Periferija

Savjet za odabir Multifunkcionalke za ured

Smeker sri 1.7.2020 13:59

Pozdrav,

molio bih savjet ako netko od forumaša ima iskustava sa multifunkcionalkama za manji ured.
Naginjem HP zbog drivera jer se u uredu koristi Ubuntu.

Uređaj bi trebao imati:
Laserski ispis u boji
Scanner
ADF
LAN

WiFi

Radi se o uredu sa 10 ljudi koji bi ispisivali na njega.

Naravno ako netko ima preporuku za uređaj sa što jeftinijim/zamjenskim tonerom, više je nego dobrodošla.

Hvala unaprijed!

ihush sri 1.7.2020 14:35

-driver je najmanji problem (osim smeća-bloata pod win)..

-razlog za hp je što je dominantan, čitaj ima svugdje-jeftinih/zamjenskih tonera, ostali brandovi čak i dak su 'đabe' kroz godinu postanu skuplji, a svakako provjeri kojceru-minoltu, xerox i sl. tj prvo vidi što trgovac ima od zamjesnkog i tad tražiš taj uređaj.

 

hp, do sad je za njega proizvodio canon, sad samsung.. pa to treba pripaziti kad gledaš stare-nove serije uređaja, tj toneri i ostalo.

 

-kriteirji? ispis u boji je problem, tj ili je skupo ili nije kvaliteta ili što će ti sve u jednoj kutiji.. tj nikad nećeš naći sve + cijena.

-npr lan+wlan.. što će ti wlan ako imaš lan, tj preko routera imaš wlan (direktno s mobača je bezvezarija, andorid i sl..). Upravo je obrnuto, više novih je samo s wlanom a lan je 'bolji' (za normalne uredske potrebe) + savakao poželjno imati svoj router, svoju internu mrežu, ne ovisiti o opremi operatera koja je ograničnenih mogućnosti a tad može i npr preko routera na usb printer na mrežu itd. itd.

-kopirke su najisplativije za toner (kapacitet-otisak-iznos mjesečno-godišnje) i tad je tu i skener, koji može biti i adf.. ali možda je jeftinije imati odvojen skener, možda dva printera crnobijeli + boja-tinta itd.

BMT sri 1.7.2020 21:38
Smeker kaže...

Pozdrav,

molio bih savjet ako netko od forumaša ima iskustava sa multifunkcionalkama za manji ured.
Naginjem HP zbog drivera jer se u uredu koristi Ubuntu.

Uređaj bi trebao imati:
Laserski ispis u boji
Scanner
ADF
LAN

WiFi

Radi se o uredu sa 10 ljudi koji bi ispisivali na njega.

Naravno ako netko ima preporuku za uređaj sa što jeftinijim/zamjenskim tonerom, više je nego dobrodošla.

Hvala unaprijed!

 HP ColorLaserjet Pro MFP 281 fdw ili neka novija varijanta (mislim da je najnoviji 283 fdw).

 

Za 281 ima Orinkovih tonera većeg kapaciteta (X-serija) za nekih 400 kn, koliko otprilike košta i originalni manjeg kapaciteta (A-serija).

Smeker čet 2.7.2020 16:52

Hvala na savjetu.

Ovaj MFP 281 fdw bi bio idealan zbog cijene tonera poslije ali ga nema više nigdje za kupiti.
Znaš li ti možda gdje bi ga bilo za naručiti?

Ovaj noviji 283 fdw koristi drugi/noviji toner i koliko vidim ima čip na sebi.
Slijedom toga nema zamjenskih (jeftinijih) tonera za njega.
Šteta jer bi i taj bio dobar.

ihush čet 2.7.2020 18:13
Smeker kaže...

Hvala na savjetu.

Ovaj MFP 281 fdw bi bio idealan zbog cijene tonera poslije ali ga nema više nigdje za kupiti.
Znaš li ti možda gdje bi ga bilo za naručiti?

Ovaj noviji 283 fdw koristi drugi/noviji toner i koliko vidim ima čip na sebi.
Slijedom toga nema zamjenskih (jeftinijih) tonera za njega.
Šteta jer bi i taj bio dobar.

 -upravo zato se u ciklusima mijenjaju modeli.. pa dok zamjesnki dođe, dok cijena padne. ..

-nabava ne pomaže jer su svi trgovci povezani preko istih distributera tj samo onaj koji iz nekog razloga ima na lageru (možda čak i akcija..) pa treba tražiti.

 

btw, za nove modele je 'urnebesna' reklama-PR-pamflet oko uštede, refilanih tonera-bičica i sl., osim što prešućuju da je startno printer dvostuko skuplji i da je sve 'packavo' + podjednako skupo tj isplativo samo u usporedbi više cijene originala (ne neke normalnije-niže cijene). -ne nasjedaj, ignoriraj, traži jeftin toner i tad odgovarajući printer ako ga ima na lageru ili dobavljivo, druge kombinacije neovisno o reklami su naisplative.

 

+ ali ima i druga kombinacija, rentanje kopirke.. tad te cijena manje zanima tj uzmeš nešto skupo-jako, plaćaš održavanje (potrošni) ima smisla kad gledaš iz više klase-cijene npr 10-20-više tisuća kn i plaćati održavanje koje bi kao trošak potrošnog imao u svakoj kombinaciji ali i to se nakupi, uz prednost, startup može ključ u bravu ali nije potrošio previše na opremu kao i par godina jamstva nakon čega krenu kvarovi tj ako je prosječno 5god upotrebljivo tad se isplati godišnje za rentanje plaćati recimo petinu cijene + potrošnja.. i tad su ove kopirke za rentanje ok omjer bez ostalih briga u slučaju npr kvara. Naravno, to ima smisla samo za uređaje te klase, ne za one od par tisuća (na njima je toner jedini kriterij-biz tj često je cijena tonera/original = cijeni printera s kojim se dobije toner..).

 

laser-boja, npr jedan stari model zamjenski toneri su bili nešto ispod 1000kn kom, komplet 3600-4000kn, novi printer 2.600, zamjenski komplet 1200kn.. manje nego samo toneri za stari. Sad su ti zamjenski s 300 pali na 200kn (godina-dvije) ali naravno sad više nemaš taj printer u prodaji nego je opet novi model.. U klasi kopirke i većih uredskih printera + razlika kućni i uredski rad ili više korisnika, tad se isplati rentanje tj skuplji uređaj + naravno ako ga stvarno koristiš, ne ako stoji i skuplja prašinu.

 

-npr nisi naveo kao kriterij-želje mogućnost sortiranja izlalznih ladica za više korisnika npr 4 odvojene umjesto za različite papire.. + obično i scan soft nudi odgovarajuću konfiguraciju tj sejvanje na računalo korisnika ili grupa-user u printeru itd.. a to uređaji te klase imaju pa može biti korisno, kao i adf itd itd..