisleno.. jednako da ti sad svaki dan mjenjaju modem a da to pokušaju koristiti kao dokaz-rok da su na prijavu kvara reagirali i otklonili ga.. tj bitan dio, nisu otklonili kvar-problem a to je osnovo što im je posao.. ne mijenjati modeme, nego otkloniti problem.

-iskon.. gazda je tcom, on ima centrale-resurse, iskon baš i ne, tj formalno tad rade kao vanjski, nemaju pristup serveru-tcom opermi.. i ovo je igra pokvarenog telefona, kao i kad se koji problem riješava, pa da si tcom korisnik na istoj liniji tad bi to bilo procesuirano u danu prijave popodnevni sati, jutarnji za biznis, ograničeno do kad radi koja služba kao servis.. dok vanjski-ostali daju zahtijev i taj nalog se pokreće tek idući dan tj čim nije iskonovo za pristup gubiš barem jedan dan samo da netko kaže da nije problem ili da netko spoji odspojen kabel (banaliziram)..

-možeš mijenjati operatere no linija fizički ostaje ista, tj tcom mora svim operaterima pod jednakim uvjetima dozvoliti pristup.. a naravno ne želi im dati novo-jače-bolje kao optiku nego koristi recimo staru liniju tel-adsl.. bakar i staru centralu tj pošto je iskon njihov naravno da ih neće tužiti-tražiti da je pod a1 tad bi upravo to radili dok iskon postoji kao i optima samo zato da prikriju mono-duopol kojeg je do sad imao tcom na fixnoj a1 kao bivši vip je bio isključivo mobilna, tek ulaskom u fixnu, kupnja amisa, ostalo je postao stvarni konkurent i narušena je idila-podjela + sad telemach koji je zamjenio tele2.. Odlukom suda tcom mora prodati optimu.. itd. to su igre vlasništva-interesa, pa ako promjeniš operatera, sad imaš tcom ili a1.. (ili tele).. a ovisno o tome čije su žice u centrali ovisi kako će ti raditi, može biti jednako kao do sad tj kao s iskonom.. dok recimo tcom možda nudi uz prelaz ugovor za optiku i tad im je to recimo poslovni interes kako da te natjeraju na promjenu operatera i pristanak na ugovornu dok je tcom u pravilu skuplji za sličan paket-ponudu.. igre velikih i monopol-duopol, najmanje će ovisiti o tome piše li ti na računu iskon ili nešto drugo. + zanimljivo i to ako već planiraš promjenu operatera to znači da nisi trenutno pod ugovornom (vjerojatno) a zanimljivo da je tad 'logično' veća šansa da imaš probleme, dok s druge strane nude recimo optiku ali i ugovornu.. kao mamac. Da se to malo pritisne moglo bi se otkriti da je to često plan a to je kažnjivo u uređenim društvima gdje sudovi rade svoj posao.. kod nas ne baš, ali uvjek postoji netko prvi.. :)

Old Iggy čet 21.10.2021 14:19
Petra1984 kaže...

Sve stoji sto je napisano i odmah je prijavljen problem Iskonu samo sto je prvi put rijeseno u 4 dana, sada u tri dakle bila su dva prekida u skoro 15 dana (ne u kontinuitetu jer je internet radio 7 dana pa opet nestao), a koliko sam shvatila treba proci 15 dana u kontinuitetu da se problem ne rijesi. Jutros je tehnicar zamijenio router u centrali (tako mi je rekao), a onda jos s Iskonom 40 minuta rjesavao problem u Zagrebu preko telefona. S pocetkom sljedeceg tjedna raskidam s Iskonom, ali dobro je znati za ubuduce iako se nadam da mi nece trebati jer sam izgubila tonu zivaca. 

Kontaktiraj direktno Iskonovo Povjerenstvo za reklamacije potrošača, objasni problem i zatraži isplatu 240 kn za svaki dan nerada interneta nakon prvih 15 dana od javljanja problema.

Tad ti službeno moraju poslati svoje viđenje, a onda možeš lakše i prema HAKOM-u.