PC igre

Razvoj nove Hrvatske igre Nucleotide

Fpx-studio čet 4.4.2013 02:11
Deus ex machina kaže...

Hahahhaa, sjecam se ove ekipe... sve rade "hardcore u OGLu, bez GLUT-a" pred jedno tri godine... upali smo u "finu" diskusiju :-D

Vidim da dobro ide taj Unity, svaka cast. Reko lijepo jos pred tri godine da ako covjek zeli praviti igru a nije profesionalac, nek se uhvati gotovog SDK-a ;-)

 

http://www.bug.hr/forum/post/programiranje/kako-napraviti-igru/330486.aspx

 

Poštovanje, ne želim voditi rat s tobom, no osjećam se dužnim stati u obranu sedamnaestogodišnjeg sebe. :) 

Bio sam poprilično bezobrazan teenager, a to tek sad vidim :D

 

Prije svega, hvala na linku, demantirao si sam sebe. ;)

Citiram: "Ako ti je cilj napraviti igru, nemoj se hvatati programiranja. Uzmi neku gotovu igru za koju je izdan SDK i moddaj je"

 

Istina je da sam ja u to vrijeme razvijao engine, jedno od najpoučnijih iskustava u mom životu. Objasni mi zašto bi netko tko razvija engine bio protiv engine-a? 

Par postova iznad tvog možeš vidjeti moj prijedlog za korištenjem GameMakera, koji omogućuje izradu igre bez pisanja linije koda. 

U istom postu u kom, sedamnaestogodišnji ja "ismijava" tvoju izjavu, dajem odgovor na drugi komentar by Dinjo, koji glasi: "Moras sam napraviti svoj engine", na što sam ja napisao: "Aj nemoj plasit djecu..." (Uvjeren sam da se negdje može naći moja preporuka za 3DGS, najbliža stvar Unity-u, tog vremena)

 

Mogućnosti:
A:Nisi ni pročitao tekst diskusije, nego si predpostavio da su , kako si nas tad nazvao, "djeca" bila u krivi :D 

B:Želiš me javno osramotiti ili samo uzdići sebe, nadavši se da će određeni povjerovati bez da provjere link.

C:Misliš da je modiranje igre bez programiranja jednako kao razvoj igre s general purpose game engineom. (U kom slučaju tvoj argument ima smisla, tebi)

 

U ime sedamnaestogodišnjeg sebe se ispričavam za preagresivan pristup, no odgovor bi bio isti, samo "ljepše" sročen.

 

Na kraju, htio bih pobiti tvoju predpostavku:

Ne, ja ne koristim Unity zato što nisam u stanju učiniti isto s C++om i OpenGL-om, daleko od toga. Koristim ga jer mi drastično ubrzava rad, a vrijeme koje imam za razvoj ove igre je na žalost ograničeno.

Da imam 3 puta više vremena, s užitkom bih sve sam napisao, jer uživam u low level developmentu.

 

Hvala na podršci, Ivan Mandić

 

p.s.

Engine sam radio sam, kao i ovu igru. Istina je da si diskutirao s nekoliko nas, no mi nismo bili međusobno povezani, jedino zajedničko nam je bilo neslaganja s tvojim komentarom :)

 

 

Deus ex machina čet 4.4.2013 17:32
Fpx-studio kaže..

Fora, ne zelis voditi rat, ali nastavljas 3 godine staru diskusiju - i onda se slozis sa mnom :-D

Popricati mozemo kad zapadnes u 3D programiranje, i imas nesto za pokazati ili pitati u vezi tvojeg low-level hardcore OGL enginea. Samo ovaj put, molit cu, nemoj linkati video koji si napravio u Game Studiu i reklamirati ga kao svoj engine.

Nekad u pitanju nije vrijeme, nego vecinom znanje i mukotrpno ucenje - ali uvijek je lakse lagati.

