PC igre

Star Wars: The Old Republic MMO

J-man sri 22.10.2008 09:57
zeleni sri 22.10.2008 12:14

Sto se same price tice, za razliku od razdoblja star warsa kad su filmovi snimljeni, u doba KOTORa Jedi i Sith su dva skroz dobro definisana bloka. Horde, alliance. Order, chaos. Samo ta cinjenica cini igru boljim od Galaxies. Znaci direktni konflikti, pravi PVP :) Ono sto me vishe brine, je hoce li uspjeti integrisati akciju na planetama i svemiru u jednu cjelinu. Ako ne uspiju, igra ce biti sranje.

 

Nadam se da ce i Mandalorians biti jedna od igrivih rasa :) Jedi i Sith me ne interesuju :)

Paolo2612 sri 22.10.2008 13:01
naxeem kaže...

Jedi i Sith igrivi? OK, ali moraju biti balansirani (što ubija "realizam") jer će 70% dječurlije biti Jedi, a 25% Sith...

 A i Sith su puno jači. (jediji imaju puno pasivnih i support moći), Sithovi imaju one koje ubijaju štete.
Faerdhur sri 22.10.2008 13:24
zeleni kaže...

Sto se same price tice, za razliku od razdoblja star warsa kad su filmovi snimljeni, u doba KOTORa Jedi i Sith su dva skroz dobro definisana bloka. Horde, alliance. Order, chaos. Samo ta cinjenica cini igru boljim od Galaxies. Znaci direktni konflikti, pravi PVP :) Ono sto me vishe brine, je hoce li uspjeti integrisati akciju na planetama i svemiru u jednu cjelinu. Ako ne uspiju, igra ce biti sranje.

 

Nadam se da ce i Mandalorians biti jedna od igrivih rasa :) Jedi i Sith me ne interesuju :)

 
Već vidiš moguće dobre sastojke u provjerenom receptu:

1) Jedi i Sith - casteri koji se mogu dijeliti na healere i smitere
2) Mandalorians i Wookies - tenkovi (Mandalorians dark, Wookies light)
3) plaćenici poput Boba Fetta i Rodians - rogue
4) Twi'lek i Gungan - mogli bi biti kakvi rangeri

Uz taj provjereni MMO recept, kao i uz popularnost SW svijeta, da bi bili konkurentni i dobro zaradili, morali bi, kao što reče kolega, definitivno kombinirati događaje i borbe na planetima s borbama i događajima u svemiru, i to od pojedinačnih do masovnih PvPa. *ebote, zamisli kombinaciju svijeta poput WoW (futurističkog) i svega što to nosi na planetima i dobro razrađenog svemirskog dijela poput EVE! Bolesno...

Dosta velik potencijal, a sad izvedba?


Faerdhur sri 22.10.2008 13:35
Darky kaže...

Pa izvedbu neka prepuste Blizzardu i evo nove legende Belji se

 
He he, Blizzard + Bioware + CCP, (samo njihovi najiskusniji ljudi, svaki na svome području) = višegodišnja MMO zabava i bolest za mnoge

1) Blizzard - gameplay na planetima i animiranje
2) Bioware - lore i plot
3) CCP (ili Digital Anvil) - gameplay u svemiru

Boleština...

ps. ali seremo, eto... opet bude tko zna što...
zeleni sri 22.10.2008 13:55

Faerdhur kaže...
 
Već vidiš moguće dobre sastojke u provjerenom receptu:

1) Jedi i Sith - casteri koji se mogu dijeliti na healere i smitere
2) Mandalorians i Wookies - tenkovi (Mandalorians dark, Wookies light)
3) plaćenici poput Boba Fetta i Rodians - rogue
4) Twi'lek i Gungan - mogli bi biti kakvi rangeri

Uz taj provjereni MMO recept, kao i uz popularnost SW svijeta, da bi bili konkurentni i dobro zaradili, morali bi, kao što reče kolega, definitivno kombinirati događaje i borbe na planetima s borbama i događajima u svemiru, i to od pojedinačnih do masovnih PvPa. *ebote, zamisli kombinaciju svijeta poput WoW (futurističkog) i svega što to nosi na planetima i dobro razrađenog svemirskog dijela poput EVE! Bolesno...

Dosta velik potencijal, a sad izvedba?


Ne znam da li mi se svidja takva podjela klasa. Ne vidim na koji ce nacin izvesti princip raid bossova. Osim ako ne gledamo stvari kao neke tvrdjave, ala death star kao golove misije. Isto tako mi je problem to sto ce prica biti centralni dio igre, onda ti isti bossovi ne mogu biti centralni dio priche, znaci neki svemocni sith, sa mocnim artifaktima, itd itd.

