
Kako natjerati Telekom da postave nove instalacije


Da, HAKOM, imas njihov alat i uputu za mjerenje, ako ti ne isporučuju 75% ugovorene brzine imaš pravo žaliti se operateru, pa onda na kraju HAKOMu. Operater mora ili popraviti liniju ili ponuditi raskid ugovora bez penala ako ti ne mogu dati alternativu. Nikakvo vikanje i prijetnje nece pomoci nego dokazi i mjerenja. Sve ti je opisano tu na forumu, na drugim forumima i HAKOMovim stranicama. Sve prijave vodi pisanim putem, evidentiraj svaki prekid kad je i koliko traje i budi uporan.

Da, HAKOM, imas njihov alat i uputu za mjerenje, ako ti ne isporučuju 75% ugovorene brzine imaš pravo žaliti se operateru, pa onda na kraju HAKOMu. Operater mora ili popraviti liniju ili ponuditi raskid ugovora bez penala ako ti ne mogu dati alternativu. Nikakvo vikanje i prijetnje nece pomoci nego dokazi i mjerenja. Sve ti je opisano tu na forumu, na drugim forumima i HAKOMovim stranicama. Sve prijave vodi pisanim putem, evidentiraj svaki prekid kad je i koliko traje i budi uporan.
Ovo je izgledan scenarij koji mi ništa ne rješava, tj. ostavlja mi samo Starlink. Mislio sam više postoji li ikakav način natjerati Telekom na postavljanje novih instalacija/fizički popravak starih? Jer ako je njima opcija raskid ili ovo drugo, onda će ići linijom manjeg otpora i dati raskid ugovora...

Pretpostavljam da pricas o HTu, oni uglavnom poprave jer nisi jedini korisnik a i duzni su nuditi takozvanu univerzalnu uslugu tj. neki minimalni pristup koji mora raditi, htjeli oni to ili ne jer ih HAKOM tjera na to - kako god okrenuli, moraju dovesti liniju u red. Raskid je zadnja opcija a i tada ti moraju nesto ponuditi bez ugovora.
Ali generalno, odgovor na tvoje pitanje, ne, ne postoji nikakav sluzbeni nacin da ih se ista natjera osim prijave HAKOMu.

Čitam naslov i učini mi se da treba promijeniti kablovinje u cijelom selu, a ono riknulo na par mjesta.
Pa, to je običan kvar koji su dužni popraviti i koji se događa i u gradovima po ulicama (slično selima) gdje je bakar.... jer ih možeš i tužiti, a ne samo prijaviti Hakom-u.
No, prvo komunicirati svakako sa Hakom-om.
Da sumiram situaciju što jednostavnije - zadnjih godinu dana mi se značajno pogoršala kvaliteta fiksnog interneta, u neformalnom razgovoru s tehničarom rekao mi je da su podzemne instalacije na nekoliko mjesta djelomično oštećene što uzrokuje nestabilnost internetske veze. Tako npr. Internet mi je potpuno nefunkcionalan s novim Arcadyan ruterima, moram koristiti onaj stari Speedport (nemam pojma zašto je to tako).
Naravno kako živim u ruralnom dijelu Telekomu je neisplativo popravljati postojeću mrežu. E sad mene zanima imam li ja (i moji susjedi) ikakva prava tražiti nove instalacije (bakar, optiku ne vjerujem da bi ikad stavili za tako malo korisnika) ili bar potpuni popravak postojećih? Ima li HAKOM tu kakvu ulogu, npr. da tražim nekakvo mjerenje kvalitete veze od strane stručnjaka koji onda podnosi nekakvo izvješće o stanju mreže?
Alternativa mi je Muskov Starlink, nije mi problem platiti ni opremu 300njak EUR niti mjesečno 50 EUR, a to ću i napraviti ako nemam drugih opcija.