 

 

Dobro ti izgleda ova igra, a cinjenica da je radis u Unityu je vise nego dovoljan dokaz da i sedamnaestogodisnjaci nauce ;-) Meni fiktivne potvrde "Bio sam u pravu" ne trebaju - ono sto sam tvrdio tada, tvrdim i danas.

 

Problem je, cini mi se, sto ti ne razumijes da general-purpose-engine = SDK. Gotova igra + moddanje znaci da je netko napravio igru (recimo HalfLife2) i onda za nju izbacio SDK (recimo Hammer), i onda uz Hammer napravis igru koja se vrti na Sourceu - tj. moddas HL2.

Meni bas i nema neke razlike izmedju toga da li koristis Hammer + Source, ili Unity. Ili Unreal SDK (koji je, vidi smijeha, nazvan bas prema igri. Ili igra prema engineu)

 

P.S. Ja ti nisam lupio taj TD, cisto da znas. Neodrastao si ako mislis da mi je u interesu javno sramotiti ikoga, ta lijepo sam napisao tri puta do sada da ti igra bas fino izgleda.

I da, ne da mi se gaditi tvoju temu sa starim ratovima, ako hoces i dalje raspravljati o tome - nastavimo lagano u onoj temi

Fpx-studio pet 5.4.2013 02:15
Deus ex machina kaže...

 

 

"Fora, ne zelis voditi rat, ali nastavljas 3 godine staru diskusiju"

Nipošto, samo sam opovrgnuo tvoju izjavu u ovoj temi.

 

"Popricati mozemo kad zapadnes u 3D programiranje"

3D programiranje? What? Prvi put čujem da netko programira u 3 dimenzije, svašta. Treba mi neka vrst hologramskog projektora? No, zadovoljan sam i s 2D programiranjem.

 

"i imas nesto za pokazati ili pitati"

Zbog određenih stvari koje si napisao ne djeluješ kao netko tko ima pojma o kvaternionima ili transformacijskim matricama.

 

"Samo ovaj put, molit cu, nemoj linkati video koji si napravio u Game Studiu"

Bilo bi dosta teško napraviti video u 3DGS-u, ako si na taj "Game Studio" mislio, zahtjevalo bi externi library koi bi sam morao napisati u...ma to je prekomplicirano za tebe.

Ako misliš na radove koje sam pokazao na kanalu, FPX Game Engine development, svi primjeri su napisani u C++u, kasnije sam koristio screen recording software i WMM kako bih složio video.

No, čudi me da si ti fasciniran s tim radovima, prestao sam raditi videe prije nego li sam implementirao podršku za shadere, sve je bilo fixed function i moji modeli su bili poprilično loši. No drago mi je da te fascinira :D

 

"Nekad u pitanju nije vrijeme, nego vecinom znanje i mukotrpno ucenje - ali uvijek je lakse lagati."

Tebe stvarno toliko fascinira ono što ja radim da ne možeš vjerovati? Wow. 

Lagati? Pa Unity je free za download, hajde napravi ovo što sam ja napravio, dajem ti tri godine.

 

"Meni fiktivne potvrde "Bio sam u pravu" ne trebaju"

Zašto si onda to napisao? Što si htio s tim postići? Svoju mudrost? I ne, nisi bio u pravu, daleko od toga. 

 

"Problem je, cini mi se, sto ti ne razumijes da general-purpose-engine = SDK. Gotova igra + moddanje znaci da je netko napravio igru (recimo HalfLife2) i onda za nju izbacio SDK (recimo Hammer), i onda uz Hammer napravis igru koja se vrti na Sourceu - tj. moddas HL2."

Ti si eksplicitno rekao da ti ne treba programiranje, u tom je bio problem, to je jedini razlog zbog kog smo se mi i krenuli raspravljati.

Svi mi znamo da se može moddati igra do neproznatljivosti, primjer Dota, no tu ima podosta programiranja.

Bez programiranja možeš dobiti praktički istu igru s drugim artworkom, što nije druga igra.