Vishe vidim neki sandbox, gdje developeri stvaraju pricu i content, a igrac odlucuje da li da roleplaya i uzme ulogu u toj prici, ili jednostavno ide svojim poslom.
Vishe vidim potpuno slobodan stil talenata, i onda kroz odabir talenata i opreme, biras neku ulogu, ha borac, ha snajper, itd itd.

Tesko je aplicirati wow princip na star wars univerzum, barem s moje tacke gledista :) I uz to stvoriti "story driven" mmo igru. Sta god da izaberu, nadam se da ce biti nesto genijalno, jer mi se ne mili dozivljavati jos jedan fiasko kao galaxies. I iskreno se nadam da nece pustiti SOE da izda igru.

Phillie uto 27.1.2009 07:58

Igra sa nevjerojatnim BESKONAČNIM potencijalom! I baš zato će vjerojatno mnoge razočarati... Mislim napraviti Star Wars MMO... Cijeli svemir... Baš mi je žao... Vjerojatno se mnogima neće svidjeti baš zato što svako u svojoj glavi smisli svoj svemir...

Faerdhur ned 10.5.2009 12:11

 

Mene trenutno samo okupira pitanje ravnoteže. Da pojasnim.

 

Prema slikama se vidi da i pojedinačni likovi i grupe koje formiraju igrači čine oklopljeni vojnici. Dakle, developeri su se pozabavili klasama kao i u svakoj MMO igri, te vjerojatno napravili razne klase boraca, i kada bismo tu odbacili ideju o Jedi i Sith vitezovima svatko od nas će se opredijeliti za nekakvu vrstu svemirskog borca na ovoj ili onoj strani. Bilo da smo heavy s nekakvim minigunom koji sam vidio tamo, bilo dao smo bounty hunter, itd. I sve štima kao i u svakoj MMO igri, svi ratujemo za galaktiku, puca se na sve strane, samo drugi svjetovi i sve ljepše za fanove SW nego fantasy.

 

MEĐUTIM, što kada u priču uključimo Jedi i Sith vitezove? Ne nalazili li se u većini SW fanova neki Jedi ili Sith jer znamo da su to najmoćniji pojedinačni borci u tom Lucasovom svemiru? Što kada 90% pretplatnika navali raditi Jedi ili Sith likove? Što kada u ova deprimirajuća vremena onaj buntovni dio nas potakne želju da od tih 90% ljubitelja lightsabre njih 80% bude na strani Sitha i barata mračnom stranom Sile?

 

Ne znam jesam li dobro objasnio, ali me jako brine ravnoteža i privlačnost te igre, ali to je vjerojatno jer ne znam sve mehanizme koje su isplanirali, pa ako tko ima više za reći neka nabaci malo ovdje.

 

 

Uniq uto 12.5.2009 11:39

I mene zanima ta ravnoteza, kako ce to napravit, jer ce inace u igri bit 80% servera na strani Sitha, jer kad tad svi zele probat tu mracnu stranu.

Imam osjecaj da ce to napravit kako spada, samo da nebude ona stara, tresla se brda...Smijeh

J-man uto 12.5.2009 15:13

Moje mišljenje je da ekipa iz Bioware itekako zna da je segment ravnoteže u MMO igri bitan, ako ne i najbitniji. Po meni jedini način da ubiješ hype za klasama i podklasama (ako ih bude bilo) jedia i sitha je da ove druge klase učiniš jednako moćnima i privlačnima. Budimo iskreni Jedi i Sith jesu moćni ali prije svega kada gledamo SW - svemir riječ je o pojedincima, a ne toliko o karakteristici tog "zanimanja". Tako da jedan vrhunski bounty hunter bi bez problema mogao konkurirati jedi-u, šta se i u star wars-ima itekako vidi. Ako si dobar - onda si dobar - nije bitno koja si klasa. Nadam se da će to tako biti...

Faerdhur uto 12.5.2009 19:21
J-man kaže...

 Jedi i Sith jesu moćni ali prije svega kada gledamo SW - svemir riječ je o pojedincima

 
E, tu se i plašim problema. Ako otvore Jedi i Sith vitezove kao playable klase, gotovo je s "pojedinim" Jedijima, već je narušena slika SW svijeta. Imat ćeš okolo po mapama tisuće plavih, ljubičastih, zelenih, žutih itd. sablji kako grindaju velike žabe ili što već... Ah, tako bih volio taj SW svijet da bude kao filmski, ali ne vidim način kroz MMO...