 

Ja ne znam što tebe pati u ovoj čitavj priči? To što sam ja u stanju posvetiti svoj život game developmentu?

Što imam primjenjivo znanje računalne grafike, fizike, matematike i programiranja, a ti ne, iako imaš 15 godina iskustva više od mene?

To što ja želim, i što sam naučio, napraviti igru od nule? A ti znaš samo moddati gotove igre?

Sama činjenica da ne možeš analizirati scenu koju sam napravio u zadnjem videu govori o tvom tehničkom znanju, jer kad bi znao, shvatio bi da određene stvari poprilično kompleksne i nemaju veze s korištenjem Unity-a, UDK-e ili bilo kog drugog enginea i da me samim tim ne bi trebao podcjenjivati.

Ti si samo jedan obični troll, po vokabularu vidim da ne znaš o čemu pričaš.

Hvala

 

DangerouS sub 20.4.2013 23:53

Svaka čast za ovo, uvijek mi je drago vidjeti Hrvata koji ima toliko želje i htjenja postići nešto u životu. Iskreno se nadam da u skorijoj budućnosti ćeš završiti igru, plasirati je na tržište i probit se na njemu, barem kao Serious Sam ako ne i više.

 

PS Network od ovakvih "manjih" igara ubire dosta veliku lovu, tako da držim fige da ju uspiješ plasirati na PSN, takve "jednostavne" i relaxing igre su u zadnje vrijeme jako popularne. Slična stvar je na steamu. 

 

No to je još daleka budućnost, baš ću pratiti razvoj i diary odsad nadalje, svaki put sve više napretka. Osobno ne znam gotovo ništa o izradi igara, iako mi je želja, pa ako mi možeš samo reći, da li si samouk ili si nešto znanja stekao i na onoj specijalizaciji ako sam dobro pročitao, koju si spomenuo u jednom komentaru na YT?

Rolac ned 21.4.2013 02:08
DangerouS kaže...

Svaka čast za ovo, uvijek mi je drago vidjeti Hrvata koji ima toliko želje i htjenja postići nešto u životu. Iskreno se nadam da u skorijoj budućnosti ćeš završiti igru, plasirati je na tržište i probit se na njemu, barem kao Serious Sam ako ne i više.

 

PS Network od ovakvih "manjih" igara ubire dosta veliku lovu, tako da držim fige da ju uspiješ plasirati na PSN, takve "jednostavne" i relaxing igre su u zadnje vrijeme jako popularne. Slična stvar je na steamu. 

 

No to je još daleka budućnost, baš ću pratiti razvoj i diary odsad nadalje, svaki put sve više napretka. Osobno ne znam gotovo ništa o izradi igara, iako mi je želja, pa ako mi možeš samo reći, da li si samouk ili si nešto znanja stekao i na onoj specijalizaciji ako sam dobro pročitao, koju si spomenuo u jednom komentaru na YT?

 


Hvala DangerouS

 

Ovdje se radi o ozbiljnom timu kojeg vodi Ivan, koji je i idejni začetnik igre. 

 

Trenutno ne nedostaje entuzijazma i volje da se napravi kvalitetna igra koja će se plasirati na više platformi.  

 

Vjerujemo da ćeš uživati u slijedećim Dnevnicima :)

fila2208 uto 14.5.2013 12:05
TomoR kaže...
fila2208 kaže...

http://indiescrashe3.com/nomination/BA71E104-2812-DC79-4367-6F3F8828B705

 

Glasajte za dečke ovdje, da odu na E3. Zaslužili su.

Sretno.

Ajmo ljudi, još 100 glasova do sutra pa da ljudi odu na E3.

I vidiš opet će netko hejtat, jer je ljubomoran i bezobziran.

Jadno i bijedno, dečki se trude nešto napraviti i živit snove, ekipa još hejta. Sramota.

Samo hejtajte lijepite te thumb downove anonimno najjači ste, svaka vam čast.